אחרית הימים של קיו מול חכמת החזרה הנצחית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…


מאמר זה נכתב לפני כמה שבועות בטלגרם, הצטרפו לערוץ: t.me/conspil

פעם ראשונה שאני כותב משהו כזה כאן, אבל בגלל שיש לנו היום יותר כותבים מבעבר, ביקשו ממני לכתוב כמה מילים על הימים בהם אנחנו נמצאים ומה קורה בערוץ. כפי ששמתם לב יש מספר כותבים ולפעמים אני אף מקבל הודעות אישיות סותרות לגבי למה הערוץ כל כך בטוח בכל הקשור לקיו, ולפעמים למה זנחנו את הקו הזה בכזאת חדות.

אנחנו מנסים להביא מגוון מסויים של כותבים שלא תחשפו להודעות שלהם ממש במקומות אחרים, כאשר העיקרון המנחה עבורכם הוא מה שכתוב בכותרת האתר והערוץ – אל תאמין בכלום עד שלא הוכחת בעצמך.

במקרה של קיו היה לי חשוב שבערוץ יכתבו חבר׳ה שמכירים את התכנים מקרוב ועוקבים אך ורק אחרי ההודעות המקוריות של Q, ככה שתוכלו לקבל גישה בעברית עם כמה שפחות תיווך של שרלטנים לגבי מה הוא אומר, זאת בניגוד לאגדות רבות ששמענו בזמנים האחרונים. לצורך העניין, בזמן הגל הראשון של הקורונה והסגרים, היו שדיברו בשם קיו כי כרגע מתנהלת מלחמה בבונקרים כדי להציל ילדים, ובעצם הסגר נועד למעצרים. היה מדובר בהזיה שכלל לא הגיעה מהערוץ הרשמי של Q, כמו עוד מיתוסים, כגון שטראמפ הוסיף תדרים מרפאים לאנטנות החמש ג׳י. אלו היו סוג של מיתלוגיות מודרניות לא פחות שאפתניות ומקיפות כמו הטירוף שרץ באותו הזמן לגבי כך שהסגר הוא בעצם בניית תשתיות של מטריקס המבוסס חמש ג׳י ושבבים שיוחדרו לנו בחיסונים.

בזמנו כתבתי על שני המיתוסים המודרנים הללו ואיזה מיתולוגיות מן העבר הם בעצם משחזרים בתפאורה הקונספירטיבית לאור אי הודאות של תקופת הקורונה, זאת באותו אופן שאנשים בימי קדם הסתכלו באי ודאות על גרמי השמיים והשליכו עלייהם מיתולוגיות שלמות.
למאמר:
https://conspil.com/2020/05/q-5g-mythologies-of-corona/

בעוד שבערוץ זה אתם נחשפים בין היתר לערוץ ישיר בעברית לכל העניין של קיו, כיום נראה כי אותה מיתולוגיה שהוקרנה בזמן הסגר של הקורונה מעלה שוב הילוך, ולכן חשוב לי שמי שכותב אצלנו נאמן למקור כמה שניתן.

יחד עם זאת בראש האתר, לכל מי שביקר בחודשיים האחרונים, מתנוסס מאמר בשם ״שירת הבלפור״, והוא נמצא בסתירה מהותית עם הרבה מהמימרות המלוות את אנשי קיו מזה תקופה רבה. אמרות אלה מקבלות משנה תוקף רב יותר בארה״ב בעלת אוכלוסיה נוצרית שיש לה נטייה להסחף יותר אחר תפיסת זמן של אחרית ימים ויום הדין, וכך אנו שומעים ססמאות ש״אין מה שיעצור את שיגיע״, ועטיפה של ״ההתעוררות הגדולה״ לכל הסיפור כאילו אנו באחרית הימים.

המאמר שכתבתי בעמל רב במשך כשנה באתר (שירת הבלפור), גורס אחרת, שהזמן הוא מעגלי, התהליכים שעוברים על מעצמות הן אורגניים, ארה״ב כרגע נכנסת לתקופת חורף של שקיעה אשר נמשכה זמן רב מאוד, זמן שבו היא התעברה בכמה דורות של הנדסת תודעה באקדמיה לשכבה השלטת המעוותת להם את תפיסת העולם, ומנוונת את עולם הרוח האמריקאית. האינטלקטואליות העירונית המתחכמת והדקדנטית כבר בשלב מאוד מתקדם. עם או בלי טראמפ, עם או בלי קיו, ארה״ב בשקיעה, ואם בתקווה טראמפ איכשהו יהיה הפנקיס שקם לתחייה מן העפר, הוא רק יידחה את הקץ. אמצעי התקשורת החדישים והטכנולוגיות לא באמת יעזרו, כי כפי שחזה זאת האקסלי בעולם חדש מופלא, הם פשוט יהיו בשימוש לצרוך עוד זבל וטימטום.

במקום מסויים, כאחד שכבר נכנס לעשור השני של עיסוק בתחומים הקונספירטיביים הללו, איני מדבר כבר הרבה על קונספירציה כזאת או אחרת, או על עניין נקודתי זה או אחר. אני חושב שאפשר לראות אם מסתכלים על הנושאים האלה מספיק זמן, כי הרבה מהתופעות שאנו רואים הם תופעות טבעיות של עלייה ושקיעה של תרבויות, ממש כמו צמח, ושהפעולות שעושים מבני כח ואחוות כאלה ואחרים זה חלק מאותה תנועה בלתי נמנעת !ומעגלית!. פעם היו אלה גנוסטים, פעם איסמעיליים וחששינים, פעם אחרת שבתאים ופראנקיסטים, בזמן אחר אילומינטי, בימים קרובים יותר אלינו השולחן העגול והבוהמאין גרוב, וכן הלאה והלאה.

בסופו של יום, כאחד שמסתובב הרבה באזורי החיוג הקונספירטיביים ברשת, שאף גורש בכח מפלטפורמות כאלה ואחרות, ורק לאחרונה סיימנו את המעבר לטלגרם, אני כבר חש כמעין נווד בדואי דיגיטלי, היהודי הנודד במרשתת, שמנסה לאמר לחברי העוקבים אחר Q, כי ״מה שהיה הוא שיהיה ואין כל חדש תחת השמש״, וגם אם יש תכנית, והיא תצלח, לא נגיע להתעוררות גדולה ולהכרעה סופית. המלחמה שאנחנו נלחמים היום, נלחמו כל הדורות לפנינו וילחמו גם הדורות אחרינו בתוך המעגל הקיומי הבלתי נגמר הזה של חולות הזמן, וזה בסדר, ואולי גם זה מה שמחזק ומשביח את רוחנו.

מיתולוגיות של קונספירציות הקורונה: מQ ועד 5G – conspil

ולאחר שכל הדברים האלה נאמרו, כמו הכוס שמשאירים בליל הסדר לאליהו הנביא, על שלושה אבנים אני מניח את הפתח הקטן בימים שנשארו לטראמפ להפתיע את כולנו, לאשרר מחדש את האתוס האמריקאי, ולתת לאמריקה בדיוק סביב חג המולד, מוות ותחייה מחדש כמו שהם מעולם לא ראו.

1. מייקל פלין אשר היה אמור להיות היועץ לביטחון לאומי של טראמפ והוכשל בתרגיל כיפה אדומה שעשה לו ראש האף בי איי דאז קומי, אמר ממש לאחרונה כי כבר יש את הראיות להתערבות של מעצמה/ות זרות בבחירות. זה מספיק, אילו נכון, עבור טראמפ להפעיל צו נשיאותי שכתב ב2018.

2. נראה לא סביר כי הצו הנשיאותי שנכתב במערכה הראשונה, לא יהיה בשימוש ברגע האמת במערכה האחרונה בה אנחנו נמצאים. לצו הזה יש הרבה כח לעשות רעידת אדמה ולשנות הרבה דברים, שכן הוא בא לעצור בעיקר את מי שהיה מעורב בארה״ב עם אותם מעצמות זרות בהונאה.

3. טראמפ סביב הבחירות שינה את כל המינויים הבכירים בצבא לכוורת של אותו מייקל פלין. אחד מהם, גנרל טאטא, אף צייץ תגובה לברנן (ראש הסי איי איי של אובמה), כי הוא ייאלץ לבחור את ההוצאה להורג שלו.

ישנן עוד אפשרויות המדברים על תקדימי עבר כמו בתקופת מלחמת האזרחים, אך אלה שלוש נקודות שתפסו את עיני.

לכן, בימים שנשארו, אני משאיר לכם את הצינור הזה לקיו פתוח בעברית. כמובן יש עוד מסביב כמו רון וואטקינס, סידני פאוול, ולין ווד, שעלייהם אני לא ממש יודע מה לאמר, אבל הם לכל הפחות מעניינים, ובעיקר בזמן הזה אני חושב שלא מזיק לדעת מה הם מדברים, בטח כאשר בהמשך יתבהרו העניינים.

יש לנו עד ה-20 לחודש. כפי שכתבתי, במפגש עם הלא נודע, אנחנו נוטים להשלים פרטים, ובדרך כלל להשליך מיתולוגיות שכבר הכרנו. אך המח הוא יצירתי לאין שיעור, כבר עלו במחי הקודח תסריטים בהם יהיה טקס השבעה לביידן, שבזמן שישים את ידו להשבע, פתאום יגלה שהוא בעצם במעצר. בכל אופן, זה נחמד, אבל לא להשתגע, מה שהיה הוא שיהיה. נמתין בסבלנות ונעדכן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *