אנטיפה ישראל מעלים הילוך: מקורבו של אהוד ברק – סא"ל במיל' עלי ברוק קורא למרד ולהפיכה בפועל. האם ארוע הדגל הכוזב הוא רק שאלה של זמן?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כפי שראינו, ההפיכה השלטונית נמצאית בשירת הברבור שלה, הכסף של "פורום הפלולה" כבר לא שווה את העמידה בקור וציבור ה"אדיוטים השימושיים" נוטש את המערכה בהמוניו.

מצבים נואשים קוראים לפעולות קיצוניות ואכן ממש לאחרונה, ישראל פרידלס תיעד התפרעויות של אנטיפה ישראל בהובלת רכז השטח סא"ל (מיל') עלי ברוק:

מסתבר שאותו ברוק, בנסיון נואש להצית את "ניצוץ ההפיכה", הפיץ זמן קצר קודם לכן, מניפסט שמשתמש ברטוריקה מהפכנית שלא מביישת תאים של אנטיפה:

במניפסט ניתן לראות קריאה ישירה למרד והתייחסות לאנטיפה – ישראל כ"לוחמי חופש".

באופן לא מפתיע, עלי ברוק הוא מקורב מאוד לאהוד ברק:
https://m.facebook.com/kerenout/videos/3450011145087266/

כפי שאבי זלינגר אומר בסרטון, מה שקושר את ברוק לברק, על פי ההסטוריון דר' אורי מילשטיין, הוא חרפת "קרב סולטן יעקב". בקרב, לטענת מילשטיין, ברק ברח כהרגלו מאחריות ומאשמה למחדל שהיה באחריותו הישירה. עלי ברוק היה מעורב בפרשה בכך שירי הדו"צ על כוחותינו בוצע בין היתר על ידי טנקים תחת פיקודו.

האם ה"נאורים" הפשירו את השמפניות לקראת ארוע דגל כוזב אלים במיוחד? האם האבוקות וההתארגנות הצבאית למחצה סביב מעון רוה"מ עשויה להוביל לנסיון פעולה שיסתיים ב"לוחם חופש נאור" הרוג, ממש כפי ש"חזה" כרמי גילון -ראש השב"כ ומפעיל השמפניות מימי רצח רבין?

ארוע דגל כוזב שעשוי להתניע מחדש את ההפיכה השלטונית לפי שיטת הג'יו ג'יטסו הפוליטי? ג'ורג' פלויד הישראלי?

מבצע #מייבשים_את_השמפניות ממשיך:

שתפו בכל הרשתות והקבוצות! אם ברק וחבריו יבינו שהציבור מודע לתכניותיהם, הם יחשבו פעמיים לפני שיוציאו אותן לפועל.

#follow_the_fallula

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *