דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דו"ח על פועלם ומקורם של קרנות ,סוכני שינוי ועמותות החברה האזרחית הזרים בארץ.

בדוח זה ברצוני להציג ולהסביר תופעה אשר עלתה בדבריו של שמעון פרס בזמן ביקורו האחרון בארה"ב כאשר התראיין בתוכנית The View ושם נשאל מה כוחו וסמכותו כנשיא (כפי שכיהן אז). פרס ענה שכיום ישנה החברה האזרחית, וישנה הממשלה, ושהוא כבר לא בטוח מי יותר חזק. במאמר זה ארצה להראות שמשרד החוץ וארגון הביון המרכזי האמריקאיים משתמשים בכוחם של קרנות מזוכות ממס לאורך השנים כדי לייסד חברה אזרחית כוללת מלאכותית המורכבת בעיקר מNGOs וסוכני שינוי בעלי מלגות מיוחדות הפועלים במדינות להם יש לארה"ב אינטרסים מסויימים. בכל מקום בה מופעלת אותה חברה אזרחית מלאכותית משמשת כוח נגד לממשלה הנבחרת. דוח זה יתמקד על אותה פעילות חשאית כפי שהיא רוקמת עור וגידים פה בארץ בעיקר.

אציג כעת כמה ועדות חקירה אמריקאיות לאורך העשורים אשר דרשו על אופי הפעילות וזהות קרנות מזוכות ממס שפעלו במתודה מסויימת ל"שינוי חברתי" בתוך תחומי ארה"ב, ואף פעלו לייצוא אותו שינוי חברתי למדינות אחרות (גם מערביות דמוקרטיות וגם מדינות עולם שלישי) בהתאם למדיניות החוץ החשאית של ארה"ב. אדגיש שהעדויות אשר אציג הם מהמקורות המכובדים והמוסמכים ביותר לתת את דעתם בנושא.

בשביל לתקף את דבריי אתחיל היישר עם פרופ' קארול קוויגלי. קוויגלי היה פרופסור להיסטוריה מאוניברסיטת ג'ורג'טאון הישועית בוושינגטון, מדובר במורה שעיצב את תודעתם של מנהיגים רבי השפעה בזמננו, כאשר הבולט ביותר הוא ביל קלינטון אשר אמר בדבריו כשנבחר לנשיאות כי "הקריאה הובהרה על ידי פרופ' לו קראתי קארול קוויגלי..", בדבריו מתכוון קלינטון לקריאה ל"שינוי חברתי" בפועל. אין זה פלא שקלינטון ואישתו הם יקירי תאגיד אמריקאי הרשום בארה"ב כ"קרן לישראל החדשה" המהווה את מטריית ארגוני החברה האזרחית הפועלות למען "שינוי חברתי" על ידי מאבק אקטיבי בארץ (עניין זה יידון ביתר פירוט עם מסמכים בהמשך הדוח.)

קארול קוויגלי כתב את הספר "טרגדיה ותקווה" כאשר בכוונתו בין השאר לתקווה עבור מי שיצטרף לשינוי החברתי וטרגדיה לשמרנים שלא יקבלו, ובספר זה הוא מרחיב בדיוק תחת הכותרת "אגדות הימין" על התקופה בה שררה סוג של "פארנויה" בקרב הימין השמרני סביב שנות החמישים, אשר היה סבור כי ישנה קנוניה בולשביקית להשתלטות על ארה"ב ושינוי המרקם החברתי שאיים על הסדר הקיים, אך בהמשך מרחיב פרופ' קוויגלי כי לא כל חששותיו של הימין השמרני היו עורבא פרח:

טרגדיה ותקווה, קרול קוויגלי - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

טרגדיה ותקווה, קלינטון - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

“ישנה והייתה קיימת כבר במשך דור, רשת בינלאומית שפועלת, במידה מסויימת, בדרך שבה הימין הקיצוני מאמין שהקומוניסטים פועלים. למעשה, לרשת הזו, שאנחנו יכולים לזהות כ’קבוצות השולחן העגול’, אין שום בעיה עם שיתוף פעולה עם הקומוניסטים, או עם כל קבוצה אחרת, והיא עושה זאת לעיתים קרובות. אני יודע על הפעילות של הרשת הזאת כי חקרתי אותה במשך 20 שנה והורשתי לשנתיים בראשית שנות ה­60 לבחון את המסמכים והתיעודים הסודיים שלה. אין לי שום התנגדות לקבוצה זו או לרוב מטרותיה, ורוב חיי הייתי קרוב אליה ולרבים מכליה. אני התנגדתי, גם בעבר וגם לאחרונה, לחלק מהמדיניות שלה… אך בכלליות, ההבדל העיקרי בדיעותנו הוא שהם רוצים להישאר בלתי­ידועים, ואני מאמין שהתפקיד שלהם בהיסטוריה הוא חשוב מספיק בשביל להיות ידוע.”

טרגדיה ותקווה עמ' 950 - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

 

חלק נכבד מספרו של קוויגלי מוקדש להראות בדיוק כיצד קבוצת ה"שולחן העגול" ושלוחתה בארה"ב כיוונה את מדיניות משרד החוץ של ארה"ב לאורך כל השנים, כאשר החוליה המקשרת בינם לבין פעילות של סוכנות הביון המרכזי מתנקז אל עבר קרנות מזוכות ממס. קוויגלי מתאר לנו כי ראש החץ במימון ובנייה של שלוחות אותו "שולחן עגול" בארה"ב היו קרנות מזוכות ממס, ובעיקרן קרן קרנגי, קרן פורד, וקרן רוקפלר,  אשר ידועים בארה"ב בראשיי תיבות CFR, שם אירגון המועצה ליחסי חוץ שלפי קוויגלי היית השלוחה האמריקאית של ה"שולחן העגול" ואשר כמובן עוצבה על ידי אותן שלוש קרנות. קוויגלי מתאר לנו בדיוק את המתודה של אותן קרנות ל"שינוי חברתי" בארה"ב אותה הקדים להציג בקטע המובא לעיל.

בהמשך נרחיב גם על אופן הייצוא של אותן מערכות לשינוי חברתי תרבותי פוליטי. לאורך המשך המאמר אתייחס לאותה נציגות של השולחן העגול המדובר לעיל בידי הקרנות בכינוי  CFR, וכמו כן אביא עוד עדויות לתקף את הדברים בנוגע לשלוחת הCFR בארה"ב ומעורבות הקרנות בפעילות עלייה מרחיב פרופ' קוויגלי.

בהמשך מרחיב קארול קוויגלי על החששות והחשדות שגברו בקרב הציבור האמריקאי בנוגע לשיתוף פעולה נרחב של החברה האזרחית והממשל בשילוב עם פעילים קומוניסטים ופרו סובייטים בזמנו דרך הקרנות המזוכות ממס (פורד­קרנגי­רוקפלר), וכפי שהסביר כי היה אמת בדבריהם של הימין דאז, הוא מראה גם כיצדך היו  והתנהלו הדברים [בהמשך אביא דוגמאות לשיטת השינוי החברתי שלהם בארה"ב, סין ומדינות דמוקרטיות כאשר במרכז הדו"ח אתייחס לישראל].

צילום של קטע מרכזי בספרו המתקשר לענייננו:

טרגדיה ותקווה עמ' 955 - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

"היית זאת קבוצה של אנשים (קבוצת קרנות הCFR) אשר עושרם והשפעתם הקדימו עד מאוד את נסיונם והבנתם, ואשר סיפקה הרבה ממסגרת פעילות ההשפעה שעליו תפסו פיקוד אוהדי הקומוניזם ו"fellow travelers" (תרגום: אוהד של מפלגה או ארגון, בעיקר של המפלגה הקומוניסטית,  שאינו משתייך אליהם) בארה"ב. חשוב לציין שכוחם של אותם אנשי שמאל נמרצים אשר הוציאו אל הפועל מעולם לא היה כוחם שלהם או של הקומוניסטים, אלא בסופו של דבר היה מותנה בכוחם של החצר הפינסנסית הבין­לאומית, ואז, כאשר יתעוררו חשדות וזעם ציבורי, כפי שקרה עד 1950, היה זה סך הכל עניין פעוט להפטר מאוהדי האדומים. אך לפני שיכלו להוציא אל הפועל את התוכנית,ועדה של הקונגרס… גילתה את הרשת המורכבת של קשר הקרנות המזוכות ממס. הקונגרס ה­83 ביולי 1953 הקים ועדה מיוחדת לחקור קרנות מזוכות ממס עם הנציג קארול ב. ריס מטנסי כיו"ר הועדה. במהרה התברר שבכל הנוגע לתרומות לקמפיינים והצבעות, אנשים עם עושר רב מאוד יהיו מאוד לא מרוצים אם החקירה תגיע רחוק מידיי, וכמו כן שהעיתונים ה"מוערכים ביותר" במדינה, הבאים בברית עם אותם בעלי הון, כלל לא יהיו נרגשים להביא את תגליות הועדה לידי פרסום בעל ערך.דו"ח מעניין המראה את היקשרותם של ארגוני שמאל יחד עם הקשר הקבוצתי של הקרנות המזוכות ממס יצא ב1954 בשקט יחסי למדי… "

להלן שער ועדת החקירה של הסנאט:

שער ועדת החקירה של הסנאט - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

בקטע לעיל מובא שיטת החקירה של הועדה אשר כללה בדיקה מהקרנות והמענקים שלה מלמעלה, וכדי להשלים את מטרות החקירה היית צריכה לחקור גם את פעילות הארגונים שקיבלו את המענקים מלמטה. הועדה רצתה לחקור להלן:

האם קרנות השתמשו במשאביהם למטרות מנוגדות לסיבות אשר לשמם הוקמו?

[האם הקרנות] השתמשו במשאביהם בעבור מטרות אשר ניתן לכנות חתרניים?

[האם הקרנות] השתמשו במשאביהם בעבור מטרות אשר ניתן לכנות אנטי אמריקאיים?

[האם הקרנות] השתמשו במשאביהם בעבור מטרות פוליטיות?

[האם הקרנות] התעטו בתעמולה\פרופאגנדה בכדי להשיג יעדים אשר בעבורם חילקו מענקים?

( טענתי תהיה שנראה כי הקרנות המדוברות פורד\רוקפלר עושות בדיוק אותו הדבר בארץ לקידום מטרות חתרניים ופוסט ציוניים ומשתמשים גם כן במעטה פרופאגנדה )

החקירה של ועדת ריס גילתה שהקשר בין המעניקים והמוענקים הוא קשר גורדי בל ינתק ומהווה חלק מרכזי בשיטה ל"שינוי חברתי".

ועדת החקירה של הסנאט, עמוד 10 - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

על הקשר בין אותם קרנות CFR מזוכות ממס לבין העזרים שלהם, הארגונים המקבלים את המענקים בשיטה ל"שינוי חברתי" נכתב בדוח (תמונה לעיל):

המחקר הנרחב שקרא לשים את המיקוד על הפעילויות של אותם ארגונים (קרנות הCFR ומקבלי המענקים), חשף  לא רק את תמיכתם בידי קרנות, אך גם גילה מידה של שיתוף פעולה ביינהם אשר יוחס על ידם עצמם כ"קשר"(interlock), מה שמעיד על ריכוזיות של השפעה וכוח. במונח זה כוונתם שהם קשורים יותר במטרה משותפת מאשר מקור אחיד של מימון.קשה לחקור את מערכת היחסים בינייהם מבלי לוודא עניין זה. כך גם בהתאם, קשה לחמוק מהתחושה שהאינטרס המשותף שלהם הוביל אותם לשתף פעולה בסמיכות רבה אחד עם השני ושהאינטרס הזה עומד בלב התכנון ושליטה באספקטים מסויימים של חיים אמריקאיים על ידי שילוב של הממשל הפדרלי וחינוך.

זה עלול להסביר למה הקרנות שיחקו תפקיד כה אקטיבי בקידום מדעי החברה, למה הם העדיפו את העסקתם של מדענים מתחום המדעים החברתיים על ידי הממשל הפדרלי, ולמה נראה שהם השתמשו בהשפעתם להפיכת החינוך לכלי בעבור שינוי חברתי.

שינוי הם מסבירים הוא רק מה שקשור לחשיבות גורלה של ארה"ב או כזה המקודם על ידי קבוצה יחסית קטנה בקולה לגודל האוכלסיה הכללית.

שני הקטעים הבאים ינחיכו את העובדה כי ידי הקרנות המזוכות ממס הבוחשות בארץ בהם אתמקד (פורד ורוקפלר) היו מחוד החנית של מטרת החקירה בועדת ריס.

בהתייחס לקרן פורד יש לציין שדו"ח זה בא מיד לאחר דו"ח ועדת קוקס אשר חקירותיו נפסקו עקב פטירתו הבלתי צפויה באמצע, ומשם המשיכו את החקירה המעמיקה תחת ועדת ריס אשר אחת מביקורות שלה על הועדה הקודמת היית שיש לשים דגש על קרן פורד ( קרן שתהווה משמעות רבה בהמשך מאמר זה). הם כותבים: "לסיום אני מציע שהועדה תביא בחשיבות מיוחדת את קרן פורד… היא חסרת תקדים בהיקפה וזאת הקרן הראשונה שהקדישה עצמה בגלוי ל'פתרון בעיות' בסדר גודל עולמי."  להלן הקטע:

הביקורת של ועדת ריס על קרן פורד - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

בדוח הסופי המסכם שהוגש עם ועדת החקירה אשר כתב נורמן דוד, הוא מסביר כי קרן פורד שיגשגה על טרנדים שהחלו עוד לפני שהופיעה(מופיע במסמך לעיל), אך לפני זה מקדים ומסביר על גילויי הועדה שטרנדים אלה כבר החלו עם קרן קרנגי ורוקפלר אשר הוזכרו קודם, ושהקשר המדובר לעיל המכונה "אינטרלוק" אכן התקיים.

הדוח הסופי של נורמן דוד - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

"הנחתי את המטה לחקור שיטות פעולה של קרנות, נהלים בתחום החינוך, ופעילות הראשות המבצעת של הממשל הפדרלי מאז 1903, וזאת כדי להביא ראיה הגיונית בעבור קשר בעל משמעות ביינהם.  החקירה שנבעה עקב כך חשפה קשר שכזה…

כמו כן היא חשפה שמענקים שנתנו בידי קרנות,בעיקר רוקפלר וקרנגי, שמשו לקדם את אותה המטרה על ידי זה ש:

הובילו את החינוך בארה"ב אל עבר נק' מבט בין לאומית (אל­לאומית) ודה לגיטימציה למסורות\ערכים אשר בעבורם היא היית [קודם לכן] מסורה.  …

מאמנים אינדיבידואלים וסוכניות שירות לבוא בעצה אל הראשות המבצעת של הממשל הפדרלי. "

שוב אני חוזר, כי נראה שאותה השיטה מופעלת גם כאן על ידי אותן קרנות במטרה לעשות דה לגיטימציה לקיום של ישראל כמדינה יהודית ומנגד לקדם פוסט ציונות ומדינה "דמוקרטית" יותר. כמו גם בעזרה של שדולות של העמותות הפועלות בתוך הכנסת דוגמאת שתי"ל.

דוח ועדת ריס מאמת גם את דברי קארול קוויגלי לגבי המצאותם של אותם קרנות מזוכות ממס­ קרנגי פורד רוקפלר­ בבנייה מימון וניהול הCFR, הזרוע האמריקאית של קבוצת "השולחן העגול".

דוח ועדת ריס - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

עוד לאורך הדוח המפורט של ועדת ריס מתואר הקשר בין הCFR לקרנות ממש כמו ה"קשר"("אינטרלוק" Interlock) .

קוויגלי התייחס לכך שה CFR הם החזית האמריקיאית של קבוצת ה"שולחן העגול" הפועלת בשיטה של גרעין קרנות מזוכות ממס אשר פועל ב"קישור" עם רשת קרנות ועמותות המוציאות לפועל סדר יום על ידי שינוי חברתי אקטיבי. הוא גם מרחיב בעוד מקומות בספר שאותה קבוצת שולחן עגול היית חייבת עקב חוקי מס חדשים דאז להתחמק ממס על הממון שלהם ולהפנות את המשאבים להקמת קרנות מזוכות ממס.(כפי שיובהר בהמשך, השותפים המדוברים של מורגן בקטע המובא להלן הם רוקפלר וקרנגי).

טרגדיה ותקווה עמ' 952 - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

בהתייחס להשפעת קרנות הCFR על המדיניות בסין, להלן קטע מדו"ח ועדת ריס העוסק בהן לגבי השפעתן לשינוי תרבותי וחברתי בסין:

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

הג'נטלמן המנוח מג'ורג'יה, מר. קוקס(Cox), ב1 לאוגוסט, 1951, הצהיר להלן בלשכה זאת, בהתייחס לאשמה של קרן רוקפלר בעבור נצחון הקומוניסטים בסין:

"קרן רוקפלר, אשר מענקיה שימשו למימון אינדיבידואלים וארגונים שעיסוקם היה להחדיר קומוניזם לבתי הספר הפרטיים והממלכתיים במדינה, לבוז לאמריקה ולהעלות על נס את רוסיה, צריכים לשאת באשמה על המעבר של פרופסורים וסטודנטים בסין לקומוניזם במהלך השנים שקדמו למהפכה האדומה המוצלחת בסין. במשך שני עשורים קרן רוקפלר שיחקה תפקיד מנחה בהשכלה הגבוהה בסין. במהלך תקופה של 32 שנים 54$ מיליון דולר מכסף של רוקפלר פוזר בסין, וברובו הלך למכונים סינים להשכלה גבוהה."

קוויגלי מחזק את הדברים בהביאו את קבוצת הIPR, הזרוע של השולחן העגול המטפלת בנושאים הקשורים לאזור האוקיינוס השקט. הוא מביא את ועדת Mccarran שחקרה וגילתה את הקשרים הרבים בין הIPR לקומוניסטים. אך קוויגלי מרחיב כי מה שפחות ידוע הוא הקשר לחצר הפיננסית הבין לאומית של הקרנות המזוכות ממס של השולחן העגול, אשר פה הוא מתאר אותם במפורט כתשלובת (משתמש במונח "קישור"interlock" כמו בדו"ח ועדת ריס)  של קרנגי ורוקפלר. "אשר בעצמם היו קבוצות "קישור" הנשלטות בידי ברית אינטרסים של מורגן ורוקפלר בוול­סטריט." (זאת אותה תשלובת המתוארת במסמך למעלה מספרו של קוויגלי "טרגדיה ותקווה" שם מתוארים קבוצת מורגן ובני בריתם כראשי החזית האמריקאית של השולחן העגול בארה"ב, הסי אפ אר).

קוויגלי על הIPR - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ישראל תת 2021-04-14

    עד יומו האחרון שמעון פרס פעל תחת פיקודם החולני של קבוצות סוטים. "אם לא תעשה מה שאנו אומרים לך לעשות אתה תסתבך!. אנחנו נלשין עליך ואתה תשב בכלא". קבוצת הסוטים ששולטים עכשיו בישראל סידרו לשמעון פרס מלכודת. קבוצת נשים שהיו מתלוננות על אונס…. לצערי הייתי עד לרגע כזה בצ’אט ציבורי והבנתי שמשהו לא תקין קורה במדינת ישראל. מדינת ישראל נגועה במגפת פדופילים. הפדופילים נוסעים בשיירות ומטרידים את האזרחים של מדינת ישראל.