מפלגת כחול לבן מקבלת עוד ערבויות מהדיפ סטייט. וקסנר וברונפמן בפרשת העמותות 2019

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאז החשיפות שלנו ושל המודיעין האזרחי שהוקם בשנים האחרונות ברשת, כל מהלך של מפלגת הדיפ-סטייט נהיה יותר צפוי מהקודם.

שימו לב, גנץ מגייס עוד ערבויות, בכותרות החדשות והעיתונים מדובר על כך שגייס אותם בעיקר מייבואני רכב אשר ייתכן וזכו במכרזים שלו בצבא. אך הנה מה שניתן לראות בעקבות החשיפות כאן בטלגרם בברור:

מקור: גלובס

"מהמידע על התורמים החדשים עולה כי לחוסן לישראל הועמדו ערבויות בסך מיליון שקל כל אחת מיו"ר כלמוביל (יבואנית מרצדס מיצובישי ויונדאי), שמואל חרל"פ; בעלי קבוצת מכשירי תנועה (יבואנית סוזוקי), צבי נטע; מייסד ויולה, שלמה דברת; איש העסקים שלמה טיסר, מבעלי וילאר; וטובה סגול, אשתו של בעלי כתר לשעבר סמי סגול. יונתן קובלר, בכיר לשעבר בכור וב-ECI והיום גם בקרן ויולה, העמיד ערבות של 750 אלף שקל."

שמואל חרל"פ + שלמה דברת שנייהם במועצת הנאמנים של הINSS, המכון למחקרי ביטחון לאומי מובל בראשות עמוס ידלין ,בוגר קרן וקסנר, מנוהל והוקם על ידי איתמר רבינוביץ', מנהל בכיר של קרן וקסנר. בסבב הקודם מירב הערבויות הגיעו מאלפרד אקירוב, יושב במועצת המנהלים של הINSS ומקורב ביותר לרבינוביץ'.

מקור: INSS The Israeli Board of Trustees

עוד אחד מהרשימה החדשה הנמצא בחבר הנאמנים של הINSS, יונתן קובלר.
קובלר למד מזרחנות באוניברסיטת הרווארד(היכן שלומדים כל בוגרי קרן וקסנר, אם כי הוא לאו דווקא בוגר המלגה) וכן למד ערבית באוניברסיטה האמריקאית בקהיר. בשנת 1989 קולבר הגיע לישראל כנציג של איש העסקים צ'ארלס ברונפמן, שותפו של אביו בקנדה. כשהיה בן 27 החליט קולבר לעשות עליה ועשה שירות צבאי מקוצר. הוא מונה לתפקיד נשיא חברת קלארידג' ישראל שהקים ברונפמן והחזיק ב-15% ממניותיה.

קובלר הוא נציג של צ'ארלס ברונפמן. ברונפמן יושב במועצת המנהלים גם הוא של הINSS. ברונפמן הקים קונצרן משותף בשם MEGA עם מייסד קרן וקסנר, לסלי וקסנר בעצמו, וכמו כן הוא מעורב בפרשת העמותות של ברק מ-1999 שעקף את חוק מימון מפלגות על ידי העברת כספים לאינספור ארגונים וקבוצות אשר בניגוד למטרות המוצהרות שלהן עבדו כקמפיינרים של ברק לכל דבר והעמידו לרשותו את כל המשאבים האפשריים.

הINSS, כמרכז פעילות של קרן וקסנר נראה שעושה בדיוק את זה. כך גם נראה עם ארגון "דרכנו" כפי שחשפנו כאן.

משפחת ברונפמן היא גם תורמת גדולה למכון ברוקינגס (יחד עם קאטר) בו יושב בהנהלה איתמר רבינוביץ'. הם עצמם טיפחו את יאיר לפיד במרוצת השנים. מכון ברוקינגס כמו גם גנץ התגלו בספר של הסוכן האיראני, טריטה פרסי, כמשתפי פעולה בתיבת התהודה של אובמה למכירת הסכם הגרעין האיראני ברחבי העולם בניגוד לדעתו של הדרג המדיני הנבחר בארץ.

גנץ-בוגי-אשכנזי פיקחו על תכנית הנסיגה החד צדדית שכתבו במכון הINSS. ואם תבדקו תמצאו במכון שני עמיתי מחקר באתר שלהם, יאיר לפיד, ועמוס גלעד ששמעתם עליו לאחרונה בעניין פרשת הצוללות וה"דאגה שלו", זאת למרות שאיילה חסון לאחרונה חשפה מסמכים המראים כי ידע כבר מזמן על כל מה שהוא מתלונן עליו כביכול היום (כנ"ל לגבי בוגי).

עכשיו מבחן בסטטיסטיקה. מה הסיכוי שמשפחת ברונפמן ווקסנר, שני המיליארדרים היהודים ה"שבתאים" של זמננו אשר מעורבים כלכך בדיפ סטייט הישראלי בכלל וביצירת מפלגת הדיפ סטייט של כחול לבן בפרט יהיו שנייהם מעורבים במרחק פסיעה בפשעי סחר בילדים ושפחות מין? הסיכוי הוא קלוש מאוד, אך למרות זאת הוא אכן קורה, במקרה של וקסנר עם הנאמן הראשי שניהל את קרנותיו, ג'פרי אפשטיין, ובמקרה של ברונפמן עם שני הבנות היורשות להון המשפחתי, קלייר ושרה ברונפמן המעורבות בכת שפחות המין NXIVM. המשפטים של השניים מתקיימים בימים אלה בארה"ב, והם כבר ספגו האשמות וקנסות כבדים.

מה הסיכוי שזה יקרה? כמעט אפסי, אך אולי הכיוון ההפוך הוא הנכון, אולי זה לא צירוף מקרים וזה פשוט מה שאנחנו טוענים כל השנים, זה זה האילומינטי.

לעוד מידע:


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *