February 26, 2022, 4:58 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זוכרים שאלן דרשוביץ (הדמוקרט!) הגן על טראמפ בפרשת שיחת הטלפון עם ולדימיר זלינסקי במסגרתה הואשם נשיא ארה"ב בקבלת שוחד מנשיא אוקראינה ע"י הדמוקרטים?

קונספירציית ההדחה היתה השלכה שקופה של חטאיי משפחת ביידן ומשפחת קלינטון שקיבלו במהלך השנים מיליונים מקייב.

סיום המשפט בזיכויו של טראמפ לא היה מספיק עבור הדמוקרטים. הם רצו גם להעיף אותו מהבית הלבן, וגם למחוק את נותנת השוחד 'אוקראינה' מהמפה. הינה זה עובד להם.

עכשיו, כפי שרואות עיניכם, מחיר סילוק טראמפ מהבית הלבן עלה ביוקר לבעלי-הברית של הדמוקרטים, אותם אוקראינים ששילמו פרוטקשן במיליונים לדמוקרטים, שלאחר מכן האשימו את טראמפ בשוחד.

מי ידע שנפילת אימפריות (ארה"ב), היא כל כך סיפורית וטראגית.

או בקיצור, הרומן הדמוקרטי-אוקראיני עלה לאוקראינה בעצמאותה.

קייב הרי היתה כל מה שהדיפ-סטייט האמריקני רצה שרוסיה תהיה – מדינה כנועה, עם מטבע חלש, הנתונה למניפולציות, והסופגת בחדווה כל טרנד תרבותי מערבי מנוון בתמורה לכסף – בקיצור כל מה שרוסיה יכלה להיות בלי פוטין המעצבן הזה.

לסיום, ביידן הסנילי, הדמנטי, מגרה את פוטין לפעולה לא בגלל שהוא חלש. אלא בגלל, שהממסד האמריקאי העמיד אדם כזה בראשותו ובכך מגלם את החולשה והניוון שאמריקה נטועה בה.

אמריקה שהפכה ספק-דמוקרטית ב-2020, מינתה לעצמה נשיא בשם תעמולה אנטי-רוסית ופרו-אוקראינית, רק כדי בסוף להפיל את אותה אוקראינה שהיתה מדינת לקוחה של הדיפ-סטייט – אירוניה במיטבה.

אך זכרו, פוטין לא תוקף כי ביידן סנילי הוא תוקף כי הוא יודע שהדיפ-סטייט האמריקני חלש עד כדי כך שהוא מינה אדם כזה.

פוטין רואה את רון קליין, ראש צוות הבית הלבן, מיני-מגולמן חלש שמנהל את העסק בצורה פחות יעילה משלוקסמית' ישראלי מנהל את העסק שלו בבולטימור.

את שר ההגנה, לויד אוסטין, לקוח-בובה פרוגרסיבי של הקומלקס התעשייתי-צבאי.

את אנת'וני בלינקן שלאוזניו לוחשים אקדמאיים דמיקולו שלמדו יותר הגל מג'פרסון, ואת מורשת קלינטון ושקרי הדמוקרטים – ביידן בכלל לא קיים אצלו.

השיחות איתו היו בדיחה רוסית.

ואני לא מתגוון לנגב את הדמעות של אף אחד בגלל בדיחות לא מוצלחות.

https://hebrewnews.com/article/46002/preview/1

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *