טקסי האילומינטי בארץ הקודש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לצפייה במאמר המקורי ליחצו כאן

טקסי האילומינטי בארץ הקודש

אנחנו הולכים להציג בפניכם מסמך שחיפשנו הרבה זמן, כתבה אשר פורסמה ב8 במאי 1996, בעקבות פשיטה על דירה בתל-אביב שם התגלה שכת מסויימת מבצעת טקסים בעלי גוון אפל. לאחר חקירה של אותו אירוע התפרסמה ידיעה קצרה בעיתון “הדבר”, ככל הנראה בעקבות הגילויים של מערכת העיתון ומה שנכתב בעמוד השער, העיתון נסגר באותו החודש.

הכתבה עצמה (לחצו על התמונה לקרוא את הכתבה בגדול מלא):

img_0050.jpg

עמוד השער:

img_0045.jpg

בכירים בישראל נוהגים לקיים פולחנים של הבונים החופשיים 

יעל פישביין, עיתון הדבר, 8 במאי 1996
“ארגון העל של הבונים החופשיים, הנקרא אילומינאטי, החל בחודשים האחרונים לקיים טקסים פולחניים בישראל, אתמול חשף הערוץ הראשון בטלוויזיה דירת מסתור של הארגון בתל אביב.

אנשים מהצמרת הפוליטית והכלכלית בישראל נוטלים חלק בטקסים, הכוללים הדלקת נר בתוך גולגולת והתקשרות לכוחות חיצוניים. “לדבר ראשון” נודע, כי עד החודשים האחרונים  נהגו חברי האילומינטי בישראל להשתתף בהתכנסויות פולחן בלונדון מדי שלושה חודשים.

הבונים החופשיים ידועים כארגון צדקה, שמקיים שלוחות בכל העולם. חבריו אינם קשורים לטקסים. בתת-הארגון של הבונים החופשיים, האילומינטי, חברים נבחרים, בינהם בנקאים, פוליטיקאים ואנשי כלכלה בכירים מכל העולם. שמו של בנקאי יהודי ידוע הוזכר כאחד מהם.

אילומינאטי מבקש ליצור מעין ממשלה עולמית. הטקסים נועדו ליצור קשרי אחווה בין חברי הארגון, שאמורים לממש חזון זה… “

רק בשביל שתראו כי התפאורה הפולחנית של החדר תואמת לפולחן הבונים החופשיים, הנה תמונה של חדר מדיטציה שלהם הנמצא בכל לשכה פועלת (קישור לאתר רשמי של הבונים על החדר):

vitriol4.jpg

את הפרמידה עם העין של האילומינאטי ניתן למצוא על גג בית המשפט העליון אשר בנה רוטשילד (בונה חופשי, האם הוא הבנקאי היהודי המפורסם הקשור לאילומינאטי?). המבנה נמצא ממש ליד גן הורדים (RosieCross), היכן ששוכן אובליסק מיצרימבנה בית המשפט העליון הוא מאוד אוקולטי.

ilsup_court_pyramid1.jpg

116987567iurpmv_fs.jpg

הרצפה באחד החדרים.

sacredgeometry.jpg

נזכיר על קצה המזלג טקסים אפלים אחרים שאליהם משתייכים שמנת האליטה בעולם:

בבוהמיאן גרוב אשר את הגוון הטקסי שלו מפעילים גם ישועים, ניתן למצוא את משפחת רוקפלר, קיסינג’ר, משפחת בוש, הנסיך פיליפ, רייגאן, ניקסון, תומאס ווטסון (מנכ”ל איי בי אם שנפגש עם היטלר), ג’ורג’ שולץ,   וולטר קרונקייט, ועוד רבים מתעשיית התקשורת, הנשק הנפט, האנרגיה ועוד רבים.בגרוב גם כן ניתן למצוא גולגולת, הפולחן בעיקרו הוא דיוניסי, התלבשות טרנסווסטית, שריפה פאגנית של בובה המכונה “דאגה” למרגלות ינשוף של האלה הפאגנית מיינרווה (המייצגת גם את השדה נעמה) , השתנה על העצים (גם אם נמצאים מטרים ספורים מהשירותים), ועוד.

מועדון הגולגולות והעצמות המאסוני , המכיל בתוכו גם כן את משפחת בוש, עוד נשיאים, ואנשים כוח במערכת הביון האמריקאי. הפולחן העיקרי הוא בשימוש גולגולת, כאשר באחד הטקסים החניכים מתבקשים לנשק גולגולת ולצרוח קריאות אוקלטיים אפלות.

ארגון התיאוסופיה, ידוע בהשפעתו הניכרת על האוקולטיזם של הנאצים והאו”ם, והתעסקות עוצמתית בספריטיזם (תקשורים).

מסדר הבונים החופשיים…ובכן הבאנו סרט המשווה את הפולחן שלהם לפולחן הWitchCraft, אנשים העוסקים במאגיה וכישוף. יש לזכור שענפים ומעגלים רבים של הבנייה החופשית מתעסקים במאגית מין, שיחזור מחזות פאגניים עתיקים מבבל ומצריים, וסילוף של מערכות טנטריות של הקונדליני והקבלה. למי שרוצה ללמוד עוד על הפולחן המאגי שלהם והתפתחותו לאורך כל השנים מבבל ומצריים ועד היום מוזמן להקשיב לפרקי התוכנית “חושפים את האור” שהכנו, ובכתבה חדשה.

זה החלק הראשון מתוך חמש:

לפני כמה שנים קרה מקרה, ומישהו נורה למוות במהלך אחד הטקסים של הבונים החופשיים. הדבר דווח ביום רביעי ה9 למרץ 2004 בעיתון הוושינגטון טיימס.

ההיסטוריה של ארגון האילומינטי.

משמעות השם אילומינאטי הוא אלו אשר ברשותם האור. אנחנו חקרנו מהו אותו האור המדובר אליו נדחף הבונה החופשי למצוא כפי שגם קורה בתרבות העידן החדש, ואנחנו ממליצים לכל אחד שקורא ומתעניין לשמוע את הפודקאסט שהכנו ואשר אנו מעדכנים,“חושפים את האור” , כדי להבין את משמעות הדבר ובשביל להכיר את האנשים מולם האנושות ניצבת. לעוד מידע על הנושא בארץ “מסדרי המזרח התיכון”, תוספת על מסדר האבירות המאסוני של פרס כאן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. שמעון 2021-06-06

    אתם עושים עבודה טובה. תמשיכו כך!