March 28, 2022, 10:52 pm

קונספיל והאמת תכניס אותך להלם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הטענה של מוסקבה כי האנטר ביידן עזר לממן תוכנית מחקר "נשק ביולוגי" של צבא ארה"ב באוקראינה נכונה לפחות חלקית, על פי אימיילים חדשים שהגיעו בלעדית לידי DailyMail.com.

האנטר ביידן סייע להשיג מימון במיליונים עבור קבלן אמריקאי באוקראינה המתמחה במחקר פתוגנים קטלני, כך חושפים מיילים מהמחשב הנייד שלו. הדבר מעלה שאלות נוספות לגבי בנו הידוע לשימצה של סגן הנשיא מאותה התקופה, ג׳ו ביידן.

ממשלת רוסיה ערכה מסיבת עיתונאים ביום חמישי בטענה כי האנטר ביידן סייע במימון תוכנית מחקר "נשק ביולוגי" של צבא ארה"ב באוקראינה, עם זאת ההאשמות סומנו כתעלול תעמולה נועז להצדיק את פלישת הנשיא ולדימיר פוטין לאוקראינה ולזרוע מחלוקת בארה"ב. אבל מיילים והתכתבויות שהגיעו לידי DailyMail.com מהמחשב הנייד הנטוש של האנטר מראים שהטענות בהחלט עלולות להיות נכונות במידת מה.

האימיילים מראים שהאנטר עזר להשיג מימון של מיליוני דולרים עבור Metabiota, קבלן במשרד ההגנה האמריקאי המתמחה במחקר על מחלות הגורמות למגפה. האנטר ביידן גם הציג את Metabiota לחברת הגז האוקראינית המושחתת, Burisma, עבור 'פרויקט מדע' הכולל מעבדות ברמה גבוהה של אבטחה ביולוגית באוקראינה.

בנו של הנשיא ועמיתיו השקיעו 500,000 דולר במטאביוטה באמצעות חברתם Rosemont Seneca Technology Partners. הם גייסו כמה מיליוני דולרים של מימון עבור החברה מענקיות השקעות כולל גולדמן זאקס.

כזכור, מהמיילים של האנטר ביידן עוד ב2020 עולה כי האנטר ביידן הפגיש בכיר בחברת האנרגיה האוקראינית ׳בוריסמה׳ עם אביו עוד כשהיה בתפקיד סגן הנשיא של אובמה. האנטר, אשר ללא כל רקע באנרגיה הועסק על ידי ׳בוריסמה׳ בעבור שכר חודשי של למעלה מ-50 אלף דולר, השתמש לכאורה באביו כדי לקדם חקיקת מס שתיטיב עם חברת ׳בוריסמה׳. כל זאת בניגוד לטענת ג׳ו ביידן כי לא היה מודע לעסקי בנו מעבר לים, טענה שהופרכה לאור תיעוד פגישותיו עם בכירי ׳בוריסמה׳ העולה מהמיילים.

ובכן, שנתיים לאחר שעזב את התפקיד, ג'ו ביידן לא יכול לעמוד בפיתוי להתרברב בפני קהל של המועצה ליחסי חוץ [CFR] על המקרה בו הוא, כסגן נשיא של אובמה, אשר חימש מאד את אוקראינה, אילץ את הממשל לפטר את התובע הכללי של אוקראינה.

ביידן תיאר איך הוא איים על נשיא אוקראינה, פטרו פורושנקו,
[במרס 2016] כי ממשל אובמה ימשוך מיליארד דולר ערבויות להלוואות [איום להפוך אותם למדינה חדלת פירעון] אם לא יפוטר התובע הכללי ויקטור שוקין מיידית.

דברי ביידן:
"אמרתי, "אתם לא מקבלים את המיליארדים." אני עומד לצאת מכאן, אני חושב שזה היה בערך שש שעות. הסתכלתי עליהם ואמרתי: 'אני עוזב בשש שעות. אם התובע לא מפוטר, אתם לא מקבלים את הכסף"

"ובכן, בן זונה, הוא פוטר. והם שמו במקום מישהו שהיה יציב באותה תקופה", אמר ביידן באירוע של המועצה ליחסי חוץ [CFR], וטען כי הנשיא אובמה היה שותף לאיום.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *