אליטות פדופיליות, מיתוס או מציאות? (חלק 1 )

אליטות פדופיליות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האשמות רבות הוטחו לאורך השנים באליטות ( או האילומניטי, או האחוות הסודיות האחרות לצורך העניין)  משטיפת מוח המונית דרך השתלטות על כלכלות וממשלות בעולם , ועד דילול אוכלוסיה ורצח עם. אבל נדמה שההאשמה המזעזעת ואולי גם הלא סבירה מכולם היא הפדופיליה. כשאני אומר לא סבירה אני מכוון לכך שרובנו יכולים להבין במידה כזו או אחרת פשע שמונע  מבצע כסף , שנאה, כבוד, ואפילו זימה, אבל למען השם, פגיעה בילדים  ועוד בצורה קבוצתית ומאורגנת !?

בעיה נוספת –  איך הצליחו להסתיר התעללות בסדר גודל וחומרה כזו ?

לכן , לאורך השנים, נטיתי לדחות את התיאוריות הללו ולתייג אותן באותו קלסר של ניבירו \רפטיליאנים \כדהו"א חלול וכ"ו ,  אבל אז נתקלתי בפרשת דוטרו (marc dutroux) .

באוגוסט 1996 נעצר דוטרו בחשד לחטיפתה של נערה בת 12, הוא הוביל את החוקרים לרשת של מרתפים ביתיים אותם בנה ובהם הסתיר את הילדות,  2 מהן חולצו בחיים, גורלן של האחרות לא שפר עליהן,  גופותיהם נמצאו  קבורות במספר נכסים (5 קוטג'ים ) שהחזיק למרבה הפלא החשמלאי המובטל.  בהמשך הוא הודה בחטיפה ואונס של 6 נערות   כאשר הוא רצח 4 מהן וברצח אחר  של נרקומן שסייע לו  בחטיפות , כל זאת בין השנים 95 ל96.

על פניו נראה שיש לנו כאן מקרה קלאסי (מזעזע אבל קלאסי ) של  עבריין מין שפשע ו…נתפס. על פניו דוטרו פעל למען עצמו   ומשעה שנתפס נסתיימה הפרשה. אבל ככל שעברו החודשים החלו לעלות שאלות  שהטילו ספק בגרסה הזו, קושיות ועדויות שהפכו את התיק הזה ממקרה אנושי מזעזע לפרשה בעלת השלכות חברתיות, פוליטיות, כלכליות ובטחוניות שהשתרעה לאורך עשרות שנים ושכמעט והחריבו את בירת האיחוד האירופי.

בהמשך אביא הוכחות חד משמעיות לקיומן של אליטות פדופיליות בבלגיה בשנות ה 70 ה 80 ו ה 90, וכנראה גם במדינות מערב אירופאיות אחרות. חלקים מהפוסטים יהיו קשים לקריאה לכן אני אשתדל לצנזר את התיאורים הגרפיים, אבל החומרים הם קשים, ואני אישית  לא הצלחתי לישון כמה לילות אחרי שנחשפתי אליהם. המקורות שלי – סרטים דוקומנטריים מבית היוצר של bbc, הפקות גרמניות ואחרות (למרבה הפליאה בבלגיה עצמה לא הרבו לעסוק בנושא ), וויקיליקס, וויקיפדיה, הם מקורות אמינים למדי, אני פשוט חיברתי את הנקודות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. נאנסת מחולון 2017-12-30

    בישראל משנות החמישים המימסד האשכנזי האליטה האשכנזית אונסת ילדים ורוצחת ילדים מזרחיים בטקסים של הקברת קורבנות למתים קבלה מעשית האמא שולחת ילד לגן את הגן בחרה עובדת סוציאלית מאחורי הגב מזריקים לו אונסים אותו ובסוף קובעים הילד מפגר הילד אוטיסט היעד הבא פנימיה בחסות אילומינטי בשלב הזה אילומינטי משרד הבטחון והרווחה והרבה אנשי חינוך חד הם
    ממשיכים לאנוס ולהתעלל ולהקריב את הילדים הללו עד מוות
    בהורים גם מתעללים טוענים שהם משוגעים מקשים עליהם את החיים עם בתי משפט וכו

    אני נאנסתי תחת סם אונס בעיר חולון ומי שהיה אחראי על האונסים הקבוצתיים היה משרד הבטחון זה טקסי גניבת מזל ונעורים אני מאחלת מוות לכל מי שאנס אותי או השתתף בטקס גניבת מזל שעשו לי
    מוות בילדים שלהם

    אז הלכתי למשטרה ואמרתי אהוד ברק השתתף באונס שלי מה המשטרה עשו כלום
    למה כי גם הם משתתפים בטקסים באלו במקרים הללו המזרחיים הם היודנראט של האשכנזים המשתפי פעולה העלובים בשביל כסף

    יש הרבה אגדות על הקרבת ילדים לשטן
    שתיית דם טקסי מאגיית מין
    מסתבר ואני מאחלת שכל העולם ידע שהן לא באמת אגדות
    מדובר באמת לאמיתה שפדופילים מהמימסד דואגים להגיד שזה אגדה
    הלוואי והמימשל של דונלד טראמפ יוציא צו מעצר לאנס והפדופיל אהוד ברק נתניהו והמכשפה
    צביקה האוזר יצחק תשובה יחיאל חורב המאסטר פדופיל שבמשך שנים אנס ילדים במוסדות חינוך

    איש החינוך והשטן רון חולדאי ומוטי ששון