לין ווד וסדיני פאוול קורבנות של פסייאופ?

סידני פאוול לין ווד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לין ווד ממשיך לפרסם התכתבות שלו עם גנרל מייקל פלין בנוגע ל-Q בו הגנרל מודה ש"תמיד האמנתי כי זאת מלכודת (Q) ומבצע דיסאינפורמציה לגרום לאנשים להראות כמו חבורה של מטורללים."

מקור: הערוץ הרשמי של לין ווד בטלגרם
https://t.me/linwoodspeakstruth/7673?single

השבר בין השתיים החל כאשר קייל ריטנהאוס, מי שזוכה לאחר שהגן על עצמו באש חיה מהפורעים ששרפו את העיר קינושה, האשים את לין ווד כי הלה החזיק אותו בכלא זמן ממושך, דחף אותו לראיונות תקשורת לא רצויים, והציג את דמותו באופן לא הולם בשביל לגייס עוד כספים במקום לשחרר אותו בערבות לבקשתו. כמו כן טען שהרגיש לא בנוח עם הדיבורים של לין ווד בכל הקשור ל-Q שגרמו לו להשמע משוגע. עכשיו הם בסכסוך מי יקבל את 2 מליון הדולר שגוייסו במקור לשחרורו. חסידי Q כצפוי החלו לתקוף את ריטנהאוס בגלל שהעז לדבר נגד ווד, אבל מהר מאוד גם הפנו עורף לעו"ד לין ווד עצמו ולתקוף אותו, מה שהחל את המריבה שלו עם פלין.

כעת ווד טוען בעצמו ואף מביא ראיות מדבריו של גנרל מייקל פלין כי כל עניין קיו היה מבצע דיסאינפורמציה פסיכולוגי, אך הגנרל דואג בדבריו כעת לא לזהות עצמו עם התנועה ו-Q. דבר מוזר לכשעצמו, כיוון שפלין היה בין הדוחפים הבולטים של Q, גם בגלל השם שלו ודרגתו הבכירה בצבא ומודיעין שנתנו לו הילה של אמינות. מייקל פלין כידוע לקח את השבועה הידועה של Q מול המצלמות ב4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי. לא סביר שהוא היה קורבן ללוחמה פסיכולוגית שכזאת כפי שהוא מתאר. כעת לין ווד טוען שהוא עצמו אכן נפל קורבן לאותו מבצע לוחמה פסיכולוגי.

ווד מצביע על כך כי לדעתו כל נסיון גיוס הכספים של פלין ועו"ד הידועה שלו, סידני פאוול, הוא תרמית לסחוט כספים עבור עצמם (בדומה למה שמאשימים אותו כרגע). אכן הם הרוויחו לא מעט עוקבים ותרומות מחסידי התנועה של קיו אנון, אך הדברים צריכים עוד להתברר בחקירה, ואין כרגע ראיות שהם עשו מה שעו״ד ווד מואשם בו. לין ווד, סידני פאוול ומייקל פלין היו מאוד קרובים, אך כעת הם מפנים עורף אחד כלפי השני. אילו יש כאן תוכנית מבריקה, כאילו כל הדרמה נעשית בכוונה תחילה, כנראה שזאת תכנית מטופשת ביותר, כיוון שהיא פוגעת מאוד במאמצים לחשוף את הונאת הבחירות כנגד טראמפ שהתבצעה ב2020. הם הרי שמו עצמם לא פעם בחזית המאמצים לגילוי הונאת הבחירות.

הדברים שאומר מייקל פלין, כאילו קיו אמור לגרום לאנשים להשמע מטורללים בכוונת תחילה, עלולים לקבל משנה תוקף דרך עורכת הדין שלו סידני פאוול, היא בהחלט נשמעה כמו המטורללים אותם מתאר מייקל פלין.אם לין ווד כפי שהוא מעיד על עצמו נפל קורבן לאותה לוחמנה פסיכולוגית, הדברים ניכרים גם אצל פאוול:

״הנשיא טראמפ ישב בחדר הסגלגל יום אחד בסוף נובמבר כאשר הגיעה שיחה מעו"ד סידני פאוול. "אוף, סידני," הוא אמר לצוות בחדר לפני שהרים. "היא קצת משתגעת, נכון? היא באמת חייבת להרגיע עם זה. אף אחד לא מאמין לדברים האלה. זה פשוט יותר מדי."

הוא העביר את השיחה לרמקול לטובת הקהל שלו. פאוול השתוללה בדבר משבר ביטחון הלאומי שכלל את האיראנים שהפכו קולות במדינות במחלוקת. טראמפ כיבה את המיקרופון וצחק בלעג.

כל כמה שניות טראמפ היה שואל אותה "אז מה אנחנו הולכים לעשות עם זה, סידני?", ושולח את פאוול עוד ועוד אל מחוזות הטירוף. הוא נהנה לשחק עם זה. "היא באמת משוגעת, הא?" הוא אמר, שוב עם אצבע על כפתור ההשתקה.״

הקטע מגיע ממאמר שמבוסס על ראיונות מרובים עם נציגי הבית הלבן בהווה ובעבר, בקמפיין, בממשלה ובקונגרס, כמו גם עם עדי ראייה ישירים ואנשים המקורבים לנשיא טראמפ. מקורות קיבלו אנונימיות כדי לשתף תצפיות רגישות או פרטים שהם לא היו מורשים רשמית לחשוף. לנשיא טראמפ ולפקידים אחרים שיוחסו להם ציטוטים ופעולות על ידי אחרים, ניתנה ההזדמנות לאשר, להכחיש או להגיב לפני הפרסום.

הדברים מקבלים גיבוי נוסף בכך שמאז אוקטובר סידני פאוול נכנסה לרשימה השחורה של אנשים אשר לא מורשים להתקרב לטראמפ, לטלפן אליו, או לשהות בנכסים שלו. אין זה מפתיע, כיוון שכבר בנובמבר, הצוות המשפטי של טראמפ שכלל את רודי ג׳וליאני הרחיק את עצמו מסידני פאוול, הצהיר שהיא אינה חלק מהצוות שלהם וכי היא עושה דברים על דעת עצמה. בעוד הצוות המשפטי של טראמפ התמקד בדברים ברורים וראיות להונאה וגניבה שהתבצעו בהצבעה עצמה, פאוול ניסתה להכניס כמויות עצומות של סיפורים פנטסטים שקשה להוכיח והכתימה רבים שדיברו על גניבת הבחירות. גם טאקר קרלסון יצא בזמן אמת נגד פאוול והטענות הלא מבוססות שלה כפי שהציג בתכניתו (היא סרבה להציג ראיות גם לבקשת טאקר לפני שיצא בהצהרות בתכנית, וסרבה אפילו לקבל את הבמה בתכנית שלו להציג אותם, הם אף הציעו לה שבוע שלם של שידורים).

על כן מצד אחד מייקל פלין דאג לתת אמינות לQ, בעוד לאחר תוצאות המבצע, הוא מתאר אותו כמבצע של לוחמה פסיכולוגית, אך מרחיק את עצמו ומשייך אותו לCIA ולשמאל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *