מתן אביף על הבונים החופשיים

הסוד האפל של הבונים החופשיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הבונים החופשיים הם אגודת סתרים בינלאומית שחברים בה, בין היתר, לא מעט אנשים רבי-כוח מסביב לעולם, כמו פוליטיקאים בכירים, שופטים, אילי הון, פונקציות בכירות בארגונים חוץ-ממשלתיים וגם סלבריטאים למיניהם.

מקור השם:
כמו שהיום יש התאגדויות מקצועיות, ועדי עובדים, כך גם בעבר היו איגודים מקצועיים שונים, אבל בעבר (בעידן שלפני המהפכה התעשייתית) האיגודים הללו היו מסגרת משמעותית הרבה יותר עבור בעלי המקצוע או הפועלים שחברים בהם, והגדירו נורמות ומכנה משותף גם במישור האישי; האיגוד המקצועי של הארכיטקטים והבנאים נקרא "הבונים החופשיים", והוא בלט במיוחד בכך ששילב עולמות תוכן מיתולוגיים אידיאולוגיים ומיסטיים שלמים כחלק מהתכנים ומהפעילות בו.

לימים, המרכיב של ההתאגדות המקצועית כשלעצמה נזנח, ונשארו בעיקר התכנים המיסטיים (שאמנם משובצים בהם הקשרים לארכיטקטורה ובנייה). בהתאם, הצטרפו לשורות האגודה בעלי מקצועות חופשיים ובכלל אנשים מכל המגזרים. הבונים החופשיים בגרסתם הנוכחית הם סוג של המשך של אותו איגוד מקצועי.
לשכה
הבונים החופשיים והאילומינטי:
האמונות והטקסים במסגרת הבונים החופשיים עצמם זה נושא מעניין שיש הרבה מה ללמוד עליו, אבל לפחות בהתחלה יותר מעניין ורלוונטי להתמקד בתפיסות ובמטרות של נגזרת "סטרואידית" של הבונים החופשיים – האילומינטי (פירוש המילה הוא "המוארים" או "הנאורים", "השבט הנאור"). זו קבוצה שהשתלבה בבונים החופשיים ולקחה את האגודה לכיוונים מהפכניים ופוליטיים יותר.

מטרות:
קודם כל חשוב להבין שהאנשים האלה מאוד רציניים בקשר ליישום של האג'נדות שלהם.

גם אם מדובר בכל מיני אמונות מיסטיות שנראות לאדם ממוצע הזויות. הרבה פעמים הם רואים במה שהם עושים צעד ל"תיקון עולם", וזה מניע חזק בפעילות שלהם.

כמובן שאם אתה חותר להשתלט על העולם אתה תעשה את זה גם מתוך רצון פשוט לכוח ושליטה, וכמובן שאם הפולחן שלך כולל טריפים של סמים סקס ואלימות אתה תעשה את זה גם מתוך רצון פשוט לפורקן יצרים. ככה שהמניעים לפעולה יהיו מעורבבים, קצת אידיאליזם מושחת וקצת שחיתות אידיאליסטית.

הרצאה על הבונים החופשיים
עכשיו נתמצת את התפיסה והמטרות של האילומינטי. הם רואים את העולם כמאבק בין שני כוחות רוחניים עצמאיים, אחד רע ואחד טוב. הרע הוא: בורות, יהירות, שאפתנות חומרית. הטוב הוא: ידיעה; רכישת הידע הסודי שלהם, "ראייה" רוחנית, ועוד שיט.

האויב הוא ההמונים, וגם מוקדי הכוח המייצגים אותם, כמו שלטון העם או מוסדות הדת. שיטת המשטר האידיאלית היא "המלך הפילוסוף", "דיקטטורה נאורה", "רודנות נדיבה", כלומר אנשים מעטים שהם בעלי "הידע", מורמים מעל כל ההמונים הטמבלים, ושהם אלו שראויים להחליט ולקבוע לכולם ולהוביל את האנושות. השאיפה שלהם לגבי העולם היא להגיע למצב שבו מושגים מייחדים ומבדלים, כמו השתייכות לאומית או דתית, איבדו את הרלוונטיות שלהם, והאוכלוסיה היא כמו בימי מגדל בבל – אחידה, צייתנית, שפועלת במשותף למען אותן המטרות.

העניין הזה של הפעולה המשותפת ואחדות המטרה הוא חשוב מאוד וצריך לשים לב אליו, כי הוא חשוב מאוד לאילומינטי. כחלק מהשאיפה הזו ינסו לערער ולפרק כל מסגרת מקומית שהאדם מזדהה ומרגיש משויך אליה, לרבות מוסד המשפחה.

המטרה הסופית היא שלטון מהונדס וריכוזי, שיכתיב לגוש אחיד של בני אדם חיים בנוסח הרצוי, שתואם לאידיאלים של הבונים החופשיים, לדוגמה, קידוש פגאני של הטבע (הטבע הפראי והלא-מבוית).

כל החזון הזה הוא מה שנקרא "סדר עולמי חדש". מקדמים אותו גם הקודקודים הכי מקודקדים בפלנטה (חוץ מטראמפ), רק שהם לא מדברים על זה ראסמי אלא עוטפים במילים שנשמעות טוב יותר ומלחיץ פחות.

לאילומינטי נוכחות חזקה בנקודות הכי משפיעות בעולם – תקשורת ממסדית, מוסדות חינוך, קולנוע, פוליטיקה ארצית ובינלאומית. ישנן תנועות רבות הקשורות ו/או חופפות לאילומינטי, אחת מהן היא הדת (וליתר דיוק הכת) של התיאוסופים.

אגב האו"ם הוא תיאוסופי כמו שאבטיח הוא אדום. וזה חלק מהרעיון של שלטון מהונדס וריכוזי. צריך לציין שבנוסף למטרות שתוארו, יש לחלק מהכתות האלה כל מיני שגעונות ופולחנים, שקשורים למיתוסים שלהם, ושאיכשהו בסוף נוטים להגיע לפדופיליה או סטיות מיניות אחרות.
נהגת המדבר
סכנות: 
המשמעות של שלטון מהונדס וריכוזי היא שלילה של עוד ועוד חירויות של הפרט. דברים שהם לגמרי זכות שלך ועניין להחלטתך הופכים לסוגייה פוליטית, כך שהרשויות יגידו לך איפה לבנות (או לא לבנות) בית, איך להתנייד (או לא להתנייד), וכמה ילדים להביא לעולם (או לא להביא)… וכן, זה כבר קורה. שלטון מהונדס וריכוזי מחזיק ביותר מדי כוח.

שלטון מהונדס וריכוזי לא חייב שום דבר לאנשים בקצה, שלא כל כך בחרו בו, עיין ערך האיחוד האירופי.

סמלים:
לבונים החופשיים ולאילומינטי בפרט יש מגוון של סמלים, שחלקם מוטמעים במבנים וחלקם מסומנים במחוות גוף. פירמידה עם עין בקצה היא אחת מהסמלים היותר מוכרים, העין שם מייצגת את "העין הרואה הכל",

מיתוס שקיים בין היתר במיתולוגיה המאסונית ("מאסוני" = של הבונים החופשיים). יש כמה תשובות אפשריות לשאלה מה האינטרס שלהם להציב סמלים מאסוניים כמו פירמידות ואובליסקים בכל מיני מקומות.

ההסבר שהכי נראה לי הוא שהם מוצאים בזה ערך מיסטי, לדוגמה שיהיה אובליסק במתחם בג"צ. זה, להבדיל, כמו שיהודי מדליק נר נשמה (כלומר אקט שהערך שלו מיסטי, ההשפעה שלו היא רוחנית). הסבר סביר אחר הוא שהם רואים בכך ביטוי של חוכמת האדריכלות המאסונית, שלמות עשייה מסוימת.
אילת
להרחבה כדאי לך להתחיל עם סדרת הרצאות בשלושה חלקים, "מר קונספיל עושה סדר בבלאגן". מר קונספיל זה אלעד פרסמן. פרסמן נולד כרפטיליאן באזור 51, בנקודת זמן בלתי-ידועה נשלח לארץ ומאז הוא דובר בעיקר עברית, ואף אומר בשפה זו דברים שלא נאמרו בה לפני כן מעולם. מדי פעם בורחות לו מילים ברפטיליאנית כמו קוויגלי מאנלי ובלבצקי אבל מתרגלים. בזכותו רובנו יודעים מה שאנחנו יודעים על כל הנושא.

סבא מסוני

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. גיא 2017-10-13

    למה להגחיך את הרמה? הטקסט יפה, מעניין ואז פתאום השיט הזה ״נולד רפטיליאני…״ למה זה טוב? איך אפשר להתייחס ברצינות לשאר הטקסט?
    זו הסיבה שאנשים מהחשוב לא יאמינו בחיים לאנשים שפענחו מזימה, הקטע הפסיכוטי…

  2. צוות קונספיל 2017-10-14

    שלום גיא הכתבה היא פשוט העתק הדבק לתגובה שגולש בקבוצה בשם מתן אביף ענה על פוסט של חבר אחר שביקש הסבר קצר על הבונים החופשיים, מכאן גם שם הכתבה "מתן אביף – על הבונים החופשיים". אכן יש צדק בדבריך אבל עכשיו שגולשים אחרים יראו את התגובה שלך ואת התשובה כאן הם יבינו שזה נכתב בהומור בלי ידיעה של הכותב שזה ייכנס לאתר. המשך גלישה מעניינת באתר