בלעדי לקונספיל: המדריך המלא לתופעת הרשת QANON – רק העובדות, ללא פייק ניוז ובעברית. חלק א' – הקדמה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"האם QANON אמיתי?" "מה זה לעזאזל WWG1WGA?". המדריך הזה הוא המקור הכי מקיף שתמצאו בעברית על נושא קיואנון והוא יענה לכם על כל השאלות האלה והרבה יותר מזה.

קיואנון, או בקיצור קיו (Q), זה נושא שנתקלים בו יותר ויותר ברשתות הישראלית לאחרונה, אך לצערנו רב המידע שתמצאו הוא דיסאינפורמציה: שקרים במקרה הרע וחצאי אמיתות במקרה הטוב. הדוגמה הכי בולטת לשטויות שכותבים ברשתות היא הטענה שהסלוגן #FOLLOW_THE_WHITE_RABBIT הוא סלוגן שקיו משתמש בו. בפועל, הסלוגן מעולם לא נכתב על ידי קיו, ומדובר ברפרנס לסרט המטריקס ותו לא. זה מראה לנו שוב, כמה קל לזרוע דיסאינפורמציה ברשתות, אפילו אם אין מאחורי זה כוונה רעה.

במאמר הזה אתם תקבלו את אוסף החומרים הכי תמציתי, מדוייק ואמין שתמצאו ברשת, ואחרי שתעברו על החומרים, אתם תוכלו לשפוט בעצמכם ולקבוע:

1. מה זה בכלל "קיואנון"?
2. האם תופעת קיואנון אמיתית או שמדובר בהטרלה?
3. האם יש קשר בין קיואנון לטראמפ ואנשיו?
4. מה המטרה של "מבצע קיואנון".
5. מה המטרה של דוחפי הדיסאינפורמציה ברשתות שחטפו את הסלוגנים של קיואנון (למשל הסלוגן WWG1WGA), לצרכיהם הפוליטיים-תעמולתיים?

מה שלא תוכלו לענות עליו זה "האם טראמפ-קיו הם באמת "לטובתנו"", משום שזה כבר נתון לפרשנותו של הקורא, שמוזמן כרגיל לא להאמין לשום דבר עד שהוא לא הוכיח את זה בעצמו.
____________

לפני שנתחילים לדבר על קיו, נביא לכם נאום של טראמפ שרב הציבור לא מכיר. מדובר בנאום אסטרטגי חשוב מאין כמוהו. זה נאום שמסביר לנו:
א. מי נלחם נגד מי?
ב. מהי המלחמה בכלל?

נשמע דומה למה שקורה בארץ, לא?
____________

כעת נעבור לדבר על קיו:

נתחיל עם סרטון ישן וקצר שיתן לנו הקדמה ל"מה זה קיואנון?":

כעת, נעבור לסרטון היכרות כללי שחלקכם אולי מכירים. הוא נוצר על ידי יוטיובר אמריקאי שכינויו ברשת הוא JOE M (החשבונות שלו צונזרו ברשתות החברתיות פעמים רבות). שימו לב, בניגוד למה שרבים חושבים, לא(!) מדובר על סרטון רשמי של קיואנון.:
https://www.bitchute.com/video/dzYJCvnuwmnc/

אז מה זה קיואנון, במשפט אחד?
קיואנון זה ערוץ תקשורת אחורי להעברת מידע לציבור, בצורה שעוקפת את תקשורת הפייק הממוסדת.
_

בחלק השני אנו נצלול עמוק יותר ונבין את החשיבות הגדולה של QANON במלחמה נגד קבוצות האינטרסים של "האליטה הישנה והנאורה" והדיפ סטייטים ברחבי העולם שמשרתים את האליטות האלה – בין אם במודע ובין אם לא.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *