מתחמם שם בגזרת הוירוס הסיני "הנאור"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

1. ה"נאורות" המזוייפת מתפוצצת לחובבי האאוגניקה השבדים בפרצוף:

"שבדיה סוערת לאחר שחילופי הודעות דואר אלקטרוני חושפות כי האפידמיולוג הראשי במדינה, אנדרס טגנל, שקל להקריב את האזרחים המבוגרים במדינה על מנת לייצר חסינות עדר במהירות האפשרית."

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/447489

2. פרופ' ג'יוזפה טריטו הוא מומחה לביוטכנולוגיה וננוטכנולוגיה, בעל קריירה אקדמית ענפה שמכהן גם כנשיא האקדמיה העולמית לביוטכנולוגיה (אקדמיה שהוקמה תחת המטריה של ארגון unesco של האו"ם). בספרו החדש, במשך 272 עמודים טריטו מפרט כיצד כל הדרכים מובילות לכך שהוירוס הונדס על ידי הסינים.

הוא מתמקד ספציפית במכון הוירולוגי בוואהן שהוא בעל סיווג p4 (רמת הסיווג הגבוהה ביותר שאומרת שהמכון מחזיק נשק ביולוגי מסוכן במיוחד). המכון בווהאן הוא היחיד בסין בעל רמת סיווג שכזו והוא נבנה בסיוע צרפתי. לטענת טריטו, הכל התחיל מהסארס (ממשפחת וירוסי הקורונה) ששוחרר לעולם ב- 2003 והסינים מסרבים עד היום לשחרר את הגנום של הוירוס המקורי כפי שזוהה בהתפרצות הראשונה שלו.

לטענתו, הדבר מעיד על כך שהסינים לא רוצים שיפתחו חיסון יעיל לסארס בשיטת ההנדסה הגנטית לאחור (reverse gentics) וכן שהסינים לא רוצים שיחשפו עדויות לכך שהם הינדסו את הוירוס כנשק, טענה שלשיטתו יש לה סימוכין נוספים.

טריטו טוען שלאחר מגפת הסארס נעשה מאמץ לפתח חיסון ב- 2 זירות, זירה אחת היא סין ששם הוקם המכון הוירולוגי בווהאן ב 2005 והזירה השנייה היא ארה"ב – המעבדה של פרופ' ראלף באריץ'.
פאוצ'י הידוע לשמצה, תמך במחקר של באריץ' וספציפית בשיטה ביולוגית שנחשבה מסוכנת במיוחד, ולכן המחקר כולו הועבר לסין.

בסין, העבודה של החוקרת שי ז'נגלי שהתחילה כ"מפתחת חיסונים לסארס", עניינה מאוד את הדרגים הגבוהים של המפלגה והצבא הסיני משום ששיטת ההנדסה הגנטית לאחור עשויה לשמש לא רק לפיתוח חיסון, אלא גם להנדסת זנים חדשים של הוירוס, הגברת קטלניותו והינדוס תכונותיו לפי הצורך.

למעשה שי מצאה את עצמה כעוד בורג במכונה שנקראית ה"תמיכה האזרחית לצבא". זו שיטה שבה הצבא מלווה פיתוחים אזרחיים בעלי פוטנציאל צבאי, וכאשר המחקר האזרחי מגיע למיצוי, הוא משתלט על כל העניינים. ואכן, הגנרל צ'ן ווי, המומחה מס' 1 לנשק ביולוגי בכל סין, מונה לאחראי על המכון הוירולוגי בווהאן, אחרי התפרצות ה covid19 ואילו החוקרת שי ז'נגלי נעלמה.

Nothing to see here?
https://www.zerohedge.com/medical/renowned-eu-scientist-covid-19-was-engineered-china-lab-effective-vaccine-unlikely

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *