February 17, 2021, 3:16 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חאשגוזי והדיפ סטייט הסעודי
———————————–

במהלך ראיון בNY1, הנשיא לשעבר של רובע מנהטן הפרו-קומוניסט, פרסי סאטון, אמר שהוא הוצג בפני ברק אובמה הצעיר כאשר הוא נרשם לבית ספר למשפט של הארווארד בשנות ה-80 המאוחרות.

סאטון אמר שאובמה הוצג לו "על ידי חבר אשר גייס כסף עבורו," והוא זיהה את החבר הזה, ד"ר חאליד אל-מאנצור, אשר אותו תאר כ"יועץ ראשי לאחד מעשירי תבל". אל מנצור ביקש מסאטון לכתוב מכתב לחבריו בהארווארד כדי שיתמכו באובמה, כך אמר.

אל-מנצור לאחר מכן הכחיש את הטענה כאשר נשאל על ידי בלוגר של פוליטיקו, בן סמית'.

הבחור אותו תאר סאטון כ"אחד מעשירי תבל" היה אלוואליד בן טלל, והיועץ הראשי שלו, אל מנצור, עזר לממן את ההכשרה החינוכיתאקדמית של אנשים נבחרים אשר הם האמינו כי יוכלו להפוך לנכס בעתיד.

על פי טרוור לאודון, כתב "האוייב שבפנים", בחירתו של אלוואליד ביועץ ראשי היה בעל חשיבות רבה. אל-מנצור, אשר ידוע בעברו כדונאלד ווארדן, היה המנטור של היואי ניוטון, המייסד של מפלגת הפנתרים השחורים, אשר תמכה בלוחמת גרילה מאואיסטית.

הקמפיין של אובמה בהתחלה דחה את טענותיו של סאטון, אך עיתונים מצאו טור מ1979 בשיקאגו-טריביון אשר כתב ורנון ג'ארט עם הכותרת "האם ערבים יתמכו בקשרים עם שחורים בכסף?" שהרחיב על האג'נדה של אל-מנסור.

הטור של ג'ארט תאר כיצד אל-מנסור עבד על תכנית להבטיח 20 מיליון דולר לשנה, למשך 10 שנים, כדי לממן סטודנטים בקרב מיעוטים.

אלוואליד היה גם המממן של תכנית ללימודים איסלאמים עם קשרים לאחים המוסלמים וארגוני טרור באוניברסיטאות ברחבי העולם.

בדצמבר 2005, אלוואליד נתן 20 מיליון דולר לאוניב' ג'ורג'טאון עבור מרכז להבנות נצרות-איסלאם. המהלך נחשב במיוחד שנוי במחלוקת בגלל מנהל המרכז, ג'ון אספוסיטו, אשר מגזין Front Magazine תאר ב2008 כ"ידוע בעבור הגישה הפייסנית (אפולוגטית) עבור האיסלאם הקיצוני".

בערך באותו הזמן, אלוואליד נתן עוד 20 מיליון דולר לממן תכנית דומה באוניברסיטת הארווארד. סוזאן גרשוויץ מה- American Enterprise Institute כתבה ב-National Review שהתכנית נוטה "להבליט רטוריקה אנטי אמריקאית, לתת לגיטימציה לתאוריות קונספירציה, ו, בשם יחסיות תרבותית, להתעלם מהדיכוי שקיים בעולם הערבי".

הסיכום הקצר הזה נלקח מהאפוק טיימס-
https://www.theepochtimes.com/saudi-arabias-richest-man-with-ties-to-barrack-obama-thrown-in-jail_2413429.html

————

אך את הסיכום הטוב ביותר אנו מקבלים ממנכ"ל תאגיד Virgin, ריצ'ארד ברנסון אשר כתב ב28 לינואר, 2014:

"Five years before President Obama was elected a good friend of mine, Suhail Rizvi, told me over dinner that he was convinced that this then-unknown man would become president."

"חמש שנים לפני שאובמה נבחר לנשיאות, חבר טוב שלי, סוח'איל ריזבי (Suhail Rizvi), אמר לי במהלך ארוחת ערב שהוא משוכנע כי הבחור האלמני דאז(אובמה) יהפוך לנשיא"

https://www.virgin.com/richard-branson/what-makes-good-leader
—————————-

בתמונה לפני ההודעה הזאת אתם רואים את אלוואליד בין טאלל עם אותו ריזבי, ולידם מצד שמאל? העיתונאי שנרצח לאחרונה בשגרירות הסעודית בטורקיה, ג'מאל חאשוגי, ולא במקרה, קטע מתוך הוואשינגטון פוסט (גילוי נאות, חאשוגי עבד בעיתון…קחו בחשבון כשאתם קוראים זאת) :

Khashoggi’s next patron for his free-thinking journalism was Prince Alwaleed bin Talal, a reform-minded Saudi billionaire. Alwaleed bankrolled a new satellite television channel, called Al-Arab, based in Bahrain, which was seen as a potential rival to Al Jazeera, based in Qatar. The station went on air in 2015, after four years of planning, as the Arab Spring was rocking Bahrain and everywhere else in the region

הפטרון הבא של חאשוגי לעיתונאות המחשבה החופשית שלו היה הנסיך אלוואיד בן טלאל, מיליארדר סעודי רפורמי. אלואלויד מימן ערוץ טלוויזיה לוויני חדש, שנקרא אל-ערב, שבסיסו בבחריין, שנחשב ליריב פוטנציאלי לאל-ג'זירה, שבסיסו בקטאר. התחנה עלתה לאוויר בשנת 2015, לאחר ארבע שנים של תכנון, כאשר האביב הערבי התנדנד בבחריין ובכל מקום אחר באזור.

On its very first day of broadcasting, Khashoggi’s new TV channel featured an interview with a prominent Bahraini Shiite politician who had criticized the regime. The station didn’t last 24 hours before the Bahraini authorities pulled the plug. Khashoggi was out of a job, yet again. Salem remembers telling Khashoggi: “ ‘Dude, what did you think was going to happen?’ This was so Jamal. The man put the Shia opposition on his TV channel. He co

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.