פרשת המעורבות הרוסית בארה"ב – קלינטון על הכוונת

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל מה שרציתם לדעת על פרשת המעורבות הרוסית, ולמה אובמה וקלינטון כנראה ילכו לכלא.

מקור:

 

‏טראמפ כחול-לבן Trump White & Blue‏. ‏‏‏53‏ אלפים‏ לייקים‏. ‏עמוד התמיכה הישראלי בנשיא ארה"ב ה-45, מר דונלד טראמפ.‏‏

 

1. לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר לפני שנה, ולפני שטראמפ הושבע לתפקידו, פרסם האתר Buzzfeed מסמך שהסתובב בקרב התקשורת, ומתיימר להיות מסמך מודיעיני, ובו נכתב כי רוסיה אוחזת במידע רגיש ואינטימי על הנשיא הנבחר דונלד טראמפ. בין היתר נכתב כי טראמפ נהג להתארח בבתי מלון ברוסיה, ולהשתתף בחוויות מין סוטות כמו "גולדן שאוור".
2. המסמך נכתב בשיתוף פעולה עם סוכן מודיעין בריטי ע"י חברת חיקור פוליטי בשם GPS Fusion, שתפקידה המוצהר הוא לספק שירותי "מחקר אופוזיציה" לגורמים פוליטיים המעוניינים לגלות פרטי מידע רגישים על יריבם. על פניו, אין כאן עבירה על החוק. מותר למפלגה פוליטית לגלות כמה שיותר מידע מביך על הצד היריב, זה חלק מבחירות במדינה חופשית.
3. המסמך נחשב לכה הזוי, עד שאף כלי תקשורת לא רצה לסכן את יושרתו בפרסומו, מלבד אתר Buzzfeed שנחשב לאתר קליקבייט וחסר אמינות לחלוטין.
4. בעת פרסום המסמך בינואר השנה, לא היה ידוע מי הזמין את התוכן שלו. מטה קלינטון אף הכחיש כי הוא המזמין. כעת אנו למדים כי אכן הם הזמינו את התוכן, וזאת בגלל שבמהלך חקירה המתנהלת כרגע בעניין רוסיה, נאלץ מחבר המסמך, כריסטופר סטיל (הוא הסוכן הבריטי), למסור לרשויות החוק את פרטי כל הגורמים שהזמינו את המסמך.
5. מי שהזמין את המסמך במקור היה גורם בכיר במפלגה הרפובליקנית, כנראה אחד מהמתחרים מול דונלד טראמפ בבחירות המקדימות במפלגה. לאחר שהפסיד בבחירות המקדימות, מטה קלינטון המשיך את הפרויקט ואת תזרים המזומנים לחברת הייעוץ שעבדה על המסמך. אנחנו בשלב זה לא יודעים את זהותו של הגורם הרפובליקני.
6. מטרת המסמך לא היתה להתפרסם כחומר מביך לבחירות. אנו יודעים זאת מפני שמטה קלינטון בחר לא רק שלא לפרסם אותו, אלא אף להפסיק את תזרים המזומנים בעת שהדו"ח עוד לא היה מוכן לחלוטין.
7. מטרת המסמך היתה: להציגו בפני ה-FBI, כ"עדות" לכך שקיים קשר אסור בין טראמפ לבין רוסיה שהיא מעצמה זרה.
8. המסמך הוצג ל-FBI וממשל אובמה פנה לבית המשפט בבקשה מסווגת (התהליך נקרא FISA) לקיים האזנות סתר בבניין טראמפ. צעד חסר תקדים, מדובר בנשיא מכהן שמקיים ריגול אחרי מתמודד פוליטי בבחירות. הצידוק היחיד שיכול להיות לדבר כזה הוא אם קיים סיכון חמור לביטחון הלאומי.
9. בדיעבד אנחנו יודעים, וגם אתר Buzzfeed הודה בכך בבירור- ישנם אי דיוקים וטעויות קריטיות בדו"ח בן ה-35 עמודים. עד היום אין כל בדל הוכחה לקיומן של קלטות "גולדן שאוור" או שום מידע מפליל דומה שהרוסים כביכול מחזיקים.
10. זה אומר שממשל אובמה, וה-FBI בראשותו של ג'יימס קומי, השתמשו במידע מזויף על מנת להשיג בקשה מבית המשפט לרגל אחרי מתמודד לנשיאות.
11. זוכרים את הפגישה שקיים במהלך הבחירות בנו של טראמפ, דונלד ג'וניור עם עורכת דין רוסיה, שכביכול באה למסור לו מידע מפליל על קלינטון? ב"צירוף מקרים" ממש פנטסטי, מכל האנשים בעולם- היא עובדת בחברת GPS Fusion. אותה החברה שכזכור, חיברה את הדו"ח.
12. עורכת הדין, ששמה הוא נטליה וסלניצקיה, היתה שוהה בלתי חוקית בארה"ב בעת הפגישה עם בנו של טראמפ. לא היה לה ויזה. ועל אף זאת היא הצליחה להיכנס לארה"ב ולהגיע למעגלים הקרובים של אובמה. אין שום סיכוי קל שבקלים שלא היתה לה כאן עזרה מגבוה.
13. עכשיו אנחנו גם יודעים איך מטה קלינטון ידע על הפגישה הזו, ואיך היו לו תמלילים של מה שנאמר בה.
14. בעיקרון, הפגישה הזו היתה מלכודת, כנראה מצד הממשל הפדרלי להוביל את גורמי המטה של טראמפ לקיים פגישה עם "גורם רוסי", כדי שהדבר ישמש אותם לאחר מכן כ"ראיה" לשיתוף פעולה אסור בין רוסיה לבין טראמפ.
15. בפועל, דונלד ג'וניור לא ביצע שום עבירה בעצם הפגישה. כמו שנכתב בהתחלה- חיקור אופוזיציה, במטרה להשיג מידע מפליל ומביך על יריב פוליטי, הוא דבר חוקי לחלוטין. בשום שלב לא הציגה עצמה עורכת הדין כנציגה מטעם הממשל הרוסי. מותר לחלוטין לדבר עם תושבי מדינה זרה.
16. במהלך הפגישה לא הציגה עורכת הדין שום מידע מפליל על קלינטון, ובמקום זאת דיברה על ההגבלות ההדדיות שהטילו ארה"ב ורוסיה אחת על השניה. בשלב זה טראמפ ג'וניור מבין שהפגישה חסרת תועלת.
17. ראש ה-FBI ג'יימס קומי, החליט שלא להמליץ על העמדה לדין של הגברת קלינטון- עוד לפני שאפילו קיים עמה בירור (את זה אנחנו יודעים בדיעבד). זה אותו ראש FBI שסייע לממשל אובמה לרגל אחרי יריב פוליטי בהסתמך על קלטת שלא קיימת- כמו במדינת עולם שלישי פרימיטיבית.
18. המסמך המזויף הוא למעשה הצידוק לפתיחת החקירה למעורבות הרוסית בבחירות. זה אנו למדים השבוע. פשוט מטורף.
19. בשנת 2014, הגברת קלינטון קיבלה צו מהקונגרס שהורה לה להסגיר לידם את כל תוכן המיילים שברשותה, כחלק מחקירה מתמשכת. העובד שניהל את השרת הפרטי שלה ניגש לפורום reddit ומבקש הנחיות כיצד למחוק לחלוטין את תוכנו של השרת, מבלי שהוא יהיה ניתן לשחזור עתידי כמו במחיקה רגילה.
20. מאוחר יותר אנו נלמד שעל השרת הפרטי שלה היא למעשה עשתה שימוש למטרות ממשלתיות לכל דבר, במהלך היותה מזכירת המדינה. על אף שהבקשה של אותו עובד לברר דרכים להשמדת מידע ממשלתי היא עובדה מוגמרת, ועל אף שאין חולק כי אכן בוצעה השמדה כזו- מי שהיו אחראיים על אכיפת החוק נמנעו מלהגיש כתבי אישום נגד אותו אדם ונגד מי שמן הסתם הפעיל אותו, שזו קלינטון. ממשל אובמה בכך למעשה שותף לטיוח והשמדת ראיות במטרה לסייע למתמודד פוליטי.
21. אחד השימושים המרכזיים במיילים של קלינטון היה קשרי הון-שלטון אסורים. האנשים שמנהלים את החברה הרוסית "רוסאטום" שקנתה 20% מהאורניום של ארה"ב במכירה אחת, מכירה שאושרה ע"י קלינטון ואובמה- תרמו מיליוני דולרים באופן אישי לקרן הפרטית של קלינטון. כאן יש בגידה במדינה מצד הגורמים הגבוהים ביותר בה- עבירה שהעונש המירבי עליה בארה"ב הוא מוות.
22. ה-FBI בראשות קומי היה מודע לתרומות הללו ולכך שרוסיה ניסתה באופן פעיל לשחד את הגברת קלינטון, והיה מודע לעובדה שהיא נמצאת תחת מעקב סוכנים רוסיים כבר בשנת 2009, משום שהיא סומנה כנשיאה הפוטנציאלית הבאה של ארה"ב.
23. כל הצמרת המדינית של ארה"ב בממשל אובמה שותפה לעבירות במצב כזה. הנשיא, מזכירת המדינה קלינטון, התובעת הכללית לורטה לינץ' (שנפגשה במטוסה עם ביל קלינטון שבוע לפני שהוחלט לא להעמיד את אשתו לדין), וראש ה-FBI ג'יימס קומי.
24. איך רוסיה השפיעה על הבחירות? היא לא. הסיבה היחידה שהטענה הזו עלתה, היתה ונשארה הפריצה לשרת המפלגה הדמוקרטית, ה-DNC. המפלגה הדמוקרטית סירבה לאפשר ל-FBI גישה לשרת המקורי שנפרץ כביכול, ובמקום זאת שכרה חברה חיצונית שתבחן *העתק* של אותו שרת. ה-FBI, בגלל היותו מונהג ע"י השותף לפשע ג'יימס קומי, החליט לקבל את הפיאסקו הזה בתור ראיה קבילה. עד היום אף אחד לא בחן את השרת המקורי, ומייסד וויקיליקס כבר אמר שמקור ההדלפות הוא מדליף מבפנים, ולא פריצה מבחוץ.
25. זה החלק שבאמת מחבר את כל חלקי התמונה: המפלגה הדמוקרטית שכרה חברת ייעוץ משפטי, שדרכה היא עשתה גם את ההתקשרות עם GPS fusion, וגם עם החברה החיצונית שבדקה את השרת שנפרץ כביכול. רק שתבינו מה הולך פה: אותו גורם, הוא המקור היחיד לטענה שהיתה מעורבות רוסית בבחירות, והוא זה שחיבר את המסמך על טראמפ, שהיווה בסיס משפטי גם לריגול אחרי טראמפ וגם לפתיחת החקירה לאחר שנבחר. זה מעולם לא התרחש בארה"ב, פרשת ווטרגייט היא כלום, בלי להגזים- ליד זה.
26. התכנון המקורי היה לפתוח בחקירה נגד טראמפ גם אם קלינטון תנצח בבחירות. וזה אכן התסריט העיקרי שהם התכוננו אליו. אם קלינטון היתה מנצחת, כל זרועות הממשל היו בידיים שלה, קומי עדיין היה במקומו, והיו משתמשים ב"ראיות" שהזכרנו מקודם כנגד טראמפ בחקירה. לא היה בדל של סיכוי להליך הוגן. היו מכניסים אותו לכלא בתור "אזהרה" לכל מועמד עתידי שינסה לאיים על ההגמוניה השלטונית. בנוסף, זה כנראה היה משמש בידיים של קלינטון כהצדקה לפתיחת מלחמת עולם שלישית כנגד רוסיה, מה שהם כנראה קיוו שיוביל להקמת ממשלה עולמית. בנס גלוי, טראמפ ניצח את הבחירות. ה-9 לנובמבר 2016 הוא יום העצמאות השני של ארה"ב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *