הנרי קיסינג’ר ואאוגניקה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ב-10 לדצמבר 1974, המועצה לביטחון לאומי של ארה”ב הוציאה דו”ח חסוי תחת הנחייתו של הנרי קיסינג’ר שנקרא “מחקר של המועצה לביטחון לאומי ממורנדום200: ההשלכות של קצב גידול האוכלוסייה בעולם על ביטחון ארה”ב ואינטרסים חוץ מדיניים.”

המחקר טען שקצב גידול האוכלוסייה במדינות פחות מפותחות מהווה איום רציני על ארה”ב.

ראו: מהי אאוגניקה?

הדו”ח אומץ על ידי הנשיא דאז ג’רלד פורד בשנת 1975. הדו”ח התווה תוכנית חשאית להפחתת האוכלוסייה במדינות מסויימות ע”י שליטה בילודה, והציע גם באופן מרומז להעזר במלחמות ורעב. ברנט סקווקרופט החליף את הנרי קיסנג’ר באותה תקופה והיה אחראי על יישום אותה תוכנית, בזמן שג’ורג’ בוש האב אשר כיהן כראש ה-CIA באותה תקופה קיבל הוראה לעזור לסקווקרופט, כמו כן שאר הבכירים בממשל באותה תקופה קידמו את המדיניות שהתווה הדו”ח.

המדיניות שהוכתבה בדו”ח אינה מקורית לאמריקאים, וככל הנראה אחד המקורות שהיוו השראה למחקר היה ועדה שהקים מלך אנגליה בשנת 1944, ג’ורג’ ה-6 (בונה חופשי). הועדה נקראה “הועדה המלכותית לענייני אוכלוסיה“, ומטרתה היתה “לשקול באילו אמצעים צריך לנקוט למען ביטחון המדינה בשביל לדעת כיצד צריך להשפיע על הנטיה העתידית של האוכלוסייה”. הועדה הסיקה שברטיניה נמצאת תחת איום מגידול האוכלוסיה ותהליך התיעוש שעוברות הקולוניות שלה, ושעובדה זו בטוח תשפיע על הכוח הצבאי והביטחוני שלה. בדומה לדוח הועדה המלכותית, ממורנדום 200 הסיק מסקנות דומות לגבי 13 מדינות מפתח שאותן זיהתה וביניהן הודו, פקיסטאן, אינדונזיה, תאילנד, ניגריה, אתיופיה, ברזיל, מקסיקו, פיליפינים, מצריים, קולומביה ועוד. האיום מהמדינות הללו, הסיק הדו”ח, הוא שגידול האוכלוסיה באותן מדינות ימריץ ויגביר את הכוח הפוליטי, כלכלי וצבאי שלהן ביחס לארה”ב.

 חלקים מתוך הדו”ח:

1.JPG

בחלק זה של הדו”ח מדבר קיסינג’ר על כיצד שאר העולם מתייחס לרעיון של בקרת אוכלוסייה, ומה צריך לעשות בנושא. ניתן לראות אותו כותב שממשלת ארה”ב מכירה בתופעת הגדילה של האוכלוסייה בעולם כאחת הסכנות הגדולות ביותר שקוראת לטיפול מיידי, ולמרות זאת הדבר עוד לא הגיע גבוה מספיק בסדר העדיפויות של מנהיגים זרים. רוקפלר התייחס לאותה סוגייה של דחיפות הטיפול בנושא בנאום מול ועידת העסקים של האו”ם. לא סתם הוא דיבר על כך בועידת עסקים, לפי הדו”ח של קיסינג’ר, לקצב גידול האוכלוסייה יש השפעה שלילית על עולם העסקים, לא סתם אנשים שתומכים באאוגניקה הם בדרך כלל מאוד עשירים ומסתובבים בחברה שופעת בכסף.

2.JPG

קיסינג’ר נותן דוגמא לבעייה הכלכלית שנובעת מריבוי אוכלוסייה בעזרת דוגמא מחבל הארץ סאהל שבאפריקה, שם היה צריך לקבל סיוע מארה”ב בגלל בצורת. הסיוע בהתחלה לא היה משמעותי אך פתאום הרקיע והחל לעלות המון כסף למדינות המסייעות. אבל בבעייה האמיתית – כך קובע קיסינג’ר – לא באמת טיפלו, שכן עלייה בריבוי האוכלוסייה וההגירה הם שגרמו לעלייה בצורך בסיוע ולהחמרת הבצורת. לכן מסיק קיסנג’ר ששליטה בקצב גידול האוכלוסייה וההגירה חייבת להיות משולבת בכל תוכנית שבאה לסייע ולשפר לאורך זמן. לאורך כל הדוח תוכלו לראות התייחסות חוזרת לתוכניות שקיסינג’ר ממליץ ליישם בשביל לטפל בנטייה של האוכלוסייה לגדול.

3.JPG

בחלק זה של הדוח מתייחס קיסינג’ר לועדת האוכלוסיה הבין לאומית שהתקיימה ב-1974 ברומניה. הוא מספר שהנושא המרכזי בועדה היה התוכנית העולמית של הועדה לגבי האוכלוסיה, וממשיך לכתוב שארה”ב הייתה אחת המעצבות העיקריות של התוכנית, בין היתר “…מטרות ספציפיות להפחתת קצב גידול האוכלוסייה ולוח זמנים לפעולה”

4.JPG

קיסינג’ר מתייחס להשלכה a, בה הוא צופה שאם דברים יימשכו כמו שהם עד שנת 2000, כמות האוכלוסייה יותר מתכפיל את עצמה ושבשנת 2075 כמות האוכלוסייה תעבור את המאה מיליארד. קיסינג’ר טוען שהדבר לא באמת יכול לקרות מכיוון שקיימת הסכמה גורפת אצל כולם על כך שהעולם לא יוכל לתמוך בכל כך הרבה בני-אדם, ושדברים כמו רעב, מלחמה ובקרת אוכלוסיה ימנעו את זה. לפי הדברים שנכתבו בדוח, ברור שרעב ומלחמה משחקים לטובת המטרות אותן מציב קיסינג’ר.

קיסינג’ר קידם בדו”ח כל מיני דרכים לעזור להתמודד עם ה”איום”, בין היתר פיתוח תוכניות לבקרה, שליטה, והפחתת כמות הילודה והאוכלוסיה. עוד הזהיר שגם אם תוכניות אלו יצאו לפעול, כמות האוכלוסייה צפוייה לעלות לפני שתתחיל לרדת, ולכן צריך לפעול מהר. אחד האמצעים העיקריים היה הורדה של אספקת האוכל למדינות שסומנו כמטרה, הוא הציע שסיוע למדינה יהיה תלוי במילוי הדרישות שלה והצייתנות בנוגע לשליטה בילודה ובקרה על כמות האזרחים, ובנוסף טען “אך עם זאת, ביחסים רגישים כאלה, חשוב הסגנון, וכמו כן החומר (מתכוון לאוכל\סיוע), כדי להמנע מלהראות ככופים\מאלצים”. עוד כתוב “ככל הנראה יהיה צורך בתוכניות מנדטוריות, ואנו צריכים לשקול את האפשרויות האלה כעת…האם אוכל ייחשב ככלי לכוח מדיני?….האם ארה”ב מוכנה להסכים להקצבה של מזון כדי לעזור לאנשים שאינם מסוגלים לשלוט בקצב גידול האוכלוסייה?”.

הנה הדו”ח המזעזע במלואו למי שרוצה לקרוא.

קיסינג

להנרי קיסינג’ר יש היסטוריה מפוארת בבית הלבן ובפוליטיקה האמריקאית בכלל, אך אחד הקשרים הבולטים שלו הוא עם משפחת רוקפלר. היתה תקופה שבה הוא ייעץ לנלסון רוקפלר כאשר כיהן כמושל ניו יורק, אבל חשוב מזה הוא ניהל את הפרוייקט למחקרים מיוחדים של קרן “האחים רוקפלר”. זה חשוב מכיוון שיש סבירות גבוהה ששם הוא הכין את הקרקע לכתיבת הדו”ח. רוקפלר והפעילות הפילנטרופית של משפחתו היוו בסיס במשך כמה עשורים ליישום התפיסה האאוגנית שלהם. קראו את הכתבה “רוקפלר ואאוגניקה” ושם תראו שקשריה של משפחת רוקפלר לאאוגניקה הולכים אחורה עוד לשנות ה-30-40 בהם מימנו מחקרים שהיוו בסיס לתורת הגזע והאאוגניקה של הנאצים. כמו קיסינג’ר גם משפחת רוקפלר דוחפת למדיניות של תגמול מדינות אשר הולכות בכיוון של צימצום אוכלוסייה, ומדגישה את החשיבות שבבקרת אוכלוסין גלובאלית. עוד קשר מעניין בין השניים הוא ששניהם מתמידים ללכת לטקסי הבוהמיאן גרוב השנתיים, שם נערך טקס פאגאני הנקרא “שריפת הדאגה“, ובו כל הדאגות של המשתתפים נעלמות, או כביכול נשרפות. כפי שזה נראה עם תפיסת עולם כל כך מעוותת הם חייבים להשתתף בטקס כזה. בנוסף לכך, גם הנרי קיסינג’ר וגם רוקפלר דיברו למען קידום “הסדר העולמי החדש”.

הנרי קיסינג’ר קיבל ביקורות חריפות ברחבי העולם בגלל מדיניות החוץ אותה עזר לקדם, ובעיקר בגלל שדאג ליחסים טובים עם מדינות בעלות ערך גיאוגרפי ואסטרטגי רב לארה”ב והעלים עין כאשר אותן בעלות ברית תקפו ורצחו מספר רב של אנשים חפים מפשע, כתוצאה מכך המוני מפגינים עד היום יוצאים כנגד הנרי קיסינג’ר וקוראים לו פושע מלחמה. כריסטופר היטצ’נס כתב ספר והוציא סרט בנושא, ובו הוא מתעד את כל פשעי המלחמה של הנרי קיסינג’ר ומראה את כל העובדות התומכות בכך. מעניין לגלות שלא תבעו אותו על לשון הרע או הוצאת דיבה וזה ככל הנראה בגלל שממצאיו כל כך ברורים שקיסינג’ר יעדיף שלא יחשפו בבית משפט, לכן בהתייחס לנושא הוא קרא לכריסטופר מכחיש שואה דבר שהוא לא נכון כלל. הדברים שאמר קיסינג’ר על כריסטופר הם ככל הנראה ספין מניפולטיבי בו הוא משתמש בזהותו היהודית כדי לתקוף את היטצ’נס, וזה כלל אינו מפתיע מכיוון שהוא לעולם לא מהסס להשתמש בכל אמצעי כדי להשיג את המטרה. סרטו של היטצ’ינס נקרא “The Trials of Henry Kissinger”, והוא מומלץ מאוד לצפייה.

https://youtu.be/8X_dENKsoek

האם אותה מדיניות חוץ של קיסינג’ר אשר גבתה כל-כך הרבה קורבנות חפים מפשע מסביב לעולם היא חלק מהתוכנית אותה הוא מקדם לצימצום אוכלוסייה? אין ספק שכמו רוקפלר ופרסקוט בוש (סביו של ג’ורג’), גם קיסינג’ר הוא אחד המקדמים הבולטים של תורת האאוגניקה. שלושתם מדברים על סדר עולמי חדש, שלושתם שייכים לכתות סודיות ואירגונים כמו “המועצה ליחסי חוץ“, ושלושתם מקדמים מלחמות מסביב לעולם. ועל כך אמר הנרי קיסינג’ר “אנשי צבא הם פשוט בעלי חיים טיפשים ואילמים, לשימוש כפקדונות במדיניות חוץ“. 

לסיום רק דבר קטן ומעניין על הנרי, הוא מונה בידי בוש לשבת בראש הועדה לחקירת אירועי ה-11 בספטמבר, אך בסופו של דבר הוא נאלץ להתפטר בגלל לחץ ציבורי.

לעוד מידע על הנרי קיסינג’ר.

kissinger-nose.jpg

לכתבה המקורית בקונספיל הישן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות

  1. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-27

    Club of Rome זה עוד אירגון שמתעסק באאוגניקה – השם שלו שכיח מאוד בתחום- רוב החברים באירגון הם בני אצולה אירופאית כולל בית המלוכה הירדני.

    עיתון הארץ אפילו הזכיר אותם פעם…..

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/975979.html

  2. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-27

    אז עכשיו אתם יודעים למה ישראל מוכרת נשק לכל החולרות בעולם – זה חלק מהאגנדה שהכתבה מסקרת

  3. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-27

    לNSSM 200 יש גם חלק שעדיין מסווג – אני רק יכול לדמיין מה כתוב בו (רמז: נשק ביולוגי)

  4. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-27

    בנוסף לשיקול של אאוגניקה והכחדת אוכלוסיה של "בלתי רצויים" יש עוד שיקול בהינדוס מלחמות במדינות עולם שלישי והיא מניעת גישה למשאבי טבע כגון נפט ויהלומים ובכך ליצור חוסר מלאכותי.
    מדינות שרואות את רמת האלימות הכי גבוה הם המדינות הכי עשירות במשאבים, כגון סיירה ליאון(יהלומים), קונגו(בהכל), רואנדה(בהכל), וסודאן(נפט).

  5. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-27

    המוסד בשיתוף MI6 עזרו לאידי אמין (הקצב מאוגנדה) לעלות לשלטון –
    וכמבון כהמוסד ביקש מאידי אמין לביים את ההצגה של "מבצע אנטבה"- ברור שהוא הסכים!

  6. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-28

    אאוגניקה איננו דבר חדש לעידן המודרני – אפלטון דיבר על זה בריפובליקה ווהספרטנים אפילו ישמו סוג של אאוגניקה. אפשר אפילו להתווכח שבכל תרבות "האליטות" ישמו סוג של אאוגניקה רק שבימנו זה נעשה בסדר גודל עולמי. בנוסף לחלק של הכחדת קבוצות מסוימות האליטות גם רוצים לוודא שהשיכבות הנמוכות לא יהוו להם תחרות בעתיד. בימי-הביניים האצולה מנעה אוכל מזין מהצמיתים וכתוצאה מכך הצמית הממוצע היה נמוך בהרבה מהאציל הממוצע וזה הוליד את הביטוי "Little people" . גובה היה רק תוצאה אחת.
    מכוון שטבע האדם לא משתנה – מה האימפליקציות לעובדה שאנו מסתמכים על מקורות מאוד מצומצמים לאוכל ומים ?
    הדוגמא המבישה ביותר זה הפלורואיד ששמים במי השתיה – עוד משנות השלושים של המאה ה20 היה ידוע ש פלורואיד פוגע במוח ומוריד את מנת המשכל !

  7. האאוגניקה הקיצונית של אובאמה – קונספיל 2009-07-01

    […] הנרי קיסינג'ר ואאוגניקה […]

  8. לו הייתי וירוס – קונספיל 2009-11-21

    […] והסדר עולמי החדש ראו את התוכנית האאוגנית העולמית של הנרי קיסינג'ר אשר מושפעת בין היתר מהתוכנית המלכותית האאוגנית […]

  9. "הסוד" של היטלר – קונספיל 2010-01-10

    […] את אוכלוסיית העולם ב-90% למען "אמא אדמה", בהתחשב בעובדה שהתוכנית האאוגנית של קיסינג'ר קיבלה  השראה מהועדה שהקים מלך אנגליה בשנת 1944, ג'ורג' ה-6 […]