היד המנענעת: המיליציות של הסדר העולמי החד״ש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זוכרים את הפרסום מהבוקר?

אז הנה קובי שניץ, אחד העותרים לחשיפת הפעילות של מדינת ישראל נגד הBDS מספר למצלמה הנסתרת של תחקירן "עד כאן" על חלקו בפעילות החרם נגד ישראל. אגב, שניץ הוא רכז הכפר נעלין מטעם "אנרכיסטים נגד גדרות", השותפים לעימותים האלימים נגד חיילי צה"ל מידי יום שישי כבר 15 (!) שנים. עכשיו הוא בא להטיף מוסר למדינת ישראל על שקיפות.

זוכרים את הפרסום מהבוקר?אז הנה קובי שניץ, אחד העותרים לחשיפת הפעילות של מדינת ישראל נגד הBDS מספר למצלמה הנסתרת של תחקירן "עד כאן" על חלקו בפעילות החרם נגד ישראל. אגב, שניץ הוא רכז הכפר נעלין מטעם "אנרכיסטים נגד גדרות", השותפים לעימותים האלימים נגד חיילי צה"ל מידי יום שישי כבר 15 (!) שנים. עכשיו הוא בא להטיף מוסר למדינת ישראל על שקיפות.צפו ושתפו >>

‎Posted by ‎עד כאן‎ on‎ יום שלישי 19 דצמבר 2017

חשפנו הבוקר בIsrael Hayom ישראל היום כיצד פעילי BDS ישראלים פנו לבית המשפט בישראל בדרישה לחשוף את הפעילות המסווגת של המדינה נגד פעילי BDS ברחבי העולם, בטענה של שקיפות.
מדובר בקבוצת פעילים שכבר שנים ארוכות מובילים את קמפיין ה-BDS מהצד הישראלי, ועכשיו מנסים להשתמש בבית המשפט כדי לטרפד את הפעילות נגד הנזקים שהם גורמים לכלכלה ולאקדמיה הישראלית.
זו חוצפה במיטבה.
מקווים כי בית המשפט יבין את המלכודת שהם מנסים לטמון לו וידחה את בקשתם על הסף.

חשפנו הבוקר בIsrael Hayom ישראל היום כיצד פעילי BDS ישראלים פנו לבית המשפט בישראל בדרישה לחשוף את הפעילות המסווגת של המד…

‎Posted by ‎עד כאן‎ on‎ יום שלישי 19 דצמבר 2017

חשפנו הערב ב ערוץ 20:
זה מה שחושב בכיר בארגון שוברים שתיקה על ערבים ומזרחים >>

בלעדי: מה חושב בכיר ב'שוברים שתיקה' על ערבים ומזרחים?

חשפנו הערב ב ערוץ 20:זה מה שחושב בכיר בארגון שוברים שתיקה על ערבים ומזרחים >> https://www.20il.co.il/?p=70159

‎Posted by ‎עד כאן‎ on‎ יום שני 18 דצמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *