עוה"ד כינרת בראשי "לא ירדתי לשפוך זבל בלילה כי פחדתי"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כינרת סיפרה היום כי הסיטואציה הקשה שבא היא נמצאת כתוצאה מהתנהלותו המאיימת והברוטאלית של שי ניצן היא חשה מאוימת בעיקר לאחר שבזמנו בדיון בעליון מול הפרקליט שי ניצן האחרון לעג לה והתנשא עליה (כנראה באופן גזעני)

כנרת בראשי, הפרקליטה שייצגה את א' מבית הנשיא בפרשת קצב, הסבירה ביממה האחרונה כי שי ניצן הוא איש חסר מעצורים וכל רצונו לסיים את תפקידו ולהיות שופט בבית משפט עליון, אוי על אזרחי ישראל באם שי ניצן יהיה שופט (אלים) כפי שהוא מתנהג היום, כינרת מספרת שלל סיפורי אימה על התנהלותו של ניצן תוך שהיא מוסיפה כי רוזן, חברו, מונע כל חקירה של התלונה.

רשת הקרטל שבנה שי ניצן מחשקת את עצמה, שי ניצן מחזיק את היועמ"ש את הממונה על התלונות, את השופטים, השוטרים, הפקידים והפרקליטים, שי ניצן בנה שרשרת אדירה של קשירת קשר בצורה מאפיוזית.

שלטון החוק הפך להיות אלים מאוד בתקופתו של שי ניצן וזאת אך ורק מכך שהוא מחוסר ביקורת מנהלתית כלפי הפרקליטות, פריצות לטלפונים בדמות אפי נווה תוך ששי ניצן שהוא עצמו צד לנושא מבצע חיסול פוליטי כאשר מתבצע הפרה חמורה של שלטון החוק בגניבה של טלפון.

מערכת ההדלפות של שי ניצן פועלת בצורה ששי ניצן מגבה את החברים שלו ובך הקרטל מחזיק את עצמו ואף אחד לא מסוגל לבקר את פרקליט המדינה, החוק נרמס וזכויות האזרח נשחקות ובעוד הצד השמאלי במפה הפוליטית יושב בשקט לאור חיסול זכויות האזרח במדינה.

שי ניצן הפך את ישראל לטורקיה.

כבודו שכח לברך ?

כאשר פרקליטה בכירה בדמות כינרת בראשי שנמצאת שנים במערכת מפחדת לשפוך זבל בלילה לאחר שהבינה עם מי יש לה עסק, מה יעשה האזרח הממוצע.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *