ממשל ביידן – רשתות הפדופיליה והסחר בילדים חוזרות לחיים?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אחרי שהזדעזעתם מה מכך שבוטל המבצע הארצי של טראמפ לציד פדופילים שהם גם שב"חים וגירושם, על ידי הנשיא הדמנטי, הגיע הזמן לצלול לעומק הפרשה ולהבין שמדובר רק בחלק קטן אחד מתוך מדיניות גדולה:

System Overwhelmed by Thousands of Migrant Children Flooding US Border After Biden Reverses Trump Policy

מסתבר שהממשל החדש שינה את המדיניות של טראמפ גם בכל הנוגע לטיפול בהגירה לא חוקית ומכאן גם בסחר בבני אדם. בניגוד גמור למדיניות של טראמפ, כעת מאפשרים לאלפי מסתננים, כולל ילדים בודדים להסתנן לתוך ארה"ב. המסתננים מוכנסים למתקני שהייה שמתמלאים עד אפס מקום והילדים הבודדים יכולים לאחר מכן להתיישב בתוך ארה"ב אצל "קרובי משפחה" מה שלרב אומר, אצל אנשי קשר של סוחרי הילדים מהקרטלים המקסיקניים. בכך סוכני הממשל של ביידן משמשים למעשה כסוכנים של הקרטלים, בין אם הם רוצים זאת ובין אם לא. כמות הילדים שחצו לבדם את הגבול עלתה למימדי ענק בתקופה האחרונה וזה הגיע למצב שנותרו פחות מ 900 מיטות פנויות.

הרבה מזה מתבצע, באופן לא מפתיע, ע"י סיוע פעיל של האו"ם שהחל במבצע להשבת המסתננים שגורשו על ידי טראמפ, חזרה לתוך ארה"ב.
https://www.breitbart.com/border/2021/02/23/u-n-helps-biden-bring-migrant-asylum-seekers-back-into-u-s/

עלילות קריפי ג'ו ביידן והחשד לפדופיליה הן לא דבר חדש:

מי שעקב אחר פרשת האנטר ביידן ששכב עם אחייניתו הקטינה ואחר מעללי אביו המטריד יודע על מה מדובר, אך רשתות הסחר בבני אדם הן דבר הרבה יותר גדול מג'ו ומבנו. הרשתות הללו מתוחזקות על ידי קרטלים גדולים והיא נפגעה קשה מאוד כתוצאה מהמלחמה של טראמפ בתעשייה הזו.

אם כן, מהי ה"שיטה" שמאפשרת כעת להכניס משלוחי ענק של ילדים ללא פיקוח?

ממשל ביידן לא ביטל את המדיניות של טראמפ כולה, כי זה תהליך ארוך ומסובך, אלא יצר פרצה. הפרצה אומרת שהצו שטראמפ יצר בשיתוף עם המרכז לבקרת מחלות מדבקות (cdc), שמגרש משפחות ובגירים בודדים נשאר בתוקף אבל הילדים הבודדים יהיו מחוץ לתחום ויוכלו להכנס כרגיל. זה התבסס על ערעור שאושר על ידי בית המשפט לערעורים בנובמבר האחרון שלמעשה ביטל את המגבלה הזו על ילדים בודדים "משיקולים הומניטריים".

שימו לב שתמיד הפשעים הכי מזוויעים מבוצעים בחסות "דאגה הומניטרית נאורה".

את השינוי הזה במדיניות גיבשה החודש יחד עם הממשל החדש, הדירקטורית של ה cdc רושל וולנסקי והוא אומר שכעת הילדים יועברו ל"סוכנות הפליטים" מהרגע שהם חוצים את הגבול – מחלקת הבריאות ושירותי האנוש הפדרלית (hhs) היא זו שרשאית לפזר את הילדים בתוך ארה"ב אצל "אפוטרופוס מורשה", לרב מדובר ב"קרובי משפחה".

ובינתיים הממשל ה"נאור" פתח מחדש את מחנה המעצר של אובמה ובו מרוכזים הילדים במכולות לא פחות ולא יותר, עד שהם יועברו הלאה ל"קרובי המשפחה".
https://gab.com/MajorPatriot/posts/105781202107960033

זוכרים את הרעש שעשו הדמוקרטים ומכונת התעמולה סביב ספין "כלובי הילדים של טראמפ" שנועד להוריד את עיני הציבור מפרשת רשת סחר הילדים של הקרן של משפחת קלינטון והגילויים בפרשת "אובמהגייט"?

זוכרים שבפועל התברר שזה מתקן מעצר שהופעל עוד בימי אובמה?

השמאל ׳שלנו׳ כואב את חיסול מחבלי החמאס? השמאל האמריקני תובע את עלבון כנופיית MS-13

כחלק מהרפורמה שלו טראמפ סגר את המתקן שפעל בסה"כ חודש בודד במהלך כהונתו. כעת מגיע ביידן ופותח אותו מחדש ולמעט אזכורים בשולי החדשות, אף אחד במכונת התעמולה לא מדבר על זה. אתם כבר יודעים למה.

Fake news = Enemy of the people

ד"וח של הסנאט חשף שבמהלך שנות אובמה, ילדים רבים ממרכז אמריקה נפלו קורבן להתעללויות על ידי האפוטרופוסים שלהם שבידיהם ה hhs הפקיד את הילדים. כצפוי, המסקנה הייתה שה hhs לא ביצע בדיקת רקע מתאימה על האפוטרופוסים וגם לא ביצע ביקורות סדירות על מנת לבדוק שהכל תקין ואף אפשר לאפוטרופוס למנוע מהסוכנות לתת שירותים נוספים שמגיעים לילד.

כך למשל מביאים בדוח מקרה שבו כנופיית סוחרי ילדים החזיקה ילדים כעבדים בחוות ביצים באוהיו.

אם זה נראה לכם מזעזע, חשוב להזכיר שאותם אנשים בדיוק דאגו לשכן ילדים עם פדופילים מורשעים בגרמניה של שנות ה- 70. זה בוצע במסגרת "ניסוי" של "פרופסור לחינוך" שבו הוא ו"שומרי הסף הנאורים" חשבו שהפדופיל יאהב את הילד יותר מכל אחד אחר. אתם כבר יודעים איך זה נגמר ואתם גם יודעים למה הנושא מוסתר מעיני הציבור:
https://www.google.com/amp/s/m.maariv.co.il/amp/news/world/Article-774778

___

על האנטר ביידן, הקרן של הקלינטון וסחר הילדים בהאיטי:

האנטר ביידן, הקלינטונים וסחר ילדים בהאיטי:

על האנטר ביידן ואחייניתו הקטינה:

ה"צנזורה הנאורה" שוברת שיאים: האם הביג טק – גוגל, טוויטר ופייסבוק, מתערבים בצורה בוטה בבחירות לנשיאות ארה"ב?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *