הטבח בפלורידה: ראש ה-FBI נקרא להתפטר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הבולשת הפדרלית בהודאה מרעישה:

״חודש לפני מסע הירי קיבלנו טיפ שניקולס קרוז השיג נשק ומתכוון לתקוף – אך הוא לא טופל לפי הנהלים״. מושל פלורידה קורא לראש ה-FBI כריסטופר ריי להתפטר: ״נכשלתם – אזרח טוב דיווח, ולא עשיתם כלום״. ריי: ״מצטערים שהוספנו צער לקורבנות״

 

לפי המידע שהתגלה אמש אדם הקרוב לקרוז התקשר לקו החם של ה-FBI ב-5 בינואר וסיפק מידע על כלי הנשק שברשותו של קרוז ועל התנהגותו המוזרה – בכלל זה פוסטים מטרידים שפרסם ברשתות החברתיות. המתקשר הביע חשש שקרוז ייצא למסע ירי בבית ספר, אבל אתמול הודתה הסוכנות כי אנשיה לא חקרו את הטענות כפי שהיו אמורים לעשות.

יפה.

מדוע ראש אף-בי-איי החדש נדרש להתפטר על מורשת ה״׳כשלים׳ של קודמיו?

בכתבה קודמת דיווחנו על דפוס חשוד החוזר על עצמו ברצף ה׳כישלונות׳ של האף-בי-איי:

 

  • דילן רוף, אשר בשנת 2015 ירה והרג תשעה אנשים בכנסייה שחורה בצ’רלסטון, הורשה לרכוש את הנשק שלו בין השאר בגלל טעויות של סוכני האף בי איי בתהליך בדיקת הרקע שלו.

 

  • במקרה של היורה עומר מאטין, אשר נשבע אמונים לדעש לפני שהרג 49 אנשים במועדון באורלנדו, האף-בי-איי חקר את מאטין פעמיים לפני הטבח.

 

  • האף-בי-איי ידע כי היורה של פורט הוד, רב אלוף נידאל חסן, היה בקשר עם טרוריסט מאל-קאעידה, אנואר אל-עוליקי, אך סירב לחקור אותו. בדיקה של הקונגרס גילתה שהאף-בי-איי לא הצליח להזהיר את הצבא על חסן, וכי ניתן היה למנוע את הירי. חסן הרג 13 בני אדם ופצע עשרות אחרים בירי 2009.

 

  • האף-בי-איי החמיץ גם הזדמנויות לעצור את צארנייב טאמרלנג, אחד האחים מאחורי הפיצוצים בבוסטון ב- 2013. רוסיה הזהירה את ארצות הברית כי צארנייב ניהל קשרים עם טרוריסטים איסלאמיים. הסוכן שראיין את צארנייב סגר את החקירה ״מאחר שלא מצא שום קשר לטרור״.

 

  • עוד יורה המוני בבית ספר שהיה תחת המכ״ם של האף-בי-איי הרג שני סטודנטים בבית ספר תיכון בניו מקסיקו רק לפני חודשיים. למרות שההרג אינו עומד בהגדרת ירי המוני, היורה היה ידוע לאף-בי-איי. הסוכנות חקרה את היורה, ויליאם אטצ’יסון בן ה -21, ב -2016 לאחר שכתב באינטרנט על כוונתו לבצע ירי המוני.

אז מה החגיגה לפתע?
החגיגה היא ממשל טראמפ, כמובן.
מינוי של טראמפ, שליטה על הנרטיב וקידום האג׳נדה הנצחית של פרוק האזרחים מנשקם.

דיווח מהביובון של מוזס:
בהודעה שפרסמה ה-FBI הודתה הסוכנות כי היה על אנשיה להעביר את המידע למשרדי ה-FBI במיאמי ולחקור אותו – אולם הם לא עשו זאת. ההודאה המרעישה של הסוכנות נמסרה בשעה שהיא מתמודדת גם כך עם ביקורת על האופן שבו טיפלה בטיפ שקיבלה על טוקבק ביוטיוב בשנה שעברה. הטוקבק נכתב על-ידי אדם בשם ניקולס קרוז, והוא כלל את המסר "אני הולך להיות מקצוען בירי בבית ספר". ה-FBI חקר את הטוקבק ההוא – אבל לא הגיע למסקנה בנוגע לאחראי לו.

את מי משרתת הדרישה לפטר את ראש הבולשת במקום דרישה לחקירה חיצונית של פעילות הארגון?
את מי שממש לא מעוניין בחקירה, הדיפ סטייט, כמובן.
אז ראש הבולשת החדש מבטיח חקירה פנימית, התקשורת הממסדית דורשת את פיטוריו והסנאטור הרפובליקני מרקו רוביו דורש חקירה חיצונית:

"העובדה שה-FBI חוקרת את הכישלון הזה – לא די בה. בית הנבחרים והסנאט צריכים לפתוח מיד בחקירה משלהם בנוגע לפרוטוקולים של ה-FBI כדי לוודא שמידע על רוצחים פוטנציאליים המגיע מהציבור יועבר הלאה". התובע הכללי ג'ף סשנס הורה לבדוק את התנהלות ה-FBI.

 

 

 

 

_____________
קריאה רלוונטית:

אנטיפה נאצים: אירוע דגל כוזב של הסדר העולמי החדש בוירג'יניה

פרוייקט MK-ULTRA

פרוייקט MK-ULTRA

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *