מי שרף את האוהל של המגבניקים ביצהר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כבר למעלה משבוע אנו חוזים בבליץ תקשורתי אודות מספר נערים אשר גרים בסמוך ליצהר, מקור הסיפור הוא כלום ושום דבר, סוג של פושטקיות סטייל קטמונים או ג'סי כהן בקונסטלציה של שכונת התיקוה, אבל זה לא הפריע לעיתונות הבולשביקית לעשות עליכם סיבוב.

אתמול בלילה נחצו הקווים, שוטרי מגב אשר לנים באוהל בסמוך ליצהר טענו כי האוהל שלהם עלה באש וכי ראו דמות מגיחה ונעלמת כאשר לפתע פרצה אש, ואנו שואלים את השאלה מדוע הם לא ירו בדמות ונטרלו אותה או לחלופין מדוע לא פתחו במרדף עיקש אחרי אותו מפגע באשר הוא יהודי או ערבי.

התשובה היא פשוטה יותר מכל דבר אחר, אבל לפני התשובה נספר מעט על מעשי העיתונות הבולשבקית, טכנית, נגד הגבעה ביצהר ישנם מספר בקשות פינוי מצד מספר רב של גורמים בין אם במערכת האזרחית ובין אם במערכת הפוליטית, גורמים אלו לא בחורים בשום אמצעי על מנת לפנות את המקום לאלתר והדבר היחידי שמנע את הפינוי עד כה הייתה הממשלה, ועכשיו שהממשלה מרקדת בין חיים למוות הפרובוקציות קורמות עור וגידים.

האזרח הממוצע צורך את השיח הציבורי שלו מכתבים אשר צריכים היו להיות בבית אבות, כדוגמת רוני דניאל אשר מועד כאשר הוא צועד ברחבי רמת גן, רוני דניאל צריך פיליפיני שיחזיק אותו וככזה הוא מייצר עוד "אש" בגדה מטעם גורמים עלומי שם וזאת הסיבה היחידה שבגינה הוא עדיין באולפן ולא במוסד שיקומי.

מי ששרף את האוהל של המגבניקים, באם הוא נשרף בכלל, היו אנשים אשר חיפשו תשומת לב תקשורתית, כזאת אשר תככב ותעצים את הפרובוקציה עד אשר תאפשר להם לכלוא אנשים במעצרים מנהלתיים תוך ביצוע חקירות אלימות.

אתם כבר יודעים מי עושה פרובוקציות, פעם שמעתם על שמפניה, אח"כ על וויסקי, אפשר היה לדבר פעם על פינה קולדה, בסוף זה נגמר בקיא.

נ.ב

ששופטת מאשימה אזרח בחברות בארגון טרור, מוטב שמעבר להכרזה המטופשת היא תגיד מה הארגון, או מי הארגון ובכלל איזה ארגון ואיפה בכלל הארגון …

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *