בלעדי לקונספיל – כנופיית הלוליטה של לזלי וקסנר: מי הם מפעיליהם של אפשטיין וברק ומי זה "הסוכן" MEGA, האם מדובר ברשת "נאורה" שהפעילה את מערך הסחיטה של אפשטיין לצרכיה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קירבי סומרס, מקורבנותיו של אפשטיין הטילה כמה וכמה פצצות. ראשית כפי שפרסמנו, היא טענה שברק שכב עם קטינות בחסות אפשטיין, וצייצה מחדש ציוצים של ישראלים בנושא:

מתקרבים לנקודת רתיחה: מתלוננת נוספת בפרשת אפשטיין טוענת שאהוד ברק ולזלי וקסנר היו מעורבים במין עם קטינות ומשתפת ציוץ של ישראלי בנושא

לאחר שהעניין הפך לויראלי, היא החלה לעסוק בנושא נפיץ במיוחד. עבור מי אפשטיין עבד, והאם מדובר בקבוצה שלא באמת שייכת לאף מדינה אלא מהווה צד ג' שמייצג קבוצת בעלי אינטרס?

"אפשטיין עבד בשביל כולם", כלומר בשביל מפעילים לא ידועים כלשהם.

ואז היא מפילה פצצה:
מיהו הסוכן MEGA שלכאורה פעל בבית הלבן של קלינטון והחזיק עליו חומרי סחיטה?
"ארי בן מנשה" ו'רפי איתן" המקורות של הסיפור הזה כפי שהוצג בספר "מרגלי גדעון" טענו לכאורה שמדובר ב"סוכן" של המוסד, אך האם הגרסה הזו נכונה, או שהיא דיסאינפורמציה שמספרת רק חלק מהסיפור?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gideon's_Spies

סומרס רומזת לנו ש"מגה" היה אפשטיין:

גם הל.א. טיימס הזכירו את "מגה" בכתבה ישנה שלהם על "ריגול ישראלי בוושינגטון":
https://www.latimes.com/archives/la-xpm-1997-05-18-op-59966-story.html

האם הריגול היה "ישראלי", או "צד שלישי נאור" שהפעיל את מיזם אפשטיין?

כעת בוא וניקח את זה צעד קדימה. הכירו את "קבוצת MEGA" והקשר לאפשטיין:

תקציר:
1. בשנת 1981 אפשטיין היה מעורב בסקנדל כלכלי בחברה בה עבד – בר סטרנס, שבמרכזו עמדה משפחת העל ברונפמן וחברת סיגרם שברשותה.
2. #תראו_מופתעים – משפחת ברונפמן עמדה במרכז פרשת העמותות של ברק, כאשר הכסף שהיא העבירה לעמותות הקש של ברק הלך לפעילות הפוליטית שלו.
3. לאחר הסקנדל בבר סטרנס, אפשטיין עזב ועבר להיות תחת חסותו של לזלי וקסנר.
4. לאחר שאפשטיין עבר לחסות וקסנר, הוא הוכנס למרכז העצבים של הדיפ סטייט העולמי – ארגון ה- CFR והמועצה הטרילאטרלית. ב- 1992 וקסנר הכניס אותו לניהול הקרנות שלו.
5. וקסנר העביר את כל ההון שלו לניהול תחת אפשטיין.

אפשטיין – וקסנר – ברונפמן – ברק.
NOTHING TO SEE HERE?

עכשיו הסיפור נהיה מעניין, הקשרים של אפשטיין עם וקסנר וברונפמן מובילים אותנו ל- "קבוצת מגה":

קבוצת מגה הוקמה על ידי צ'ארלס ברונפמן, הדמות המרכזית בפרשת העמותות של ברק, ולזלי וקסנר, שלקח את אפשטיין תחת חסותו והפעיל את קרן וקסנר להכשרת הדיפ סטייט הישראלי.
הקבוצה הזו שמרה על חשאיות בקפדנות, לפי דברים שאמר ברונפמן לעיתון הוול סטריט ג'ורנל אשר ב1998- ניסה לחקור מה הולך שם בפנים, ויצא עם כתבה שהיתה יותר יח"צ מכתבה (מה שנקרא LIMITED HANGOUT – מוזמנים לחפש את המושג בגוגל).

השותפות הזאת מעניינת לאור העובדה שקרנות וקסנר וברונפמן מעבירות הכשרה עם אנשים שעברו במסלול משותף לשתי הקרנות. כמו גם ישנו קשר חברי חם שנשמר לאורך השנים בין המנהלים וקסנר וברונפמן עד ימינו, וכמובן נזכיר שוב ונסכם, את מעברו של ג'פרי אפשטיין, מהחריגה על סחר עם מידע פנים בהצעת רכש של חברת סיגרם של ברונפמן היישר לידיים וניהול הנכסים והקרנות של וקסנר באותם שנים של שותפויות מגה.

להרחבה אנו מזמינים את כולם לקרוא את התחקיר המלא שלנו על "קבוצת מגה":

לחקור אם אהוד ברק נסחט על ידי כנופיית הלוליטה של וקסנר

💥
שימו לב לזה "קבוצת מגה" הוקמה למעשה ב- 1991, השנה שבה נרצח (לכאורה) רוברט מקסוול ונמצא צף במים מחוץ ליאכטה שלו "ליידי גיליין" (על שם בתו). בנוסף, העובדה שהקבוצה הוקמה ב- 1991 מעידה על כך שהיא פעלה בשנות כהונתו של ביל קלינטון כנשיא ארה"ב.יתרה מזאת, הבנות היורשות למשפחת ברונפמן בעצמן נתפסו מנהלות ומממנות רשת סרסור בנשים ואף ילדים בכת nxivm הידועה. סטטיסטית הסיכוי אפסי ששני המייסדים במקרה קשורים לרשת סרסור בנשים. אלא אם כן…

שאלות לסיום:

האם ה"סוכן מגה" היה למעשה ה"סוכן של קבוצת מגה", כלומר ג'פרי אפשטיין? האם הוא היה זה שהחזיק סחיטה על קלינטון? האם המפעילים היו וקסנר וברונפמן? האם ברק הופעל על ידם בעקבות חומרי הסחיטה שאפשטיין החזיק עליו? האם מקסוול הייתה המפעילה והמנהלת הישירה של אפשטיין והרשת שלו, מטעם קבוצת מגה?

#follow_the_fallula
___

לקריאה נוספת – קבוצת מגה:
http://archive.is/iZTFT

Bronfman Links to Epstein and Wexner

https://nymag.com/nymetro/news/politics/international/features/11158/

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *