הרצח שימוטט את בית הקלפים הרוסי?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תפנית חדשה בחקירת הפריצה לשרתי המפלגה הדמוקרטית, אותה מנסים בממסד ובתשקורת להלביש על רוסיה: דו"ח חדש מעיד כי הפריצה בוצעה ככל הנראה באופן ידני ע"י מקור בעל גישה פיזית לשרת, ולא באמצעות פריצה של האקרים מרחוק.

 

כדי להבין במה דברים אמורים, נחזור לפרשת הרצח המסתורית של סת' ריץ' (Rich Seth)

****-

סת' ריץ' ז"ל, בחור יהודי בן 27, פעיל במפלגה הדמוקרטית ותומך של המועמד ברני סנדרס,  נרצח בשכונת בלומינגדייל היוקרתית בוושינגטון הבירה, בשעה 4:00 לפנות בוקר של ה -10 ביולי,2016 , זמן קצר לאחר שסיים שיחה עם חברתו.

סת' נורה מספר יריות ועל גופו נמצאו סימני מאבק, כולל חבורות על ידיו, ברכיו ופניו.

למרות שהוא נשא עליו ארנק, טלפון סלולרי ושרשרת בשווי 2,000 דולר; הפרשה סווגה ע"י המשטרה תחת ניסיון שוד לא פתור ואף חשוד לא עוכב או נעצר, מזה למעלה משנה מאז שבוצע הרצח.

חוקר פדרלי שעבר על חומרים שסוכנות ה FBI לקחה מהמחשב של ריץ' בתוך 96 השעות הראשונות לאחר הרצח, אמר שריץ' יצר קשר עם ויקיליקס דרך עתונאי חוקר בשם גאווין מקפיידן, שהועסק בוויקיליקס.

החוקר סיפר שיותר מ-44,000 מיילים ו-17,000 קבצים מצורפים שנשלחו ע"י ראשי המפלגה הדמוקרטית הועברו ע"י ריץ' למקפיידן לפני 21 במאי 2016 .

עפ"י התאוריה השולטת בכיפה, ס'ת שנחשף למידע על פעולה המנגנון כנגד המועמד ברני סנדרס, החליט להעביר את החומרים לויקיליקס ובכך לפגוע בקמפיין של הילרי קלינטון.

ב-22 ביולי, 12 ימים אחרי שריץ' נרצח, הודלפו עשרות אלפי מיילים ממחשבי הוועדה הדמוקרטית הלאומית לאתר "ויקיליקס". תוכן של המיילים חשפו בין היתר, חתירה תחת מטה ברני סנדרס שהתמודד על ראשות המפלגה, וכן את פרטי התורמים ורשימות של מינויים פוטנציאליים עתידיים עבורם.

יומיים לפני הבחירות הגורליות הודלף מצבור מיילים נוסף ממחשבי הוועדה.

בדצמבר, כחודש לאחר הבחירות, הצהירו ה – FBI והמשרד לביטחון המולדת, כי רוסיה היא שעומדת מאחורי ההדלפה, שמטרתה הייתה מניעת ניצחונה של הילרי קלינטון בבחירות.

סוכנויות מודיעין אמריקאיות רבות הסכימו שרוסיה הייתה מעורבת בגניבת הודעות דוא"ל של המפלגה הדמוקרטית וניסתה בכך להשפיע על הבחירות ב -2016 לטובת טראמפ.

*****

אלא שדו"ח שהונח בימים האחרונים על שולחנו של נשיא ארה"ב, ע"י חוקר עצמאי בשם סקיפ פולדן ( Skip Folden) , שעבד במשך 25 שנה בחברת IBM כמנהל תוכנית מודיעין טכנולוגי, תחת קבוצה של בכירי מערכת הביטחון לשעבר,  בשם: V.I.P.S –Veteran Intelligence Professionals for Sanity, מצא את הממצא הבא:

5 ביולי 2016: בשעות הערב המוקדמות, שעון קיץ המזרחי, מישהו עבד עם מחשב המחובר ישירות לשרתי המפלגה הדמוקרטית (DNC) והעתיק 1,976 מגה-בייטים של נתונים ב -87 שניות אל התקן אחסון חיצוני. מהירות זו היא הרבה יותר מהירה ממה אפשרי פיזית באמצעות פעילות האקינג.

זאת ועוד זאת, כמצורף בדו"ח מלמעלה ובווידאו מטה, המומחים קובעים כי ההדלפה השנייה הייתה ניסיון מריחה מרושל, ככל הנראה של מי שנפגע מההדלפה הראשונה, כדי לנסות ולהפיל את התיק על רוסיה.

לאחרונה,  אסאנג' עצמו, טען  באוזניו של חבר הקונגרס הרפובליקני דנה רורבאצ'ר (Dana Rohrabache) מקליפורניה ,כי החומר שהודלף, הגיע מריץ' עצמו.

את ועוד, כבר לפני שנה הציע אסאנג' פרס של 20,000$ למי שיביא פרטים שיביאו למעצרו של הרוצח.

*****

כזכור, לחץ תקשורתי ופוליטי, הביא להקמתה של ועדת חקירה בראשותו של ראש ה – FBI לשעבר, רוברט מולר, שכל תפקידה לבדוק האם יש אקדח מעשן בין טראמפ או גורמים מסביבתו, למישהו ממשלת רוסיה, שחברו יחד להשפיע על הבחירות בארה"ב.

התקשורת הממסדית מרבה לדוש בהקשר זה של הקשרים לכאורה, מתוך כוונה להתניע מהלך שבקצהו תהליך של הדחה.

בהקשר זה, ראוי להביא את התחקיר העצמאי שנעשה עם מצלמה חבויה עם בכירים מה – CNN, שטוענים שלא היה כלום וכי אין סיפור ממשי מאחורי פרשת "רוסיה גייט" כמובא בקטע הוידיאו הזה:

*****

מאז כניסתו של טראמפ לתפקיד הוא פועל תחת עננה של חשדות.

האם הממצאים האחרונים, ככל שיוכחו, יכולים להביא לסגירת התיק בהקשר הרוסי?

האם  נושא הירצחו של סת' ריץ' ייפתר?

נמשיך לעקוב….

הכתבה פורסמה במקור באתר Bardea:

הרצח שימוטט את בית הקלפים הרוסי?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *