העיסקה בין לורטה לינץ׳ לבין ביל קלינטון: טיוח חקירת הילארי תמורת מינוי לשופטת במקום רות ביידר גינסבורג

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

נראה שסוף סוף מתקרבים לתובעת הכללית של אובמה, לורטה לינץ׳, ולפגישה המפורסמת וה״אקראית״ בינה לבין ביל קלינטון על מסלול המראת המטוס שלה, בה נידונה לכאורה עיסקה ביניהם:

טיוח חקירת קלינטון תמורת מינויה של לינץ׳ לשופטת עליונה במקום רות ביידר גינסבורג לכשתיפרוש מתפקידה.

תזכורת:

נעבור לתקציר הכתבה המרתקת ב״אפוק טיימס״:

בתחילת השתלשלות התיק של הילארי קלינטון, מחלקת המשפטים הגיעה להחלטה שתהיה לה השלכות מרחיקות לכת על חקירת ה- FBI בנוגע לשימוש של קלינטון בשרת דואר אלקטרוני פרטי.

מחלקת המשפטים, בראשות התובעת הכללית דאז, לורטה לינץ', החליטה לקבוע סף גבוה במיוחד להעמדתה לדין של קלינטון, ובכך הבטיחה מראש כי לא תואשם.

על מנת שקלינטון תועמד לדין, מחלקת המשפטים חייבה את ה- FBI לבסס הוכחות לכוונה – אף על פי שחוק הרשלנות קובע באופן מפורש כי אינו דורש זאת.

פירוש הדבר כי ה- FBI היה צריך למצוא אקדח מעשן, כגון דוא"ל או הודאה שנמסרה במהלך חקירת ה- FBI, החושפים שקלינטון או עוזריה ביודעין הגדירו את שרת הדוא"ל הפרטי במטרה לשלוח מידע מסווג.

כזכור, הילארי קלינטון טוהרה על ידי ראש ה- FBI ג'יימס קומי במסיבת עיתונאים מפורסמת שהתקיימה ב -5 ביולי 2016, שהפכה מיד לשנויה במחלוקת.

יש לציין כי קומי שוכנע להסיר את המונח "רשלנות חמורה" לתאור מעשיה של קלינטון מן ההצהרה שהוכנה על ידי, בין היתר, הפרקליטה של ה- FBI ליסה פייג', סוכן ה- FBI פיטר סטרוק, היועצת המשפטית הראשית טרישה אנדרסון ואנליסט ה- FBI ג'ונתן מופה.

בגלל הצהרתו של קומי, רבים הגיעו בטעות למסקנה כי ה- FBI פעל באופן בלתי תלוי מהשפעת מחלקת המשפטים בחקירת קלינטון. עדויות הקונגרס של פקידים הדרג הבכיר ב- FBI המעורבים בחקירה מגלות, עם זאת, כי זה לא היה המקרה.

באפריל 2018 צייץ טראמפ:

קומי זורק את התובעת הכללית לינץ' ״מתחת לגלגלי האוטובוס!״
מדוע אין אנו יכולים לדעת מה קרה על המסלול בחלק האחורי של המטוס עם ביל הפרוע ולינץ׳?
האם הובטח לה מושב בבית המשפט העליון, או תובעת כללית, כדי לרדת מהילארי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *