שחר האדם של קופר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

billandcrusherגבירותיי ורבותיי, הפעם בחרנו להביא לכם את התרגום לשידורו של ווילאם קופר מ-1993. זהו פרק מבוא לסידרה של קופר שנקראת Mystery Babylon. זוהי הסדרה בה קופר יורד לעומק של הבנת הפילוסופיה והדת של "המוארים". הרבה שואלים אותנו "בשביל מה צריך לחפור על כל האחוות והפילוסופיה שלהם?". נענה בציטוט של קופר:

"…..אבל אני כן חושב שאנחנו צריכים ללמוד כמה שיותר לגבי כל דבר שאנחנו יכולים מפני שמשהו אחד שאני למדתי בחיי שכמעט כל דבר שלימדו אותנו היה שקר. ומי שלא יהיו האנשים האלו, ואני יודע מי הם ואני יעביר לכם את הידע הזה. מי הם הכוהנים האשפים והחניכים של האחוות הסודיות. הם בשליטה והם מעצבים את העתיד. והעתיד הזה ישפיע על כולנו. אז עדיף שנלמד כמה שיותר עליהם. אתם לא יכולים לזהות את האויב אלה אם כן אתם יודעים מי האויב.ואתם לא יכולים ללחום בקרב עם אתם לא יודעים כלום על הטקטיקות של היריב…"

http://www.youtube.com/watch?v=AbsdHArvLTU

כמובן שגם אנחנו פה בקונספיל לא הזנחנו את הנושא.

________________________________________________________________________________________________

שחר האדם- מבוא ( שודר ב- 11.02.1993 )

כשצפיתי לראשונה בסרט "2001” (אודיסאה לחלל 2001) נדהמתי, פחדתי אפשר להגיד. כל ההיקף של הסרט היה מאוד משמעותי, ובשביל רוב האנשים בעולם היה לגמרי מבלבל. רוב האנשים שצפו הזה מהתחלה עד הסוף לא הבינו במה הם התנסו. אבל הם ידעו, כל מי שצפה בזה, ידעו שהם התנסו במשהו עמוק. שמשהו תיקשר עם החלק החשוך ו"המחשבות העמוקות" של המוח בצורה שהם לא הבינו, ובהחלט בצורה שהם לא מסוגלים להבין. מפני שאתם מבינים, הסרט לא היה מכוון ל"חילוני" כפי שרובנו מכונים ע"י האשפים או החניך, או הכהן של האחוות הסודיות. בגלל שהסרט הזה היה מסר לאותם חניכים אשר שולטים בסמליות ובדת הסודית של הדת העתיקה אשר עדיין מתרגלים אותתה בסוד עד עצם היום הזה. עכשיו, אני הולך לספר לכם את המשמעות הסמלית שראיתם בסרט "2001”, ואז כדאי שכל מאזין ילך לספריית הוידאו המקומית שלו ויצפה שוב בסרט מההתחלה עד הסוף.מכיוון שזהו כל סיפורו של הגזע האנושי, לפי ההיסטוריה הסודית של בבל העתיקה.

עכשיו, אני יכול להבטיח לכם שלא תבינו כלום ממה שתשמעו מבלי הרבה הכנה והבנה בסיסית בסמליות של הדת הקדומה. אתם כן תבינו את זה, וזה הולכת להיות סידרת תכניות שבוודאי תיקח מספר רב של שעות להשלים.

אבל תנו לי לעבור איתכם על הסמליות של הסרט "2001” במהרה ואז נחזור להתחלה. לאדם הפרימיטיבי הראשון שבטח ישב על אחוריו זלל איזה ירק וצפה בשמש זורחת במזרח.

בתחילת הסרט "2001”, רוב האנשים שישבו בקולנוע נדהמו מהדימויים שהוצגו להם. הם בהתחלה ראו עולם קודר אפור ומכוער. וכשהעולם התחיל לנוע מטה ממרכז המסך הם ראו מאחוריו ירח. וכשהירח החל לנוע מטה ביחד עם העולם השוקע לעבר החלק התחתון של המסך, מאחורי ראיתם את ההתגלות של השמש. מה שהייתם עדים עליו זה ליקוי חמה, ליקוי חלקי, וכשאור השמש נשפך על קצוות הירח, זה מקבל צורה של הסירה של אייזיס והשמש, כמובן, לכל אחד שלמד את "מעגל האוסייריס" נהייה אוסייריס. והסמליות הייתה אוסייריס רוכב לרוחב השמיים על גבי הסירה של אייזיס. עכשיו, זה יקבל הבנה עמוקה יותר ככל שנתקדם לעבר הלמידה שלכם במיסטיריות העתיקות, אשר היום ידועות בשמות שונים. ונגיע לחלק מהשמות האלו ככל שנתקדם.

שחר האדם4

זה משמעותי, כמובן, בריאתו של העולם והיקום.

ומה שראינו הלאה זה ערבה לא פורייה, שום דבר לא צומח, סלעים עקרים ומדבר לא פורה. ואז ראינו את השמש מתחילה לזרוח במזרח מעבר לאופק, מסמל את לידתו של העולם.

ובזמן שהשמש נעה לרוחב השמיים, ראיתם את הרוח מתחילה לזוז על פני הארץ, מסמל שמשהו מתחיל לקרות. ואז, כאשר השמש מתחילה להגיע לשיאה על קו האורך הראשי אנחנו מתחילים לראות את הצמחים. צמחים ירוקים קטנים מתחלים להגיח. עכשיו, השמש הנעה לרוחב השמיים לא, כמובן, סימלה יום. זה מסמל עידן! עידן, מאזינים יקרים.

וכשהשמש שקעה עמוק אל אחר הצהריים ראינו את ההתגלות של בעליי החיים: ציפורים. ואנחנו יכולים לשמוע את הציפורים שרות, ואנחנו יכולים לראות את החיות. ואז, אז אנחנו רואים פרימיטיבי, האדם הפרימיטיבי, את האדם הפרימיטיבי בצורה של קוף. מתערבב בין החיות, לא פוגע באחר, חי במצב של תמימות. וראיתם אדם אוכל רק צמחים ושורשים.

אתם ראיתם שגם בזמן שהחיות והאדם היו בתחרות על אוכל אף אחד לא נפצע או נפגע, אלא הייתה זו הצגה של נפנוף ידיים צעקות ונהמות עד אשר אחד או השני פינה את הדרך. המשמעות של זה הייתה עידן התמימות. כאשר האדם חי בגן עדן. תמים עם החיות. הוא היה צמחוני. וכשהשמש מתקדמת הלאה לכיוון מערב, אנחנו רואים את האדם נסוג אל הרחם. מפני שאתם מבינים, המעבר של השמש לרוחב השמיים, מהרגע שהיא התרוממה במזרח מסמל את לידתו של העולם.ראינו שכאשר היא הגיעה לשיאה, נקודת המבט החזקה ביותר שלה בשמיים, חיים התחילו לצמוח. בהתחלה בצורת צמחים ואז בעליי חיים, וכשהחיות והאדם חיו בהרמוניה ביחד במצב של תמימות. זה היה הסמליות של הסרט. במשך התהליך הזה אתם רואים סלעים משתנים לצורה של איבר גברי, פין. זה הסמל של האחוות הסודיות, של הכח היוצר של הבריאה. כאשר אתם צופים בסרט שוב שימו לב לסמליות של הסרט.

עכשיו, כשהשמש מתחילה לשקוע עוד יותר לכיוון מערב, אדם והשבט הקטן שלו הולכים אל בור המים כדי להתעמת עם קבוצה אחרת של אדם פרימיטיבי, כולם בצורה של קוף. וישנו עימות, אבל אתם שמים לב שאף אחד לא נפצע או נהרג. ישנם המון נפנופיי ידיים, קפיצות מעלה מטה, נהמות צעקות וצוויחות עד אשר הקבוצה שהייתה בבור במים הרו את צימאונם ופינו את מקומם, ואז הקבוצה החדשה נכנסת. ואז הם רצו אל הרחם המיוצג ע"י מערה.

והייתה שם עוד סמליות, כשהם כולם ישבו בחשכה עיניהם פקוחות ומלאות פחד, ואחת מהקופות אוחזת בילד צמוד לחזה שלה. ואתם רואים את האדם משתנה מקוף לאדם. אדם פרימיטיבי, מתפתח לנקודה בה הוא יכול לחשוב. ואז מה קורה בסרט? לקראת השחר אתם שומעים את זמזום הדבורים, מיליון דבורים. הכוורת והדבורים הן סמל בולט באחוות הסודיות. זה סימל התאחדות חברתית. תעשייה. עכשיו, לא התעשייה שאתם מכרים בצורה של יצור מכוניות, אלא תעשייה בצורה של עבודה חברתית משותפת. במקרה הזה היסודות הבסיסיים של החברה. והשמש שוב מתחילה, שוב מתחילה לזרוח במזרח מסמלת את העידן של האדם החדש. הקהל רואה אובליסק, עמוד אבן לפני המערה, או הרחם, מהם הקופים מגיחים. וזה נראה כי זימזום הדבורים נובע מגוש האבן הזה.

עכשיו, שימו לב שאמרתי שלוש מילים: עמוד אבן, אובליסק, סלע. כל אלו סמלים בולטים במסטיריות העתיקות. וראיתם שלא היה זה אלוהים, מפני שהבריאה כבר נוצרה. העולם כבר נוצר, צמחים וחיות כבר נוצרו, והאדם הפרימיטיבי כבר היה קיים על פני האדמה לפני שעמוד האבן הזה, האובליסק הזה, הסלע הזה, הופיעו. זה גם מוכר כ-, הסלע שראיתם מקודם, ככוח היוצר או הפין. עכשיו, אל תתחילו להתבלבל מכל המונחים. זה יהי מובן לכם ככל שנתקדם. זה לקח לי הרבה שנים של למידה כדי להבין מה שאני מקנה לכם עכשיו. אתם צפיתם בקופים מתרוצצים בהתרגשות עצומה, מעודדים אחד את השני. מסמלים את אדם וחווה ( המעודדים מסמלים את חווה, אלו שמעודדים אותם מסמלים את אדם ). עד אשר הוא ניגש ונוגע בפני הסלע ואז מוענק לו האינטלקט.

אתם יכולים לדעת שמשהו בעל משמעות קורה בגלל שהטון והווליום הכללי של המוזיקה משתנה בזמן הזה. ואז הקופים האחרים מתחילים לנגוע ולשפשף את הפסל.

שחר האדם3

עכשיו, רוב האנשים שאני הכרתי ייחסו למה שקרה כוח חוצני, והם קיבלו את הפירוש האקזוטרי, או מה שכוון לחילוני, אלו אשר לא מוארים ולא יכולים להבין את מה שהם רואים. אבל בשביל החניכים, מה שהם היו עדים לו זה בריאת העולם ע"י אלוהים והענקת הידע לאדם, הידע האסור, ע"י לוציפר דרך הסוכן שלו, השטן. מפני שבדת של האחוות הסודיות הם מאמנים שהאדם הוחזק כאסיר בגן עדן בידי אלוהים נקמני ולא צודק. ושאותו אלוהים נקמני ולא צודק לא סיפר לאדם שיכולים להיות לו אותתם כוחות. והאדם שוחרר לחופשי מהכבלים של בורות ע"י לוציפר דרך הסוכן שלו, השטן. והרבה מאמנים שהם אותו דבר וזה בסדר מפני שאולי הם כן. ודרך מתנת האינטלקט האדם בעצמו יהפך לאל. עכשיו, לאלו מכם המבינים מה אני מנסה ללמד אותכם עכשיו, אתם אולי לא צריכים להקשיב עוד בגלל שזה מסביר את כל מה שקרה במהלך ההיסטריה של האדם. וכל מה שקורה עכשיו, וכל מה שיקרה בעתיד. ככל שזה התקדם, ראיתם מהאדם הפרימיטיבי הראשון, מהמחשבה המקורית הראשונה, את השימוש במתנת האינטלקט כאשר הוא התכופף אל האדמה והרים עצם. הוא הטיח את העצם וראה אותה פוגעת בצלע. והצלע עפה באוויר, והוא הביט בה. אז הוא הטיח אותה לצד השני וזה פגע בעוד צלע שעפה באוויר. ויכולתם לראות את הגלגלים נעים במוחו של האינדיבידואל הפרימיטיבי הזה. כאשר הוא הניף את עצם הירך ואז זרק אותה לפניו והביט בעצמות עפות. הוא זרק שוב ושוב. ואז הוא ריסק את הגולגולת של החיה שהייתה מונחת לפניו.

שחר האדם1

אתם שמים לב שהתיאור של זה ממש מדויק בגלל שהדבר הבא שקרה זה שהמתנה הזאת, האינטלקט והמחשבה המקורית, הובילה לרצח של עוד אדם פרימיטיבי. במקרה הזה השבט שלא קיבל את מתנת האינטלקט ולא היה לא את היכולת להשתמש בעצמות כנשק מפני שלא עשה את הקישור ביניהם. ואתם רואים, בסמליות של הסרט, את הרצח של הבל בידיי אחיו קין. ואתם רואים כאשר הוא זרק עצם למעלה לאוויר, וההתקדמות בשימוש מתנת האינטלקט הוביל אותם לתחנת חלל מסתובבת מסביב לכדור הארץ. ואז מתחיל הסיפור של מסע האדם לעבר הארה. כל דבר בסרט הזה מסמל דבר אחר. עכשיו, הקהל שיושב או מה שהאשפים או החניכים קוראים חילוני, לא הבינו מה הם ראו. הם חשבו שזה באמת על מסע של אסטרונאוט או קבוצה של אסטרונאוטים לחלל. ועל הדברים הרעים שקרו להם, ואחד שרד. ואף אחד מהם לא הבין את המשמעות של האובליסק, עמוד האבן. אחד על הירח ואחד במסלול סביב צדק ואת השינוי המוחלט של האסטרונאוט לעובר ענקי מרחף בחלל.

ולומר לכם את האמת, כשאני ראיתי בפעם הראשונה גם אני לא באמת הבנתי את זה, אבל הבנתי שיש משהו בעל חשיבות פה שאני חייב לדעת. ולא הפסקתי ללמוד עד אשר הבנתי מה. כמובן גילוי אחד הוביל לעוד. וכל פעם שעניתי על שאלה, מאה נוספות צצו עד שהגעתי לנקודה, מאזיניי היקרים, שהבנתי שגם אם אלמד כל שארית חיי אין מספיק זמן בחיי ללמוד את מה שאני צריך לדעת. אבל למדתי מספיק לאורך הדרך כדי להקנות לכם חלק מהידע שלי, ואולי אתם תוכלו לעזור למצוא את האמת המוחלטת שכולנו, כולנו, בסופו של דבר לומדים לחפש. למרות שלא כולנו מודעים שאנחנו מחפשים ורובנו לא מבינים מה אנחנו מחפשים, אבל חלקנו כן מבינים מה אנחנו מחפשים. האשפים או החניכים או הכוהנים של האחוות הסודיות מאמינים שהם מצאו את זה ושהם כולם יודעים את הדברים הללו. אני לא באמת בטוח שהם יודעים בגלל שבחיפוש שלי של ההארה המוחלטת, וכן נהייתי ברמה מסוימת "מואר". גיליתי שאני מואר יותר מרוב אלו שעברו את תהליך החניכה באחוות הסודיות ומאמנים שהם יודעים יותר ממני, וזה לא נכון. אני התעליתי מעליהם עד עכשיו, והם מאמנים שהם כל-כך מתקדמים. שנהייה לי מאוד קשה לשים את עצמי באיזשהו קו הגיוני של התקדמות בדרך בא אני הולך, ואני לא יודע לאן היא בסופו של דבר תוביל. אבל אני יודע שהרבה הוטעו במהלך הדרך, והם סוגדים למלאך הנופל שאנחנו מכירים כלוציפר. הרבה מאמינים שלוציפר והשטן הם אותו דבר. הרבה אנשים מאמינים שהם שתי ישויות שנות והשטן רשע ולוציפר לא. אבל לוציפר מרד באלוהים לפי הברית החדשה, והוא גורש מגן עדן והושלך לכדור הארץ להיות השליט של העולם הגשמי. השליט של כדור הארץ.

עכשיו, אם לוציפר הוא באמת השטן, איך השינוי הזה קרה? אני לא מספיק נבון בשביל לדעת. אם הם שונים, אז אני עוד לא גיליתי מאיפה השטן הגיע, אם לוציפר הוא לא השטן. עכשיו, ישנם אנשים שמצהירים שהם יודעים את התשובות לשאלות האלו, וישבתי איתם ודיברנו במשך שעות, ואני עדיין לא בטוח אם הם צודקים או טועים. ואני עדיין מחפש את התשובה לשאלה הזאת. אבל אני כן יודע זאת: האדם הקדום היה עד למשהו שהוא תיאר בהיסטוריה המדוברת (בעל פה) שלו ובכתביו.

וזה בטח יכול להיחשב לצפייה בעב"ם בהיסטוריה של העולם. ישעה פרק 12 פסוק 14:” איך נפלת משמים הלל בןשחר נגדעת לארץ חולש על הגויים". שימו לב עכשיו, לוציפר נקרא "בנו של כוכב הבוקר". הוא גם נקרא "כוכב הבוקר". וישנה כאן תעלומה גדולה מפני שישו גם כינה עצמו "כוכב הבוקר". עכשיו, איך כל זה מסתדר אני לא יודע אבל נאמר לי ע"י אלו שלמדו באחוות הסודיות שישו ולוציפר הם אחד והם אותה ישות. בכל אופן אני לא מצליח להאמין לזה. מה שאתם מאמינים, כמובן, זה העסק שלכם וזה לא כוונתי לגרום לכם להאמין למשהו. אלה להעביר את מה שאני למדתי במשך הרבה שנים של מחקר של הסודות של אלו הסוגדים לדת הסודית הקדומה בהחבא במשך אלפי שנים.

כי אתם מבינים, הקוף שישב על אחוריו במדבר, מכה על האדמה ועל ערימה של עצמות עם עצם ירך גדולה, היה הכהן הראשון של האחוות הסודיות. וזה היה הכהן הראשון שהתחיל לחנוך את האחרים לגבי הסודות.והם אלו שהיו אחראים, לפי המחקר שלי, לרוב ההתפתחות המדעית ו"התנועה קדימה", לפחות לגבי ההתקדמות הגשמית, של הגזע האנושי, בגלל שהם היו תלמידים. הם אלו שפיתחו את המדע. הם אלו שהסתירו את הפיתוחים שלהם. והם השתמשו במדע שלהם, בידע שלהם ובסודות שלהם למשול באחרים. בדרך כלל לא כמלכים אלא כיועצים וכוהנים, ובכל הכנות הכוח מאחורי כל הממלכות הקדומות ואפילו היום. הם שולטים מהצללים, אתם מבינים, והם קראו לעצמם השומרים של סוד העידנים. והדת הראשונה שלהם נקראה אסטרו-תיאולוגיה, או סגידה לשמיים, והאובייקט הראשון שהם סגדו לו הייתה השמש. האובייקט השני לסגידה היה הירח. ובכל מקום שתראו את האחוות הסודיות או הדת הסודית, אתם תראו את הסמליםשל השמש והירח. גם כן מוכרים כאוסיריס ואיזיס והילד הורוס, שאני יסביר את המשמעות מאוחר יותר.

עכשיו, רבותיי, אנחנו חייבים לצאת להפסקה. אל תלכו לשום מקום אני כבר חוזר אחרי ההפסקה הקצרה הזאת.

התגלית החדשה של האדם, האינטלקט, שילח אותו למסע ש-, לפי אלו שטוענים שהם יודעים, לעולם לא נגמר. אפילו עד עצם היום הזה. והמקביל לדת הסודית הקדומה בימים מודרניים אלו זה " המסדר של המסע" (THE ORDER OF THE QUEST). ואתם תראו את זה משתקף בהרבה מהסניפים החיצוניים והגלויים שלהם. איפה שהם מפיצים מידע לציבור, או לתמרן את הציבור, או להוליך שולל את הציבור. כי החילוניים בשבילם הוא לא יותר מאשר עדר של כבשים שלעיתים אפשר להוביל לטווח. בסרט 2001, המסע הובילך אותם בסופו של דבר לחלל ולירח, איפה שהם שוב קיבלו ידע מלוציפר. בצורה של אוובליסק, עמוד האבן, הסלע, הפין. ואתם תבינו את המשמעות מאוחר יותר כשניכנס אל תוך המעגל האוסירי או האגדה של איזיס, אוסיריס והילד, הורוס. כאשר הם שוב קיבלו ידע בירח, זה שולח אותם למסע מרוחק יותר לכוכב צדק. שם הם שוב מוצאים אובליסק ענק, עמוד האבן, סלע, הכוח היוצר, הפין שט בחלל מקיף את כוכב צדק. עכשיו, המסע מהירח לצדק הוא משמעותי מכיוון שהאסטרונאוט החללית הזאת מייצג את כל הגזע האנושי. וזה מסמל שחלק יתפתחו, ואלו שלא יוכלו לא יורשו להיכנס לעתיד. אתם מבינים, זה היה מסר מאלו השולטים לכל החניכים בעולם. זה היה מסר שהעידן החדש זורח.

ואתם רואים בנקודה מסויימת של המסע מהירח לצדק, אדם, מיוצג במיקרוקוסמוס ע"י אסטרונאוט שעושה את המסע, מתעמת עם הטכנולוגיה שלו. הטכנולוגיה של הגזע האנושי מיוצג ע"י מחשב העונה לשם HAL. ולאלו מכם שחכמים מספיק ל"שחק" עם השם HAL ולהזיז את האותיות קדימה אות אחת באלף בית מי מה שהם היו בסרט:

H נהייה I

A נהייה B

L נהייה M

והם יכלו לראות שהסמל היה של אחד התאגידים הגדולים בזמנו, כשצילמו את הסרט, התאגיד היה מוביל התחום טכנולוגיית מחשבים: IBM. זה היה משמעותי שהאדם בנה את הטכנולוגיה הזאת, המחשב הזה, שהיה לו אינטליגנציה מלאכותית והיה מסוגל לתקשר עם האסטרונאוט, ובכל זאת הם שכחו להוסיף מתג במכונה שיוכלו לכבותה מרצון.

עכשיו אתם צריכים להבין שזה הכל סמליות. HAL מסמל הרבה דברים. הוא מסמל את פצצת האטום, פצצת מימן, לחימה כימית, לחימה ביולוגית. מסמל את מצב אומנות הטכנולוגיה. שזה נהייה כל כך מסובך ששום אדם לא יכול להיות ממוחה בזה, ואז בלי יודעין משתתף הוא בבניית טכנולוגיה שיכולה להשמיד אותו. אבל הוא רק עבד על חלק אחד או חלקים מזה.הידע שהשמיטו ממנו זה שהמוצר הסופי יכול להיות מסוכן. אנחנו רואים שזה קורה עכשיו, נכון? במקום שבו כל אחד מתמחה בחלק קטן של הטכנולוגיה, בגלל שהתמונה הגדולה היא כל כך מסובכת וכל כך לא מובנת, שאנחנו רואים את "הנבואה" מהסרט 2001 מתממשת לפיננו. רק בזמן בו אני חי ראיתי מכוניות שבתור נער הייתי יכול לפרק ולהרכיב מחדש בעניים עצומות לינהוג במכונית שאני יכול להרים את מכסה המנוע ולא לזהות את רוב מה שאני מסתכל אליו. אני רק יודע שיש שם מנוע ואני יודע שיש לו מערכת אספקת דלק ומערכת להצתת הדלק אבל הטכנולוגיה התעלתה על היכולת שלי לפרק ולהרכיב מחדש מבלי חודשים או שנים של לימוד מקצועי. וזה קרה בכל תחומי הטכנולוגיה, וכמו שאמרתי לכם מקודם אני שוב אומר לכם הלילה מאזיניי היקרים, בסוד.

לא משנה מה אתם מחשיבים כפאר הטכנולוגיה הידוע בציבור, השיא שלה, בהחבא הם לפחות 50 עד 100 שנה קדימה, לנקודה בה מדע בדיוני הוא כבר לא בדיוני, ולא היה כבר זמן מה, אבל הוא במציאות עובדה מדעית.

ראיתם את הקרב הזה מתחולל בכל החללית, שבסופו של דבר נשאר רק אסטרונאוט אחד להלחם נגד HAL. והוא הצליח לעשות את הקפיצה בהתפתחות האלובוציונית של התודעה. והוא הצליח לעבוד על HAL ולכבות את המחשב. כשהוא עשה זאת הוא ידע שהוא העביר את עצמו לניתוק תמידי מבניי אדם על כדור הארץ.

שחר האדם2

ורבותיי, המסר לא היה שהוא עף לחלל כדי להשפיע על הניתוק. החלל היה רק הדרך בה העבירו זאת בסרט. המסר היה שהאדם החדש יתקדם אל העתיד וכל השאר יושמדו. לא ירשו לנו להיכנס לעתיד, אם כן ניכנס זה יהיה בתור עבדים. בשביל כוח עבודה עד אשר אנחנו כבר לא מועילים ואז פשוט נחוסל. המסר לצבאו העצום של החניכים, אחוות הסודיות, היה שאנחנו על סף של עידן חדש ואל העידן החדש יצעד רק אחד, בן-אדם אחד. זה האדם החדש. זה האדם המואר, זה אדם המסוגל לעשות את הקפיצה האלובוציונית למצב שאין יותר מלחמה, אין אונס, איון יותר ביזה. לשלב הידוע באחוות הסודיות כ-666. זה הוא מספרו של האדם. זה האדם המואר לאחוות הסודיות. לאלו מאיתנו שנוצריים זה הסמל, החיה, האינדיקציה שהאנטיכריסט הגיע. ותחילתו של הזמן המנובא בחזון יוחנן (ספר התגלות) הידוע כזמן של סבל (TRIBULATION).

עכשיו כל הדברים שחשבתי שאני יודע ומבין כל כך טוב נהיו מסטורים בשבילי עכשיו בגלל שאני נאבק נגד משהו שהוא כמעט בלתי נתפס ואני צריך לעשות זאת לבד, בכוחות עצמי. לא לבטוח באף אחד, לא לאפשר להם להיכנס מהפחד שהם ישחיתו את מוחי ויובילו אותי בדרך הלא נכונה. ואני עדיין לא יודע את התשובות, אבל יש לי הרבה מאוד רמזים והרבה עובדות. ולמדתי המון. ואולי אני יותר מבולבל מאשר הייתי כל חיי אבל אחרי שתשמעו את התוצאות של מה שאני למדתי, ואחרי שאני, בפעם הראשונה מאז שלמדתי את כל זה, מתקשר עם אנשים אחרים כדי לספר עד כמה באמת אני מבולבל. אולי כולנו מבולבלים ביחד נוכל לשים את החתיכות במקום ולהבין את התעלומה הזאת ביחד. ולהגיע לתשובות שאנחנו צריכים על מנת ליצור עתיד שכולנו נהנה בו. בלי פחד, בלי מלחמות, בלי שקרים הולכות שולל ומניפולציות. בלי אלטיסטים וטרוריסטים, נוכלים ושקרנים. מפני שאני אלמד אותכם שהכוהנים של של הדת הסודית העתיקה הם אלו שגרמו לרוב הסבל בהיסטוריה של האדם. ואם הם לא היו לומדים את הידע הזה, הסוד של העידן שהם מחבאים מאיתנו ומשתמשים בו על מנת לתמרן אותנו אולי, אולי היינו מגעים לשלום בעולם הזה לפני מאות של שנים. אני לא באמת יודע את התשובה לזה אבל אני לא חושב שהרבה ממה שקרה בהיסטוריה של העולם שהיה אומלל ונוראי היה קורה ללא האנשים האלו. אבל אולי אני טועה. וכמו כל פעם כשאתם מקשיבים לתכנית הזאת אל תאמינו למילה שאתם שומעים אלא עם כן הוכחתם את זה במחקר משלכם.

עכשיו, בסוף של הסרט, מה שראיתם שהאסטרונאוט גדל ומזדקן וזה מסמל את צבירת הידע והחכמה. והוא הסתכל על עצמו והא היה צעיר שוב, ואז זקן. ואז הוא רואה התגלות חזקה ומשתלטת של עובר. עובר אנושי, צף במרחב העצום של היקום. מסמל את לידתו של העידן החדש והאדם החדש אשר ילך אל העתיד.

ובסרט המשך ל-2001, ראיתם את האסטרונאוט הזה שהצליח בקפיצה, חוזר ומדבר אל הנבחרים. מסמל שהוא נהייה מורה בשביל כולנו. כשהוא נשאל מה קרה איתו הוא ענה, ואני מצטט: “ משהו נהדר". עכשיו, זה אמור להגיד לשאר החניכים בעולם שבאמת הבינו את המשמעות הסמלית של הסרט שאם הם יצליחו לעשות את השינוי העתיד יהיה אוטופי. עכשיו, אני לא יודע אם הוא יהיה כך או לא אבל אני יכול לומר לכם זאת: הכוהנים של הדת הקדומה והאחוות הסודיות שולטים עכשיו ועדיף לנו שנגלה זאת, ועדיף שנעשה זאת במהירות מפני שהעידן החדש הוא עידן הדלי. אפשר לקבוע את התאריך המדויק של עלייתו של עידן הדלי ע"י אסטרולוגיה ואני לא הולך לומר לכם מה התאריך למרות שיש לי אותו פה על חתיכת נייר מולי. אני רוצה שכולכם תעזרו במחקר הזה. אלוהים, יודע שאני צריך עזרה. אני לא יכול להציל את כולנו לבד. ישנה תמיד את האפשרות בגלל שאני אנושי, שאני יחליט החלטה שגוייה או אפרש לא נכון. וזו הסיבה שהקמתי את CASI. בגלל שכמה מאיתנו שעובדים ביחד חופרים וחוקרים מידע הסיכוי שנעשה טעות הוא קטנה יותר מאדם אחד עובד לבדו.

באו נחזור עכשיו להתחלה כשהאדם היה בילדותו על גרף ההתקדמות האלבוציונית שלו. האדם היה לבד. לבד במובן שלא היה לו את כל העזרה והידע שיש לנו היום שעוזר לנו לשרוד. אתם מבינים, האדם אז היה חשוף לקור וחיות טרף. לא היה לו בית. לא היה לו מזגנים בקיץ. לא היה לו חימום בחורף. לו היה לו רופאים. אם הוא נפצע או חלה רוב הסיכויים שימות. אז לא לקח לאדם הקדום הרבה זמן להחליט שבעולם הזה האויב העיקרי שצריך לפחד ממינו היה חשכת הלילה. וכל הסכנות הלא ידועות שמגיעות עם זה. פשוט להצהיר: האויב הראשון של האדם היה החשכה!

עכשיו, כשמבינים את העובדה הזאת אפשר להבין למה החבר הכי טוב ואמין שהיה לגזע האנושי בזמנו היה, בלי יוצא דופן, המתנה הכי טובה של השמיים לעולם. הכדור המדהים שזורח ביום שאנו קוראים לו השמש. וזו תחילתו של הקרב בין החושך לאור. וזו היית ההבנה הראשונה של האדם של הלידה, המוות ולידתה המחודשת של האלוהות. מפני שהשמש זרחה (נולדה בבוקר),נעה לרוחב השמיים. מגיעה לנקודה החזקה שלה, הזניט (וזה מסביר למה הרבה דברים קרו בצהריים או קרוב לצהריים). ואז, מסמל את העדן הישן וסוף ימיו, שקעה במערב ומתה. האדם חשוף להתאכזרות, לסכנות ולקור הלילה עד אשר האלוהים נולד מחדש בבוקר למחרת. עכשיו, רבותיי, אני לא ממציא את זה ולקח לי המון המון שנים של לימוד להבין את זה.

האדם שם לב שגם הירח זרח. חי חיים שונים משל השמש. ואז שוקע ומת. ואז נולד מחדש שוב. השמש בגלל הזוהר לשה נהייתה המאסטר, האל הגדול. הירח תפס את הצד הנשי בגלל שהירח משקף את האור של המאסטר שלו. כל זה יהיה מובן לכם בסופו של דבר. ככל שנתקדם מכיוון שמעכשיו והלאה כל תוכנית שהעשה תהייה מוקדשת לזה. להסבר על הדת האזוטרית, הדת הסודית הקדומה. וזה חשוב שכולנו נבין זאת מפני שהאנשים האלו שולטים. אל תבקשו ממני לומר לכם אתת האמת לגבי הדת מפני שאני באמת מאמין בחוקה, ושלכולנו יש זכות לסגוד לאל שלנו בצורה שלנו. ולאף אחד אין את הזכות להגיד לאחר, אלה אם כן התבקש לעשות כך, במה הם אמורים להאמין. אתם כולכם כבר יודעים שאני נוצרי אבל אני לא נוצרי במובן שאני הולך אחרי איזה דוגמה של כנסייה או דרשות של מטיף, או אפילו להאמין לכל מילה שבברית החדשה. אני דבק אך ורק במילים אשר מיוחסות לישו ישירות. ואני מנסה לחיות כך בחיי היום יום שלי. וזה לא משנה לי אם מישהו יוכיח שהוא לעולם לא התקיים, או אם הוא חי או לא. מכל הספרים והלימודים שלמדתי כל חיי גיליתי שאלו הם העמוקים שבהם. ועד אשר מישהו יוכל להוכיח לי שיש משהו טוב יותר זה מה שאני אדבוק בו. ואני לא מייעץ לכם במה להאמין או לא. אבל אני כן חושב שאנחנו צריכים ללמוד כמה שיותר לגבי כל דבר שאנחנו יכולים מפני שמשהו אחד שאני למדתי בחיי שכמעט כל דבר שלימדו אותנו היה שקר. ומי שלא יהיו האנשים האלו, ואני יודע מי הם ואני יעביר לכם את הידע הזה. מי הם הכוהנים האשפים והחניכים של האחוות הסודיות. הם בשליטה והם מעצבים את העתיד. והעתיד הזה ישפיע על כולנו. אז עדיף שנלמד כמה שיותר עליהם. אתם לא יכולים לזהות את האויב אלה אם כן אתם יודעים מי האויב.ואתם לא יכולים ללחום בקרב עם אתם לא יודעים כלום על הטקטיקות של היריב. וכשתבינו שלוציפר הוא הבן של כוכב הבוקר, או כוכב הבוקר עצמו אז יצירת החברים באחוות הסודיות מתחילה להיות מובנת יותר.

לילה טוב ושאלוהים יברך אותכם!!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות

  1. חיים 2013-12-15

    שלום לכולם
    מה שאני מצליח לראות מהסרט בכל אופן וזה גם פשוט לי
    מכל מה שספגתי ולמדתי בשנים האחרונות מהאתר ובכלל

    המונוליט המבנה השחור המלבני ארוך וצר הזה
    הוא לא אחר מאשר האיי פוד
    שנוצר באוקטובר 2001 חודש אחרי שמונוליט אחד נפל
    וזה בנייני התאומים שני המונוליטים שבסרט שקבועים במקום אחד
    לעומת המונוליט השלישי בסרט שהוא נייד ויש בו את כל המידע הקיים בעולם
    עם מחשב אישי כגון סירי וכו' וכו'
    בסרט גם רואים שם אייפדים איפה שהם יושבים לאכול
    ויש לי עוד מה להאריך בזה אם אקבל תגובות חיוביות
    בכל אופן מה שהיה פעם מרכז הסחר-מלחמה העולמי במקום קבוע נחרב
    ועכשיו המרכז הסחר-מלחמה העולמי הוא בכף ידך
    השאלה היא מי יודע באמת להשתמש בו
    והשאלה היא שהתשובה לה גם ברורה מאליה
    איך משתמשים בנו דרך המכשיר הזה
    וכמו שאמרתי מכאן הדרך למחשבות ורעיונות
    רק מתחילה

  2. יוגי 2013-12-16

    מעניין מאוד מה שאתה אומר.

  3. אורי 2013-12-19

    עדיין לא הבנתי איך לפי דעתו הכוהנים של הדת הסודית העתיקה השמידו את הסיכוי לשלום במהלך השנים. מה הסוד שהוא טוען שהם הסתירו?
    אגב מפתיע שלא נאמרה מילה על הבמאי של הסרט סטנלי קובריק שהיה ידוע כבונה חופשי ועל הקשר שלו לדת הסודית, אולי זה היה יכול לבאר את את הנושא יותר.
    באופן כללי נראה שקופר די מבולבל בשלב הזה. חצאי הסברים חצאי פרשנויות, בכל זאת זה נושא מורכב.
    הקטע של האל ואיי.בי.אמ גדול

  4. יוגי 2013-12-29

    קבל תגובה חיובית ( : אשמח אם תפרט

  5. jack 2014-02-01

    כתבה מרתקת על קובריק, 2001 אודיסאה בחלל והנחיתה על הירח
    How Stanley Kubrick Faked the Apollo Moon Landings
    http://realitysandwich.com/23226/kubrick_apollo/