מזכיר המועצה לבטחון לאומי בארה"ב: "הצנזורה בטוויטר היא סכנה לבטחון הלאומי". "הצנזורה הנאורה" ממשיכה להשתולל בארץ ובארה"ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במכתב שהגיש מזכיר המועצה לבטחון לאומי צ'אד וולף, הוא ציין שה"צנזורה הנאורה" של טוויטר שנובעת מהטייה פוליטית היא סכנה חמורה לבטחון המדינה. את המכתב הוא כתב בתגובה לכך שטוויטר צנזרו פוסט של פקיד בכיר בשירות המכס ואבטחת הגבולות שטען שסטטיסטית, החומה בגבול מקסיקו בולמת סחר בבני אדם ובסמים דרך הגבול ומרתיעה את העבריינים.

DHS Secretary Chad Wolf Labels Twitter Censorship as a National Security Threat

חשבתם שזה נגמר שם?

הביג טק ממשיך בשלו גם בישראל וגם בארה"ב:

1. ויקיפדיה מחקו כל זכר לארועים הגזעניים של בוגר תכנית המנהיגות לשינוי חברתי של "הברית הישראלית" (מטעם קרן טיידס של סורוס), אמיר השכל.

כמובן שהם גם דאגו לנעול את הערכים לעריכה, אתם כבר יודעים למה.

2. משטרת המחשבות של ג'ק דורסי מצנזרת "בצורה נאורה" פקידי מדינה של ארה"ב:

ברוכים הבאים ל- 1984.

3. כמובן שניסוי שביצע ה bbc ב 2017 חשף שתכנים מיניים של ילדים דווקא פחות מפריעים ל"אח הגדול והנאור" שלנו, וכ-80% מהתכנים הפדופיליים שתחקירן ה- bbc דיווח עליהם "לא הפרו את כללי הקהילה" של פייסבוק. כך הם גם סרבו למחוק 5 פרופילים של פדופילים מורשעים, אף על פי שהתקנון שלהם קובע שהם מחוייבים למחוק פרופילים של עברייני מין רשומים.
https://www.bbc.com/news/technology-39187929

4. כפי שכתבנו בערוץ הטלגרם שלנו, בשבוע שעבר נערך שימוע בסנאט לטוויטר, גוגל ופייסבוק. בשימוע, נציגי הביג טק חטפו חזק בעיקר מהסנאטור טד קרוז:

כתוצאה מהשימוע הזה, "האח הגדול והנאור", מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, החליט סוף סוף להחזיר לעיתון הניו יורק פוסט את חשבון הטוויטר שלהם, שננעל לאחר שהם פרסמו את סדרת הכתבות הראשון על השחיתות של משפחת הפשע ביידן.

ג'יימס וודס אומר ובצדק שהמנוולים מטוויטר כבר עשו את "המוטל עליהם" בכך שצינזרו את הניו יורק פוסט במשך יותר משבוע, ובכך חסמו את החומרים שלהם מלצאת לציבור הרחב בשבועות הקריטיים שלפני הבחירות:

____

תזכורת – גל ה"צנזורה הנאורה" לפני הבחירות והשתקת פרשת משפחת הפשע ביידן":

ה"צנזורה הנאורה" שוברת שיאים: האם הביג טק – גוגל, טוויטר ופייסבוק, מתערבים בצורה בוטה בבחירות לנשיאות ארה"ב?

תזכורת – האם פייסבוק זה פרוייקט הריגול "לייף לוג" של "דארפה" שהותמע בשוק האזרחי?

הצנזורה "הנאורה" של פייסבוק בארץ ובארה"ב: הקשר לסורוס, אמי פלמור והוקסנרים, והתירוצים המביכים לסתימת הפיות

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *