טכניקות שליטת תודעה של מסדרי האוקולט של האילומינטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טוב חברים, אז יצא לנו לדבר מעט על Mind Control בקרב האחוות הסודיות, ואולי דוגמא טובה לקבוצה שהשתמשה בטכניקות אשר פותחו תחת מסדר האילומינטי הבריטי (ה OTO) כדי להשתלט על אנשים ועל הדרך על עיירות היא כת הסיינטולוגיה.

כת הסיינטולוגיה מבצעת מלחמת ג'יהאד ממש במוסד הפסיכיאטריה, ובכך היא מסוגלת למשוך אליה מחפשי אמת רבים הנופלים ברשת שלהם לאחר ששוכנעו כי קבוצה של פסיכיאטרים שולטים בעולם ואחראים לכל החולי-המלחמות-והבעיות שאי פעם היו קיימים (ותאמינו או לא, מבחינתם גם על השואה ו9/11 אחראים לא אחר מאשר פסיכיאטרים).

את הפעילות הזאת הם עושים כמו שאר האחוות הסודיות, דרך תנועה פוליטית מוחצנת יותר העוסקת בזכויות-אדם והמסתירה את מקורות הכת.

לתנועה קוראים CCHR: Citizens Commission on Human Rights – עמותת מגן לזכויות אנוש

ובכן, הסיבה שאנחנו מצביעים על עניין זה, מעבר לעוול שהם עושים לביקורת רצינית על אנשים שנוטים לבחור בתרופות שפותרים בעיקר סימפטומים בצורה בעייתית, מדובר באבסורד כשמגלים את שיטות שליטת התודעה והרמייה של ארגון הסיינטולוגיה עצמו אשר חמורים בהרבה וגורמים להרס אישיותם של החניכים וניצולם על ידי שליטת תודעה מאוד מתוחכמת ואכזרית הנשענת על טכניקות אוקולטיות שסקרנו בכתבה קודמת שפותחו בידי האילומיניטי הבריטי (הOTO).

ובכן, את כת הסיינטולוגיה הקים סופר מדע בדיוני בחצי הראשון של המאה ה20, ל. רון האבארד (אירוני שהוא בעצמו מת כשהתגלה בדמו שימוש בסמים). את עיסוקו האובססיבי באוקולט החל ולמד דרך לא אחר מאשר ראש הOTO בזמנו, אלייסטר קראולי.

האברד מודה על חברותו הקרובה עם קראולי:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=h3yfsbi4L70"]

בנו של האברד אשר ברח בשיניים מהאחיזה התודעתית של הסיינטולוגיה מספר על האובססיה של אביו לאוקולט ולחברו אליסטר קראולי.

הנה הבן בחשיפה אחת מתוך סדרה של ראיונות בהם מספר בין היתר כיצד אביו סיפר לו שהסיינטולוגיה היא המשך דרכו של אליסטר קראולי ושלמען האמת נוצרה ביום שהוא נפטר:

כתבה מעולה שמספרת את כל הסיפור משנת 69 בסאנדיי טיימס, 5 לאוקטובר, אשר שוטחת כיצד החל את דרכו האוקולטית ולימוד שליטת התודעה של ל. רון האבארד דרך שניי חניכים של האילומינטי, ג'ק פארסונס (גם חבר בOTO) ואליסטר קראולי: כתבת סיינטולוגיה 1כתבת סיינטולוגיה 2

דברים שחשף בנו של האברד אשר היה מעורב עמוקות בדרגים הכי גבוהים של הסיינטולוגיה.

As an interesting sidelight, the same individual that transmitted the various Magick tech to Adolf Hitler as a young man also transmitted them to Dad. And like Dad, Hitler, when he came to power, promptly had his teachers and the occult field in general wiped out. This might answer for you in some small way the similarities of the Sea Org and the Guardian's Office to the S.S. and Gestapo

[תרגום – "אותו האינדיבידואל שהעביר מגוון של טכניקות קסם לאדולף היטלר בצעירותו, העביר אותם גם כן לאבי. וכמו אבי, היטלר, כאשר הגיע לעמדת כוח, דאג להעלים את המורים ותחום האוקולט. זה עלול להסביר קצת את הדמיון בין הSEA ORG (יחידה סיינטולוגית הדוקה המהווה גם ארגון צבאי) ומשרד השומרים (Guardian's office) לבין האס.אס. והגסטאפו".]

מתוך הראיון של בנו של האבארד למגזין פנטהאוז, הערות שלנו בסוגריים:

"ההסבר הוא די ארוך ומסובך. הבסיס הראציונלי הוא שישנם כוחות מאוד חזקים ביקום. לדוגמא, היטלר היה מעורב באותו הקסם השחור ואותם טכניקות אוקולטיות שאבי היה מעורב בהם. ממש אותם הדברים, אשר כפי שהסברתי, הולכים אחורה עד ללפני הזמנים של מצריים העתיקה [לפי האמונות של המיסטריות].

זה דבר סודי מאוד. מאוד עוצמתי ופרקטי ומסוכן. שטיפת מוח זה כלום לעומת זה. המונח המתאים לתאר זאת יהיה "שבירת נשמה". זה כמו לשבור [Cracking open = לשבור, כמו לשבור ביצה] את הנשמה, אשר לאחר מכן פותחת דלתות לכוח שקיים, הכוחות הדמוניים והשטניים.

בפשטות, זה כמו מנהרה או שדרה, או מסדרון. למשוך את הכוח הזה אלייך דרך אדם אחר — ולהשתמש בנשים, במיוחד — זה מדהים וחתרני… זה ערפדות אולטימטיבית… במקום ללכת אחר דם, אתה הולך אחר הנשמה שלהם.

ואתה לוקח סמים כדי להשיג את המצב [התודעתי], ממש פשוטו כמשמעו, כמו פטיש נפשי על-טבעי, שובר את הנשמות, ומושך מהם את הכוח מתוכם.

הוא עיצב את הסיינטולוגיה על ידי תפעול גלי תטא כדי לעשות את אותם הדברים. אך, כמובן, זה לוקח כמה מאות שעות של "אודיטינג" [סוג של ייעוץ אישי שעובר החניך בסיינטולוגיה כחלק מהדיאנטיקה, שטיפת המוח שהוא עובר, מה שהבן של האברד המספר את הדברים ידע היטב] והרבה מאוד אלפי דולרים עבור הפריבילגיה להפוך את הראש שלך לזכוכית האפמטי דאמפטי — שבורה לאלפי רסיסים. זה אולי נשמע לא יאומן, או ג'יבריש, אך זה מה שהשיג לאבי את הונו הרב" .

הנאצים היו מושפעים עמוקות מהאוקלטיזם של האילומינטי הבריטי OTO, כתבנו על זה כתבת מחקר ענקית.

לגבי השימוש בסמים פסיכו-אקטיבים כדי להתמקצע בתחום שליטת התודעה, פרופ' ניקולאס גודריק קלארק, אחד האוטוריטות בעולם בנוגע לאוקולט והנאצים כותב בספריו ממסמכים שהוא מפרט על השימוש של היטלר מעבר לטכניקות קונדליני באגודת ת'ולה ווריל, גם שימוש בסם הפסיכואקטיבי של התרבות השמאנית המכסיקנית, צמח הקקטוס הפיוטה, אשר הנאצים השיגו מהבסיס שלהם במקסיקו.

[הכרנו כמה שמאנים במהלך החיים ושמענו סיפורים על מסורת עתיקה של אמונות מהאמזונס ובכלל בתרבות השמאנית של דרום אמריקה. על מכשפים שחורים העושים שימוש בכישוף דרך סמים פסיכואקטיבים כגון אייהוואסקה ופיוטה ואשר התפתחו לצד מסורת של ריפוי באמצעות אותם צמחים בדיוק].

ניקולאס

טעימה:

"Ravenscroft also included the sensational story that Hitler had accelerated his occult development through the use of hallucinogenic peyote, to which he had been introduced by Pretzsche"

[תרגום: רייבנקרופט גם הכליל את הסיפור המרעיש שהיטלר חיזק את התפתחותו האוקולטית דרך שימוש בהלוצינוגן (חומר פסיכואקטיבי) פיוטה (קקטוס המכיל מסקלין) אשר אליו הוא התוודע דרך פרטשה (Pretzsche)]

המקור הוא ההיסטוריון הגרמני מתחילת המאה ה20, Ravencroft, ישירות מתוך ספרו בנידון: Spear of Destiny

החומר הפסיכואקטיבי הפעיל בפיוטה נקרא בשפה המדעית מסקלין. כתבנו עליו כבר בזמנו. והנאצים ניסו אותו גם על יהודים בניסיון למצוא בין היתר סם אמת: Cockburn, Alexander & Jeffrey St. Clair. Whiteout: The CIA, Drugs, and the Press. London: Verso, 1998.  עמוד 51.

סמים

מצ"ב תמונה מתוך תזכיר של הCIA בנוגע לבחינה של יצירת מתנקשים. יצירת מתנקשיםכבר בהתחלה תוכלו לראות שהם מודעים לקיומה של האחווה הסודית החששין (יש לנו מספר כתבות אודותם באתר) ומביאים את התקדים ההיסטורי של האחווה .

החששינים כמו הCIA השתמשו בסמים משני תודעה וטכניקות של מניפולציה על הנפש כדי ליצור את המתנקש המושלם בעבור המבצעים השחורים שלהם.

המסמך המלא בPDF להלן הקטע הנידון, וכמו כן הודאה בכך שממשל ארה"ב לעולם לא יורה על פעולת התנקשות אלא עם כן על ידי ארגון ביון זר המסונףקשור אליהם במקרים חריגים.

DEFINITION

Assassination is a term thought to be derived from "Hashish", a drug similar to marijuana, said to have been used by Hasan-ibn-Sabah to induce motivation in his followers, who were assigned to carry out political and other murders, usually at the cost of their lives. It is here used to describe the planned killing of a person who is not under the legal jurisdiction of the killer, who is not physically in the hands of the killer, who has been selected by a resistance organization for death, and whose death provides positive advantages to that organization.

EMPLOYMENT

Assassination is an extreme measure not normally used in clandestine operations. It should be assumed that it will never be ordered or authorized by any U.S. Headquarters, though the latter may in rare instances agree to its execution by members of an associated foreign service. This reticence is partly due to the necessity for committing communications to paper. No assassination instructions should ever be written or recorded

[תרגום:

הגדרה

התנקשות הוא מונח אשר חושבים כי מקורו במילה "חשיש" (באנגלית אססין וחשיש), סם אשר בדומה למריחואנה, ידוע כחומר אשר היה בשימוש אצל חסן-איבן-צבח כדי להחדיר מוטיבציה בחסידיו, אשר יושמו לקחת חלק בהתנקשויות פוליטיות ואחרות, בד"כ במחיר חייהם.

כאן המונח משמש לתאר הרג מחושב של אדם אשר אינו נמצא תחת שום תחום בחסות החוק של הרוצח, אינו בהישג ידו של הרוצח, ואשר סומן על ידי ארגון התנגדות למות, כאשר מותו מהווה יתרון חיובי בעבור הארגון.

שימוש

התנקשות הוא אמצעי קיצוני אשר אינו נמצא בד"כ בשימוש במבצעים חשאיים. יש להניח שזה לעולם לא יאושר או יינתן כפקודה על ידי בסיס אמריקאי, אך ייתכן ויתקבל אישור במקרים חריגים אשר בהם ניתן אישור מנציגים של ארגון זר הנמצא בשותפות. ריסון זה הוא בחלקו עקב ההכרח לבצע התקשרויות בנייר. שום הנחיות להתנקשות לא יהיו כתובות או מתועדות אף פעם.]

 

לאלו ממכם המכירים את ניסויי שליטת התודעה MK-ULTRA אשר בצעו הסי.איי.איי בשיתוף עם נאצים בשנות ה50, יהיה מעניין לגלות שהיה גם תת-מבצע הנקרא SubProject 54, אשר היה פרוייקט של הצי האמריקאי הנקרא "Perfect Concussion" (זעזוע מוח מושלם).

בSubProject 54 ביצעו ניסויים בהם גרמו לשיכחה, מחיקת זיכרון, ואמנסיה בקורבן ללא עקבות וסימנים פיזיים מזההים. מ.ק. אולטרא על פי חוקרים רבים נועד לייצר מתנקשים רדומים, אשר ניתן לגרום להם לבצע רצח פוליטי כזה או אחר מתוך התניה המתוכנתת בתודעה.

אחד המטרות שכן מוצהרות בוודאות בתוך מסמכי הפרויקט הוא שהם ניסו למצוא דרך לגרום לקורבן לדבר בחוסר הגיון ואימפולסיביות בשביל להרוס את תדמיתו התקשורתית בציבור (נשמע מוכר?), ומטרה מרכזית יותר הכתובה הייתה מציאת דרכים ל"שליטה בהתנהגות האדם".

עוד פרויקט באותה תקופה שנערך בצי האמריקאי נקרא "Project CHATTER", ובו התבצעו ניסויים בסמים, בעיקר מסקלין, לשימוש בחקירות וגיוס סוכנים.

עניין שליטת התודעה בצי האמריקאי לא נפסק אז, וניתן למצוא בתזכיר שיצא ב6 לנובמבר 2006 של המחלקה של הצי האמריקאי בפנטגון סעיפים פרוצדורליים הקשורים בטיפול נושא "שליטת התודעה" (Mind control) ופלישה פיזית ופסיכולוגית, קיצונית או קלה בנבדקי אדם, דרך שימוש למשל בסמים משני תודעה (כדוגמאת מסקלין או אל.אס.די.)

[אנקדוטה שאולי נעז להרחיב עלייה בעתיד: זוכרים את ג'ק טייטל? ובכן בצעירותו הסתובב עם אביו בבסיסים של הצי האמריקאי, והתיאורים לעיל של דיבור אימפולסיבי וחוסר הגיון כדי להרוס תדמית נשמעים די מוכרים בקייס שלו. תבדקו]

(עוד עובדה מעניינת, להאברד בעצמו הייתה קריירה מעט מסתורית בצי האמריקאי  עד שנות ה50, אך לא בטוח אם יש קשר בין הדברים).

חזרה לOTO וסיינטולוגיה

גם הדרגות של הסיינטולוגיה מזכירות את הOTO, כשמם הם OT. יש גם בתמונה של כתבה זאת את הצלב הרשמי של הסיינטולוגיה שנראה דומה שתי טיפות מים לצלב של הOTO אשר מגלם בתוכו את הידע האוקולטי של שליטה באנרגיות המשמשות לשליטת תודעה.

אווטיאוו וסיינטולוגיה

והכי מעניין. האברד שהיה חבר מאוד טוב של שניי החניכים הגבוההים בOTO, קראולי (הריבון של המסדר לתקופה ארוכה), וג'ק פארסונס, היה אקטיבי עם פארסונס בטקס מאגי אוקולטי בקנה מידה מאוד רציני בשם Project Babalon.

אם ניתן לנסות להסביר או בכלל להבין מה לכל הרוחות הם ניסו לעשות, זה פחות או יותר היה ניסיון לפתוח שער להבאת יישות מסויימת לכדוה"א בשם באבאלון על ידי טכניקות הקסם האוקולטיות של אלייסטר קראולי ובהדרכתו.

בתקשור של פארסונס עם אותה ישות נכתב גם ספר (למען האמת קטע דיי קצר), אפשר לצחוק על זה, יש כאלה שיגידו שמדובר במשהו רציני.

חניך נוסף של הOTO וקראולי, קנט גראנט בספרו "מחוץ למעגלי הזמן" מתאר את טקסי באבאלון ופתיחת השער שפארסונס והאבארד פתחו במדבר של קליפורניה (היכן שגדלים גם כן קקטוסים של פיוטה במקרה), ואחד המשפטים החזקים בתיאור שלו:

"פארסונס פתח שער, ומשהו נכנס פנימה".

עוד על התיאור: Magia Sexualis: Sex, Magic, and Liberation in Modern Western Esotericism By Hugh B. Urban עמוד 136.

 אך מה זה הקסם הזה איתו התעסקו? מה נכנס פנימה? איזה שער הם פתחו בשנת 1946-5? האם יש קשר לכך שתצפיות העב"מים המודרניות החלו במערב ובתרבות הפופ בדיוק ב1947 עם עדותו המפורסמת של הטייס קנת ארנולד על 9 עצמים בלתי מזוהים?

והאם יש קשר לישויות שקראולי תיקשר אתם כגון LAM הדומה באיורים לחייזרים האפורים אותם אנחנו מכירים גם כן מתרבות הפופ של העבמי"ם ?

טוב קצת עפנו הלילה… אז אולי קצת ננחת עם כמה מילים בנימה טיפה יותר רצינית, וזה שכש"העזנו" לכתוב על כת הסיינטולוגיה בזמנו… ובכן… בואו נאמר שקיבלנו יותר מיילים של שנאה מאשר מיילים רגילים מקוראים מאז שפתחנו את האתר, מהרבה מאוד אנשים מכל מיני מקומות, אך רמה של אובססיביות ושנאה כמו זאת שקיבלנו במכתבי ה"אהבה" מסיינטולוגים שקראו באתר נמצאים בראש הרשימה.

כאילו מי שמעז לומר מילה אחת לא במקום על הכת זוכה מהם להצפה אובססיבית של הטפות, ואיך אנו מעזים וכו' וכו'. התברר לנו אחר כך מדוח תעסה גלזר (דוח של ממשלת ישראל על כת הסיינטולוגיה) עמוד 43, שזה ממש דרך הפעולה שלהם להתמודד עם ביקורת, ע"י התייחסות אגרסיבית ובלתי מתפשרת עם כל מילת ביקורת ולו הקטנה ביותר כנגד הכת. אפילו מכת J14 לא קיבלנו הודעות שנאה כל כך חמורים.

להלן הקטע בדו"ח של ממשלת ישראל על הכת:

דוח גלזר

סרטי תחקיר מדהימים בהם סיינטולוגים שהצליחו לברוח מהכת מסבירים על תהליך שטיפת המוח ושליטת התודעה לפרטי פרטים כולל הדגמות, מדובר בסרטים רציניים, לא חובבניים:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=8q07GbeEh0A&list=PL6EAAA1ED7933A7E8"]

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=q8gfnsccbko&spfreload=10"]

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=VlucZQsTY9w&spfreload=10"]

הסכנה היא ברורה ומידית עם אותם אחוות סודיות של האילומינטי, הם מיד מנסים להשתלט על עיירות על ידי שתילת הסוכנים שלהם בעמדות מפתח, כפי שהתגלה במסמכי "פרויקט נורמנדי" שם הסיינטולוגים תכננו להשתלט על עיירה בפלורידה.

וכפי שקורה אתם בפועל כיום בשיתוף עם עוד אחווה סודית של האילומינטי שצמחה מהשריינרים, אומת האיסלאם של פארחאן (פרחחאן כפי שאנו מכנים אותו) אשר משבח את הדיאנטיקס של הסיינטלוגיה (הוא אשף בשליטת תודעה, אז הוא יודע מה הוא מדבר).

פרחחאן מספר על החיבור שלו עם הסיינטולוגיה והבארד. כמובן מתחיל בסייג על איך הוא ראש אומת האיסלאם מסוגל פתאום לשבח מישהו לבן (מדובר על גזען ברמות אסטרונומיות), ואז נכנס לנושא:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=pVH997mKl_Q"]

עוד על סיינטולוגיה היפנוזה ושטיפת מוח.
[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=NVdN9_Gefec"]

 

מעבר להרחבה של הבן של האברד על שימוש בהיפנוזה בעדויות שלו, נסיים בעוד חניך לשעבר שמספר על העניין, מה שתואם לאחוות הOTO שהשתמשו גם הן בטכניקות של היפנוזה, כפי שציטטנו בכתבה הקודמת מספרה המופתי של נסטה וובסטר:

להערכת החניך אשר השתייך במשך שנים למסדר Stella Matutina, הכוח הדינמי המופעל הידוע כקונדאליני הוא בפשטות כוח אלקטרומגנטי, אשר הכוח המיני הוא רק חלק ממנו, אשר אותו החניכים הנעלים יודעים איך להפעיל, ו"היד הסמויה מאחורי כל מה שנראה כספיריטואליזם של המסדרים האלו היא מערכת של היפנוזה  וסוגסטיה  עדינה וערמומית מאוד."

יתר על כן, המטרה של הקבוצה הזאת כמו כל שאר המסדרים האזוטריים החתרניים, היא, שע"י תהליכים כגון יוריתמיקה (שיטת אימונים באמצעות תנועה ומוזיקה שמפתחת חן והבנה מוזיקלית), מדיטציות, סמלים, טקסים, ונוסחאות יתעורר הכח הזה ויווצר מצג שווא של הארה לצורך השגת "חיזיון רוחני", שהוא לכל היותר תפיסה על חושית (חוש שישי) ויכולות על חושיות (סוג של אינטואיציה), וכו.

הטקסים של המסדר הם היפנוטיים, וע"י סוגסטיה מייצרים את האווירה הנפשית והאסטרלית הנצרכת, וכך הם מהפנטים ומכינים את החניך להוות כלי מוכן לשימוש בידי השליטים הנעלים.

אותם חניכים סיפרו לי על התובנות הבאות הקשורות באותה קבוצה מדוברת עם רשות לצטט אותם כלשונם:

אני משוכנע שאנחנו, כמסדר, נפלנו שבי תחת כוח של מסדר מאוד אוקולטי ומרושע, אשר מלומד מאוד במדע הנסתר והנגלה ועל אף שהם אינם מהימנים, השיטות שלהם אכן קשורות במאגיה שחורה, כלומר כוח אלקטרומגנטי, היפנוזה וסוגסטיה קשה.

אנו משוכנעים שהמסדר נשלט ע"י סוג של מסדר סולארי בדמות האילומינטי אם לא ע"י ראש המסדר עצמו. הסיבה שהם (המנהיגים של אותם מסדרים) התעקשו כל כך על הכנסייה ופולחן הסקרמנט במיוחד לפני חניכה, אני חושב, מאותה סיבה כמו השימוש של לחם הקודש במאגיה שחורה. הקידוש הנוצרי ושימוש הסקרמנטים הופכים את המבנה או האדם לחזק יותר כחומר גלם בסיסי עבור מאגיה שחורה, אפילו שכמו במאגיה לבנה – "עבור הטוב הגדול והרע הגדול". כאשר החניכה מושגת,וההשתלטות על אותו אדם נשלמת, אין צורך יותר בכנסייה או בפולחן הקידוש הנוצרי.

נאמר לנו בחניכה: "אין דבר שאינו עולה בקנה אחד עם החובות האזרחיות, המוסריות או דתיות  בהתחייבות הזאת." כעת אנו משוכנעים שהמסדר הוא ההפך המוחלט של התפקיד המוסרי, האזרחי או הדתי שלנו; ובאשר הוא כזה, המחויבויות שלנו הם כעורבה פרח.

נאמר לנו שכל מה שקרה ברוסיה ובמקומות אחרים הוא תוצאה של כוחות אוקולטיים בין-לאומיים אשר הותנעו לפעולה על ידי לשכות אזוטריות וחתרניות. יחד עם זאת, ידוע שיש לנו כמה ענפים של אותם לשכות מסוניות (בונים חופשיים) אשר ממשיכים לפעול בדרכם הקטלנית סביבנו. אנגליה כמו גם אירופה, נראה שנסחפות יחד תחת תרדמה היפנוטית, ואפילו הפוליטיקאים הקולניים ביותר נראים משותקים וכל מה שהם מנסים הופך לטיפשות(foolishness). האם אין מישהו בעל סמכות אשר מבין דברים אלה ושם לב לסכנה הנשקפת גם למדינה וגם לאנשים כתוצאה מאותם כוחות הפועלים עבור הרס ומהפכה עולמית?"

קחו את הזמן תעכלו את החומר, לילה טוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. חיים 2016-07-25

    האם קבוצות אחרות בארץ שמשתיקות תקשורתית וציבורית כל התנגדות להן באופן מתוזמן מתוזמר הן גם שייכות לסיינטולוגיה ?
    או שהן משתמשות בשיטות שלה ?
    או שזו שיטה אוניברסלית להשתקת מתנגדים