ח-ז-ר-נ-ו ב-ג-ד-ו-ל!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחר שהאתר הופל במתקפת האקרים מאורגנת לפניי כשנתיים, וכל נסיון להעלותו מחדש נתקל בעוד מתקפה, ולאחר שגולשים רבים קיבלו וירוסים שהושתלו באתר, נאלצנו לסגור לתקופה ממושכת ובלתי ידועה. למרות הכל, לאחר מאמץ ממושך, הצלחנו לשחזר את כל המידע ולהעלות את האתר מחדש עם עיצוב וכוחות מחודשים.

ב2008 הקמנו את אתר קונספיל, אשר באותם ימים היה אתר הקונספירציות הגדול והראשון בישראל. לאט לאט עם חלוף הזמן התפתחו להם כל מיניי קהילות שונות בתחום,ולאחר נפילת האתר החadmin-ajaxל להתפתח מומנטום חזק ברשתות החברתיות (חלקו מכוון במלאכת מחשבת מלמעלה) לכיוון התעניינות בנושאים הקונספירטיביים על כל נגזרותיו, בין עם זה עניינים מוניטריים, קבוצות ורשתות כוח בינלאומיות, אחוות סודיות, סמים, תכנות תודעה, אזוטריקה, ועוד. המשכנו לפעול לאורך כל הזמן כשהאתר היה למטה עם הרצאות שהוצאנו, מפגשים, כתיבת אינספור חומרים שנפרסם בשנתיים הקרובות (לא צוחקים, אספנו וערכנו הרבה מאוד חומרים בעברית), ופה ושם גם מאחוריי הקלעים ברשתות החברתיות. לאור המחאה החברתית הכלל-עולמית שיצרה שינוי תודעתי אמיתי בצי-בור בכך שכוננה תודעת עבדות בצורה יוצאת מן הכלל בקרב הדור הצעיר בשפה ובהצגה אוונגרדית, נוצר סחף עצום גלובאלי בכל הדיון הקונספירטיבי אל עבר מחוזות פרוגרסיבים המשתמשים בשפה מכובסת ורצון לדחוף ליצירת "עולם חדש", והו-כן, התנועה השורשית העולמית הזאת ללא ספק תוביל לעולם חדש… לסוציאליזם הטוטאליטרי של הסדר העולמי החדש ו"החצנת ההיררכיה". האתר שלנו לא היה פה בזמנים החשובים הללו כדיי לתת לכם את הקונטרה מהזווית שלנו לשטיפת המוח והטכניקות החדישות ביותר של Mk-Ultra שהופעלו בקנה מידה גלובאלי(כל זאת ועוד רבותיי בכתבות החדשות שהכנו לכם), ולפעמים גם היה קצת מתסכל לראות אנשים משתמשים במילים שהבאנו לדיון הקונספירטיבי כמו "צי-בור", אשר פשוט אין להם מושג על מה הם מדברים. לאורך אותה תקופת "יובש" שבה נראה היה כי האתר מחוסל, כמעט וויתרנו… עד שלפתע החלו להופיע כל מיני קוראים וותיקים של האתר, כל אחד הציע לעזור בהתנדבות, אחד הציע לאייר, השני לבנות את האתר מחדש, שלישי לשחזר את החומרים הישנים, רביעי, חמישי, שישי ופתאום הרמנו את האתר בשנית, ובאמת אנו רוצים להודות לכל מי שעזר ותרם מזמנו, לא היינו מצליחים לעשות את זה בלעדייכם (אולי כן, אבל זה היה לוקח הרבה יותר משנתיים, אם בכלל).

אז ממחר גברותיי ורבותיי, הכינו את עצמכם, מה שהיה עד עכשיו היה רק הקדמה לחומרים שנעלה פה בהמשך. העבודה עם הבלוג היא חשובה מאוד כיוון שהפעילות ברשתות חברתיות נעלמת מהר מאוד ולא מקבלת כמעט חשיפה, השתמשנו בה עד עתה רק כדיי לדלות ולתייק חומרים לפוסטים שנעלה פה בהמשך. אם יש נושאים מסויימים אשר אתם רוצים שנכתוב עלייהם, אנא שלחו לנו לדוא"ל את כל השאלות ונענה לכם בכתבה: conspil.com@gmail.com

יתר על כן, אתם מוזמנים להרצאה ב13 לנובמבר.

כל טוב,

צוות האתר.

 

[ החל מיום ראשון הקרוב האתר יעודכן בעקביות שוטפת ! ]

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות

  1. Gallus Gallus Domesticus 2013-11-07

    Unleash hell!

  2. Shahar Furstenburg 2013-11-08

    הגיע הזמן!!!!

  3. יואב ב. 2013-11-08

    מזל טוב !!
    אתם עושים עבודת קודש !
    עלו והצליחו.

  4. מלקת הליברטריאנים 2013-11-08

    מזל טוב!

  5. מעולה!

    הקישור להרצאה לא נמצא..אפשר לקבל פרטים?