כיצד ג'ורג' סורוס שולט בידיעות אחרונות

כיצד ג'ורג' סורוס שולט בידיעות אחרונות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אחרי שהעלנו מספיק סימני שאלה בשביל לחורר את הדימוי של רביב דרוקר, אחרי שחשפנו את התוכנית האמריקאית של שלטון חוסיין אובמה להפלת המחנה הלאומי בישראל, תוכנית שדגן היה רב-החובל שלה. הגיע העת לחשוף את השופר התורן – האיש שטורו המרכזי בעיתון הנקרא בישראל, ידיעות אחרונות, היה לבמת הדיסאינפורמציה והתעמולה האמריקאית הבוטה ביותר ובמשך הזמן הרב ביותר – מי אתה נחום ברנע? – העורך הראשי של ידיעות אחרונות, מוקד התעמולה ושטיפת המוח במדינה.

בדיון שחשף את נאמנותו של דגן לנשיא אובאמה הצגנו, בקליפת אגוז, דוגמה אחת מיני רבות למעורבותו של ברנע בסיכול תקיפה ישראלית באיראן. המשכנו וחשפנו את חברותו של מר ברנע בקבוצת אליטה שלא שמעתם עליה עד עתה, עד שאנחנו, חברי צוות 'קונספיל', החלטנו להאיר עליה עם הזרקור,  קבוצת המשבר הבינ"ל – International Crisis Group. והיום נרחיב מעט על הקבוצה ועל ברנע – הישראלי החשוב ביותר שחבר בה היה עד לא מזמן שמעון פרס 'אזרח העולם'-תחפשו את דגל ישראל על גג מרכז פרס לשלום. מי אתה מר נחום ברנע ומי את קבוצת המשבר הבינ"ל?


קבוצת המשבר הבינ"ל, לכאורה, תזכרו חברים, זה תמיד לכאורה, נועדה לפתור משברים וקונפליקטים אלימים – מבט חטוף על רשימת חבריה, יועציה ותורמיה הגדולים יחשוף את זהותה האמיתית – זרוע ליישום האינטרס האמריקאי במזה"ת. נתחיל במוחמד אל-בראדעי, משפטן מצרי וראש סוכנותה גרעין הבינ"ל לשעבר. מר אל-בראעדי היה חבר קבוצת המשבר הבינ"ל, לצד שמעון פרס ונחום ברנע – מי יודע, חברים השלושה בפורום חשאי שמנווט מדיניות במזה"ת – עוד צירוף מקרים – והנה הוא האדם שאחראי להסתרת החתירה האיראנית לנשק גרעיני שכם אל שכם עם נחום ברנע!


נחום ברנע "העיתונאי" היה חלק מקבוצת-פעולה שסיכלה תקיפה ישראלית באיראן יחד עם מאיר דגן ועוד כמה 'בכירים' לשעברים – בל נשכח את הסרטון בו איילה חסון והפרשן הצבאי אמיר בר שלום חושפים את המהלך האמריקאי:

כך מגלים לנו עיתונאים בכירים איילה חסון ואמיר בר שלום.

ביחס לבכירי מערכת הבטחון לשעבר…

ב2011 הצהיר ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר אהוד ברק, בתגובה לדברי ברנע: "כששומעים עיתונאי בכיר אומר לציבור שעלולים להיות 100 אלף הרוגים או שעיתון מרכזי טוען שישראל עלולה להיחרב … אני אומר על מה מדובר? זריעת הבהלה בעיצומה למרות שאנחנו הכי חזקים באזור ונישאר כאלה בכל טווח נראה לעין. מלחמה זה לא פיקניק אך בשום תרחיש אין לא 50 אלף ולא 5,000 וגם לא 500 הרוגים". לדברי ברק, "התיאור ההזוי כאילו יושבים שני אנשים, אני וראש הממשלה, בחדר סגור ומובילים מהלך של תקיפה הוא הזוי". הוא הוסיף כי "ראוי שהשיח יתנהל בצורה אחראית ורצינית." [1]– אחראית ורצינית? לשם מה אחריות ורצינות כשאת האתיקה העיתונאית החליפה נאמנות לכתר האמריקאי? דבריו של העיתונאי עמית סגל, בסרטון המצורף, צריכים להעלות בלב כולם שאלה על מידת המערבות האמריקאית…

 

עמית סגל בביקורת נוקבת: "עמיתיי איבדו את הצפון לחלוטין בבחירות."

‎Posted by ‎רשת‎ on‎ שישי 13 מרץ 2015

מר ברנע פעל במהלך הקמפיין הנוכחי להפלת נתניהו באופן אקטיבי החוצה כל גבול אתי, קמפיין שנדמה ותוזמר יחד עם יועצי הקמפיין האמריקאיים של בוזי' הרצוג. הוא ניסה לטעון שנתניהו איננו רציונאלי וקרא לאשפז אותו[2], רמז שצריך להתייחס אליו כמו לנגיף[3], לאחר מכן המציא מסמך וויתורים שהגיע אליו, איך לא, ממקורות אמריקאיים שחשפו מסמכים חשאיים[4] ולבסוף בחר ברנע, בטור הסופ"ש האחרון לפני הבחירות לקחת את נסיך הבחירות, דן מרידור, אותו דן מרידור שהיה שותף לדיון בפורום סבן 2011(תקראו חברים מיהו דן מרידור בפוסט הקודם) על הגרעין האיראני יחד עם בכירי הפורום, לראיין אותו תחת הכותרת:"לא אצביע לנתניהו"[5].
נדמה כי מר ברנע וויתר אף על ארשת עין של אובייקטיביות – כמו דגן גם ברנע נקרא אל הדגל האמריקאי – היה אינטרס לממשל חוסיין אובאמה שצריך ברנע לשרת- הפלת נתניהו[6].

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

כאמור הקשר של ברנע לממשל נמצא ב'קבוצת המשבר הבינ"ל' "ובכן, מהי?" ישאל הקורא הנבון – ובעבורו, אנחנו, צוות כותבי 'קונספיל' מתייצבים ומפרטים. דוגמה לפעולה של 'קבוצת המשבר הבינ"ל' ניתן למצוא, אם יודעים לחפש כפי שחברי מערכת "קונספיל' יודעים, בדמות מעורבתו של חבר הקבוצה, מוחמד אל-בראדעי, במהפכה המצרית[7] – עם פרוץ המהומות במצרים אץ אל-בראדעי ונאם בניסיון לנווט את ההמונים המצרים לכיוון תמיכה באחים המוסלמים, במשוגעים שרצו להחזיר את מצרים לחוקים מימי הביניים. עלו טענות שמעורבותו משמע הוכחה לחתרנות אמריקאית – עוד 'משוגעים חובבי קונספירציות'? הרי לא ייתכן שממשל אובאמה, אותו האובאמה שלא הכיר בשלטון א-סיסי ותומך באחים המוסלמים גם היום, ניסה להשתלט ולהוביל את הפלת שלטון מובארק – לא ייתכן הדבר…לכאורה?

את שיטות הפעולה של הביון האמריקאי וקבוצת המשבר הבינ"ל במצרים ניתן לראות בסרט הנ"ל:

בסרט זה תוכלו לראות מקרוב את הקבוצות הפועלים בעבור הביון ומתכנני מדיניות החוץ האמריקאית. כיום כבר לא מדובר במיליציות, הפעם הנשק אפילו קטלני יותר ומביא לשינוי…
יוטוב הורידו את הסרטון לעיל, אך בקלות ניתן לראות את כל הפרטים גם בשני הסרטונים המצורפים הבאים (אחד מהם בעברית שלנו):
The Revolution Business, 2011 – Consultants are helping people countries like Ukraine and Egypt build a foundation of knowledge in order to start revolutions…
בסרט זה תוכלו לראות מקרוב את הקבוצות הפועלים בעבור הביון ומתכנני מדיניות החוץ האמריקאית. כיום כבר לא מדובר במיליציות, הפעם הנשק אפילו קטלני יותר ומביא לשינוי…

– עד הדקה החמישית אנו רואים את השיטה- את הפוטש הגנרי שארה"ב מחוללת באמצעות ארגוני החברה האזרחית – ארגונים שקבוצת המשבר מובילה באזורנו. רק מי שיראה את הסרטון יבין מדוע שלטון א-סיסי הוציא מחוץ לחוק את פעילות ארגוני החברה האזרחית – אותם ארגונים שתמכו 'מהשטח' באל-בראדעי?[8] רק מי שיבין את האסטרטגיה האמריקאית יבין, מדוע, כיום, נתניהו וא-סיסי שומרים על קשר טלפוני אדוק לפי מקורות מצריים![9] שניהם נאבקו מול ממשל אובאמה על שרידותם – זאת רק טעימה קטנה למעורבות האמריקאית – מעורבות שרק תמים לא יחשוב שקיימת אצלנו (בזמן זה דרך הדיפ סטייט).

אחרי שהמחשנו את אופן הפעולה של אותה 'נושאת מטוסים אזרחית' – 'קבוצת המשבר הבינ"ל' – הגיע הזמן לשאול מי מנווט? מי רב החובל? התשובה ברורה ומתחלקת לשני אפיקים: מי האנשים ומי המממנים.
נתחיל במממנים – קרן רוקפלר(מסבסדת גם את ׳קול-אחד׳-15-דרכנו) מסבסדת נכבדת [10א], וכפי שניתן לראות בדף הוויקיפדיה של קבוצת המשבר הבינ"ל, קרן פורד היא אחת המסבסדות העיקריות של פעולתה- כבר הוכחנו בפוסט על רביב דרוקר כי קרן פורד שימשה כצינור להעברת כספים של ה-CIA להפיכה במדינות דמוקרטיות[10] , אנו רואים את קרן פורד/CIA נותנת טון גם כאן במזה"ת. לצדה יש את המכון לחברה פתוחה עליו נרחיב בהמשך – תזכרו את השם חברים.

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

נמשיך בחברים – עיון ברשימת חברי הדירקטוריון והצוות המנהל יוליד שמות שחברי צוות 'קונספיל' מכירים לעומק: לצד אישים "אובייקטיבים" (לכאורה…תזכרו…תמיד לכאורה) כגון ג'ורג' מיטשל, שליח, בעבר, של ממשל אובאמה למזרח התיכון[11] ,חאבייר סולאנה, שר החוץ של האיחוד האירופי ושליח למזה"ת שהיה מהראשונים לקדם סנקציות על ההתנחלויות ביו"ש[12] ותומאס פיקרינג – שגריר ארה"ב למזה"ת בימי רוה"מ שמיר, אחד מהשטנים הגדולים לבטחון מדינת ישראל[13]; נמצא שם חשוב ונסתר מעיני האזרח הישראלי הממוצע: ג' ו ר ג'  ס ו ר ו ס.

מר סורוס פועל בקנה מידה גלובלי להפלת ממשלות, דוגמה נהדרת היא 'מהפכת הוורדים' בגיאורגיה, כפי שחשף שר החוץ הגיאורגי לשעבר: “הארגונים הללו היו הערש של הדמוקרטיזציה, בעיקר קרן סורוס… כל הNGO’s (ארגונים חוץ פרלמנטרים) אשר התמקמו סביב קרן סורוס ללא ספק הוציאו את המהפכה אל הפועל. אבל לא ניתן לסיים את הניתוח עם המהפכה, ניתן בברור לראות שלאחר מכן קרן סורוס והNGO’s התאקלמו לתפוס כוח”. – סורוס אחראי להפלת שלטון פרו-רוסי והעלאת שלטון פרו אמריקאי. מיותר לציין שג'ורג' סורוס חבר בCFR – The Council on Foreign Relations משרת ומשמש, כפי שהראנו במקרה דגן ודרוקר, כאדם הממלא תפקידים בעבור ה-CIA.

ג'ורג' סורוס הוא חתרן מקצועי הן בעולם והן במדינת ישראל. הוא תורם, באמצעות מכון שהקים – 'המכון לחברה פתוחה'(הבטחנו לכם שנחשוף) – לארגוני שמאל רדיקלי בישראל כמו עדאלה, עיר עמים, גישה, בצלם, שוברים שתיקה, המרכז הפלסטיני לזכויות אדם, תרומות בסך מצטבר של מיליוני שקלים[14]. מר סורוס הנו אחד מממני קבוצת המשבר הבינ"ל והנדבן הגדול של ארגון [15]Jstreet, לובי יהודי אמריקאי שמאלי-קיצוני שמטרתו החלשת הAIPAC – איפ"ק – הלובי היהודי שתומך באופן מסורתי בישראל. ג'ייסטריט תומך בעמותות שמאל רדיקלי בישראל[16] ופועל באופן אקטיבי להסרת הסנקציות על איראן[17] – אם כן מר סורוס הנו שטן לישראל – הוא מכר נשמתו היהודית עוד בימי מלחמת העולם השנייה[18].

מה למדנו?
ג'ורג' סורוס – שונא הציונות, אל-בראדעי – שהסתיר את תוכנית הגרעין האירנית, מיטשל-סולאנה-פיקרינג – אנשים שקידמו מדיניות אנטי ישראלית, אז גם שמעון פרס – אדריכל אוסלו, ונחום ברנע – שופר הממשל האמריקאי, יושבים בקבוצה אחת נסתרת בהובלת בכירים לשעבר מהממשל האמריקאי הדמוקרטי ובסבסוד קרן פורד, שהוכח באופן אקדמי שהיא משמשת צינור להעברת כספים של ה-CIA .

זה גלוי! זה מקוון! זה כאן! ועתה זה לנגד עיניכם באדיבות חברי מערכת 'קונספיל'.

כמו שדרוקר פועל למען "שקיפות" ובעצם מקדם את האינטרסים של הממשל האמריקאי, כמו שדגן פועל למען "העתיד של נכדיו" ובעצם משרת את האינטרסים של הממשל, נחום ברנע פועל למען "השלום האזורי" ובעצם מקדם את האינטרסים של הממשל האמריקאי.

אנחנו כאן, חברי מערכת 'קונספיל' להרחבה על כל נושא ונושא – אנו חשפנו רק את קצה הקרחון – המידע שבידינו רב ועשיר מכדי שנוכל למסור אותו בפייסבוק. מי שרוצה הרחבה מוזמן לפנות באופן פרטי– פניות בכירות יענו באינספור קישורים, דו"חות ומידע אחר שיתמוך בטענות שלנו – בפוסט הבא נצלוב את סתיו שפיר ונוכיח איך סתיו שפיר היא סה"כ בורג קטן של ארגון גדול שמטרתו היתה במחאת האוהלים, ועודנה כיום, הפלת הימין . שבוע טוב.

———————————–

[1] http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1154633כתבה חשובה החושפת את כל הסיפור עוד ב-2011
[2] http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001008216 ברנע:נתניהו צריך אשפוז
[3] http://rotter.net/forum/politics/20594.shtml – נתניהו משול ל'גוף זר'
[4] http://www.inn.co.il/News/News.aspx/294205 – בני בגין תוקף ומכריז שברנע המציא מסמך וויתורים
[5] http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4636619,00.html
[6] http://www.worldtribune.com/worldtribune/WTARC/2010/ss_israel0350_04_28.asp כתבה חשובה שהורדה מהאינטרנט על כוונת ממשלת אובאמה, כתבה שצוות 'קונספיל' איחזר בשבילכם.
[7] http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_ElBaradei#cite_ref-34 – הרחבה על פעילות אל-בראדעי
[8] http://www.memri.org.il/cgi- webaxy/sal/sal.pl?lang=he&ID=107345_memri&act=show&dbid=articles&dataid=3045 פעולות משטר א-סיסי המצרי נגד המעורבות האמריקאית.
[9] http://www.i24news.tv/ar/mobile#content/64253הודעה רשמית חסרת תקדים על הקשר בין ממשל א-סיסי ורוה"מ נתניהו
[10]http://www.sourcewatch.org/index.php?title=International_Crisis_Group#Foundation_and_private_secto r_donors_include
[10א]http://www.crisisgroup.org/en/support/who-supports-crisisgroup.aspx
[11] http://en.wikipedia.org/wiki/George_J._Mitchell#Special_Envoy_for_Middle_East_Peace – תיאור פעולתו כשליח המיוחד למזה"ת
[12] http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11968304 – עדות לשליחותו 'האובייקטיבית' של סולאנה
[13] http://www.nytimes.com/1988/08/25/world/us-criticism-sets-off-a-furor-in-israel.html – דוגמה לביקורתו של פיקרינג שהוגדרה על ידי הניו יורק טיימס כ"unusually harsh criticism " .
[14] http://www.ngo-monitor.org.il/article/_212 מידע על ג'ורג' סורוס ממכון המחקר NGO Monitor
[15] https://www.youtube.com/watch?v=2Uo8EWiMheY סרטון החושף את המממנים ג'ייסטריט.
[16] https://www.youtube.com/watch?v=NuM90j6tRBo שרה בנינגה, פעילה מובילה מארגוןה שמאל הרדיקלי 'סולידריות שייח ג'ראח' מקבלת פרס מטעם ג'יי סטריט
[17] http://jstreet.org/blog/post/j-street-strongly-opposes-introduction-of-senate-iran-sanctions-bill_1התנגדות ג'ייסטריט לסנקציות על איראן.
[18] ג'ורג' סורוס מודה בראיון כי השת"פ עם הנאצים, בצעירותו, היה התקופה המאושרת בחייו https://www.youtube.com/watch?v=c1Qr7TnWG74

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *