מלאכת הרמייה של הקרן לישראל חד״שה בקמפיין למען המסתננים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

מוטי קרפל:

את מלאכת הרמייה הזו שעושים כאן ארגוני הקרן לישראל חדשה בקמפיין למען המסתננים הם לא המציאו בעצמם; את המלאכה הזו של הוצאת פסוקים מהקשרם, סילופם ועיוותם הם למדו מן הנצרות. גם לנצרות לא היו מקורות מוסריים משלה. גם את שלה היא גנבה מתורת ישראל. גם היא ניסתה לעטר את צדקנותה המזויפת בפסוקים מן התורה וגם היא נהגה לקחת את הפסוקים הללו, לשבשם, לסלפם ולהפנותם כנגד עם ישראל על מנת להחריבו מבפנים, על ידי תורתו הוא.

על מעשה הגנבה של הנצרות כותב הרב קוק "שהוא מקסם כזב ושקר שאין לו רגליים, ומ"מ הרי הוא נוטל מזיו הקודש בגנבה (אורות, עמ' כ"ג)". ולא במקרה משרתת היום הקרן החדשה את אדוניה האנטישמיים מאירופה וממומנת מכספם. המקור הוא אותו מקור, והכוונה היא אותה כוונה – לסלף את האמת של ישראל ולהשתמש בה כנגדו.

כי את הפסוק הזה מספר דברים, המככב בקמפיין של הקרן לישראל חדשה, כל יהודי קורא מאז ימי חז"ל עם התרגום הארמי המסורתי של אונקלוס, תרגום שמעביר לנו מאת הדורות שלפניו את מובנו הנכון והמדויק של הפסוק, ואת המסורת של הבנתו בישראל מאז ולתמיד. ואונקלוס, שהיה גר בעצמו, ולפיכך גם היה ער למשמעותיות השונות של המושג, תרגם את הפסוק – לכל אורך תרגומו את התורה – תוך כדי הבחנה חדה בין המשמעויות השונות של המושג "גר" שמופיע בפסוק זה עצמו פעמיים: "ותרחמון ית גיורא, ארי דיירין הויתון בארעא דמצרים", כלומר "ואהבתם את הגר [וכאן: גיורא – גר צדק], כי גרים [וכאן: דיירים – זרים, תושבים ארעיים, לא בני המקום] הייתם בארץ במצרים". אנו מצווים לאהוב את גר הצדק – בן נח שקיבל על עצמו את תורת ישראל – ולהזדהות עם מצבו, משום שגם אנחנו היינו פעם חדשים בסביבה, "עולים חדשים", בלי קשרים, בלי שפה, זרים ומבודדים.

אמנם לכל אדם באשר הוא אדם אנחנו מצווים להתייחס כראוי, במידה והוא ראוי, אבל מכאן ועד המסקנות ההרסניות אותן רוצים להחיל ארגוני הקרן על המסתננים מאפריקה – המרחק גדול רב עצום.

בדיוק כפי שהנצרות, שקראה לעצמה "ישראל החדש", וניסתה להשתמש באוצרותינו כנגדנו, לא יכלה לנו – כך גם הקרן, שקוראת גם היא לעצמה "ישראל החדשה" – לא תוכל לעשות זאת.

בסרט הזה כבר היינו.

(את ההבנה הזו בפסוק, ואותה בלבד, שמעתי מהרב מרדכי רבינוביץ' בנו של הרב נחום רבינוביץ' ראש הישיבה במעלה אדומים. כמה מגיבים על הפוסט מאתמול גם הם עמדו עליו ברוח זו).

[ולמרות האריכות, לא יכולתי שלא להביא עוד כמה "מחמאות" שמביא שם הרב קוק, על המוסריות הנוצרית המשובשת הישנה-חדשה הזו: "אבל כמה אומלל הוא העולם, שהרשעה והחשכה הזאת מרימה בה ראש והיא מתאמרת למבחר מאוייו. כמה אוצרות רשע כלולים תחת שקר נורא ואיום זה, שיש לו טלפי חזיר המתפשטות לעין כל עובר לאמור: ראו שאני טהור. וכמה אומללים הם הרעיונות השוטפים מתוך העולם הטהור והאמתי אל שפך זוהמא עכורה זו (שם)".

את מלאכת הרמייה הזו שעושים כאן ארגוני הקרן לישראל חדשה בקמפיין למען המסתננים הם לא המציאו בעצמם; את המלאכה הזו של הוצאת …

‎Posted by ‎מוטי קרפל‎ on‎ יום רביעי 3 ינואר 2018

השמאל היהודי

מתוך דברי דניס פרגר (אוניברסיטת פרגר):

מדוע מרבית היהודים נמצאים בשמאל ומפחדים פחד מוות מעצם הצליל "ימין"?

[‘מרבית' הכוונה לארצות הברית – כ-70% מ״יהודי״ ארצות הברית הם רפורמים מצביעי השמאל]

"בדי אן האיי היהודי טמון לעומק הצורך לתקן את העולם. המונח ‘תיקון עולם במלכות ש-ד-י’ הוא מונח ייחודי ליהדות. אלא שמונח זה עבר ‘חילון’ של הרעיון הבסיסי שהוצא מהקשרו בתודעה היהודית החילונית…”

 

המונח ׳תיקון עולם׳ (ממנו הושמט חלקו השני ״במלכות ש-ד-י״) בעברית החד״שה משמעותו שיפור, תמורה ואף מהפכה בחיי האנושות. תיקון העולם, שיש בו מרכיב של הבאת גאולה, הפך למושג מקובל במשנותיהם של הוגים, מהפכנים ומדינאים ברחבי העולם בעת החדשה.

_____________

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

השורשים הפגאניים של הפרוגרס

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *