נשיא סין שי ג'ינפינג מבצע טיהור חסר תקדים בקרב "הדיפ סטייט הסיני"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://www.zerohedge.com/geopolitical/president-xi-launches-historic-purge-against-chinas-deep-state

שי ג'ינפינג מסלק כמויות גדולות במיוחד של פקידים במשרד המשפטים ובמשטרה, תוך התמקדות בשנגחאי. שנגחאי ידועה כבסיס פעילות גדול מאוד של באי כוחם של תאגידי ומשפחות הגלובליסטים מהמערב.

האם שי ג'ינפינג מוביל מהלך דומה להפיכה בסעודיה של נובמבר 2017 או שמדובר בטיהור שנועד לבצר את מעמדו ותו לא?
בהפיכה בסעודיה נזרקו אנשי דיפ סטייט סעודיים רבים לכלא, לרבות הנסיך החזק ביותר – אלווליד איבן טלאל, בעל ברית קרוב מאוד של סורוס, הקלינטונים ושות, על ידי מוחמד בין סלמאן (mbs) ובני בריתו.

נזכיר שטראמפ הטיח ביקורת קשה מאוד כלפי ה- ccp, המפלגה הקומוניסטית הסינית, לרבות אישומים מרומזים בהנדוס והפצת וירוס ה covid19 כחלק מהברית שלהם עם מפעילי המפלגה הדמוקרטית. הסרטון הבא מכיל מקבץ קטן מאוד מהביקורת:

נזכיר גם שבניגוד למילים הקשות כלפי המפלגה הקומוניסטית הסינית, טראמפ תמיד היה רך מאוד עם הנשיא שי ג'ינפינג:
https://www.politico.com/news/2020/04/15/trump-china-coronavirus-188736

בנוסף, קיואנון היה רומז בפוסטים הישנים שלו ששי ג'ינפינג לכאורה משתף פעולה עם טראמפ והקואליציה שלו כנגד קבוצות הכח ה"נאורות" העולמיות, לרבות ההשתתפות הפעילה שלו במגעים עם קים ג'ונג און, אך נמנע מלהציג את הנשיא שי ג'ינפינג כ"מי ששולט בעניינים בסין" (פוסט מס' 140).

שאלות חשובות:

1. האם יש כאן סאבטקסט שאומר לנו ששי נאלץ לשתף פעולה עם תכנית ה- covid19 וההימור על הדמוקרטים כי הוא לא "הדיקטטור הכל יכול" כפי שמציגים לנו אותו בתקשורת הפייק? "נשיאים" באים והולכים אבל המנגנון המפלגתי והאליטות הסיניות נשארות.

2. האם ג'ינפינג מנסה לנקות אורוות ולבצר את שלטונו אל מול הדיפ סטייט הסיני?
כלומר, האם הטיהורים הללו נועדו לסלק אנשי דיפ סטייט שמינפו את הנשיא ג'ינפינג לשתף פעולה עם תכנית הוירוס והשת"פ עם האליטות "הנאורות" מהמערב?

3. האם שי ג'ינפינג אכן מנהל ברית בחשכה עם טראמפ והקואליציה שלו, והוא נאלץ בעל כורחו לשחק את המשחק עם הוירוס והברית בין האליטות ה"נאורות" מהמערב והמפלגה?

4. האם זו דיסאינפורמציה ובפועל שי ג'ינפינג הוא "עוד מאותו הדבר" והוא חלק בלתי נפרד מהאליטה של המפלגה הקומוניסטית הסינית, כאשר הטיהורים הללו הם לא יותר מדבר שבשגרה?

___

תזכורת – משחקי ה 5g והוירוס הסיני:

משחקי ה-5G: הוירוס הסיני

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *