בני ברית, הקרן החד״שה ורשת הפיצה-גייט הישראלית של הרווחה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ל״בני ברית״, פלג יהודי רפורמי של הבונים החופשיים שעסוק בהפצת ארס פרוגרסיבי, מרים ראש בארץ עם החזית הפוליטית הידועה שלו (הממסכת את מקורו האזוטרי) ״הליגה נגד השמצה״. כמובן שהם עסוקים בזריעת פילוג ופוליטיקת זהויות שנועדה לפורר את המרקם החברתי, כפי שהם עושים במדינות אחרות.

 

תחקיר בדף שלנו
עברו על התגובות והתמונות באלבום:

Geplaatst door ‎קונספיל‎ op Donderdag 20 juni 2013

 

כהנא בביקורת קטלנית על הארגון שיוצא לצעוד למען כל מטרה ומטרה מאז שהוקם, מ״אפרטהייד״ באפריקה ועד ל״צדק חברתי״ בארה״ב. אבל כשזה נוגע ליהודים, איפה הם היו לצעוד לעשות חרם על גרמניה הנאצית או הפגנה שדורשת להפציץ את מחנות הריכוז כאשר כבר ידעו עלייהם.

דוח חתרנות קרנות מזוכות ממס, קרנגי פורד ורוקפלר, משנות החמישים בארה״ב והשימוש שלהם בארגונים כמו הADL למטרת עיצוב מחדש של החברה על ידי זריעת אי יציבות.
לדוח קוראים "Reece committee"

בתקופה של הרצוג הופרט לארגון בני ברית, ייתכן וגם חלקים לפני, טיפול בילדים שהוצאו מהבית. ישנו מיסוך של מה שקורה שם. ריסוק הגרעין המשפחתי. יש לזה משמעות, היסטורית היו אלה ילדים יתומים שהיו החיילים האכזריים ביותר של הכוחות המסוכנים בהם, נזכיר את צבא היניזרים בטורקיה שאימץ את דת הבקטשיה אשר השפיעה כה רבות על השבתאים והאילומינטי.

פנימיית בני ברית הרי ירושלים – אין פיקוח ולשוטר אסור להיכנס

 

אברהם הרמן, אבא של נעמי חזן, נשיאת הקרן החדשה לישראל (מימון קרן פורד וניהול של אוצר קרן רוקפלר), היה מידועי החניכים של בני ברית בארץ.

תהיו איתי רגע, שימו לב להודעה הבאה. מי היתה אישתו:

גם לזינה הרמן, אמא של נעמי חזן  אשר היית עד לא מזמן יו״ר הקרן החדשה לישראל בארץ, יש היסטוריה עם ארגוני ילדים, בקנה מידה בין לאומי. זינה הרמן (28 באפריל 1914 – 21 בינואר 2013) הייתה דיפלומטית ישראלית וחברת הכנסת מטעם המערך. במהלך כהונתה כיו"ר המועצה המנהלת של יוניצ"ף, בשנת 1965, קיבלה בשמו את פרס נובל לשלום.

ובכן, למה זה פרט מעניין? הוא חושף את השימוש הציני בארגוני הגנת הילד של כתות הנאורים. זוכרים את פרשת הגזזת בארץ בה הקרינו חומר רדיו אקטיבי על עולי המזרח בישראל?  ובכן:

החל משנת 1952 ריכזה מדינת ישראל את רוב הילדים לטיפול נגד גזזת בבית החולים לגזזת וגרענת שהוקם במחנה העולים שער העלייה. החל משנת 1953 הוחל בטיפול רנטגני בגזזת גם בבית החולים תל השומר. גורם מרכזי שפעל לביעור הגזזת ואף סייע ברכישת מכונות רנטגן לשם כך היה ארגון יוניצ"ף (UNICEF), קרן הסיוע הבינלאומית לילדים של האו"ם. יוניצ"ף היה המפעיל המרכזי בהקרנות רנטגן גם ביוגוסלביה ובסוריה ואף סיפק את שתי מכונות הרנטגן שפעלו במחנה שער העלייה בישראל.[23]

זינה הרמן, אמא של נעמי חזן החלה לעבוד ביוניצף ב1955 (ייתכן ואפילו קצת לפני), וקיבלה בשמו את פרס נובל לשלום (הבדיחה) ב1965. כמו כן בשנים 1957-1959 היא היית גם מנהלת המחלקה למוסדות בינלאומיים במשרד החוץ. חוקרים ובראשם חוקר תחום הגזזת הבכיר ד"ר ברוך מודן, טוענים כי מאמצע שנות ה-50 כבר החל להצטבר מידע בעיתונות הרפואית אודות כך שקרינה טיפולית מזיקה למטופלים, בניגוד לטענות מחקרי טיוח אחרים.

בשנת 1949 התכנסה בקנדה ועדה שקבעה כי טיפול ארוך טווח בקרני רנטגן מסוכן, ויש לבחון היטב את המינון הניתן למטופלים. בשנת 1952 דרשו באיגוד הרנטגנולוגים בישראל תוספת סיכון בעקבות חשיפה שבועית קבועה של 0.3 ראד לקרינת X, בעוד ההקרנות של ילדי הגזזת, שהגיעו ל-350 ראד בכל הקרנה, לא הוזכרו בדרישה זו.

בעוד השימוש הטיפולי בקרני רנטגן בארצות הברית ובאירופה הופסק בשנת 1958, בישראל המשיכו בהקרנות עד שנת 1960. על פי עדויות המטופלים ששרדו, נמשכו ההקרנות אף עד שנת 1962. עוד העידו, כי לא נעשה שימוש באמצעי הגנה בעת ההקרנות.

והיום:

המרכז הלאומי לפיצוי נפגעי הגזזת הוא מוסד של משרד הבריאות, הפועל מכוח "החוק לפיצוי נפגעי הגזזת" התשנ"ד 1994[1]. המרכז מטפל בתביעות ופניות המוגשות להסדרת הפיצוי הכספי המגיע לחולי גזזת בשל טיפולים רפואיים כושלים בעזרת הקרנות. הפיצוי עצמו משולם באמצעות המוסד לביטוח לאומי. המרכז פועל בשיתוף פעולה עם צוותים מחקריים אשר מסייעים בעדכון נתונים רפואיים ומידע היסטורי. המרכז משתתף גם במחקר ההיסטורי עצמו ובהגברת מודעות הציבור לזכויותיו בנושא פיצויי טיפולי גזזת.

"פרשת ילדי הגזזת גבתה יותר קורבנות מכל מלחמות ישראל ביחד"
הסרט "ילדי הגזזת" שיוקרן מחר בפסטיבל חיפה מגולל את סיפורם של עולי צפון אפריקה אשר חלו בסרטן עקב הטיפול שהעניקה להם המדינה כנגד הגזזת. הבמאי דוד בלחסן טוען באוזני > ארי ליבסקר טענה מרחיקת לכת: יתכן שישראל, בסיוע כסף אמריקאי, בעצם ביצעה סוג של ניסוי בבני-אדם ומתנערת מאחריותה לתוצאות

האין מקום טוב יותר לנצל ולסחור בילדים מאשר בארגוני הגנה לילד בין-לאומיים? אנחנו לא נפתח מאמר ונגיד לכם שזה מה

שקורה… אבל כן נכתוב את המאמר הזה.

ראו מה מבשרים היום מאותה תקופה, ידיעה מהבוקר

אז תזכרו ADL זה בני ברית. והם החלו לפמפם עצמם ברשתות החברתיות. זה מה שעומד מאחוריהם.
יש עוד.
בקצרה נשיא הקרן לפני נעמי חזן היה פיטר אדלמן. אשתו מריאן אדלמן היית יושבת ראש הcdf האמריקאי. ארגון שגם הוא עסוק בהוצאת ילדים מחזקת ההורים בארהב. את מי היא לימדה ושלחה למשימות בארגון? הילארי קלינטון.

זהו לבנתיים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *