גנץ מפחד לחשוף שהעביר טכנולוגיות בטחוניות לרוסים?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למה בני גנץ לא פונה למשטרה אם הדוח מחברת החקירות ששכר בכחצי מליון שקלים טוען כי הרוסים פרצו לו לטלפון? ממה הוא מפחד? הדבר כביכול יכול לעזור לו לקמפיין.

הבעיה היא החברה אותה ניהל, המימד החמישי. בחברת סייבר כמו שלו לוקחים יוצאי אנשי מודיעין ומוסד (כפי שהיה) המשתמשים גם בפרקטיקות של הארגונים, וכך מי שחשוף לטכנולוגיות הללו, שהם אפילו הציגו למשטרה במכרז (על אף שלא היה מוצר גמור כלל בעת שהוצגו נתונים), חשוף לשיטות עבודה מודיעיניות ישראליות רגישות.

ומי היה המממן הגדול של החברה? ויקטור וקסלברג בעל קשרים עסקיים עם אהוד ברק ושותפו העיסקי ירון איתן שגם עבד במימד החמישי.

משהו שחשף אראל סגל בזמנו.
חשד: 'המימד החמישי' של גנץ סיכן סודות מדינהויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין שארצות הבירת הטילה עליו סנקציות ונחשד בגניבת טכנולוגיות, היה משקיע מרכזי בחברה.על פי הפרסום, האוליגרך הרוסי ויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין ומעורב במשך שנים בהשקעות טכנולוגיות במערב ובניסיונות להעביר ידע טכנולוגי מתקדם לרוסיה, היה משקיע מרכזי בחברת 'המימד החמישי'.

על וקסלברג הוטלו סנקציות אישיות על ידי ארצות הברית, בפרט לאור עמידתו בראש פרויקט שנועד להקים 'עמק סיליקון' ליד מוסקבה ישישאב אליו טכנולוגיה מתקדמת מהמערב.

חשבו על כך גם בנוגע לפירתה האיראנית לטלפון של גנץ. מה היה אפשר לאסוף משם בזמן שעבד במימד החמישי.

זה לא פעם ראשונה ששמו של אהוד ברק נקשר בהוצאת טכנולוגיות ביטחוניות רגישות למדינות עויינות. שימו לב להודעה הבאה, התחקיר המרכזי לשבוע.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *