בוגרי קרן וקסנר תופסים את עמדות הפוטש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב, אבי זלינגר מ"מוציאים את הקרן החדשה מישראל" מצא במסמכים של הקרן כי רשום אצלהם משנת 1991 בהנהלה אחד בשם נחום ברנע.
אנחנו תפסנו אותו בהנהלה בארגון של ג'ורג' סורוס וקרן פורד, "קרן המשבר" שניהלה את המשברים באביב הערבי (עם אל בארעדי בהנהלה שהיה אמון על פיקוח הגרעין האיראני הקלוקל מטעם סוכנות הגרעין הבינלאומית וממובילי המהפכה נגד מובארק שהעלתה לזמן קצר את האחים המוסלמים המקורבים לאייטולות).

ובכן אותו ברנע נתפס לוחץ את היד של גנץ וביום אחרי זה מתחיל בתעמולה ברורה של סיקור אוהד לאחד האנשים הכי פחות כריזמטיים שהיו פה מעולם. זה מצטרף למחאת הקרן החדשה של הדרוזים אשר נועדה לטייח את הפקרתו של החייל מדחת יוסף למוות בקבר יוסף תחת המשמרת של גנץ.

בן גוריון ואליטת המפא"יניסרים השבתאית של מדינת העומק הישראלית

 


ועכשיו כאשר בוגי וגנץ התאחדו אחרי מו"מ מבויים, וכאשר אשכנזי ברקע, הנה עוד משהו שעלה אצל "מוציאים את הקרן החדשה מישראל", תכנית לנסיגה חד צדדית, במקרה בפיקוח שלושת הגנרלים הלה. התכנית שייכת למכון למחקרי ביטחון לאומי, בראשה עומד עמוס ידלין בוגר קרן וקסנר. אותו מכון לאחרונה הזמין את המפכ"ל היוצא רוני אלשייך לסנדל את מנדלבליט בדבריו כי-אין לדעתו סיכוי שלא יוגש אישום עם שוחד (דבריו היוו חריגה גסה מסמכות הראשות המבצעת). נזכיר שאלשייך מינה לראש יח'"א שפיקד על כמה מתיקי נתניהו, את יואב תלם, בוגר קרן וקסנר. אדם נוסף מרשות לניירות ערך, עמית בכר, שהיה מעורב בתיק 4000 כרגע נמצא במו"מ עם קובי ריכטר, מנכ"ל דרכנו (v15 של הקרנות הזרות מהדיפ סטייט), להצטרפות למפלגה של גנץ, גם הוא בוגר קרן וקסנר.

בוגרי קרן וקסנר תופסים את עמדות הפוטש.

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *