פרטים נוספים על גיליין מקסוול: מי הן 4 ה"סגניות" שלה ומהו השם המעניין שעלול לטייח? מי זו רייצ'ל צ'נדלר? ולאיזו משפחה ישראלית קשורה משפחת מקסוול?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ארבעת הסגניות של מקסוול, שרה קלן, אדריאנה רוס, לסלי גרוף ונדיה מרסינקובה זכו מההפקר בעסקת הטיעון של אפשטיין ב- 2009, הפעם זה לא המצב. כמו כן מסתבר מקסוול העסיקה יוצאי צבא בריטים שיסייעו לה להיסתרר מפני ה- FBI והחליפה מקום מסתור 36 פעמים.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8513823/Four-women-accused-supplying-young-girls-Epstein-abuse.html?fbclid=IwAR0iJwgGJOjj5of27oUYFheu2BZJf9eAaFsFwXSm_tTQFt3rBGueOuLyxZE

מעניין לציין שהבת של ראש ה- FBI המושחת של אובמה – ג'יימס קומי, מורין קומי, היא דמות מפתח בצוות התביעה של מקסוול. ג'יימס קומי מעורב עד צוואר בפרשת #אובמהגייט, האם זה אומר שמורין עשויה לטייח חלקים מהפרשה?

https://www.lamag.com/citythinkblog/ghislaine-maxwell-hearing-discovery/

לסיום – שני פרטים חשובים נוספים:

1. מי המשפחה הישראלית שמקושרת למשפחת מקסוול? משפחת לפיד כמובן.
#תראו_מופתעים

משפחת לפיד ומשפחת מאקסוול. מ׳קרן וקסנר׳ ועד ה׳מאדם׳ של אפשטיין

הקאטרי אקספרס של קרן וקסנר ליאיר לפיד

2. תזכרו את השם "רייצ'ל צ'נדלר-גינס, בת למשפחת צ'נדלר המיוחסת שנשואה למשפחת העל גינס. אם אתם מכירים את פרשת השחקנית אליסון מאק וכת שפכות המין וסרסור הילדים NXIVM שמקושרת לקלינטונים וללוביסטים של הדמוקרטים, הרי שצ'נדלר היא אליסון מאק פי 1000. צ'נדלר הייתה ספקית של אפשטיין ואחרים, והיא גם הייתה מעורבת עם חברת MC2 של ז'אן לוק ברונל (מנהל סוכנות הדוגמנות של אפשטיין), השם שלה יככב בעתיד לא פחות ממקסוול, בעתיד נביא סקירה של המחקר שנעשה עליה ברשתות. אתם תהיו בהלם ממה שתחשפו אליו, גם מי שמכיר את פרשת #פיצהגייט מקרוב.
צ'נדלר החזיקה "סוכנות דוגמנות" בעצמה עם שותף נוסף, "סוכנות" שנראית יותר כמו מיזם לסחר בבני נוער וקטינים.
לאחר שהיא לכאורה נחקרה ב- FBI, היא הורידה כל זכר לפעילות שלה ברשתות החברתיות. דרך המחקר על צ'נדלר עלו מספר שמות מעניינים, כולל דמות מישראל.

סוכנות הדוגמנות לסחר בקטינות של אפשטיין והקשר הצרפתי פועלת בישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *