לקראת הגשת כתב אישום נגד קלינטון- התשקורת מתחרפנת לחלוטין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זו הפעם הראשונה שהתשקורת הישראלית מכנה את טראמפ "ניאו-נאצי", וכעת היא עושה זאת בעקבות התשקורת הממסדית האמריקאית, שקיבלה הוראות להיכנס בפול גז כנגד הנשיא טראמפ.

כעת מתפרסם בתקשורת האלטרנטיבית את מה שעשו הכל כדי להסתיר: האחראי למהומות הגזעניות בוירג'יניה הוא ג'ייסון קסלר- פעיל לשעבר של ברק אובמה ושל תנועת השמאל "Occupy Wall Street".

הוא תמך באובמה בשתי מערכות בחירות, וב-2013 החליט שהוא תומך בתנועת הגזע הלבן. אנחנו כאן כבר מזמן אומרים שהתנועות הניאו-נאציות הן בובות של הגלובליסטים במטרה לעורר מלחמת אחים באמריקה. זה טריק ישן מאד שנקרא "אופוזיציה נשלטת", בו מנסים להפיל את טראמפ ע"י קיטוב המדינה לשני קצוות קיצוניים, שלמעשה מהווים תמונת מראה אחד של השני- ונשלטים ע"י אותם גורמים.

ולדימיר לנין כתב: "הדרך הטובה ביותר לשלוט באופוזיציה היא להוביל אותה בעצמנו".

ועל כן, צדק הנשיא טראמפ כשאמר שהוא מגנה את שני הצדדים- גם את הניאו-נאצים האנטישמיים וגם את הקומוניסטים האנטישמיים. התקשורת הישראלית מסרבת לסקר את האנטישמיות בארגוני השמאל, שבהם מצטטים את הפרוטוקולים של זקני ציון כחלק מ"האפרטהייד הישראלי בפלשתין". תעמולן ערוץ 2 ארדואן ניר אף שיתף קריקטורה של צייר אנטישמי שזכה בפרס הכחשת שואה מצד איראן. עיתון "הארץ" נמצא בבעלות חלקית של הוצאת ספרים ששירתה את היטלר בגרמניה.

כעת ניתן לדעת בוודאות שהנשיא טראמפ לא נשלט ע"י אף אחד, ומוכן לומר את האמת גם כשהוא יודע שזה עלול לעלות לו ביוקרה פוליטית. ואנחנו איתו!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *