״אימפריה״ של סטיות והשתקות?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה קורה עם הבכיר במר"צ, שיושב במעצר בית על אונס ילדה בת 13 של חברים, ושכל מרצ מגיעה אליו לביקורי ניחומים? אף אחד לא רוצה לדווח על זה?

סליחה שאני מכניסה פה ענינים אחרים ביום שכזה אבל גם הפרשייה הזו חמורה. לאור ההתלהמות השבוע סביב פרשית גרוניך והעינב בן ה-25 שנה, עלתה פרשה שעליה אף אחד לא שמע כלום:

בכיר במרצ, המקורב לכל הבכירים ביותר בעל עמדה בכירה מאד – יושב כבר חצי שנה במאסר בית תול שמתנהל נגדו משפט שבו הוא מואשם לכאורה באונס סטוסטורי של קטינה בת 13!

לפי הידוע לי – כל צמרת מרצ עלתה אליו לרגל. 
כל זה מסתירים מאיתנו כי אלו האנשים שיכולים להסתיר לעומת גרוניך, או כל אזרח רגיל אחר, שדמו מותר!

מאז שפרסמתי את זה אמש בטוויטר – נפרצו עלי כל שערי הגהנום. וזה בסדר כי לא יזיקו לי כמה עשרות אלפני שקלים מתביעת דיבה.

מה שעוד מדהים –בין לילה הוסר עמוד הפייסבוק של אותו בכיר אנס מעמוד מרצ!

עכשיו, אין לי היכרות אינטימית עם הנושא, כך שיתכן שבשוליים, פרט זה או אחר יהפוך למקור מחלוקות ראשי, כי שמאלנים לא יודעים להבחין בין עיקר לטפל. או שנוח להם להסיט כך כל דיון
אז, אולי לא "כל צמרת מרצ" עלתה לרגל אלא כמה מהם נעדרו. אולי לא חצי שנה (אלא 5 או 7 חודשים) אולי יטענו שהתפקיד שלו לא נחשב בכיר (הוא כן). אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם – העיקר הוא, שאדם בעמדה חשובה במרצ, נציג של ארגון גדול, בתוך ארגון עוד יותר גדול – נשפט כעת על שניהל לכאורה יחסי מין עם קטינה בת 13 וזה מתנהל כבר כמה חודשים ללא כל זכר לידיעה.

מה שמגוחך הוא ההגיון של חיילי מרצ מאת אחד שלהבנתי הוא גם עיתונאי בידיעות אחרונות, אגב, העיתון שמיהר להכניס את ההאשמה על גרוניך לעמוד הראשון למרות שלא היתה אלא בגדר רכילות

ראו את הגיחוך, שימו לב שהוא אישר הלכה למעשה את עיקר הטענה, ותוך כשל לוגי שהוא תבנית של הרבה בדיחות :

ברגעים אלה נודע לי ש"במקור ראשון" לקחו את הליד, ניהלו חקירה ותצא במהרה כתבה על הפרשייה.

Image may contain: text

No automatic alt text available.

 

ובמקביל בארה״ב:

סתם לידע כללי. אין המערכת אחראית לכל קישור שיעשה ע"י הקוראים בין התוכן לעיל לבין התמונה כאן שכל מטרתה להראות שלמרץ בהחלט אכפת מהנושא.

מוסי רז

 


מקור הפוסטים:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *