סורוס ומלחמת החורמה שלו בישראל באמצעות מסע דמוניזציה גלוי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

George Soros BDS Israel
Getty Images

מאמר של אהרון קליין באתר ״ברייטברט״ מגלה עוד פרים על מלחמת החורמה של סורוס בישראל באמצעות מסע דמוניזציה גלוי.

מקצת הפרטים:

ביום שישי צעדת הנשים פרסמו לראשונה מסמך המציג את פלטפורמת המדיניות של הקבוצה האנטי-טראמפ ואת המטרות הרחבות שלה. המסמך מציין במפורש סדר יום הכולל התנגדות לחקיקה נגד BDS.

סורוס הזרים 246 מיליון דולר לשותפי צעדת הנשים. רבים מ"השותפים" האלה ממומנים על ידי סורוס, כולל:

Sierra Club, Amnesty International, MoveOn.org, NAACP, Green For All, Center for Constitutional Rights, Human Rights Watch, NARAL Pro-Choice, People for the American Way and Planned Parenthood

בינתיים, ארגון השחורים הממומן ע״י סורוס ״Black Lives Matter״ גם השתתף בפעילות בעד BDS. כאשר פרסמו את הפלטפורמה הסוציאליסטית הנרחבת של הארגון ב -2016, Black Lives Matter אישרו באופן רשמי את אג׳נדת ה- BDS והתחייבו להילחם במספר המתרחב של הצעות חוק נגד BDS המועברות במדינות ברחבי ארה״ב.

במהלך המירוץ האחרון בפלורידה, המועמד הדמוקרטי אנדרו גילום היה תחת אש על קשריו העמוקים עם ה- Dream Defenders, קבוצה רדיקלית פעילה בקידום BDS. הקבוצה הזו ארגנה פלאש מוב בישראל כדי לתמוך באופן רשמי בתנועת ה- BDS נגד המדינה היהודית. המייסד, פיליפ אגניו, הוא בוגר תוכנית ההכשרה לבני הנוער של ג'ורג 'סורוס ה״People for the American Way״, תוכנית שבאותה עת הונהגה על ידי גילום עצמו.

לינדה סרסור, ״נערת הפוסטר״ בצעדת הנשים, קיבלה במה ראשית להפצת האג׳נדה הגלויה נגד ישראל:

והשותפים ה״יהודים״ של סרסור, למרות הקריאות להחרים את הצעדה בשל האופי האנטישמי של ראשי המצעד:

״צועדים עם מאות יהודים, מול אלפי אנשים, היום בצעדת הנשים. כך הגדלנו את המודעות לאנטישמיות ולטרנספוביה, והפצנו את המסר שלנו למיליונים ברחבי הארץ!״

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *