כִּי רוּחַ יִזְרָעוּ וְסוּפָתָה יִקְצֹרוּ

הקרן החדשה לישראל

בעקבות הכתבות האחרונות שלנו אנו מפרסמים כתבה של חוקר נוסף בשם אהרון רול שמסקנותיו לגבי ה”סדר העולמי החדש” משיקות למחקר אשר מתבצע באתר מזה כמה שנים. בסוף המאמר ישנו קישור לספרו של אהרון אשר אנו ממליצים עליו לכל מי שמעוניין לדעת עוד על הסדר העולמי והשפעותיו בארץ.

את כתביו של אהרון רול גילינו ממש לא מזמן, לאחר שכבר פרסמנו את המאמרים האחרונים שלנו, והיינו מופתעים לגלות כיצד הוא במחקר האישי שלו הגיע למסקנות דומות בכמה נקודות.

כרגיל כמו כל כתבה שהיא לא שלנו, יש להשמע לאזהרה של וויליאם קופר שאומרת : “קראו הכל ושמעו הכל, אל תאמינו לאף דבר עד שלא הוחכתם זאת בעצמכם”.

כִּי רוּחַ יִזְרָעוּ וְסוּפָתָה יִקְצֹרוּ

Aaron Roll 24.11.2010 20:54

מאמר זה בא לקבע את הבסיס הראשוני, אם כי רחוק מהיות מושלם, של מהות קיומו של העם היהודי ומלחמתו במחריביו מבפנים.

25 נובמבר 2010

כִּי רוּחַ יִזְרָעוּ וְסוּפָתָה יִקְצֹרוּ

ראשית, הבהרה.  הדברים הבאים יאמרו בעיקרם בהכללה.  מפאת העובדה הברורה לכל כי הכללות הינן מסוכנות באשר מציגות תמונה פשטנית לקורא בעוד שמגלמות בתוכן חצאי אמת ואף לעיתים שקרים הניסתרים מעיני הקורא, מכאן כי יש לקרוא האמור באורח מושכל, עם קמצוץ של מלח, תוך ההסתיגות שהובאה לעיל.

מאמר זה בא לקבע את הבסיס הראשוני, אם כי רחוק מהיות מושלם, של מהות קיומו של העם היהודי ומלחמתו במחריביו מבפנים.  המאמר נוקט בראיה היסטוריוגרפית הבוחנת (בקצרה, לאור היריעה המוגבלת), את הכשלים שעבר עמנו משך אלפי השנה החולפות ומנסה להעמיד בפנינו כולנו מראה, חלקה מחמיאה וחלקה מטרידה באשר להתנהלותנו במהלך הדורות ועד עצם ימינו אלה.

המאמר בא לרענן זכרונו של הקורא לארועים בעברנו המשפיעים על התנהלותנו כיום אשר אפשר ולא שת ליבו אליהם עד עתה.  המאמר אינו עושה הנחות עם העם היהודי אך המשתמע מהדברים הינו תקווה לעתיד מהפן היהודי-לאומי וזאת במדה ונשכיל לנקוט בצעדים הדרושים לתיקון הקילקולים המובנים בעמנו.

הקומוניזם והנאציזם בהקשרם היהודי

למרבה האירוניה הקומוניזם הינו אחיו התאום של הנאציזם.  ההבדל העקרוני בינם הוא שהנאציזם מעולם לא התיימר להיות דת אלא תנועה פוליטית-חברתית, המוזנת מהשפלת הגרמנים בחוזה הכניעה, “חוזה ווסאי” של תום מלחמת העולם הראשונה, המקדמת את עליונות ושליטתו הבילתי מעורערת של הגזע הארי, אשר בגרעינה חתרה ליצירת “סדר עולמי חדש”, הסדר של הגזע הארי-הפגאני, העולה, מבטל ומשמיד סמכות הדתות והלאומים בני הסדר העולמי הישן.

הקומוניזם שווק להמונים וכך אף התקבל, כדת כלכלית-סוציאליסטית חדשה המבטלת את כל הדתות הישנות ומובילה תוך שימוש בכפיה אלימה לסדר חברתי חדש….אכן כן, אותו “הסדר העולמי החדש”.  שתי התנועות חייבות היו, מטבען האידאולוגי, נוגד הטבע האנושי, לכפות את משנתן באורח טוטליטרי רצחני, המשליט אווירת פחד משתק על המתנגדים.

ומכאן, שתי התנועות הטוטליטריות הללו כיוונו לאותה הנקודה בסופו של הדרך אך הנאציזם יצא מנקודת הלאומיות הסוציאליסטית בעוד שהקומוניזם החל מסעו מהנקודה הכלכלית סוציאליסטית

שתי התנועות יצרו אליטה עילית מצומצמת ומכאן פשיסטית (אלו הן המפלגות הקומוניסטית והנאצית אשר מנו אך מליונים בודדים), השולטת בכח הפחד על רוב הציבור בארצותיהם ומאוחר יותר חוצה לגבולותיהם.  שתי התנועות גייסו לעזרתן את “האידיוטים המועילים” בקרב ההמון אשר בעיוורון מדהים תמכו וביצעו את משניותיהם של שולחיהם הנאצים או הקומוניסטים.  שתי התנועות התבססו על הערצה עיוורת למנהיג (סטלין והיטלר) כבסיס המרכזי עליו נוצקה הערצת ההמונים למשטר.  בשני המקרים הלאומנות המטורפת (השלילית ביסודה), הועלתה על נס בעוד שהלאומיות (החיובית ביסודה) נירמסה עד עפר.  שתי האידאולוגיות צידדו נחרצות בהתערבות טוטליטרית הדוקה בחיי האזרחים, בנטילת חופש הדעה, העיסוק, הביטוי והתנועה כבסיס להשלטת מרותן על הלאום.

עד עתה הדברים ניראים ברורים למדי.  מה שאינו ברור וידוע אך ליודעי ח”ן בלבד הוא כי שתי התנועות, הקומוניזם והנציזם, ניתמכו בקצה פירמידת השליטה “הקיקלופית” העולמית (המונח “פירמידה קיקלופית” אינו ביכדי), על ידי אירגוני-על ותיקים מהם, חסרי רחמים ועכבות ברמות שהקומוניסטים ואף הנאצים לא חלמו להגיע אליהם.  המדובר בתנועות “הסדר העולמי החדש” הנובעת מאירגוני “הבונים החופשים” ו”האילומינטי” שלידתם (ככלל) במאה ה – 18 והיגיעו לבשלות מפחידה במאה העשרים כאשר הינם מואצים, ניבנים וניסמכים על תנועת האמנסיפציה העולמית אשר שטפה את אירופה של סוף המאה ה- 19.

שליחי “הסדר העולמי החדש” וראשיו, אלו הם “הבנקאים הבינלאומים” אשר פעלו / פועלים באורח מתואם ומכוון ליצירת כאוס אשר בסופו, כך קיוו, ישלטו הם בעולם, הללו תמכו במתואם משני צידי המתרס במפלגה הנאצית ובמהפכה הקומוניסטית בסכומים אדירים אז, השווים בערכם כיום למליארדים רבים של דולרים (לפרטים נוספים ומאירי עינים יפנה הקורא לספר החינמי “משנאי החינם בינינו”.  הקישור מובא בסיפא למאמר).

אין ספק כיום בלב המתבונן בפריזמה היסטורית כי חלקים בעם היהודי היוו בסיס ונידבך חשוב בהפצת הרעיונות האוניברסלים, ליברלים, גלובלים, בארצות אירופה של עיתות האמנסיפציה האירופית במאה ה- 19 וכמובן גם במאה העשרים.

ללא חוגים יהודים אלו קשה להניח כי מהפכת אוקטובר הקומוניסטית ב – 1917 היתה כלל יוצאת אל הפועל. החלק המכריע של הנהגת הקומוניסטים באותם ימים היו יהודים, מירב חברי הפוליטבירו של המפלגה הבולשביקית בראשות לנין היו יהודים, כמו גם מירב הגנרלים הרוסים של אותה התקופה, מרביתם היו יהודים.

אליה וקוץ בה.  כבר ציינו לעיל כי המשטר הקומוניסטי חייב היה את קיומו למסע פחד ורצח פנימי על מנת לבסס שילטונו על המוני העם החפים מכל אידאולוגיה קומוניסטית.  ומכאן, לאותם חלקים זניחים לכאורה מבני עמנו, אשר היוו את ההנהגה הבולשביקית העליונה, היה חלק מכריע במסעות הרצח והשמדת המתנגדים הפוליטים של המפלגה הבולשביקית / קומוניסטית.  שומא עלינו לכן להכיר בעובדה כי חלקים מבני עמנו היו שותפים פעילים ביותר ברצח של מיליוני רוסים ועממי האימפריה הסובייטית.

ומן העבר השני,  המתנגדים הגדולים ובעלי ההשפעה ביותר כנגד המפלגה הנאצית בגרמניה היו חברי המפלגה הקומוניסטית הגרמנית.  ואכן, גם שם היוו יהודים בעלי רעיונות אוניברסלים-ליברלים-גלובלים את עמוד השדרה של המפלגה הקומוניסטית הגרמנית.

המפלגה הנאצית בחתירתה לחיסול המפלגה הקומוניסטית הגרמנית צדה (לטעמה) “שתי ציפורים במחי אחד”, חיסול מתנגדיהם החריפים ביותר במרוץ לשלטון וחיסולם בו זמנית של יהודי גרמניה כולם תוך הטלת האשמה על היהודים חברי המפלגה הקומוניסטית שם (האשמות אשר בחלקן מוצדקות עובדתית), בייזום נסיון תפיסת השלטון בכח.

חלקם של בני עמנו בעלית תופעת האנטישמיות

איננו באים להצדיק או לשלול את הנאמר להלן (כל קורא הוא כאן לנפשו), אך ללא כל ספק, אותם יהודים אשר היוו חלק שולי מהפזורה היהודית באירופה, אך מאידך, חלק צעקני ומושך תשומת לב באופן בילתי מידתי, היו אחראים להתגברות השינאה לכלל העם היהודי, שנאה אנטישמית אשר ממילא כבר קיננה בלב הנוצרים באירופה.

ומכאן חייבים אנו להגיע לקביעה האולטימטיבית אפילו ואינה נוחה ואף מטרידה, כי אותו חלק קטן, קיקיוני בעם היהודי, השטוף ברעיונות האמנסיפציה הליברלית הגלובלית אחראי במדה רבה על השמדם המסיבית של הרוב היהודי מ”פשוטי העם” אשר אין בינם ובין רעיונות אמנסיפציה, “השחר העולמי החדש”, ולו דבר.  חלק זה אחראי במדה רבה על השנאה העזה-המוגברת ומתגברת ליהודים במחציתה הראשונה של המאה העשרים אשר ביטויה הסופי היה בהשמדה טוטלית של יהודים בידי הנאצים ובשיתוף פעולה עולץ של רוסים ברוסיה הקומוניסטית אשר הושיט יד חפצה לרצח יהודים בשיטחי רוסיה הכבושה תחת המגף הגרמני, כמו גם תחת המשטר הקומוניסטי של סטאלין.

העובדה המזוויעה באמור לעיל הוא כי מרביתו של העם היהודי הדתי-חרדי, המכונס בתוך עצמו, העסוק בעניניו ועניני קיומו היום יומי, השוקד על לימודי הגמרא והתלמוד כדרך חיים, כלל לא היה שותף לכל הבוקא ומבולקא של רעיונות האמנסיפציה והליברליזם האוניברסלי אשר אך מעטים צעקנים בעמנו החזיקו בם.  וכך דווקא אלו, יהודים תמימים, קשי יום וחדורי אמונה עזה באל, המהווים את רובו של העם היהודי, נישמד באורח מזוויע כתוצאה (חלקית כמובן) של מעשי מעטים “אוניברסלים” בינינו.

צחוק הגורל.  אותו חלק קיקיוני בעם היהודי אשר תמך ברעיונות הליברליזם והאוניברסליות הגלובלית לא היה כלל מודע כי הינו משמש כ”אידיוטים מועילים” בידי אירגוני “הסדר העולמי החדש” אשר מימנו באורח סיבובי את פעילות הליברלים היהודים ברוסיה ובגרמניה, על מנת לקדם משנתם, משנת “הבנקאים הבינלאומים”, החותרת לשילטון על כל המתרחש בעולם באורח בילעדי תוך ביטול כל הדתות והלאומים ויצירת ממשלה עולמית אחת עבור עולם “זוהר ומאושר”.

הלוז של אמת בטענות שהועלו בחיבור “הפרוטוקולים של זיקני ציון” (אשר ניסמך רובו ככולו על פעילות אותה קבוצה יהודית “אוניברסלית” קיקיונית), נופח מעבר לאמות מידה עובדתיות על מנת ליצור שעיר לעזאזל מבני עמנו וזאת כדי להסב את תשומת הלב העולמית מאירגוני “הסדר העולמי החדש” אשר בהחלט נקטו בשיטות שיוחסו ליהודים ב”פרוטוקולים”.

וכן, גם אירגוני השמאל הקיצוני, האירגונים החוץ פרלמנטרים הקיימים בינינו כיום, ממשיכים במסורת ה”אידיוטים המועילים” בהאמינם כי הינם משרתים מטרות ליברליות, אוניברסליות, גלובליות בעודם אך משרתים מטרותיהם של בעלי הון וממון, את “הבנקאים הבינלאומים.  כאז כן עתה, אין חדש תחת השמש.

עלינו לחדול מדבקותנו בתסמונת “הקורבן” הניצחי ולהכיר בעובדה כי חלקים קיקיונים בעמנו, אשר בוודאי אינם מיצגים את הרוב המכריע, תרמו לתופעת האנטישמיות ודחיית היהודים מאחר שטובת העם והלאום היהודי וקיומו הייחודי לא היו מעולם בראש מעייניהם.  אכן כן, עלינו להכיר בדבשתנו הבילתי מחמיאה לפני שאנו פונים להאשים את הסובבים אותנו.

תאוריות “האין עם יהודי”

קיים צדק מסוים במחקרו של פרופ’ זנד מאוניברסיטת תל-אביב הטוען לבטלותו של העם ומכאן הלאום היהודי, אך הלה ערך מחקרו מהפרט תוך שמשליך על הכלל.  ברי הוא כי ארעה התבוללות בעם היהודי המצוי בפזורה, עם חלוף הדורות.  מאידך-גיסא, העם היהודי נותר יהודי-מקורי ברובו המכריע.  מחקר שהסתיים בשנת 2009 מטעם האוניברסיטה העיברית בירושלים מצא קירבה גנטית מובהקת בין המירב המכריע של בני העם היהודי אשר היגיע מהפזורות לישראל כמו גם מיושבי הפזורה היהודית, ולבין תושבי הארץ, יהודים-שהתאסלמו ובני היישוב החרדי אשר מעולם לא גלה מארצו.  כמו כן נימצאה קירבה גנטית מובהקת בין הכורדים תושבי צפון עיראק (מוצא העם היהודי משם) לבין מרביתם של היהודים החיים כיום, כולל אותם יהודים אשכנזים בהירי עור ועין.

מה עשה אותו זנד, נטל עובדה נכונה אך בהחלט חלקית ואף שולית ובנה עליה תילי תילים של תאוריות תוך שמכליל על כלל העם היהודי.  מכאן כי מסקנתו של זנד כי לא קיים עם יהודי מהפן הגנטי (“כוזרים” הוא קרא לנו), הינה מופרכת ואינה תואמת ממצאים עובדתים.

אפשר בהחלט כי קיימת זהות בין אותם חלקים בעם היהודי אשר מחזיק בדעות אוניברסליות-גלובליות התואמים את רעיונותיו של זנד, ואפשר כי הללו אכן רחוקים או אינם קשורים כלל גנטית לעם היהודי, אך אלו כאמור אך מהווים חלק שולי בעם.

אישוש לדבר ניתן למצוא במחקר אמריקני ארך שנים ותקציבים אשר הסתיים בחודש אוקטובר 2010 ואשר מצא כי בני אנוש הדבקים ברעיונות ליברלים-גלובלים מהווים למעשה מוטציה גנטית אנושית והינם ניבדלים (לחיוב או לשלילה-זאת בעין המתבונן), מהנורמה האנושית הכוללת.  ומכאן מתבקשת המסקנה כי אותו חלק בעם היהודי הדבק באורח משיחי, בילתי נישלט, ברעיונות ליברלים גלובלים, נגוע באותה מוטציה גנטית וזו אפשר שתרמה לחורבן עמנו במחצית הראשונה של המאה העשרים (כמו גם לפני כ-2000 שנים).

למה דומה משנתו של זנד, להסתה הכוללת כנגד החרדים במדינת ישראל בתואנה כי כולם אנטי ציונים וזאת אך בהסתמך על קבוצה קקיונית, שולית כנטורי קרתא ומשובטיהם אשר אכן שוטמים את מדינת ישראל, אך להשליך מתופעה זו על הכלל החרדי הינו מופרך בעליל ומהווה הסתה זדונית דהיינו, במקרהו של זנד מביא הלה לקוראיו אמת חלקית בלבד ואף שולית ומציגה כחזות הכל.  ומכאן כי לא נחטא לאמת באם נכתיר אותו פלוני זנד כשרלטן אקדמי, במקרה הטוב.

ומכאן חזרה אלינו, לעם היהודי

הדת היהודית ניראתה כמיתחרתו של הקומוניזם בעיני כוהני הדת היהודים-הקומוניסטים ומכאן שחייבים היו לשללה בכל מחיר.  כך הווה ברוסיה, מולדת הקומוניזם וכך גם התנהלו ומתנהלים להוותנו הדברים במדינת ישראל עד הלום.  מתנגדי ההוויה היהודית, הדת היהודית והלאום היהודי באים רובם ככולם בדיוק מאותם חוגים אלו החיים בינינו כיום דהיינו, חוגים בעלי אידאולוגיה “ליברלית”-אוניברסלית-גלובלית אשר המדע כבר היכתירם כמוטציה גנטית אנושית.  נציין למען הדיוק, כי בני קבוצה זו נימצאים בכל אתר ואתר, הן בישראל והן בפזורה ובעיקר בארה”ב הוא מקום הפזורה היהודית הגדול בעולם.

וודאי תמהים רבים וטובים בינינו, הכיצד אפשרי הדבר כי קיימת קבוצה קטנה יחסית, הנאמדת ב3-5% מכלל תושבי ישראל, המכונה גם בין השאר ‘שמאל קיצוני משיחי’ אשר המאפיין המובהק של חבריה הוא חוסר מסוגלות נפשית ואינטלקטואלית להכיר בעובדות הניפרשות לנגד עיניהם.  הם בשלהם, כמין דיבוק חסר פשר.

הנה התשובה, היא הרי כבר הובאה לעיל.  אותם חלקים זניחים בעם כיום אשר אבותיהם נטלו חלק בהמטת האסון הגדול ביותר על העם היהודי באירופה, נימצאים בינינו ו”סובלים” מאותה מוטציה גנטית “ליברלית-אוניברסלית-גלובלית” אשר אינה מאפשרת להם, בין אם ירצו ובין ימאנו, להבין לאשורו את מצב הסיכסוך בינינו לבין אויבינו הפלסתינים וגרוע מכך, אין סיכוי כי יבינו, באשר הינם מנותבים בידי אותה מוטציה גנטית חסרת שליטה.

לאלו “הפבלובים” אשר מיד יקפצו עם התיוג “גיזענות” אשר כה חביב עליהם כנגד מתנגדיהם, הרי נזכיר כי העובדות לעיל אינן רעיון או סברה אלא תוצאות מחקר מדעי אקדמי מעמיק ורציני בילתי תלוי אשר התאפשר לאחר סיום פרוייקט “הגנום האנושי”.  ובאם עדיין יתעקשו על זעקות ה”גזענות ” שלהם, נו אז שיהיה, זעקותיהם ממילא יצדיקו את שנאמר כאן אודות חוסר מסוגלותם להסכין עם עובדות.

“הסדר העולמי החדש” ושליחתו “הקרן לישראל חדשה”

גם כאן שולטת האירוניה.  המממן, המנתב והמדריך הראשי, אם כי לא היחידי, של אותו ציבור קיקיוני, שמאלני קיצוני משיחי אשר להוותנו שלח זרועות תמנון לכל אושיות השילטון ומשפיעי השלטון הבילתי ניבחרים בישראל כגון מערכות התקשורת, המשפט, האקדמיה, החינוך, השרות הציבורי וכדומה, היא “הקרן לישראל חדשה”.

קרן אנטי יהודית וציונית זו נהנית מתקציבים אדירים המגיעים באורח סיבובי ממקורות שוטמי יהודים ויהדות כערב הסעודית ואיראן עבור דרך גורמים אנטישמים באיחוד האירופי וקרנות בחסות ה- סי.אי.איי וקרן פורד ודומותיה האמריקניות.

מעטים מודעים לעובדה כי “הקרן לישראל חדשה” קשורה בטבורה, דרך מעגלי השליטה המהווים את המבנה ההיררכי של “הסדר העולמי החדש”, באלמנטים מובהקים של אירגוני “הסדר” כדוגמת ה”סי.אף.אר” האמריקני ו”קבוצת בילדרברג” האירופית אשר כדרכם האידאולוגית, מקדמים יצירת ממשלה עולמית בילתי-ניבחרת, טוטליטרית תוך ביטול כל מוסדות לאומיים ודתיים כבל רחבי העולם (ישים הקורא ליבו לזהות המוחלטת בין האידאולוגיות הנאציות והקומוניסטיות שתוארו לעיל, לנאמר כאן).  ברי הוא שאנו, היהודים אשר אך זה הפכנו בעת החדשה שוב ללאום הנובע וניבנה על נידבך דת העיברים, נידמים כאבן נגף בדרכם ובמיוחד הסקטור הדתי בינינו המהווה אנטיטזה אדירת ממדים בפני יצירת “מדינת כל אזרחיה” דהיינו, מדינה נוספת ערבית במזרח תיכון הומוגני ונקי מיהודים “עקשנים, כופרים ומעצבנים”.

כפי שאבותיהם של השמאלנים הקיצונים החיים בינינו שימשו “אידיוטים מועילים” בידי אנשי “הסדר העולמי החדש” במאה הקודמת, כך בדיוק משמשים אירגוני השמאל הקיצוני בישראל כ”אידיוטים מועילים” בידי אותם חסרי עכבות, אותם אשר האל אינו נימצא בליבם מקרב תומכי וניתמכי “הקרן לישראל חדשה” אשר הם מצידם מהווים אך את זרועה הישראלית של “הסדר העולמי החדש”.

חשוב להדגיש כי אך מעטים, במעגל הפנימי השולט ומכוון את מהלכי “הקרן חישראל חדשה”, יודעים או מודעים למטרות “הסדר הגלובלי החדש” הסופיות של הקרן.  הרוב המכריע של הפעילים בעמותות החוץ-פרלמנטריות הניתמכות בידי “הקרן” אינם כלל מודעים למטרה העליונה ומאמינים בכנות כי הינם פועלים למען מטרות חיוביות.  מנהיגי הקרן המכוונים את הפעילים כבובות סמרטוטים על חוט מעודדים את האמונה הנכלולית והריקהבינותם כי הינם פועלים את אשר עושים “לטובת ישראל”, למען “זכויות אזרח”, למען “הדמוקרטיה”, למען “השלום”, למען “שלום עולמי” דהיינו, מרבית הפעילים הינם “אידיוטים מועילים” לכל דבר וענין.

לא אנו, הרוב היהודי, הגאה ביהדותו בחרנו להיבדל מסקטור השמאל הקיצוני המשיחי.  באם הדבר בידנו הרי שנקבלם בזרועת פתוחות כבנים שווי זכויות בעם היהודי.  אלא שכל אותם שמאלני-קיצון מחזיקים בסימן היכר מובהק והוא היותם מתיוונים, אלו הנוהים אחר דת נהנתנות הפרט האוניברסלית.  דהיינו, הללו מאררים ומתכחשים ליהדותם.  לגבי דידם עובדת לידתם כיהודים ורישומם בפנקס הזהות כיהודים הינה מטלה קשה מנשוא, כאבן ריחים על צווארם. בניגוד לרובנו הגאה בהיותו יהודי, הללו בושים בעובדה זו ומצניעים אותה ככל האפשר, או גרוע מכך, פועלים ללא לאות לחיסול הזהות והלאום היהודי.

ומכאן, מדוע זה מחויבים אנו כלפיהם כיהודים?  שאלת השאלות, “מיהו יהודי” מקבלת משנה תוקף לאור קיומם היהודי המפוקפק של כל אותם פוסט-יהודים בינינו.  האם חייבים אנו להכיר בהם כיהודים בעוד הם עצמם אינם חפצים בכך?  האם לא היגיע הזמן לבור את התבן מן הבר ולזרות המוץ חסר התועלת לכל קצווי תבל, רק לא בינינו.  שמא רצוי היה לכל הצדדים להיפרד יפה ולא להעיק האחד על השני?  ובאם במדינת היהודים הקיימת עבור העם היהודי בארץ ישראל עסקינן, מדוע זה נותנים אנו לחתרנים אוטו-אנטישמים, פוסט יהודים אלו לשכון בינינו ולהרעיל בארותינו?  הם לא טובים עבורנו ואנו איננו טובים עבורם ומכאן היכן הבעיה?  ניפרד וחסל.  הללו חוברים בנפש חפצה ובמצהלות גיל לאויבינו המרים ביותר בעולם הערבי והמערבי ולכן, כפי שאנו חפצים להיפרד מאויבינו החיצונים, הם שם ואנו כאן, מדוע זה איננו מסוגלים להיפרד מהאויבים מבפנים, מ”ממשנאי החינם בינינו”?  בכך, טוב להם וטוב לנו.  ילכו להם באשר ילכו, ילכו להם לארצות הים, אנו ניהיה מוכנים אפילו לברכם בברכת דרך צלחה.

מיליונים רבים מבני עמנו התבוללו ונטשו את העם היהודי בחלוף הדורות משך פזורתנו ומכאן מאי-נפקא-מינא, יהיו עוד כמה מאות אלפים כדוגמתם בימינו אלה ורווח לכולנו.  אותם 3-5% בינינו אשר ידבקו באלו שאהבה נפשם מגויי הים, לא יעלו ולא יורידו מעוצמתו של העם היהודי, למעט היתרון של שלוות נפש עבור שני הצדדים.

מיהו למצער בן העם והלאום היהודי

האמור לעיל מחייבנו להידרש לנושא המוצנע ברגיל מהשיח הציבורי.  אנו חשים כי קטונו לעסוק בכל המיכלול ולכן נעסוק אך בפן הברור והמובהק שלו המשפיע עמוקות על חיינו במדינת ישראל.  המדובר הוא בסוגיית “מיהו יהודי” מהפן הלאומי ופחות מהדתי.  חכמי הדת בינינו וודאי יוכלו לצקת תוכן נוסף לסוגיה זו אשר אנו איננו מצויים בה דיינו.

חשוב להדגיש, וזאת אפשר שלאכזבתם של פרטים מסוימים בינינו, כי היהודים אינם מהווים קבוצת גזע ייחודית אלא מכילים מספר מאפיינים גנטים יחודים (עמדנו עליהם במאמרים קודמים), אשר אינם הופכים אותם לגזע כהגדרתו.  מוצאנו הראשוני הינו משבטים צפון עיראקים, קרוב לוודאי כורדים אשר לא נשאו כל איפיון של גזע מיוחד על סביבתם אלא אך היוו עוד קבוצה שיבטית נוספת במרחב הקדום השמי.

האנומליה הנרקמת לנגד עינינו אשר בה יהודים החיים במדינת ישראל היהודית, מתכחשים ליהדותם ופועלים כנגד אחיהם מטעמים אידאולוגים, אשר היותם יהודים לכאורה אין להם ולו דבר עם מניעיהם אלו, מחייבנו להגדיר זהות יהודית או למצער לפתוח בדיון אינטלקטואלי-ציבורי במהות הוויתנו הלאומית.

חשוב להזכיר כי סוגיה זו בדיוק היא שעמדה כאבן נגף אדירת ממדים בפני אבותינו בפרוס המלניה הראשונה לספירת הנוצרים.  המתיוונים בעם הם אלו ששיסעו באין מרפא את עמנו, הם ששיתפו פעולה עם אויבינו החיצונים (היוונים והתרבות היוונית האוניברסלית והרומאים אחריהם, אלו הם קדמוניהם של בעלי אידאולוגיות “הסדר העולמי החדש” של היום), והם, בסופו של יום, הביאו לחורבננו הלאומי.

וודאי לא ניטעה באם ניטה למתוח קו ישיר וברור בין המהרסים והמחריבים מבפנים ד’אז לבין המהרסים והמחריבים אותנו מבפנים כיום.  כאז כן היום, לא הישכלנו לקפדם ואיננו משכילים לקפדם כיום.  המתיוונים-האוניברסלים של היום הם צאצאיהם הגנטים המובהקים של אותם מתיוונים-אוניברסלים של תקופת חובן בית שני וה”ליברלים-האוניברסלים” של ראשית המאה העשרים.

אנו כיהודים היגדרנו מאז ומעולם את הוויתנו כבנים לדת היהודית והלאום היהודי כאחת.  מימי בית ראשון ובית שני, אלפי שנים בעברנו לא היתה סוגיה זו עומדת כאבן נגף בפני בני העם היהודי באשר קדמונינו האמינו כי אכן הוויתנו וזהותנו הינה החיבור הייחודי שבין הדת ללאום כאחת (קצרה היריעה להידרש כאן להגדרות דת ולאום).  אכן, אידאולוגיה זו סגרה וצופפה את השורות.  תזה זו היתה לאנטיטזה העיקרית כנגד רעיון האוניברסליות היוונית (מכאן הכינוי מתיוונים).  התזה “היהודית” המיוחדת לעם היהודי הגורסת חיבור בל ינתק בין הדת ללאום הפכה את העם היהודי ל”עם לבדד ישכון” אשר לעיתים קרובות נתון למשיסה עקב כך ומנעה מבני דתות ולאומים אחרים להצטרף לעמנו באשר החיבור דת-לאום ניראה למצער כבילתי עביר ומסובך מדי מלטרוח ולהכילו עבור בני הערב-רב.  נוסיף גם כי היהדות אינה ומעולם לא היתה דת ולאום מיסיונרית וכך ההצטרפות לעמנו מבוססת על רצון כן ואמיתי פנימי, באין אונס, של הפרט החפץ להצטרף לדבוק בעקרונותינו ומוסרינו הייחודים (להלן-הגיור כהלכה).  ובאם כך לגבי המצטרפים החדשים, על אחת כמה וכמה כך אמור להיות על השוכנים בינינו כעת.

עקרון זהות הדת ללאום הוא ששמר על העם היהודי בתצורתו כיישות מצומצמת ומסוגרת אך חשוב יותר, הוא ששמר על קיומו ושרידותו של עמנו בחלוף הדורות והמילניאה.  קדמונינו הישכילו להבין עוד מקדמת דנא כי יש ליצור סמל ומדריך לחיבור המיוחד דנן בין הדת ללאום היהודי וניראה, כי זה הינו הדחף העצום העומד מאחורי מפעל חיבור וחתימת התנ”ך בצורתו הנוכחית המהווה תעוד היסטורי, חברתי, מוסרי, משפטי ואידאולוגי של עמנו והוא המהווה את הבסיס לחיבור והדבק המלכד הכה יוצא דופן שבין הדת ללאום היהודים.

עם הגלייתנו מארץ ישראל ובזמן שהותנו בתפוצות הגולה דומה היה כי ניתק חבל הטבור המחבר את הדת היהודית ללאום היהודי ולא היא.  גם בשיאי דחקו ולחצו של העם היהודי בארצות פזורתו היקפידו אבותינו באשר הם להעלות את ירושלים על ראש שימחתם וחורבן בית מקדשנו אשר היווה מרכזו הדתי והלאומי של העם והלאום היהודי, כסמל לארץ ישראל ומכאן כסמל ללאום היהודי שגלה מארצו מאונס.  חשוב להזכיר כי מאותם הטעמים, היקפידו חלקים חרדים בינינו להאחז ולדבוק באדמת ארץ ישראל משך אלפי שנות הגלות והם שהיוו את חוט השני המחבר שבין העם בגלות לאדמתו השדודה.

חברי התנועה הציונית בראשיתה לא הישכילו להבין לעומקו את חיוניות החיבור שבין הדת היהודית ללאום היהודי ובדיצתם לנתק את הציונים משורשיהם הדתיים בבחינת ניתוקם מהעולם הישן על מנת לברוא (סדר?) עולם חדש, “שפכו למעשה את המים עם התינוק יחדיו”.  העדות הברורה ביותר לכך ניצפתה משך הקונגרס הציוני הרביעי וההצעה “האוגנדית” החלופית לארץ ישראל.  למזלנו, התעשתו נציגי הפזורה בקונגרס ובחרו במובן מאליו, היא ארץ ישראל.

מנהיגותו של דוד בן גוריון לפני ועם קום המדינה, ניכרת בהבנתו העמוקה כי אין לנתק את הדת מהלאום היהודי באשר אין קיום למדינת ישראל מהפן האידאולוגי-ערכי ללא הקושן על ארץ ישראל אשר ברשות העם היהודי, הוא התנ”ך והערכים אותם הוא מייצג.  זו הסיבה כי במבט מרחיק ראות מדהים,  למרות שהתנועה הציונית בבסיסה תעבה כל נושא דת שהוא, הורה דב”ג ובצדק על החיבור והזהות שבין הדת היהודית למדינה היהודית, חיבור השריר וקיים עד היום.

לאור הנאמר לעיל ומהפן הלאומי גרידא הרי שיהודי שלם הוא אדם אשר דתו יהודית והמכיר בכך כי לאומיותו יהודית בה במדה והשוכן פיזית בארץ ישראל בבחינת גוף משולב ברוח.  אין קיימת האפשרות לנתק את הקשר הזה באשר כל ניתוק יביא בסופו של יום ליצירת עוד מדינה חסרת זהות ופנים במזרח התיכון, “מדינת כל אזרחיה”, עוד מדינה ערבית או עוד מדינה “צלבנית” בעלת גוון נוצרי מתיוון אוניברסלי.  הניתוק בין הדת היהודית ללאום היהודי, סביר כי יכחיד דהיינו, יבולל את עמנו בתוך פרק זמן הניראה לעין בעתיד, באין מרפא.

היוצא מכך הוא כי יהודי השוכן בפזורה הינו יהודי החצוי בהוויתו באשר הינו מנותק פיזית, גם אם לא ריגשית, מהוויתו הלאומית על אף כי נוצר הוא בדבקות את היותו בן לדת היהודית.  המשתמע, יהודי כהגדרתו מהפן הדתי, השוכן בגלות יוכל לראות עצמו יהודי שלם במדה וקיים את צו לאומיותו ועלה להתישב בין יהודים כמותו בארץ ישראל.

מכיוון כי הדת היהודית היא המגדירה את הזהות היהודית ובמשתמע את הלאום היהודי ולא להפך, הרי כל שמכיר בשייכותו לדת היהודית ולעם היהודי, גם אם אינו מקיים, ואין הכרח לקיים תרי”ג מצוות, הינו יהודי. דהיינו, קבוצת היהודים חילונים בינינו הינה יהודית לכל דבר וענין אשר לא מצאה לנחוץ מטעמים שונים לקיים תרי”ג מצוות אך אין בעובדה זו לפסלה מההויה היהודית.  ובמשתמע מהנאמר, אותם השייכים לקבוצת המתיוונים, שמאל קיצוני ואנרכיסטים המתעבים את דתם ולאומיותם ומכאן את זהותם היהודית, מוטב להם ולנו כי ניפעל / יפעלו לשנות את הגדרתם החוקית למשהו שהוא כל דבר, ובלבד שלא יהודים.  כמובן כי אין מניעה לאנשי קבוצת הערב-רב הלזו, המתיוונים והכנענים, לשכון בארץ ישראל היהודית, במדה ואינם חותרים תחת אושיותיה ומכירים במאפיניה היהודים, אך יש להכיר הדדית בעובדה כי אינם יהודים על כל המשתמע והכרוך בכך.

לדאבוננו, אין סיכוי כי עם ההנהגה הפוליטית הקיימת, מכל קצוות הקשת הפוליטית, נוכל לשנות מצב זה.  לא נוכל לקפד את זרועות התמנון הנישלחות בידי “הבנקאים העולמים”, דרך קרנות פיקטיביות, קרנות הכסות, עבור דרך “הקרן לישראל חדשה” ועד לאירגונים החוץ פרלמנטרים בישראל (כגון: שלום עכשיו, בצל”מ, עדאללה, מוסאווה, אירגוני הנשים הרדיקלים ועוד עשרות רבות נוספים).  לדאבוננו, פוליטיקאים רבים מדי בינינו כבר מכרו נפשם לשטן ונימצאים ברשימת מקבלי ההטבות, לרוב באורח עקיף, של “הבנקאים העולמים” מנהיגי “הסדר העולמי החדש”.  מכאן כי אין סיכוי שיפעלו להכרית את אותם “משנאי החינם בינינו” בדרך הדמוקרטית הנאותה ביותר האפשרית.

חלקם של הסובבים את ראש ממשלתנו כיום כולל לוביסטים בכנסת, שלוחי “הקרן לישראל חדשה” ועוזריה למניהם, המתוגמלים-אתננית ניכבדות לשם כך, אשר מדינת ישראל רחוקה מהיות כוס התה שלהם וכן רבים מהיושבים כיום באופוזיצית השמאל הקיצוני מהווים את הסד אשר בו כולנו נתונים.  הללו אחראים לרבות מהרע העובר על מדינת ישראל.  למזלנו, עדיין הטוב והראוי בינינו עולה על הרע והשחור משחור, אך עד מתי?

.תפקיד תיקון הקילקולים לכן מוטל על הציבור, על העם החפץ חיים וקיום הולם והוגן.  הרבה ניתן להעשות אך אלו אינם מנושאי יריעת מאמר זה.

אין כמובן באמור לעיל המלצה לפתוח ב”סלקציה” ממוסדת, מופרכת ובזויה, באשר למי הוא מי בינינו.  אך בהחלט ישנה כאן המלצה כי אלו החשים מנותקים מההויה היהודית, הציונית והארץ ישראלית או אף בזים ומאררים אותה, יפנו לדרכם, תהיה זו אשר תהיה ויניחו לעצמם ולעם היהודי לנהל עניניו כטוב בעיניו ועבורו, בלא שימצצו באורח סימביוטי את לשדנו היהודי והלאומי.  תופעת נטישת מתבוללים וולנטרית ארעה לכל אורך ההיסטוריה שלנו ואין כל מניעה כי לא תהווה כעת, לרווחת כולנו יחדיו.  לאותם מאררים נזכיר כי פתוחות בפניהם עשרות מדינות אחרות ברחבי החלד ואילו מדינה יהודית בארץ ישראל בעבור העם היהודי הגאה בהשתייכותו זו, קיימת אך אחת בלבד.

קישור: הספר “משנאי החינם בינינו” (מומלץ! בעברית על הסדר העולמי החדש)

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

אהרון רול (ז"ל)

amroll@sympatico.ca

http://www.global-report.com/aroll/

אהרון רול—
יועץ אירגוני בכיר ודירקטור ניהול פרוייקטים עתירי טכנולוגיה עבור
חברות עתירות ידע בישראל ובצפון אמריקה. בתפקידו זה הינו עוסק לסרוגין משך כ-
40 השנים האחרונות.
 
המחבר תרם לביטחון ישראל תוך השתתפות פעילה בקווי הלחימה העקריים של חיל
השריון במלחמות ששת הימים, מלחמת יום כיפור, ומלחמת לבנון הראשונה. בנוסף
שרת המחבר משך שנים באירגון מודיעין ידוע ועסק בקידום ופיתוח וניהול תעשיות
טכנולוגיות-ביטחוניות רגישות, בישראל. המחבר פירסם עד כה שלשה ספרים, האחד
בנושא ניהול פרוייקטים (אנגלית) והאחרים (עיברית) בנושאים החיונים לקיומה וחוסנה
של מדינת ישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *