האם האדם האחרון שראה את אפשטיין בחיים מת "מהוירוס הסיני"? תלוי את מי שואלים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חמישה חודשים לאחר שחרורו מהכלא עקב הדבקות בוירוס הסיני, אפראין רייס מת. עורך דינו וצוות התביעה של פרקליטות המחוז הדרומי של ניו יורק טרם הגיבו פחמבית על הארוע.

אלא שה"new york daily news" מיהר לצאת בכותרת שהרננדז מת מהוירוס הסיני. אלא שאחייניתו של הרננדז אמנם טוענת שהוירוס קיצור לו את החיים אך טוענת שהוא כבר מזמן החלים ממנו ב- 5 החודשים מאז ששוחרר מהכלא לאחר שנדבק:

"לאחר שיצא מהכלא הוא החל להשתעל יותר, הריאות שלו היו במצב לא רגיל".

רייס שוחרר באפריל ומת בספטמבר ורק כעת הדיווח שוחרר לציבור. הרופא המשפטי טרם מסר את סיבת המוות הרשמית, אך דווח בתקשורת שהוא סבל מבעיות לב וסכרת. לא נטען שהוא נדבק בוירוס פעם שנייה.

אחייניתו של רייס סיפרה שהוא תיאר לה מסכת התעללויות שאותן עבר אפשטיין בכלא הן על ידי הסוהרים והן על ידי האסירים והוא פחד מצעדי תגובה אם ידווח על כך.

"התייחסו אליו (לאפשטיין) כמו ח## הכריחו אותו לישון על הרצפה".

רייס שהורשע בעבירות סמים, טוען שהוא ראה במו עיניו כיצד אפשטיין היה כלוא בין התעללויות של אסירים לסוהרים.

Jeffrey Epstein’s Former Cell Mate Is Dead, With No Further Explanation

הסיפור הזה מצטרף להודעה של גיליין מקסוול, שותפתו לפשע ויתכן שאף מפעילתו של סוחר הקטינות ה"נאור" והנודע שלנו, על כך שהיא טסה ב"לוליטה אקספרס" שלו יחד עם ביל קלינטון.

כזכור, במטוס זה טס גם מיודעינו אהוד ברק.

בנוסף, חשוב להזכיר שכפי שדיווחנו לפני מספר חודשים, התובעת הכללית של איי הבתולה הוציע צו לקבלת כל רישום הטיסות של כלי התעופה הפרטיים של אפשטיין, מהלך שמכניס את "הציבור הנאור" לפאניקה.
https://www.mirror.co.uk/news/us-news/passengers-epsteins-flight-logs-named-22714180

#follow_the_fallula

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *