כל הדרכים מובילות (שוב) לרות דוד: עו"ד אילן ציאון מרעיד את האדמה הרקובה מתחת לפרקליטות וקסנר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אחרי שפרסם אמש על הפגישה הסודית של צמרת הדיפ סטייט הישראלי שמחזיקים זה על זה מנופים הדדיים: מנדלבליט, ניססנקורן, שי ניצן וליאת בן ארי, עו"ד אילן ציאון ממשיך במתקפה חסרת התקדים שלו על פרקליטות וקסנר וזורק פצצה אחר פצצה.

1. "ליאת בן ארי והבן שלה יכולים לתבוע אותי בבית משפט", "אני בטוח ב- 100% שמי שתקף את השוטר היה הבן שלה". עו"ד ציאון טוען שיש בידיו הוכחות חד משמעיות שהבן של בן ארי תקף את השוטר וש"הוד נאורותה", ועבריינית הבנייה הסדרתית בן ארי, שיקרה באזהרה בבית המשפט.

"ליאת בן ארי והבן שלה יכולים לתבוע אותי בבית משפט!" | עו"ד אילן ציאון מודיע אצל אבי רצון גי בידיו הוכחות לכך שהאדם שהיכה…

Posted by ‎גלי ישראל‎ on Saturday, 12 September 2020

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3667874953236164&id=100000410872103

כמובן שהדברים לא שודרו ולא ישודרו בתקשורת הפייק הממוסדת.

2. "השופט הנאור" שדן בעניין בנה לכאורה של בן ארי הוא לכאורה אחד מטייחי פרשת השחיתות של רשות המסים (רפי רותם ושוקי משעול) וסגנה של רות דוד.

ציטוט:
"שימו לב: השופט אליו נותבה הבקשה המוזרה של ליאת בן ארי בענין בנה (הטרדה מאיימת), הוא השופט מנחם מזרחי, מבית משפט השלום ברמלה, אשר היה סגנה של רות דוד בפרקליטות מחוז תל אביב והעיד במשפטו של רפי רותם. הפרקליטות הגישה דווקא ברמלה מכל המקומות. מוזר. נקודה למחשבה".

מפתיע אתכם שפרקליטות וקסנר בחרה לדון בבקשה לטייח ולצנזר כל אזכור לכך שבנה של בן ארי, לכאורה, הרים יד על שוטר, דווקא אצל השופט הזה ברמלה?

ה"שופט הנאור" הגדיל לעשות והעביר את נטל הראייה לליאת בן ארי, למרות שמי שהגיש את הבקשה היה מנדלבליט בשם בן ארי:

בינתיים פרקליטות וקסנר ממשיכה להסתבך בתוך שקריה, כאשר הם טוענים שעו"ד ציאון משקר. ציאון בתורו לא נשאר חייב ומאיים על הוקסנרים בתביעת דיבה.

מפתיע אתכם ששוב הכל מוביל לרות דוד?

האם היא עמוד התמך שעליו עומד בית הקלפים של הדיפ סטייט הישראלי כולו?

NOTHING CAN STOP WHAT IS COMING

#the_great_awakening

_

תמונת השער לקוחה מהטוויטר של חושף השחיתויות שוקי משעול שרות דוד תפרה לו תיק לאחר שחשף את השחיתויות שלה ושל חבריה ברשות המסים:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אביבה טליה עמרן 2020-11-14

    מדהים. פשוט מטןרף