7 דרכים בהם ה׳ספיי אין צ׳יף׳ ברק אובמה ריגל אחר דונלד טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Obama shhh

מקור: ברייטברט

ידועה לנו העובדה שהנשיא לשעבר ברק אובמה, הפעיל תחת פיקודו את סוכניות המודיעין כנשק על-מנת לבצע מעשה חסר תקדים: ריגול אחר מטה יריב פוליטי לנשיאות.

על פי מה שאנו יודעים עד כה, סוכני אובמה ריגלו אחר טראמפ בשבע דרכים. מספיקה אחת מתוך השבע כדי לגרום לנו להתנשף. כולן יחד, זה מסתכם במשהו שגורם ל״ווטרגייט״ להיראות כמו קרב כריות:

 

האזנות סתר
ממשל אובמה ביצע האזנות סתר לכל אורך קמפיין טראמפ, ורק עכשיו נודע כי המדובר, כפי הנראה כרגע, בהאזנות סתר של מדינות זרות שהיו חלק מהמבצע.

האזנות סתר שהושגו באמצעות שקרים
ממשל אובמה קיבל צווי מעקב אחר מקורבי טראמפ על סמך הצגת שקרים לשופטי FISA

שליחת מרגלים לרגל אחר קמפיין טראמפ
ראש ה-FBI של אובמה, ג'יימס קומי, ניהל מבצע ריגול,  תוך שימוש במרגלים כדי לרגל אחר קמפיין טראמפ. ממשל אובמה כינה מבצע ריגול רב מרגלים זה אחר טראמפ … הוריקן אש צולבת (Crossfire Hurricane).

תשלום לגורמים זרים לאסוף שקרים מגורמים זרים בנושאי ״השתנות וזונות״ של טראמפ
אם רוציים לדבר על התערבות זרה בקמפיין נשיאותי, מה דעתכם על העובדה שה-FBI של אובמה (יחד עם קמפיין הילרי קלינטון) משלמים לגורמים זרים כמו כריסטופר סטיל, השמאלן האנגלי שיצר את תזכיר ההונאה (הדוסייר המפורסם), לאסוף שקרים מרוסים בענייני ״השתנות וזונות״ של טראמפ.

הסרת מעטה (Unmasking) 
דרך אחרת שבה ממשל אובמה "האזין" לטראמפ היתה דרך מבצע הסרות מעטה חסר תקדים, שהייתה בעיקרה דרך לעקוף את בתי המשפט האמריקאים. על ידי כביכול האזנת סתר לגורמים זרים עימם פקידי טראמפ היו בקשר, ממשל אובמה האזין למעשה לצוות טראמפ.

הדלפות לא חוקיות לתקשורת
הדלפת מידע סודי ומסווג מממשל אובמה, כולל עובדת קיומו של תזכיר ההונאה (הדוסייר), היתה חלק מ׳פוליסת הביטוח׳ הידועה לשמצה.

מכתבי ביטחון לאומי
״ה-FBI השיג רשומות טלפון ומסמכים אחרים באמצעות שימוש ב׳מכתבי ביטחון לאומי׳ – שהם סוג של זימון סודי. ולפחות מודיע אחד של הממשל נפגש כמה פעמים עם מר פייג׳ ועם מר פפאדופולוס, כך לטענת גורמים רשמיים בהווה ובעבר", כך דיווח הניו יורק טיימס.

דבר זה הפך לנקודת מחלוקת פוליטית, כשבעלי בריתו של מר טראמפ תוהים אם ה-FBI ריגל אחר קמפיין טראמפ או שניסה ללכוד פקידים בקמפיין.

…וטראמפ ניצח למרות הכל

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *