מי רצח את עוה"ד יהורם חכם?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למעשה צריך לשאול מי נתן את ההוראה, האם זה אסי אבוטבול אשר הבין כי יוהורם חכם "מכר" אותו בכך שלא זימן את כל העדים למשפטו או שמה האוליגרך "יורה בידר" אשר גילה כי רעייתו ויהורם חכם ניהלו רומן סוער.

יהורם חכם

מי נסחט על ידי מי זאת שאלה קשה מאוד, למעשה העיתונאית איילה חסון אזרה אומץ והחלה להביא לנו את הסיפור האדיר אשר בסופו, או בתחילתו נרצח עורך דין בכיר בישראל בכיכר העיר, משהו שלא היה מבייש את ה"נרקוס", ובכך נפתח שוב דו שיח שבו רוב העיתונאים מפחדים לגעת ורוב הפרקליטים מתכסים בצווים של איסור פרסום.

אין ספור אפשרויות מתכנסות לרגע מכריע, האם אשת האוליגרך בכלל נשלחה מטעם לקיים יחסי מין עם עורך הדין חכם כחלק משיטה של סחיטה באיומים, קודם תזיין את אישתי אח"כ נהפוך אותך לכלב או לגופה, הסיפור כל כך מורכב כך שאין ספור פרטים ופריטים ישנם על הפודיום מכדי שהקורא הסביר ימצא את עצמו מבין מה באמת הולך או מה באמת הלך.

לשיטת איילה חסון קיים 2 רוצחים, או למעשה 2 נותני הוראת ביצוע:

האחד הלא הוא אסי אבוטבול אשר הבין כי לאור מערכת היחסים של עורך הדין שלו עם האוליגרך לא הביא יהורם חכם את האוליגרך להעיד לטובתו ובכך גרם להרשעתו של אסי אבוטבול, כלומר, העד לא הגיע להעיד בגלל עורך הדין ולא בגלל שום דבר אחר.. (לטענתו)

הרוצח השני בפוטנציה הלא הוא האולגירך עצמו אשר מצא את איתו מזדיינת עם עורך הדין שלו, הוא שלח אותם לבדיקה של עסקה בחול ועורך הדין לא עמד בפיתוי (וגם לא הרעיה החרמנית) והם קיימו יחסי מין עד אשר יהורם חכם קלט כי מישהו מתחיל לעקוב אחריו ולהאזין לו לטלפון ופנה על תת ניצב ברכה (שלימים נרצח בעצמו).

אבל הסיפור שלא סופר ואולי גם לא צריך להיות מסופר זה שכאשר אסי אבוטבול הסתבך עם המשטרה והיה צורך להביא הרבה עדים (175) על מנת להציל את עורו מהכלא וכמובן להסביר המון הסברים בדמות של אייך ולמה ישנם תנועות של כספים הבין האוליגרך כי עורך הדין חכם עתיד לזמן אותו למשפט.
על מנת שעורך הדין ימנע ולא יעשה כל מעשה טיפשי שלח את האחרון את אישתו להזדיין את עורך הדין בחול ואז פשוט סחט אותו באיומים, חכם שלא קלט את המהלך הביא את אישתו של האוליגרך על 4 וכנראה גם צולם בסתר, על מנת שלא להיות כוכב פורנו חכם יישר קו, ביטל את זימון עדות האוליגרך בלי להסביר וגרם להרשעתו את אבוטבול.

כמות השוטרים בצמרת המשטרה שכוללת את הפרקליטות והפרקליטים הבכירים עולה על כך דמיון ולראיה כמות צווי הפרסום בנושא.

אז מי חיסל את יהורם חכם?

מי שחיסל את תת ניצב ברכה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *