על פי ממצאים בשטרות המאה דולר יתכן מאוד תרחיש "דגל כוזב" גרעיני ממסדי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אולי מישהו יצליח למצוא לינק למצלמה בשידור חי מהעיר ניו יורק בה רואים גם את בניין האו"ם ברקע ? חיפשתי רבות ועדיין לא מצאתי.
להזכירכם ב 19.9 טראמפ וביבי נואמים שם בבוקר,לפי שעון ישראל זה בין ארבע לשש בערב,לפי ממצאים בשטרות המאה דולר יתכן מאוד תרחיש "דגל כוזב" גרעיני ממסדי בנהר מול האו"ם ולפי קידוד המזרקה בחזית הבניין ועוד ממצאים כמו הצפנת תרחיש שכזה בסידרה יריחו בה מבצע הממסד תרחישים גרעיניים בעת נאום הנשיא באו"ם ומוביל להתפרקותה של אמריקה ועזרה של סין עם מזון לארה"ב ומלחמה והסוכן הראשי עם מספר בת.ז שלו עם תאריך זה בסיגנון המטריקס,וגם תמונת האלבום של מגדת' שיצא בתאריך כזה עם תמונת האו"ם אחרי פיצוץ גרעיני יתכן מאוד שמדובר ב 19.9.17 ומן הראוי לתצפת.גם שני ציורי הענק באולם האו"ם מראים,לפי פיענוח את הבניין עם האי הקטן שמאחוריו (שהוא אולי הגרונד זירו – נקודת הפעלת הפצצה)והמנהרה שבתחתית הנהר ובציור השני ממול הבניין עולה באש.
או תאנט (אי) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/או_תאנט_(אי)
האי או תאנט (באנגלית: U Thant Island) או האי בלמונט (Belmont Island) הוא אי מלאכותי קטן (30 על 60 מטרים) על איסט ריבר שבעיר ניו יורק. האי מהווה חלק מרובע מנהטן והוא נמצא …
כמו כן בשטר המאה שקלים נראים פיצוצים בכור ביבנה ומול ימה של תל אביב ולא מן הנמנע שהתיכנון יהיה חלילה אם בכלל גם לתאריך הנ"ל.
מי שיכול לעזור באירגון צילום לייב עם הפייסבוק לאחד מהמיקומים הנ"ל זה יהיה טוב מיכוון שלייב פייד לעתים נתקע ועלול להיות משובש בכוונה עם דיליי במיוחד לאור הזיוף הטלויזיוני בפיגוע 911.
פרטים באתר סודות משטר http://sodotmishtar.weebly.com/
עב"מ פגע במגדל השני

שהרבה שראו אותו וחשבו שזה מטוס וחלק קלטו שזה "מטוס" לא רגיל. עליו הוסיפו מטוס עם הרבה טעויות בתוכנת CGI.עבמ זה נראה גם בשטר המאה כפוגע בבניין עם כל התרחיש כולל הפיצוץ ועוד.
עב"מ זה השייך למרכבות הטומאה של השטן הנקרא בשפתם לוסיפר נצפה https://www.youtube.com/watch?v=pGI3dbyRnBI
גם בישראל בינואר במעופו מחליף הצורות הרבות משדה התעופה בן גוריון לת"א.
במרכז הפיצוץ שנראה מול תל אביב בצילום נגטיב של שטר המאה עם המפה הסודית שבו,קיים מעין משולש הדומה אולי לראש נפץ גרעיני ובצילום באיכות נוספת נראה בחלקו העליון של המשולש כדור כסוף שיתכן כי הוא זה הכדור המעופף שפגע במגדל השני שנעבד וניסגד על ידי אירגון הבונים החופשיים ומסדר הישועים שעוסקים בפולחני מאגיה לזמן את שריהם השמיימים לגרום לכאוס ומתוכו לכונן משטר טוטליטרי בחסות האו"ם כסדר עולמי חדש וממשלה עולמית.
מבדיקה יתכן כי לפי התאמות וחישוב מרחקים בין תל אביב בקו המפה בשטר אל מול מיקום העב"מ נמצא שמדובר אולי בנקודת פגיעה בים במשהו,כגון אולי ספינה,מיכלית,אסדה או כל תקרית אחרת מתוכננת במרחק של כ 6.666 ק"מ מחוף כיכר אתרים ממול בים.
העבמ בניו יורק הופיע לפתע במרחק של כשמונה ק"מ לפני פגיעתו במגדל השני,פסל עין השמש באשדוד נראה כאותו כדור צלחת מעופפת מכוון בקו אלכסוני לעבר ים תל אביב במרחק תואם לנקודת ההופעה בניו יורק לפני הפגיעה.משמע שיתכן שכ 15 ק"מ מול ת"א יופיע משהו בשמיים שיטוס כמה ק"מ עד לנקודה של 6.666 ק"מ מול ת"א ויגרום לפיצוץ אולי ואם בכלל.
בניין מספר שבע בניין האחים שלמה שבמרכז הסחר העולמי שהופל בפיצוץ לא במקרה כפי שטוענת הגירסה הרישמית בשעה 17:20 נבנה עם מוטיבים בעיצובו לסמל את הפלת מקדש שלמה שנפל לעת ערב וגם הכור במרכז הגרעיני שורק ביבנה נבנה ע"י שמעון פרס גם עם מוטיבים של עיצוב בית המקדש ויתכן מאוד שהשעה חמש ועשרים תיהיה אולי שעת הפעלת התרחישים הנ"ל,בין אם לפי השעון בישראל שזה 10:20 שעון ניו יורק וזמן משוערך לנאו"ם טראמפ וביבי שאולי בסכנה,או בין אם מדובר שוב בשעון ניו יורק שזה בארץ שבע שעות קדימה 24:20,עשרים דקות אחרי חצות ה 20.9.17 משמע טראמפ וביבי מתרחקים מהגראונד זירו ואולי ניצלים ונילחמים.
שהשם ישמור.

‎Posted by Avraham Motola on‎ חמישי 14 ספטמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *