חשיפה בלעדית – משרד הבריאות (ע"ש לזלי וקסנר) נגד אזרחי ישראל: מדוע הפקידים מסתירים תרופות ושיטת טיפול שהוכחה כיעילה נגד הוירוס הסיני?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בחודש אוגוסט 2020 פרסמנו כתבה מכוננת ובלעדית ובה סקרנו את הקמפיין העולמי נגד התרופה הידרוקסיכלורוקין. בכתבה תיארנו כיצד רופא יהודי אמיץ בשם דר' ולדימיר זאב זלנקו גילה פרוטוקול טיפול יעיל נגד הוירוס הסיני וכיצד הגילוי שלו הביא להכרזת מלחמה של הכת הגלובליסטית, הדיפ סטייט האמריקאי, הביג טק והפארמה עליו ועל פרוטוקול הטיפול שלו. ציינו גם כיצד הנשיא טראמפ נעמד לצידו של זלנקו והביע תמיכה פומבית בשיטת הטיפול. גם ראש הממשלה נתניהו דאג בחודש אפריל 2020 להביא כ- 5 טונות של התרופה מהודו בחינם וזאת לאחר שהודו אסרה על ייצואה לחו"ל, בעקבות הקשרים הדיפלומטיים בין ראש הממשלה מודי לנתניהו, הוא הסכים להחריג מהמדיניות את ישראל. הכתבה שפרסמנו הייתה כתבת רקע ראשונה מסוגה בישראל ומעצם היותה כזו היא לא צללה לפרטים, זאת אנו נעשה בכתבה הנוכחית. בשנה האחרונה מערכת קונספיל עקבה מצמוד אחר המדיניות העולמית ובפרט זו של משרד הבריאות אל מול התרופות, הפעלנו מקורות ועבדנו ביסודיות, התוצאה תזעזע ותכעיס אתכם כמו שהיא הכעיסה אותנו.

הראיון שירעיד את המדינה:

בחודש מאי האחרון יצרנו קשר עם דר' זלנקו והוא הסכים לתת לנו ראיון בלעדי על הכל, כולנו תקווה שהוא ירעיד את אמות הסיפים של המדינה.

בראיון, דר' זלנקו מספר לנו כיצד הוא גילה את פרוטוקול הטיפול שלו לאחר שהקהילה שבה הוא מטפל ספגה אבידות קשות כתוצאה מהוירוס הסיני, כיצד הפרוטוקול בנוי, כיצד מארק מדואוז – ראש המטה של טראמפ יצר איתו קשר, כיצד ארגון הבריאות העולמי המושחת ושאר גופי הרפואה העולמיים נלחמים בטיפולים טרום אשפוזיים מוצלחים בגיבוי של מחקרים פגומים והרבה מעבר לכך.

הפרוטוקול:

לאחר שניו יורק נפגעה בגל הראשון של הנגיף, דר זלנקו החליט לחזור לספרי הוירולוגיה ולרענן את זכרונו על הביולוגיה של הנגיף. המחקר שלו הוביל לכך שהוא החליט לנסות מתודולוגיית טיפול תוך שימוש באבץ – חומר שמדכא את הנגיף מלשכפל את החומר הגנטי שלו בתוך התאים המארחים של החולה, יחד עם חומרים שמשפרים את חדירות התאים לאבץ – zinc ionophores, חומרים מהסוג הזה אלו ההידרוקסיכלורוקין (HCQ) – חומר שפותח בשנות ה- 40 של המאה הקודמת נגד מלריה והוא נחשב לבטוח לשימוש ולא מוגן בפטנט והאיברמקטין (IVERNEMCTIN) שנמצא בשימוש נרחב נגד טפילים החל משנות ה- 80 ואף נכלל ברשימת התרופות ההכרחיות של ארגון הבריאות העולמי, וכן חומרים נוספים. במקביל החל זלנקו לחשוב על מתודולוגיית טיפול לפיה יש לטפל מוקדם ככל האפשר, טיפול תרום אשפוזי, היות ויש 5 ימי חסד שבהם הנגיף דוגר וטרם התפרץ, "לכבות את השריפה כל עוד היא קטנה ונקודתית ולפני שתכלה את הבית כולו היות והנגיף הוא פצצת זמן ויש לנו 5 ימים לנטרל את הפצצה". זלנקו מסביר שלרב החולים פונים לרופא כשהם מתחילים להרגיש תסמינים, קרי מספר ימים לאחר ההדבקה, בהנחה ותוצאת הבדיקה מגיעה תוך יום, הרי שהאבחון מגיע כשהנגיף עומד לסיים את שלב הדגירה שלו ובמצב כזה יהיה קשה מאוד לטפל, השריפה תצא מכלל שליטה. על כן הפרוטוקול המלא שלו הוא טיפול מוקדם, עד 5 ימים לאחר ההדבקה וכולל לקיחת חומרים ממשפחת ה ZINC IONOPHORE, יחד עם אבץ ואנטיביוטיקה – למשל אזיתרומיצין, בנוסף הוא גם הכין פרוטוקול למניעה שנועד להקטין תסמינים ולזרז החלמה במקרה והאדם נדבק בנגיף. האבץ הוא "הכדורים", החומר שמגביר את החדירות לאבץ הוא "האקדח" והאנטיביוטיקה היא השכפ"ץ ששומר על המטופל מפני זיהום משני שמוביל לדלקת ריאות. נוסף על כך, הוא ממליץ על לקיחת תוסף של ויטמין די וויטמין סי כחיזוק כללי למערכת החיסונית.
זלנקו מסכם את הפרוטוקול בצורה הבאה: "הפרוטוקול של זלנקו הוא הגיון בריא, תבחר את מי שבקבוצת הסיכון ותטפל בהם מוקדם באמצעות החומרים היעילים ביותר. אני לא נעול על הידרוקסיכלורוקין, אם יש משהו טוב יותר, נשתמש בו וכדוגמה הוא מביא את האיברמקטין".

התוצאות: בגל הראשון זלנקו והקבוצה שלו אבחנו כ- 3000 חולים, 2000 מתוכם היו בסיכון נמוך ונשלחו הבייתה – כולם החלימו ללא סיבוכים. מתוך ה- 1000 שהיו בסיכון גבוה הצפי הסטטיסטי היה שימותו 75 (7.5% מתוך 1000), בזכות פרוטוקול הטיפול רק 3 מתו ו – 12 אחרים הגיעו לבית החולים מתוכם 4 חוברו להנשמה וכולם החלימו בסופו של דבר. מתוך 1000 חולים בסיכון גבוה מתו 3 אנשים בלבד במקום 75. מספרים חסרי תקדים. 

הפרוטוקול המלא נמצא באתר של דר' זלנקו וכן בקישור שלהלן:
https://covid19.onedaymd.com/2021/03/quercetin-and-zinc-zelenko-treatment.html?m=1

תחליפים טבעיים להידרוקסיכלורוקין ואיברמקטין ניתן למצוא בקישור הבא שאותו פרסם דר' זלנקו בערצי הטלגרם שלו. שימו לב שיעילותם לא בהכרח זהה לזו של התרופות המושתקות:
https://www.aestheticsadvisor.com/2021/06/natural-alternatives-to-hydroxychloroquine.html?m=1

הקשר הישראלי – שר הבריאות ליצמן החלים בזכות הפרוטוקול של זלנקו:

זלנקו מקפיד לכל אורך הראיון לציין שהוא יהודי אוהב ישראל, ככזה הוא הרגיש מחוייבות לשתף את ממצאיו עם הרשויות בישראל. הוא מספר לנו שהוא העביר את הגילויים שלו דרך אנשי קשר בישראל למספר גורמים וכתוצאה מכך אף הוזמן לערוץ התעמולה 12 וכן לפודקסט של בארי שו. בעוד שאצל בארי שו, זלנקו והמרואיין השני הפרופסור הארווי ריש זכו לראיון מכובד והציגו את משנתם ללא הפרעה, בערוץ התעמולה 12 עודד בן עמי מהרגע הראשון נקט בקו לעומתי לפיו הטיפול "מסוכן". בהמשך זלנקו הצליח ליצור קשר עם שר הבריאות יעקב ליצמן שלטענתו היה "נחמד אך עקשן", הוא ניסה להעביר דרכו חומרים אך ליצמן היה מעביר אותם לפקידים תחתיו והדברים הלכו לאיבוד. "הכל השתנה כשליצמן חלה, מבלי להכנס לפרטים הוא החל להשתמש בפרוטוקול שלי ומיד מצבו השתפר למרות שהוא בקבוצת סיכון משמעותית. מהרגע שזה קרה ההתנגדות לגישה שלי פחתה משמעותית. הגישה של ישראל אז הייתה נוקשה אך על דרך האמצע, היו בתי חולים שהשתמשו בהידרוקסיכלורוקין, היו גם רופאים שרשמו את זה למטופלים, אך זה לא היה גורף. הכל השתנה כששר הבריאות שלכם התחלף. יש לי את מספר הטלפון שלו והתקשרתי אליו מעל 20 פעם, לא קיבלתי מענה". היום אדלשטיין למרבה הבושה ממשיך לחתור תחת נתניהו כחלק מתכנית לרוץ לראשות הליכוד.

כן, קראתם נכון, הפרוטוקול של זלנקו הציל את חייו של שר הבריאות ליצמן ומרעילי הבארות בתקשורת שותקים. אנשים מתים, הכלכלה נפגעת והם שותקים. 

הקשר הישראלי – מארג הדיפ סטייט מתגייס להציב את אנשי שלומו בעמדות המפתח:

זלנקו המליץ לנו לבדוק את תאריך החלפת שרי הבריאות והקשר של זה לגל השני של הוירוס הסיני בישראל, כך עשינו. 
בראשית חודש אפריל ליצמן ואשתו אובחנו כחולי קורונה, בהמשך החודש החלו להתפרס סקרים וכתבות במכונת התעמולה שמיתגו את ליצמן ומנכ"ל משרד הבריאות דאז משה בר סימן טוב כ"אשמים במשבר" ודיברו גם על "חוסר האמון בין השניים", קמפיין תעמולה מוזמן ומאורגן היטב שנמשך לתוך חודש מאי. להלן מקבץ קטן:
https://www.kikar.co.il/360233.html
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001328970
https://www.kikar.co.il/356880.html
https://www.haaretz.co.il/health/corona/.premium.HIGHLIGHT-1.8855648
https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-9699eacdcd9f171026.htm

על רקע קמפיין התעמולה הבלתי פוסק שכלל גם עלילות לפיהן הוא נדבק בנגיף "בגלל שלא שמר על ההנחיות", ב- 26 לאפריל 2020 הודיע ליצמן "במפתיע" שהוא עוזב את תפקיד שר הבריאות. כחודשיים לאחר מכן התפטר גם המנכ"ל משה בר סימן טוב ב- 12 למאי 2020. מחליפו של ליצמן היה יולי אדלשטיין, אדם שנשוי למשפחת האוליגרכים נבזלין והוא בוגר ארגון "קולות" הרפורמי, משפחה בעלת קשרים ענפים לכת הגלובליסטית שאף ניהלה את "קרן רוסיה הפתוחה" עבור ציר רוטשילד – סורוס. ספרה של אשתו של אדלשטיין אף זכה לשבחים מכל רחבי הקשת הגלובליסטית העולמית לרבות טוני בלייר. את הספר היא הציגה באופן לא מפתיע בפודקאסט של אחוות בני ברית הרפורמית-שבתאית. אדלשטיין, מספר 2 ברשימת הליכוד לכנסת, היה המועמד הבכיר ללא תיק וכן המפלגה הייתה "חייבת לו" על סירובו לשתף פעולה עם התכניות של כחול לבן לאחר הבחירות, מה שאפשר הקמת ממשלה בראשות נתניהו. במקומו של בר סימן טוב בחר אדלשטיין באופן לא מפתיע את בוגר קרן וקסנר חזי לוי. לוי מונה על ידי ניצבות שירות המדינה, אותה נציבות שלא רואה שום בעיה בהתקשרות עם קרן וקסנר שנוהלה על ידי הפדופיל וסרסור הקטינות ג'פרי אפשטיין עד למעצרו הראשון.

האם זהו מנוף הלחץ על בוגר קרן וקסנר חזי לוי?
"התנהלות מופקרת, פעולות פיקטביות ואסורות, תשלום של מיליוני דולרים בניגוד להסכמים, הסתרת היכרות אישית". הממצאים החמורים במיוחד האלה נכתבו בדו"ח ביקורת של החשב הכללי באוצר על התנהלות המרכז הרפואי ברזילי בניהולו של מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס פרופ' חזי לוי. על אף חומרת הממצאים, המנכ"ל היוצא משה בר סימן טוב הודיע השבוע ללוי כי החליט לסיים את הטיפול בדו"ח בלי מסקנות אישיות נגדו ובלבד שהליקויים יתוקנו.
"התנהלות מופקרת": הדו"ח החמור שבו מככב חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות החדש – בריאות – TheMarker

אנו מגלים אם כן שבסוף חודש אפריל ולאורך מאי, דאג מארג הדיפ סטייט לסלק את שתי הדמויות שעמדו לקדם טיפול יעיל וזול לוירוס הסיני והחלפתם באנשי ביצוע נשלטים. כעת אנו נבחן את שינוי המדיניות של הטיפול כפי שבאה לידי ביטוי באותו הזמן.

כרוניקה של טיוח והשתקה – הדיפ סטייט נגד התרופות בארץ ובעולם:

ב- 22 למרץ ניתן למצוא התייחסות ראשונה של משרד הבריאות לעניין ההידרוקסיכלורוקין (פלקווניל בשמו המסחרי) כאשר ההנחייה שניתנה היא להנחות את הרופאים לא לרשום את התרופה עם יד קלה על ההדק כדי להמנע ממחסור ארצי. במסמך אחר מה- 22 ממרץ מתוארת ההנחיה לרשום "כלורוקין" (הגרסה הישנה והבטוחה פחות של ההידרוקסיכלורוקין) דווקא לחולים בינוניים. ההנחייה הזו שונה בתכלית מהפרוטוקול של זלנקו שדיבר על טיפול בשלב המוקדם של המחלה, ואכן הדבר מתיישב עם מה שהוא אמר בראיון, לפיו עד שליצמן חלה, הפרוטוקול שלו לא נפל על האוזניים הנכונות ובכל העולם היה בלבול בנוגע לאופי הטיפול המוקדם.

ההתייחסות הבאה מופיעה במסמך עדכונים שפורסם ב- 31 למאי והוא סוקר את ההתפתחויות בעניין הוירוס הסיני בחודשיים שקדמו לפרסום:
בעמוד 9 מצויין שנכון ל- 1 באפריל 2020 הידרוקסיכלורוקין מצויין כטיפול תרופתי שניתן לרשום. אמנם הפרוטוקול של זלנקו לטיפול מוקדם לא מופיע שם, אך מצויין במפורש שניתן לרשום את התרופה.

ב- 19 אפריל, לאחר שליצמן החלים ולאחר שנתניהו העביר את משלוחי התרופה מהודו, נרשם עדכון נוסף לפיו "לפי המלצות ה-IDSA ,הטיפול בכלוקורווין והידרוקסיכלורוקווין צריך להינתן במסגרת של ניסוי קליני בלבד. זאת מכיוון שהיחס בין התועלת לנזק אינו ברור, וקיים פוטנציאל ממשי לגרימת נזק לחולה.". זאת כאמור למרות שליצמן החלים בזכות התרופה הזו ממש באותו הזמן בדיוק.

הסיבה לשינוי היא מחקרים פגומים שעליהם מדבר דר' זלנקו, שהחלו להתבצע על ידי מוסדות מושחתים ברחבי העולם. כך למשל ארגון הבריאות העולמי (WHO), ארגון מושחת שמשתף הלכה למעשה פעולה עם הברית הסינו-גלובליסטית, הכריז על מחקר באמצע מרץ, אלא שבמחקר זה לא רק שהתרופה ניתנה לחולים בשלבים מתקדמים של המחלה מה שהופך אותה ללא יעילה אלא שניתנו מנות יתר קטלניות כפי שגילו רשויות הבריאות בהודו ואף התריעו על כך בפני ראשי ה- WHO ללא הועיל, שכן הארגון המושחת נתן אף מנות גבוהות יותר במחקר בברזיל. רק איום בפתיחת הליכים פליליים גרם להם להפסיק את המחקר, אלא שהנזק התדמיתי כבר נעשה.

ב- 27 לאפריל ההנחיות הללו קיבלו משנה תוקף נוסף:

הניסוי הישראל המוצלח בביה"ח "העמק" בעפולה, מדוע מתעלמים ממנו?
בחודש מאי פורסם על ניסוי שבוצע בביה"ח העמק בעפולה בגל הראשון של הוירוס הסיני. בניסוי בוצע טיפול מוקדם בהידרוקסיכלורוקין בחולים במצבים שונים, רובם במצב קל ובשלב הראשוני של הנגיף:
"סיכום "הגל הראשון" של חולי קורונה במרכז הרפואי העמק מקבוצת הכללית, מעלה כי מתוך 74 חולים, בהם חולים קשים, אף חולה לא הידרדר לכדי הנשמה. הערכת הרופאים: טיפול משולב בתרופה הידרוקסיכלורוקווין ונוגדי קרישה בשלב המוקדם של המחלה מנע את ההידרדרות, ועשוי להסביר את התוצאות הטובות… 71 חולים החלימו, ו – 3 היו מאושפזים במצב קל."

"מניתוח הנתונים בישיבות הקליניות המשותפות לרופאים שהיו מעורבים בטיפול בחולים אלה – רופאי מחלקות פנימית קורונה בשיתוף מומחים למחלות זיהומיות, ורופאי טיפול נמרץ והרדמה – מתחזקת ההערכה כי ההסבר לתוצאות הטובות כרוך בבחירת פרוטוקול טיפולי המשלב את התרופה הידרוקסיכלורוקווין (תרופה המשמשת בדרך כלל לטיפול במחלות מפרקים) ביחד עם נוגדי קרישה כבר בשלב מוקדם של המחלה וכן טיפול בחמצן בזרימה גבוהה."

זכרו היטב את הניסוי הזה, היות וכפי שפרסמנו בערוץ הטלגרם שלנו בנוגע לטיוח האיברמקטין על ידי משרד הבריאות (ע"ש לזלי וקסנר), כל זכר להצלחתו נעלם לחלוטין כאילו לא קרה מעולם ו"מומחי הבריאות" שאמונים על ההנחיות לא ציינו אותו כלל. כך למשל אם נחזור למסמך העדכונים של משרד הבריאות מה- 31 למאי נגלה שהניסוי הזה לא מוזכר בשום מקום. 

ב21 למאי מזכירים שמחקר גדול אמור להתבצע באסיה ותוצאותיו יתפרסמו בסוף שנת 2020, וב- 23 למאי מציינים מחקר גדול שטוען לחוסר היעילות של ההידרוקסיכלורוקין בחולי קורונה, ולא זו אף זו הם מציינים גם שהטיפול מסוכן ועשוי לגרום להפרעת קצב לב.

נשמע מסוכן? לא אם מגלים שמדובר במחקר הידוע לשמצה מה-LANCET. מחקר שנפסל (retracted) מרוב ביקורת שלילית עליו, לא לפני שהנזק התדמיתי להידרוקסיכלורוקין נעשה.

האזכור האחרון להידרוקסיכלורוקין במסמך העדכונים של משרד הבריאות מופיע ב- 26 למאי 2020. מצויין כי ארגון הבריאות העולמי החלית להפסיק את המחקר על התרופה בעקבות מחקר SOLIDARITY, אותו "מחקר" רצחני שבו ניתנה מנת יתר לנבדקים, כפי שכתבנו קודם.

התרופות המושתקות בישראל – משרד הבריאות מוציא איסור גורף:

פקידי משרד הבריאות לא נתנו לעובדות לבלבל אותם, הם לא התייחסו לביקורות על המדע הרע שעליו התבסס ארגון הבריאות העולמי המושחת והתעלמו לא רק מהפניות של זלנקו אלא גם מכל פרסום שלא תאם לאג'נדה שלהם. התוצאה – ישראל נוטרה ללא מענה תרום אשפוזי בשעה שכל הראיות לקיומו של כזה היו זמינות לכל מי שמחפש.
כך למשל הם התעלמו מהסקירה (מטא אנליזה) של האפידמיולוג עתור הפרסים דר' הארווי ריש מאוניברסיטת YALE שפורסמה ב- American Journal of Epidemiology ב- 27 למאי 2020. הסקירה מראה את האפקט החיובי הגדול של טיפול מוקדם באמצעות הידרוקסיכלורוקין, ובעקבותיה דר' ריש קרא לשחרר את התרופה לאלתר ולרשום אותה כחלק מפרוטוקול טיפול מוקדם, באומרו שטיפול מוקדם הוא מה שכה חסר בהתמודדות עם הוירוס:
https://academic.oup.com/aje/article/189/11/1218/5847586
כן, לפנינו כרוניקה עולמית וישראלית של טיוח חסר מוסר, הגינות מדעית ומעצורים, ואכן במסמך "המלצות לניטור וטיפול בחולי covid-19" שפורסם ב- 10 לספטמבר 2020, ההידרוקסיכלורוקין התדרדר לרמזור האדום – התרופות שאסור בתכלית האיסור לרשום אותן לטיפול בוירוס הסיני, אלא רק מותרות לצרכי מחקר תוך אזכור שהטיפול "ככל הנראה אינו מועיל". מה הם החליטו כן לקדם בתור הטיפול המומלץ? את הרמדסיוויר כמובן, תרופה יקרה ולא יעילה של חברת גיליאד. על כך נרחיב בהמשך הכתבה.

כמובן שפקידי משרד הבריאות לא יכלו להצליח לבד, מרעילי הבארות באולפני הטלוויזיה ובבטאוני התעמולה הכתובים התגייסו לעזרתם, בדומה למקביליהם בחו"ל:

הדיפ סטייט העולמי משנה כיוון לאחר עליית ממשל ביידן?

בערוץ הטלגרם שלנו כתבנו כיצד תאגידי הביג טק שהתגייסו לצנזר ולטייח כל מידע בדבר היעילות של הטיפול והתרופות הזולות הידרוקסיכלורוקין ואיברמקטין, החליטו בשקט בשקט ב- 28 לינואר 2021 – שמונה ימים לאחר השבעת ביידן לנשיא, לשנות את המדיניות שלהם לגבי ההידרוקסיכלורוקין. השינוי הגיע לאחר שביידן הושבע כמובן, ולאחר מחקר שפורסם American journal of medicine שבעקבותיו החליט לשנות את המלצותיו גם כן. קוראי קונספיל ודאי כבר יודעים שהוירוס הסיני הוא נשק פוליטי בידי הברית הסינו-גלובליסטית לצורך סילוק המנהיגי ציר טראמפ-נתניהו והובלת העולם לעידן האתחול הגדול שלא יפסח כמובן גם על ישראל.

לאחר עליית ביידן לנשיאות חלה תפנית לא רק ביחס הציבורי לתרופות אלא גם במגמת התחלואה היומית, כאילו עליית ביידן "ריפאה" באורך פלא את המדינה כולה. אפשר לומר כמובן שלאחר ההשבעה רצו לתת לנשיא הדמנטי "נחיתה רכה" על ידי ייצירת מצג שווא כאילו ביידן חיסל את הקורונה, ולכן הדיפ סטייט הפסיק עם המניפולציות שעליהן דיברנו לא אחת בערוץ הטלגרם, אך זה לבדו לא מסביר את היפוך המגמה הקיצוני:

מה שמסביר אותה הוא שינוי היחס הרשמי להידרוקסיכלורוקין ולאיברמקטין ולעקרון הטיפול המוקדם במדינות רבות ובעיקר במדינות הרפובליקניות שהסירו את כל מגבלות הנגיף באשר הן ומאז המצב שם מצויין. ההשפעה של מבצע החיסונים של טראמפ – "WARP SPEED", על שינוי מגמה חד שכזה היא קטנה משום שהאמריקאים טרם הספיקו להתחסן. בגרף המצורף מטה תוכלו לראות ששיעור ההתחסנות בנקודת הזמן המדוברת בארה"ב לא היה משמעותי, על אחת כמה וכמה ביחס לישראל. הסתכלו על האחוזים בסוף חודש ינואר ולאורך חודש פברואר ותראו בעצמכם. לעומת המדינות הרפובליקניות שנפתחו וחזרו לחיים, משרד הבריאות (ע"ש וקסנר) לא מכיר בקיומן של התרופות ובמתודולוגיית הטיפול של זלנקו והקולגות שלו. ישראל נותרה למעשה מופקרת לחלוטין וללא כלים יעילים נגד הוירוס הסיני. במצב כזה מדינה חפצת חיים חייבת להתגייס למירוץ נגד השעון אחר החיסון, למזלנו ראש הממשלה הצליח במשימה והביא את המדינה למצב של פוסט מגפה (ENDEMIC) בזמן שיא. הקרדיט מגיע כמובן גם לנשיא טראמפ שקיצץ ברגולציות של ה- FDA ואפשר את מהלך "חיסוני הבזק".

אף על פי שפניית הפרסה של הממסד רפואי העולמי והביג טק בנוגע לפרוטוקול הטיפול היא כיוון מעודד, עדיין מדובר בצעד חלקי בלבד. כך למשל נכון לאפריל 2021 ארגון הבריאות העולמי עדיין מגדיר את ההידרוקסיכלורוקין כטיפול לא יעיל בוירוס הסיני. גם היום גופי תקשורת גדולים ממשיכים לצנזר דיווחים על ההצלחה של הטיפול המוקדם והשימוש בתרופות המושתקות. אייבורי האקר – כתבת של ערוץ פוקס מקומי חשפה לג'יימס אוקיף מפרוייקט וריטאס שהנהלת הערוץ אסרה עליה לדווח כיצד בתי חולים משתמשים בהצלחה בהידרוקסיכלורוקין למרות הנראטיב הרשמי של ארגון הבריאות העולמי ודומיו:

האקר נמצאת בחברה טובה, משום שגם הסנאטור רון ג'ונסון נחסם החודש ביוטיוב כשפרסם אודות ההצלחה של הטיפול בהידרוקסיכלורוקין.

איפה אנחנו עומדים היום? סיפורי הצלחה חסרי תקדים ברחבי העולם – מיוסטון ועד הודו.

רשת OAN עשתה כתבת פרופיל על רופאה ביוסטון שטיפלה בהצלחה במעל ל- 20 אלף חולי הוירוס הסיני בעזרת הטיפול המוקדם מבוסס על אבץ, הידרוקסיכלורוקין/איברמקטין וויטמין די לחיזוק המערכת החיסונית. בדומה לדר זלנקו, דר' עמנואל טוענת שהמחלה היא פשוטה וניתנת לטיפול רפואי פשוט ויעיל. כצפוי, ענקיות הביג טק מצנזרות אותה ללא הפסקה:
https://rumble.com/vfqkcp-houston-doctor-successfully-treated-over-20k-patients-with-hydroxychloroqui.html

רופא נוסף מדרום קליפורניה טיפל גם הוא באלפי מטופלים באותו הפרוטוקול וגם הוא נוכח לגלות תוצאות מזהירות. 5000 מטופלים טופלו בהצלחה לרבות מבוגרים, 2 בלבד מתו ו- 6 אושפזו בבתי החולים, אחוזי הצלחה שקשה להעלות על הדעת. גם הוא מדגיש ש"טיפול מוקדם הוא המפתח":
https://rumble.com/ver3jh-doctor-explains-early-treatment-hydroxychloroquine.html

הודו חוזרת לחיים בזכות פרוטוקול הטיפול המוקדם והתרופות המושתקות:

בחודשים האחרונים הודו עלתה לכותרות כשגל תחלואה גדול פקד את המדינה. דר' זלנקו משער שהסיבה לתחלואה היא שינוי מדיניות הטיפול של משרד הבריאות ההודי שבעבר המליץ על טיפול מוקדם באמצעות התרופות איברמקטין והידרוקסיכלורוקין ומאז שהחל מבצע החיסונים בהודו שינה לכאורה את המדיניות כתוצאה מלחץ של חברות הפארמה. לחיסון כידוע לוקח זמן להשפיע ולכן הפסקת הטיפול המוקדם סביר מאוד שתביא לעלייה בתחלואה.
בגרף הבא ניתן לראות בבירור כיצד התמותה היומית וההדבקה היומית הממוצעת בהודו עלו משמעותית סביב תחילת חודש אפריל:


מה עוד אנו רואים? החל מתחילת חודש מאי ההדבקה יומית החלה לרדת, ומעט אחריה גם התמותה היומית. מה גרם לזה אתם שואלים?

מסתבר שב- 28 לאפריל 2021 משרד הבריאות של הודו הוריד הנחיה חדשה לפיה חולים בשלבים הראשוניים של המחלה צריכים לקחת מנה יומית של 200 מיקרוגרם של איברמקטין לק"ג משקל גוף וסגל סיעודי שמטפל בחולים שנמצאים בבידוד צריכים לקחת הידרוקסיכלורוקין כאמצעי מניעה. הפלא ופלא ראו מה קרה, המספרים צנחו והודו מתאוששת מהר מאוד מהגל שנחת עליה. בזמן שמכונת התעמולה העולמית ופאוצ'י המושחת קידמו את נראטיב הפאניקה והקריסה של הודו, ההודים פעלו בניגוד גמור לארגון הבריאות העולמי והצילו את עצמם.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/elites-worried-covid-cases-india-plummet-government-promotes-ivermectin-hydroxychloroquine-use/

https://www.drewberquist.com/2021/05/india-reports-covid-cases-plummet-amid-new-treatment/

כמובן שלא כל המחוזות בהודו דאגו לבריאות של האזרחים שלהם. במחוז טאמיל נאדו למשל שבראשו עומד הסוציאליסט MK STALIN, כן זו לא בדיחה, האיש קרוי על שם הרודן הרצחני, אסרו על מרשמי איברמקטין ובמקום זאת רשמו את התרופה היקרה והלא יעילה רמדסיויר, בדומה למשרד הבריאות הישראלי. התוצאה? תחלואה משתוללת ותמותה עולה. כתבה של ערוץ סקיי ניוז האוסטרלי מביאה את הדברים:

הספקנים עשויים לטעון שמה שהביא להתאוששות של הודו היה החיסון, אלא שכשבוחנים את שיעור המתחסנים של הודו רואים שבתאריכים הללו ההודים טרם הספיקו להתחסן: ב- 23.06.21 אחוז ההתחסנות בהודו עומד על כ- 17% בלבד וב- 28 לאפריל הוא עמד על כ- 7%. מדובר באחוז נמוך ולא בר השוואה להיקף ההתחסנות הישראלי מה שמחזק את הטענה שהעקומה השתטחה בזכות שינוי המדיניות של משרד הבריאות ההודי והדגש על הטיפול המוקדם שעליו ממליץ דר' זלנקו:

המלחמה על שחרור התרופות המושתקות ממשיכה גם כעת בהודו. ב- 6 ליוני פורסם עדכון הנחיות חדש של משרד הבריאות ההודי שהפעם לא הזכיר כלל את התרופות, סביר להניח שזה כתוצאה מהלחץ של "המומחים". יום למחרת, ב- 7 ליוני פורסם מחקר הודי גדול שמראה את היעילות הגבוהה של שימוש בהידרוקסיכלורוקין כשמשתמשים בו לצורך מניעתי (prophylaxis). המחקר מצא שמתוך 2700 אנשי רפואה (700 רופאים ו- 2000 אנשי צוות) שקיבלו טיפול מניעתי על בסיס הידרוקסיכלורוקין, כ 6 חלו וכולם החלימו. שוב, תוצאות מזהירות שעשויות להביא פעם נוספת לעדכון של הנחיות משרד הבריאות ההודי בהמשך הדרך.

קונצנזוס מחקרי – פרוטוקול הטיפול המוקדם יעיל מעל ומעבר למצופה:

בקישור הבא תוכלו לקרוא סקירות נרחבות שכוללות את המחקר המדעי הקיים היום בנוגע ליעילות הטיפול שמבוסס על הידרוקסיכלורוקין. 100% מהמחקרים שבדקו יעילות של טיפול מוקדם דיווחו על תוצאות חיוביות:
https://hcqmeta.com/

בקישור הבא תוכלו למצוא סקירה מחקרית של טיפול שמבוסס על איברמקטין:
https://ivmmeta.com/

חשוב לזכור שהטיפול שנבדק לא בהכרח זהה לשיטת הטיפול מבוססת האבץ שמקדם דר' זלנקו, עם זאת הקונצזנוס המחקרי ברור.

זה המקום גם לציין את הניסוי שבוצע בגל הראשון בביה"ח העמק בעפולה שעליו כתבנו קודם לכן, ואת המחקר הישראלי שביצע פרופ' שוורץ בביה"ח שיבא בחודש פברואר 2021 ובדק את יעילות השימוש באיברמקטין כטיפול ראשוני:

 

המחקר הראה שהאיברמקטין עזר לחולים להחלים בתוך 6 ימים בלבד ושמדובר בתרופה שהיא משנת מציאות בכל הקשור לבריאות הציבור וכך אומר פרופ' שוורץ:
"מנק' מבט של בריאות הציבור, רב מטופלי הקורונה הם מקרים קליל ו- 90% מהמטופלים שוכבים בבידוד מחוץ לבית החולים. אם יש ברשותנו תרופה שמקצרת את תקופת ההדבקה, זה יהיה שינוי דרמטי כי זה אומר שמהר מאוד הם לא ידביקו אחרים. יתר על כן, זמן הבידוד יתקצר מ- 10 ימים וזה יתרום למשק."
לטענתו הניסוי מראה שאם משתמשים בתרופה כטיפול מוקדם, זה עשוי למנוע החמרה של המצב והגעה לטיפול נמרץ. השפעה זהה לטיפול מוקדם מבוסס הידרוקסיכלורוקין.
יעילות האיברמקטין ידועה עוד מחודש אפריל כשהחלו להשתחרר תוצאות של ניסויים ומחקרים שבדקו את יעילות התרופה, אך הניסוי של פרופ' שוורץ הוא מבין המהימנים ביותר שנעשו עד כה.

האם שמעתם על הניסוי הזה או על התרופה הזו בערוצי התעמולה שלנו? ודאי שלא. מדוע משרד הבריאות (ע"ש לזלי וקסנר) שותק? הבריאות שלכם לא מעניינת ולא עניינה אותם מעולם. למעשה בחודש פברואר האחרון נחשף שמשרד הבריאות מונע מבתי המרקחת הנפקה של התרופה, אלא באישור מיוחד.

תמונת המצב הנוכחית: משרד הבריאות (ע"ש לזלי וקסנר) ממשיך כאילו כלום לא השתנה – אין המלצה טיפולית לחולים טרום אשפוזיים, "הידרוקסיכלורוקין מסוכן ולא יעיל", האיברמקטין אסור לשימוש ללא אישור מיוחד:  

לאור כל המסה המחקרית וסיפורי ההצלחה אפשר לחשוב שמשהו אולי חלחל למשרד הבריאות שלנו, אך לא כך הוא המצב. אם תשאלו את "המומחים" הם יגידו שאין פרוטוקול טיפולי מוקדם יעיל, על איברמקטין לא יגידו מילה, והידרוקסיכלרוקין? "תרופה שארגון הבריאות העולמי קבע שהיא מסוכנת ולא יעילה".
הנה ד"ר קובי כהן מהכללית "מעדכן" אותנו בנוגע למצב התרופות נגד הוירוס הסיני:

"תרופות שפסק השימוש בהן: בגל הראשון של המחלה טיפלו בחולי קורונה באמצעות שתי תרופות נגד מלריה: כלורוקווין והידרוקסיכלורוקווין. השימוש בהן נבע ממחקרים שנעשו בצרפת על מספר לא רב של חולי קורונה, ושמהם עלה לכאורה שהתרופות האלה סייעו להחלמתם. אולם מחקרים נוספים שהתפרסמו העלו ספק בנוגע ליעילות התרופות האלה, ולכן הפסיקו להשתמש בהן. כמו כן הפסיקו להשתמש באנטיביוטיקה אזיתרומיצין, שבגל הראשון הומלץ להשתמש בה בשילוב עם התרופות נגד מלריה."

https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/coronavirus_drugs.aspx

הדג כרגיל מסריח מהראש ואת אותם מסרים תוכלו למצוא גם במשרד הבריאות כמובן. כך הם כתבו ב"דו"ח ביניים – תובנות והמלצות" מה- 1 ליוני 2021: "לא נמצאו תרופות יעילות מאוד למחלה" והמלצות למכביר על הרמדסיביר היקר והלא יעיל שאליו תכף נגיע.

משרד הבריאות מגדיל לעשות במקרה של האיברמקטין. התרופה שהצילה את הודו מותרת לשימוש רק באישור מיוחד של משרד הבריאות.

איך יתכן שה"מומחים" הגדולים של משרד הבריאות מפספסים את כל מה שאנו הבאנו כאן? כשמארג הדיפ סטייט עושה את זה, הוא עושה את זה תמיד מהמקפצה, הפעם זהו פשע נגד האנושות.

רמדסיוויר – ההונאה הגדולה.

בכל התחקיר הזה התעלמנו משני דברים חשובים. האחד הוא הרמדסיוויר והשני הוא שאלת "הפאוצ'י הישראלי" – מי אחראי על הונאת הענק של הציבור הישראלי? ברמדסיוויר נעסוק כעת ובפאוצ'י הישראלי נעסוק בחלק הבא.
רמדסיוויר זו תרופת הדגל של חברת GILEAD שבסיסה בקליפורניה והיא מחזיקה מטה גדול בסין. החברה נמצאת בבעלות של תאגידי ענק וקרנות גידור בינלאומיות כמו Vanguard Group ו- Capital Research & Management Co ובעבר נוהלה על ידי דונאל ראמספלד, שעזב אותה על מנת להצטרף כשר ההגנה לממשל בוש הבן אך המשיך להחזיק בה מניות. ב- 2008 בוש האב העניק את מדליית החופש הנשיאותית ללא אחר מה"קדוש מווהאן" – דר' אנתוני פאוצ'י המושחת שמימן את מחקרי חימוש וירוסי הקורונה במכון הוירולוגי בווהאן שבסין. הפרס הוענק לו למרבה הלעג "על מאמציו האגרסיביים לעזור לזולת לחיות חיים בריאים ובטוחים יותר". הרמדסיביר פותח ב- 2013 כתרופה אנטי ויראלית נגד צהבת C ובהמשך נוסה ללא הצלחה נגד האבולה ונגיפים נוספים. ב- 29 ליוני 2020 התרופה אושרה על ידי פאוצ'י במסגרת חוזה עם חברת GILEAD בהיקף של 1.6 מליארד דולר. החוזה נחתם על רקע השחרת ההידרוקסיכלורוקין ופרסום דו"ח במימון של GILEAD ב- 10 לאפריל 2020, דו"ח שכצפוי נגוע בניגודי אינטרסים וחוסר שקיפות. אחרי הדו"ח הממומן, פורסם מחקר של ה- NIH האמריקאי ב- 22 למאי, המחקר שהחל עוד בחודש פברואר 2020 הגיע למסקנה ש"הרמדסיביר מקצר את זמן האשפוז", לא צויינה השפעה על התמותה. לאחר פרסום המחקר, הוושינגטון פוסט כצפוי שיבח את פאוצ'י שאמר "אמנם לא מדובר כאן בכדור קסם, אך בעדר טיפול תרופתי אחר, הרמדסיויר יהפוך לתרופת הדגל בבתי החולים". העדר טיפול תרופתי? או טיוח של טיפול תרופתי מוצלח וזול הרבה יותר? אם לשפוט לפי התחקיר שלנו והמסמכים הרשמיים שחשפנו קודם, נראה שפקידי משרד הבריאות הישראלי שכבר נוהל אז על ידי שני בוגרי קרן וקסנר – פרופ' איתמר גרוטו ופרופ' חזי לוי, אימצו את הקו של פאוצ'י בלב שלם ונפש חפצה. 

כאמור, פאוצ'י חתם על חוזה העתק למרות ביקורות עמיתים לא מחמיאות לשני המחקרים, החוזה הזה עולה למשלם המסים האמריקאי 3,200$ למטופל ולאחר הנחה – $2,340, זאת בניגוד להידרוקסיכלורוקין שכדור אחד שלהם עולה בין פחות מדולר בודד לדולרים ספורים.
https://www.zerohedge.com/political/lancetgate-scientific-corona-lies-big-pharma-corruption-hydroxychloroquine-versus
השאלה שנשאלת היא האם יש גיבוי מחקרי כלשהו ליעילות של הטיפול היקר הזה שעולה לנו הון והמחקרים שעל בסיסם הוא אושר, במקרה הטוב מדברים על קיצור שולי של ימי האשפוז. ובכן כאן נכנס ארגון הבריאות העולמי שפרסם באוקטובר מחקר מקיף ובו נטען באופן גורף כי הרמדסיביר "לא משפיע בשום צורה על התמותה מהנגיף". הפרסום הזה הוביל לכך שארגון הבריאות העולמי חזר בו מהמלצתו על התרופה, כמובן לא לפני ש- GILEAD הרוויחו הון מהחוזים והמערכת הרפואית כולה נאלצה להשתמש בתרופה יקרה וחסרת תועלת. התלות ברמדסיביר מנבעה מנראטיב שקרי שהופץ בזדון על ידי פאוצ'י וחבריו, לפיו אין טיפול תרופתי בנמצא, כפי שאמרה הת'ר פירס – מנהלת בכירה במועצה הרגולטורית של האיגוד האמריקאי של המכללות הרפואיות: " אין לנו מספיק כלים בארגז הכלים הרפואי שלנו לטיפול בקוביד 19". אלא שכפי שחשפנו, הכלים קיימים גם קיימים והושתקו בזדון על ידי הדיפ סטייט המושחת וחסר המעצורים.

אם חשבתם שפניית הפרסה של ארגון הבריאות העולמי תשנה את המדיניות של משרד הבריאות, טעיתם. אם בנוגע לשיטת הטיפול המוקדם והתרופות המושתקות, משרד הבריאות סומך בעיניים עצומות על ארגון הבריאות העולמי, הרי שבמקרה של הרמדסביר, הנחיות הטיפול לא השתנו. כאמור קודם לכן, ב"דו"ח ביניים – תובנות והמלצות" מה- 1 ליוני 2021 מצויין במפורש ש"לא נמצאו תרופות יעילות מאוד למחלה" יחד עם המלצות למכביר על הרמדסיביר היקר והלא יעיל.

נציין שהמכון הוירולוגי של ווהאן, המכון שממנו דלף או שוחרר בזדון הוירוס הסיני, הגיש בקשה עוד בינואר 2020 לקבלת פטנט על ייצור הרמדסיביר על מנת לשווקו. חודש לאחר מכן, בפברואר, החל משרד הבריאות האמריקאי שכולל בתוכו את ה- NIAID בראשות פאוצ'י, את המחקר על הרמדסיביר, מחקר שבעקבותיו נחתם חוזה הענק עם GILEAD. המהלך הסיני נראה היה כנסיון לכופף את חברת GILEAD לצורך שיתוף פעולה עתידי בשיווק התרופה. מעניין שזמן קצר לאחר שהוגשה הבקשה הסינית, פורסם מחקר שבוצע על ידי חוקרים ממשלתיים וצבאיים סיניים וקבע הן שכלורוקין (הגרסה הישנה והבטוחה פחות של הידרוקסיכלורוקין), והן הרמדסיביר יעילים נגד הנגיף:
https://www.reuters.com/article/us-china-health-patent-idUSKBN1ZZ0RL

במבחן התוצאה המחקרי, בשעה שהידרוקסיכלורוקין ואיברמקטין נהנים מהצלחה מחקרית חסרת תקדים, הרמדסיביר נעלם מהשיח הציבורי, פיל לבן שמערכת הבריאות נאלצת להשתמש בו לנוכח השתקת התרופות היעילות ועקרון הטיפול המוקדם התרום אשפוזי של דר' זלנקו.

מיהו אנתוני פאוצ'י הישראלי?

מי שעוקב אחרי ערוץ הטלגרם שלנו, נחשף לצעדים השונים שהפעיל משרד הבריאות (ע"ש לזלי וקסנר) בסיווע ההפיכה השלטונית בישראל. כך למשל החליט משרד הבריאות להסתיר מרוה"מ נתניהו את דבר המצאותו של הוריאנט הבריטי בישראל:


זה כמובן לא נגמר כאן. בוגרת תוכנית מעוז שרון אלרעי-פרייס קידמה הצבעה דרך הדואר, כי הונאת בחירות בארה"ב לא הספיקה לנו, ותמכה בסגירת השמיים "משיקולים של שוויוניות" ואף הגדילה לעשות כשסתרה מול המצלמות את תוכניתו של נתניהו לפתוח את המשק. שרון אלרעי-פרייס היא כאמור בוגרת תכנית מעוז, תכנית במימון זר שהיא יוזמה של דורון לבנת ממשקיעי מרכז פרס לשלום, מרכז שעליו כתבנו לא אחת בהקשר למכבסות הכספים של הפדופיל וסרסור הקטינות ג'פרי אפשטיין. מייסדי המכון הם יאיר שינדל – יזם ומשקיע בתחום הרפואי וחבר בצוות המקצועי של משרד הבריאות לטיפול בקורונה (ניגוד עניינים?) ובוגר קרן וקסנר יותם דגן. בין בוגרי "מעוז" ניתן למצוא את אסף זמיר מכחול לבן, עופר ברקוביץ' שרץ לראשות עיריית י-ם, קרן טרנר שגיבתה את איש הדיפ סטייט שאול מרידור אל מול שר האוצר ישראל כץ שהאשים אותו בחסימת המענקים ותדלוק ההפגנות נגד נתניהו. הפיסה האחרונה בפאזל הוא יו"ר התכנית ג'פרי שוורץ – אדם "שמפנה את כל משאביו המקצועיים לקידום שינוי חברתי כלכלי בר-קיימא ומשקיע ממרצו לקידום מיזמים חברתיים כלכליים השואפים לחולל שינוי במציאות בישראל ובארה"ב". כמובן שגם קרן משפחת רוטשילד תורמת כספים לתכנית – פיסה נוספת במארג.
https://t.me/conspil/3449
https://t.me/conspil/3450
https://t.me/conspil/3451

אך פרייס איננה מתאימה לפרופיל של פאוצ'י משום שהיא חדשה בתפקיד, בדומה לבוגר קרן וקסנר הפרופ' חזי לוי. דר' פאוצ'י נמצא בתפקידו עשורים רבים. נשיאים באו והלכו והוא עודנו שם. המועמד שאנו מחפשים צריך להיות ותיק בתפקיד, אדם בעל שם וסמכות. המועמד שלנו הוא פרופ' איתמר גרוטו שמכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הבריאות משנת 2017.

נתחיל מכך שגרוטו הוא בוגר קרן וקסנר וחבר בועד המנהל של ארגון הבריאות העולמי, כן אותו ארגון שמשמש הלכה למעשה שופר של הברית הסינו-גלובליסטית ואחראי יותר מכל אחד אחר להשתקת התרופות ופרוטוקול הטיפול התרום אשפוזי. גרוטו ותיק מאוד במשרד ומכיר את דרכי עבודתו טוב יותר מכל אחד אחר.

כפי שחשף ארגון 'לביא', גרוטו הפך את משרד הבריאות לגוף פרוגרסיבי מובהק שמשתף פעולה עם ארגוני "שינוי חברתי" של קרנות זרות וחתרניות:

מתשובת משרד הבריאות עולה, שעל פי תפיסת מטה משרד הבריאות והוועדה בראשות פרופ’ איתמר גרוטו, ארגוני החברה האזרחית המזוהים עם הימין ו/או המרכז הפוליטי אינם מסוגלים לתרום תרומה משמעותית בנושא גזענות ואפליה במערכת הבריאות, ובהשלכות האפשריות של המלצות הוועדה.

עמדת מטה משרד הבריאות בנושא זה, הינה המשך ישיר לעדות מטה המשרד, על כך שבמטה משרד הבריאות שורה “רוח חברתית פרוגרסיבית”, המהווה קרקע איתנה “להתמודדות עם גזענות אפליה והדרה”.

הדרתם של ארגוני הימין ונתינת הבמה באופן מוחלט לארגוני השמאל הקיצוני, הביאה לכשל חמור של משרד הבריאות, ולדו”ח שערורייתי הנשען על הנחת היסוד, ולפיה “הגזענות היא תופעה שכיחה במדינת ישראל”, וכי יש לה “מופעים בכל שכבות החברה, החל במוסדות ובנבחרי ציבור ודרך התושבים עצמם”.

עוד בחודש מרץ, כשהעולם כולו מצוי בחוסר ודאות סביב הוירוס ונוקט במשנה זהירות, גרוטו לקח את הדברים צעד אחד קדימה. כך למשל הוא דחף להשבתה מלאה של המשק ודיבר על "חלוקת מנות קרב לאזרחים".  משרד הבריאות המשיך בקו של גרוטו כשבדצמבר האחרון קידם את האג'נדה של פאוצ'י וארגון הבריאות העולמי לפיה "יתכן וחובת המסכות תשאר איתנו כל חורף". כך נכתב על המידור של גרוטו עוד בימי הגל הראשון, בטרם הוחלפו ליצמן, בר סימן טוב וסדצקי, באדלשטיין, בוגר קרן וקסנר חזי לוי ובוגרת מעוז אלרעי-פרייס:

דם רע בין גרוטו לבר סימן טוב וסדצקי": המלחמות בצמרת משרד הבריאות
איתמר גרוטו כבר לא מוזמן לחלק מהישיבות, ופרופ' סיגל סדצקי לא כפופה לו יותר. בכירים במערכת הבריאות אומרים בעקבות פרשת הפטור לטדי שגיא והמייל שנחשף ב"ידיעות אחרונות": "יש לנו ביטוי 'התפלק לו גרוטו'. הוא עושה לא בזדון דברים שלא מתאימים למעמדו"…

ואולם, זה אינו הצעד היחיד שעשוי להצביע על ניסיונות לפגוע במעמדו של גרוטו. לאחר שהשר הטיל לאחרונה "עוצר ריאיונות" על בכירים במשרד, הוא היה האחרון שהורשה להתראיין בכלי התקשורת, לאחר פרופ' סדצקי. גורמים במשרד סיפרו כי על חלק מריאיונותיו האחרונים בכלי התקשורת כלל לא עודכנו.

. גורמים במשרד סיפרו כי על חלק מריאיונותיו האחרונים בכלי התקשורת כלל לא עודכנו.

עדות נוספת לניסיון לפגוע בגרוטו היא היעדרותו מישיבות חשובות בעניין משבר הקורונה שהתרחשו במשרד הבריאות לאחרונה – שאליהן גרוטו כלל לא הוזמן.

הבכיר מוסיף כי "הוא לא חושב עד הסוף על המשמעויות של מה שהוא עושה. הוא לא מבין את המשמעות הציבורית של מעשיו ומתלהב, למשל, מאנשים עשירים שפונים אליו. הוא לא תיאר לעצמו שזה מה שייצא מהדבר הזה. הוא באמת איש טוב שלא לקח לכיסו כלום, והוא עושה טעויות. הוא מוציא הנחיות שאסור להוציא ומכתבים שאסור להוציא. הוא הוציא בעבר הנחיות לא חוקיות וחזר בו. זה הבן אדם ואי אפשר לכעוס עליו".

גם כשהחל מבצע הבאת החיסונים, מידר נתניהו את גרוטו מתהליך קבלת ההחלטות עד כמה שניתן היה:

בדומה לאלרעי-פרייס שהראתה לנו בדיוק מה דעתה על חובת עטיית המסכה כשהמצלמות סגורות, גם גרוטו – האיש החזק במשרד הבריאות, הראה לנו את המשמעות של אכיפה סלקטיבית:

"אם לא די בכך שהמשנה למנכ"ל משרד הבריאות העניק "הנחת סלב" לאיש העסקים טדי שגיא כשאיפשר לו להיכנס לארץ ללא בידוד, הבוקר מפרסם "ידיעות אחרונות" כי פרופ' גרוטו חתם על האישור מבלי שהוצגו לו בדיקות קורונה שליליות, כנדרש. גורם בסביבת שגיא אמר כי הוצגו מסמכים"…

לפני כחודשיים נדבק שגיא בלונדון ומאז, כאמור, החלים. על פי הנחיות משרד הבריאות אדם שהגיע מחו"ל וטוען שהיה חולה והחלים, נדרש לקביעה של רופא בישראל. עוד מצוין כי על אותו אדם "להציע תיעוד לכך שאכן היה חיובי לקורונה וכן תיעוד על בדיקה שלילית אחת לפחות, במועד מאוחר לבדיקה החיובית. המגיע מחו"ל יידרש לבצע בדיקה נוספת בישראל לאישוש ההחלמה. עד קבלת תשובה שלילית עליו לשהות בבידוד".

לדברי גורם בסביבת שגיא, לגרוטו אכן הוצגו מסמכים ונתונים והוא העלה שאלות שונות. גרוטו עצמו סירב להתייחס לדברים.

האישור החריג שחולל מהומה, הציף את מערכת היחסים הטעונה בצמרת משרד הבריאות. "יש דם רע בין גרוטו לבין בר סימן טוב", סיפר בכיר באחד מבתי החולים. 

http://ynet.co.il/articles/0,7340,L-5746947,00.html

"מערכת היחסים הטעונה" בין בר סימן טוב לגרוטו נגמרה כידוע בכך שגרוטו נשאר בתפקידו למרות שהכריז על פרישה (הנוהל מחייב הישארות בתפקיד על למינוי מחליף קבוע) ואילו בר סימן טוב התפטר ובהמשך הצטרף כ"חוקר אורח" למכון הזר והחתרני INSS שממומן דרך מכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין בקריביים, חובבי הקנוניות מביניכם עשויים לחשוב שהתפקיד הוצע לו לכאורה כ"דמי שתיקה". 

לסיכום:

דניס פרייגר אמר ובצדק רב: "במקרה של נגיף הקורונה, במקום ללכת אחרי המדע, הלכנו אחר המדענים ואלה הובילו אותנו לתהום". האמונה העיוורת ב"מומחי הממסד הרפואי", בבוגרי קרן וקסנר ומעוז במשרד הבריאות ובארגון הבריאות העולמי מנעה מאיתנו פרוטוקול טיפול יעיל שהיה מציל מליוני בני אדם ברחבי העולם ומציל את הכלכלות מנזק אדיר. העובדה שהגופים הללו מונעים מצוותי הרפואה כלי יקר ערך שכזה היא פשע נגד האנושות, לא פחות. ד"ר זלנקו מועמד כעת לפרס נובל לשלום על המאמצים שלו לקידום פרוטוקול הטיפול, נאחל לו כולנו שיזכה ויחזיר את הכבוד של הפרס הפוליטי הזה.

מזמינים אתכם לעקוב אחרי הערוצים של דר' זלנקו בטלגרם:
https://t.me/DrZelenko
https://t.me/zelenkoprotocol

כעת כשהשיח סביב הוירוס הסיני בישראל בעיצומו אנו מבקשים דבר אחד. שתפו את הכתבה בכל מקום, תדרשו מהפקידים לשחרר את התרופות ולהתייחס לפרוטוקול הטיפול המוקדם של זלנקו וחבריו. לנו הציבור יש את הכח לגרום להם לעשות זאת. יחד נציל חיי אדם ואת המדינה מקריסה.

#שחררו_את_התרופות 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. יואב 2021-06-28

    אין שום פיזיקה מאחורי נגיפים (סה"כ אקסוזומים פאסיביים ותמימים) ומגפות (אין עלייה בתמותה).
    קחו אבץ יומי ויודיד במקרים של: גרון-אדום, אפטות, פטרת ושינגלס/'הרפס'.
    אשמח לספק לך ראיון ארוך ונוקב נגד כל השקרים: נגיפים, מגפות, הדבקות, מחלות, מע' חיסון וחיסונים
    כמו גם הסברים מה באמת מאחורי: 'השפעת הספרדית' (זריקות מלכתחילה) ו'המגפה השחורה' (אסטרואידים המתועדים בליטוגרפיות, שהם גם מטבעם שני-שליש בחומר רדיואקטיביים).