הגרסה של ברק על הביקור אצל אפשטיין מתפוררת לאור תמונות חדשות המתגלות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הדיילי מייל: ברק הסתיר את פניו בכניסה למסיבה באחוזה של אפשטיין שבה השתתפו גם צעירות.

נתפס בשקרים,
אמר שהיה קר ובגלל זה הכובע

אז הביאו עוד תמונות בהן הוא מכסה את הפנים ומסתתר

אמר שלא היה עם בחורות,
תראו בעצמכם.

הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

כל השקרים

דברים שאמר ברק בראיון ל"דיילי ביאסט"

"האיש שהכיר אותי לאפשטיין לפני כ -17 שנה הוא שמעון פרס", אמר ברק, לא בטוח אם האירוע התקיים בניו יורק או בוושינגטון, אך נזכר כי היה באירוע שבו "היו הרבה אנשים מפורסמים וחשובים, כולל , אם אני זוכר, גם שני הקלינטונים וגם מאות אחרים".

מאז, אומר ברק, הוא פגש את אפשטיין "יותר מ -10 פעמים והרבה פחות ממאה פעמים, אבל אני לא יכול להגיד לך בדיוק כמה. אני לא סופר. במשך השנים ראיתי אותו מדי פעם".

"מעולם לא השתתפתי במסיבה איתו"… "מעולם לא פגשתי את אפשטיין בחברת נשים או נערות צעירות".

ברק נזכר בביקור אצל אפשטיין בשניים מהבתים שלו במנהטן ואמר כי אכן ביקר באי הקריבי הפרטי של אפשטיין "פעם אחת, למשך כמה שעות – ושנים לאחר הפרסומים על מסיבות מין או אורגיות שם". אבל ברק אומר: מעולם לא הייתי שם במסיבה".

"להיפך", אומר ברק, "בביתו פגשתי הרבה אנשים מאד מכובדים, מדענים, זוכי פרס נובל, ופגשתי אותו גם בבוסטון, ב- MIT או במעבדות הרווארד שהוא תומך בהם".

באירועים אלה, אומר ברק, הוא "חד משמעית" מעולם לא פגש שום נשים או בנות.

כשנשאל, האם תמונות בעייתיות שלו עדיין יכולות לצוץ, הוא השיב "אין שום סיכוי".

רוב הישראלים שמעו לראשונה על אפשטיין בינואר 2016, כאשר הצהובון הבריטי "דיילי מייל" פירסם תמונות בסגנון פפראצי, שצולמו במהלך מארב בסוף שבוע קר כקרח, תחת הכותרת:

Group of gorgeous Manhattan 'it' girls in and out of the billionaire sex offender's mansion before Clinton pal flies off in private jet with comely brunette.”

קבורה במאמר היתה תמונה של ברק שכותרתה "אדם לא מזוהה … עם האבטחה שלו באחוזה של ג'פרי אפשטיין בניו יורק."

ישראלים שראו את האייטם צחקו על ראש הממשלה לשעבר, כמעט בלתי נראה במעיל ארוך ותפוח ובכובע פרווה גדול מדי בסגנון רוסי.

"זה אני בתמונה", הוא מודה. "היה כל כך קר שהמזרח התיכוני צריך היה לחבוש כובע. הייתי שם, לארוחת צהריים או לשיחה, שום דבר אחר. אז מה?"

רוב השאלות על קשריו של ברק עם אפשטיין מתמקדות בעסקאות הפיננסיות היוצאות לאור כעת.

בשנה שעברה עיתונאי חוקר ישראלי חשף כי ב-2004 קיבל ברק כ-2.4 מיליון דולר עבור "מחקר" מקרן וקסנר, פילנתרופיה אמריקנית עימה אפשטייןהיה קשור זמן רב, המתמקדת בפיתוח כישורי מנהיגות בקרב צעירים יהודים ואזרחים יהודים, המוערכים כבעלי פוטנציאל. (המיליארדר לס וקסנר הוא הלקוח היחיד הידוע של אפשטיין).

ברק אומר שהוא לא יודע אם לאפשטיין היה קשר כלשהו למענק או לתשלום שקיבל, ובכמה ראיונות קודמים סירב להסביר עבור מה הוא קיבל תשלום.

"עשיתי את מה שהתחייבתי לעשות", אמר ל"דיילי ביאסט ", והוסיף כי הוא זוכר את פרטי החוזה, אך סבור כי" לא אמור לדון בו".

"אני מבצע מחקר וייעוץ גיאופוליטי עבור הרבה בעלי עניין", אומר ראש הממשלה לשעבר והרמטכ" המעוטר לשעבר, בן 77. "זה תלוי בהם אם הם רוצים לדון בזה".

קרן וקסנר דחתה מספר רב של בקשות מהתקשורת לספק כל הסבר על התשלום של 2004.

בשבוע שעבר חשף עיתון "הארץ" כי אפשטיין הוא המשקיע העיקרי בקרביין [Carbyne], סטארט-אפ של תוכנת וידאו סטרימינג ואיכון שהוקמה על ידי ברק ב -2015. היקף המעורבות הפיננסית של אפשטיין לא פורסם לציבור, וברק אמר אז הוא לבחון דרכים להתנער מאפשטיין לחלוטין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *