מלחמת הגזעים של הדיפ סטייט מעלה הילוך – מי האחוות הסודיות מאחורי הקלעים

מלחמת הגזעים של הדיפ סטייט מעלה הילוך – מי האחוות הסודיות מאחורי הקלעים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ובכן, כבר היה אפשר לנחש שהעורך דין אשר ייקח את התיק של ג'ורג' פלויד אשר הצית מהומות ברחבי ארה"ב יהיה בנג'מין קרמפ מהאחווה של הבנייה החופשית של פרינס הול.

https://phaohio.org/famous-prince-hall-masons

נוסף על כך מסתבר עכשיו שהמנתח הבלתי תלוי שיבדוק את הגופה של פלויד יהיה אותו אחד שבדק את הגופות של קנדי וג'פרי אפשטיין (שלא התאבד).

https://nypost.com/2020/05/29/ex-nyc-medical-examiner-to-perform-autopsy-on-george-floyd/?fbclid=IwAR0vQrDFX4GhJKYeqOK34QqNHX6YYZTkHjCfYLEDsca4ByYYfM_5Z5tRYD0

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Baden

על כן ניתן לכם רקע על מי האחוות הסודיות של הדיפ סטייט אשר מנסות לדחוף למלחמת גזעים בארה"ב במטרה להחליש את אמריקה ולהחליף אותה בסין כמעצמת העל השלטת. מאמר מלפני 7 שנים:

בשבועות האחרונים התשקורת המרכזית מהפנטת את כולם עם המקרה של טרייבון מרטין וזימרמן, וכל היום מנסה לדחוף לראש שמדובר בעניין גזעני גרידא, מי שלא מסכים כמובן מתוייג כ"גזען" על ידי התשקורת הפרוגרסיבית ומשטרת המחשבות של ה"תקינות הפוליטית".אין מה להיות מופתע שכבר מנהיגים שחורים כגון ג'סי ג'קסון ,אל שארפטון , ראשיי אומת האיסלאם של פרחאן, וראשיי הNAACP מנסים להוציא מחאות אלימות וליצור מתח בן-גזעי סביב המקרה…. הפלא ופלא,

ראשיי הNAACP
ג'סי ג'קסון
אל שארפטון
ראשי אומת האיסלאם של פרחאן
והכי חשוב,אבא של טרייבון מרטין, הנער שנורה,
כולם חברים באחוות הפרינס הול של הבונים החופשיים בארה"ב.

למען האמת טרייסי מרטין הוא רב בונה, ואף שריינר איסלאמו-מאסוני, דרגה גבוהה אשר מציבה אותו כראש מחוז בפלורידה.

קישור: 
על המתח הבין גזעי שאותם אנשים וקבוצות מקדמים

המקור של כולם בבנייה החופשית והשריינרים של פרינס הול.

אובמה ולשכת פרינס הול של הבונים החופשיים (כמעט בטוח שהוא חבר לשכה, ללא ספק הם נמצאים סביבו ובזכותם הוא מודה שהוא נשיא).

הלשכה של השחורים בבנייה החופשית המכונה פרינס הול החלה ממש עם הקמתה של ארה"ב. הלשכה הוקמה על ידי האח פרינס הול אשר היה השחור הראשון שהשיג באותו הזמן אישור מהלשכה המרכזית להיות בונה אפרו אמריקאי ואף להקים לשכה משלו שנשארה עד לימינו (כיום רוב רובם המוחלט של הלשכות המרכזיות מכירים בלשכות פרינס הול). מה שמעניין הוא שההפרדה בבנייה החופשית בין שחורים ללבנים היא כל כך עמוקה (יעוד לשכות רק לשחורים ולשכות רק ללבנים), עד כדי שגם לאחר כל תהליך ההתחברות בין שתי האוכלוסיות בכל שאר המקומות הציבוריים והחברתיים בארה"ב, בבנייה החופשית נראה שההפרדה מואד בולטת וטבועה באופן די מסורתי. חשוב להבין שיש כאן עניין מאוד מהותי ואף מעניין, בעוד השתיים מאוד מכבדים את הבנייה החופשית ואת ההפרדה ואף עוזרים זה לזה בטקסים ובשמירה על המסורת המאסונית, כל אחד מהם גם מוציא מתוכו את המארגנים הקהילתיים האגרסיביים ביותר המקדמים מתח בין גזעי ותורה גזענית ייחודית שסביבה מתנהל המסדר (בבקשה אנחנו מתאפקים לא לממש את חוק גודווין).

אז להלן דוגמא מאוד בולטת ואף בוטה של אותה תופעה. אנו יודעים למשל על פארחאן וכיצד אומת האיסלאם אותה הוא מנהיג נוצרה על ידי השריינרים של לשכת פרינס הול (פארחאן עד היום מרצה בלשכות שלהם). לרוב ידוע על האנטישמיות והגזענות נגד הלבנים המכונים לעיתים "גזע השטן" על ידי חברי הכת של פארחאן ופארחאן עצמו. פחות ידוע על עוד קבוצה שהתפלגה מאומת האיסלאם של פרחאן* על ידי ח'אליד עבדול מוחמד, אדם כרזימטי בצורה מטורפת, משכיל, ואף שריינר מייסון בעצמו בלשכות פרינס הול. ראו כאן שני סרטונים. האחד הרצאה של האח ח'אליד מוחמד בתוך לשכת שריינרים של הבונים החופשיים, נותן דרשה מאסונית, משהו שלרוב לא היה ידוע לאף אחד, ולעומת זאת ביום יום ראו אותו כמנהיג הפנתרים השחורים החדשים, איך הוא מסית לרצח וג'נוסייד נגד לבנים בדרום אפריקה, ולא רחוק מזה גם נגד לבנים בכלל במקרים אחרים:

* (אחד מסימני ההיכר של כל כת הוא ההסתעפויות והנטייה להתפלגות פנימית, ע"ע טיילור בנושא כתות)

כשריינר בלילה:
(עולה לדבר מאמצע הסרטון):
https://www.youtube.com/watch?v=FB2c2x-FzS8

מארגן קהילתי צמא דם ביום:
https://www.dailymotion.com/video/x31v98o

עבור הגרעין הקשה שקורא אותנו פה, אתם בטח שואלים האם מותו של טרייבון מרטין הוא טקס הקרבת קורבן של המיסטריות? אנו לא יודעים, אבל! שימו לב לתאריך שבו נורה טרייבון מרטין, ה26 לפבואר, זה בדיוק יום החג החשוב של "אומת האיסלאם של פרחאן" הנקרא "יום המושיע" שבא לחגוג את לידת מקים הארגון אשר הם מאמינים שהוא אללה בשר ודם (וגם השריינרים של הסקוטיש רייט הלבנים , שנגיע אלייהם בהמשך הכתבה, מאמינים בלב שלם בכל הפולחן שלהם באללה כפי שהם משמרים בטקסים שלהם!).

דוגמא קלה שבקלים, אחת מיני רבים, לגבות מה שנאמר בסוגריים.
https://www.facebook.com/media/set/…

אללה בשר ודם שהקים את אומת האיסלאם (כפי שהם מאמינים, ושאליהו מוחמד ופראחן הם נציגו עלי אדמות, ומתקשרים ישויות ואותו לקהל המאמינים שלהם) נקרא נובל דרו עלי, או וואלס פאראד מוחמד כפי שסקרנו בכתבה קודמת בנידון (ראו קישור סוף הפסקה), ואחד מחסידיו המוקדמים Robert Karriem באמת היה מעורב בביצוע רצח פולחני ונתפס על ידי הרשויות!
Brown, Nikki L. (2008). The Jim Crow Encyclopedia: Greenwood Milestones in African American. Greenwood Publishing Group. p. 566.

https://conspil.com/2017/09/black-shriners-revolution/

(הערה: כמו כן, אותו יום, ה26 לפבואר, הוא התחלת חג האיאם-אי הא של דת הבהאים של הסדר העולמי החדש.)

ובכן, האם התופעה הזאת גם רווחת בלשכות השריינרים והסקוטיש רייט של הלבנים?
חד משמעית כן.

שימו לב להיסטוריה:

נתמקד בזרם הנוסח הסקוטי של הבנייה החופשית הדומיננטי בפוליטיקה, ואשר שומר על דוקטרינת האילומינטי כמעט על טהרתה בתוך הבנייה החופשית. 
(ראו פוסטים קודמים, ו/או גם קישור בהמשך אחרי הסבר על הדרגה ה33).

הסקוטיש רייט החל דרכו באיי הודו המערבית בחלק האחרון של המאה ה18. איים אלו היו ביבשת העולם החדש (ארה"ב של ימינו) וכללו את הקריביים, ג'מייקה, האיטי ועוד. באותה תקופה האיים נקראו הודו המערבית, בין היתר כי הם נשלטו על ידי חברות המסחר הימי של המעצמות האירופאיות (הולנד, בריטניה, צרפת, וכו') אשר נקראו ה west india company. לכל מעצמה היה נתח משלה באזור, וסחר בעבדים היה פורה מאוד באותם מקומות. שם בהאיטי, אדם בשם אסטין מורין, Estienne Morin, חניך של הבנייה החופשית החל לפתח את הדרגות הגבוההות בצורתם הגולמית של הסקוטיש רייט (ועיקר עבודתו על כך תאמינו או לא נעשתה בג'מייקה). 
-ראו הערה: *1 סוף מאמר (יהיו עוד).

ובכן, הסביבה שבה התפתח הנוסח הסקוטי היית סביבה של מוסד העבדות, אך הדברים נהיים הרבה יותר מעניינים במאה ה19 כאשר הפולחן של הסקוטיש רייט פותח ונערך כפי שהוא היום על ידי, כמובן ידוע לרובכם, החניך אלברט פייק. פייק נכנס לבנייה החופשית וממש בזמן שיא טיפס כל הדרך עד לדרגה ה32 הגבוהה ביותר (33 זאת דרגת כבוד, כמו פרופ' של כבוד באקדמיה, גם נחשב גבוהה, אך בהיררכיה מגיעים עד 32, ואז ניתן להכנס לקליקה יותר סודית ואליט שנקראת השריינרים של הדרגה ה32, שם נתקלים בפולחן איסלאמי סופי (Sufi) שלם ואת האנשים בעלי השררה החזקים בעולם מסתובבים עם תרבושים). 
https://www.facebook.com/media/set/…

ובכן, אלברט פייק החל לפתח את הנוסח הסקוטי ולהעמיק את הפולחן סביב הדרגות כאשר באמצע עבודתו פרצה מלחמת האזרחים בארה"ב. המלחמה כידוע היית בין אנשי הצפון לדרום, את הצפון הוביל הנשיא אברהם לינקולן מטעם המפלגה הרפובליקנית, מנגד הדרום רצה לשמר את מוסד העבדות עד כדיי שנכנס למלחמת האזרחים כדיי לנסות לשמר אותו כאשר איים גם במה שנקרא secession שזה פרישה מארצות הברית להתנהלות אוטונומית מחוץ לתחום הפדרלי (מה שפרחאן מנגד רוצה לעשות עם אומת האיסלאם כיום, וכמו כן ממשיכיו כמו ח'אליד עבדול מוחמד שהוזכר לעיל).

אלברט פייק היה פעיל עד מאוד במלחמת האזרחים האמריקאית, ולא סתם, הוא היה פעיל מטעם הדרום. לאלברט פייק היו עבדים, הוא היה עורך של עיתונים שבהם הוא היה מצדיק את שימור העבדות בדרום ואת החשיבות ואף (מבחינתו) האצילות שבכך שאם הם יזניחו את העבדים, זאת תהיה ממש הפקרות. יש לציין שבגלוי דעותיו נחשבו מתונות, אך תכף יתברר מה שהיה פחות גלוי. ובכן, אחד הדברים שפייק עשה עבור הקונפדרציה של הדרום במלחמה על שימור העבדים היה לחמש ולגייס עבורם שבטים אינדיאנים בעיקר משבטי הצ'ירוקי והצ'וקטאו (choctaw). פייק מצא בן ברית קרוב באותם שבטים אינדיאנים מכיוון שגם הם השתמשו הרבה בעבדים, והיו בקשרים קרובים עם אנשי הדרום ואף חיו איתם בשלום ושיתוף, אותם שבטים אינדיאנים רצו גם הם לשמר את מוסד העבדות ולכן קיבלו מפייק את התחמושת והסכימו להתגייס עבורו לעזור לדרום (קצת זורק לפח הרבה מתאוריות הפרא האציל של האקו פאשיסטים). [*2]

ובכן, הרומן של פייק והאינדיאנים הצ'ירוקים לא הסתיים כאן, הוא עזר להם להקים סוג של מערכת אחווה סודית אצלהם אשר נקראו הBlue lodges ממש כפי שהדרגות הראשונות בבנייה החופשית נקראו, ויחד עם זאת הצ'יפים (המנהיגים) של אותם שבטים אינדיאנים הועלו על ידי אלברט פייק לדרגה הגבוהה ביותר במערכת עלייה חלש, הסקוטיש רייט של הבנייה החופשית. כאן כבר נביא לכם ממש מקורות שמפרטים את הנושא.

Native American Freemasonry: Associationalism and Performance in America
By Joy Porter עמוד 217.

books.google.co.il/books?isbn=0803225474

ג'וי פורטר היא פרופ' בנושא היסטוריה של הילידים. היא מתמחה בין היתר גם בבנייה החופשית בארה"ב.
http://www2.hull.ac.uk/fass/history/ourstaff/joyporter.aspx

על העלאתם של אותם צ'יפים אינדיאנים על בידי פייק לדרגה ה33 ניתן לראות גם במקורות מאסונים רשמיים הסוקרים את חברייהם המפורסמים.
10,000 Famous Freemasons from K to Z – Volume 3 – Page 357
books.google.co.il/books?isbn=1417975792
William R. Denslow

פרופ' ג'וי פורטר ממשיכה לסכם את הנושא בצורה מופתית בספרה (עמ' 223) כיצד לימים אותם קבוצות מאסוניות של אינדיאנים בעלי עבדים וצ'יפים שפייק העלה לסקוטיש רייט (רובם ממוצא אירופאי שהתחבר לאותם שבטים) הגיעו למסקנה שהם נאלצים לקחת את הנושא צעד קדימה להקים את אחוות האבירים של המעגל המוזהב יחד עם עוד מנהיגים לבנים מהדרום. למי שלא יודע זאת היית אחת מן האחוות הסודיות אשר פעלה בארצות הברית בתקופת מלחמת האזרחים האמריקנית. האבירים הללו היו קבוצה של גברים לבנים בעיקר אשר רצו ליצור אימפריה אמריקנית סביב כל אזור מפרץ מקסקו והקריבים (מכן שמם המעגל המוזהב) של שדות סוכר ומטעים שונים שבהם יעבדו עבדים שחורים. האבירים של המעגל המוזהב היו אחת מן הקבוצות העקריות שדחפו את הדרום להתנתק מהאיחוד והזרימו כספים רבים לקופת ממשלת הדרום בשבל לממן את מלחמת האזרחים. הממשל הפדרלי ידע על קיום האחווה וניסה ללא הצלחה לחדור לתוכה. ללא ספק המימד הפולחני האוקולטי רווח עד מאוד באותה אחווה סודית, ואף הדמיון שלהם לדרך פעילות האילומינטי בהבניית האחווה דרך טבעות של השפעה המאצילות את פעילות הקבוצה מהמרכז שהיה אמור להיות באזור קובה לטבעות חיצוניות יותר שיכסו טריטוריות עד הקאריביים, מקיסקו, ואמריקה הצפונית.

שיטת הטבעות של האילומינטי:

עוד על כיצד פייק יצר את הרשת המאסונית שהפכה לאבירי המעגל הזהוב:
פרופ' להיסטוריה מהארווארד שבאמת קיבל את כל אותות ההצטיינות (phi beta kappa), פרופ' William G. McLoughlin, בספרו The Cherokees and Christianity, 1794-1870: Essays on Acculturation and cultural persistence, עמ' 118. 
books.google.co.il/books?isbn=0820331384

לאחר מלחמת האזרחים האחווה כביכול נעלמה אך אנשים שהיו חברים בא הנהיגו חבורות של שודדים שגנבו כסף וזהב מן הממשל הפדרלי והעלימו אותו. גם חברים בולטים באחווה קיבלו לפיקדון את כספי הדרום מג'פרסון דיוויס נשיא הדרום בשביל שישמרו עליו מפני הממשל הפדרלי. ידוע שאחיו של ג'סי ג'יימס השודד הנודע היה חבר באחווה וגם Buckner Stith Morris ראש העיריה השני של שיקגו, כמו כן ג'ון וילקס בות',וSam Houston המושל השביעי שלצ טקסס ועוד.

ג'ון וילקס בות' היה כידוע רוצחו של הנשיא אברהם לינקולין ששחרר את העבדים במלחמת האזרחים. (קטע, הא?). הנה המקור שחושף את המידע מהפרוטוקולים המראים כי הוא אכן היה חבר באחווה.

https://en.wikipedia.org/wiki/Knights_of_the_Golden_Circle#cite_ref-20

ומנגד, מי היה לינקולן? לינקולין הגיע להנהיג ולהקים את המפלגה הרפובליקנית האמריקאית (זאת ששרדה עד היום) ממפלגת הויגים שהתפרקה. חלק ארי ממפלגת הויגים רבותי היה מורכב מאנשי המפלגה האנטי-מאסונית… כן, היית מפלגה כזאת…ויודעים משהו? אחד האנשים החשובים שדחפו את לינקולין לתפקיד הנשיא היה Thurlow Weed, מהמנהיגים הבולטים והקולניים יותר של המפלגה האנטי-מאסונית. מעבר לכך בקבינט עצמו של לינקולן ישבו כמה אנשים מאותה מפלגה, ואת זה לא סיפרו לכם כמעט בשום מקום.

אבירי המעגל הזהוב (סימלי המיסטריות):
http://www.truedemocracy.net/hj36/722646.jpg
(עם גולגולות ועצמות)
http://upload.wikimedia.org/…/200px-Knights_of_the_Golden_C…

ובכן רבותיי, לא סיימנו עם פייק. אלברט פייק ידע טוב מאוד מה הוא עושה, הוא למען האמת הצהיר שהגזע הלבן בארה"ב חייב ללא דיחוי להקים אחווה סודית רק של לבנים שתעזור אחד לשני, ואשר אליטה פנימית תוציא לפועל את רצון הכלל באותה אחווה (סוציאליזם בטהרתו), ושכך הם יוכלו לתמוך ולהתגונן מפני מי שפייק כינה ה"כושים" והאיום שהם חס וחלילה יקבלו זכות בחירה וזכויות פוליטיות בכלל, מה שיאפשר להם למשל להעיד בבתי משפט ולבטא בכלל את עמדתם פוליטית כנגד הלבנים (כך פחד פייק).

As owner-publisher of the Memphis, Tennessee, Daily Appeal, Albert Pike wrote in an editorial on April 16, 1868:

"With negroes for witnesses and jurors, the administration of justice becomes a blasphemous mockery. A Loyal League of negroes can cause any white man to be arrested, and can prove any charges it chooses to have made against him. …The disenfranchised people of the South … can find no protection for property, liberty or life, except in secret association…. We would unite every white man in the South, who is opposed to negro suffrage, into one great Order of Southern Brotherhood, with an organization complete, active, vigorous, in which a few should execute the concentrated will of all, and whose very existence should be concealed from all but its members."

*המילה suffrage פה היא לא במשמעות סבל (suffer). זאת מילה שמשמעותה זכויות פוליטיות והצבעה.

עד פה מאוד ברור מה היו מעליליו של אלברט פייק, אך מכאן והלאה נהיה מעט עמום, ומשום מה מאוד חשוד שרוב החוקרים הקונספירטיביים מנסים בכל הכוח להראות שאלברט פייק קשור להקמת הKKK, דבר שהרבה יותר קשה, ואשר נתקל בהרבה יותר התנגדות ונסיונות הפרכה מצד המאסונים עצמם, וכמו כן מזניח לגמרי את נושא אברי המעגל הזהוב שהוא ברור ומובחן מבחינה היסטורית,אין עליו עוררין, ויתכן שהוא גם חמור יותר. המאסונים עצמם נראה משתמשים בסוג של אייקידו שהם זורמים עם הדיון על הKKK כדי להסית את צומת הלב מאבירי המעגל הזהוב, אך מסתבר שאם בודקים את הנושא לעומק גם על הקשרים בין פייק לKKK לא חסר מידע.

זמן קצר (כעשור) לאחר העלמותם של אבירי המעגל הזהוב, ויש שיגדירו כירידה למחתרת, קמה קבוצה מיליטנטית בעלת אותו אופי אוקולטי ופוליטי פאשיסטי, הקלו קלוקס קלאן (KKK). מעניין לציין שהמילה קלו-קלוקס עצמה היא עיוות של המילה בלטינית קוקלוס kuklos שמשמעותה מעגל (מעניין, לא?). הKKK גם היו עסוקים בפולחן אוקולטי מאוד בולט והגדירו עצמם אבירים בדרגות, ולמרות שאף אחד לא באמת חקר את זה, האם כל כך מופרך לחשוב שהקבוצה הזאת קמה משאריות של אבירי המעגל הזהוב אשר התקיימו רק זמן קצר לפני כן באותו האזור והיו בעלי אותם אינטרסים וסוג פולחן וארגון?

(אפרופו פולחן, דיברנו על רצח פולחני בתחילת הכתבה, משהו שלא היה חסר בארגוני הKKK ואבירי המעגל הזהוב).

ובכן מה שמעניין באמת הוא שכל ההיסטוריונים הרציניים הראשונים והאוהדים של הKKK כתבו בספרים שלהם במפורש שאלברט פייק היה מנהיג ואף מייסד האחווה. בדקנו את הדברים אל מול הטענות של המאסונים מנגד לראות מה כן אפשר לחלץ שהוא יסודי. ובכן המאסונים טוענים שלמרות שההיסטוריונים הרשמיים של הKKK מציינים זאת, ואף שמים פוטרט מרכזי של פייק בספרייהם כמייסד (ושוב, מדובר על כל ההיסטוריונים הראשונים הרשמיים שלהם, לא אחד), הם לא מביאים מקור, אלא מתבססים על ההיסטוריון הראשון שציין זאת, והמקור שלו נשמע לא רע כשבוחנים אותו, על אף הנסיון של המאסונים להגיד שהוא לא נשמע מספק. המקור הוא ממש בספר ההיסטוריה הרשמי הראשון של הKKK שיצא בשנים הראשונות של המאה ה20 בידי פרופ' להיסטוריה מאוד מכובד דאז פרופ' וואלט פלמינג. פלמינג מציין פעילים מרכזיים בKKK שהכיר אישית וקיבל מהם מידע רב עבור ספרו, כאשר הראשון מתוך 9 שהוא מציין הוא רב סרן (מייג'ור) ג'יימס ר. קרו Major James R. Crowe, פעיל בחיר ואף ממייסדי הKKK וכמו כן חניך גבוהה באחווה של הבונים החופשיים בזמנו, Most Illustrious Grand Master of the Crypic Rite of Tennessee in 1886. זה בסופו של יום היסוד למקורות הטוענים שאלברט פייק הוא גם ממיסידי הKKK. ראוי לציין שספרו של פלמינג לא בא לצאת נגד פייק, הוא כתב עליו בצורה מאוד אוהדת, ולימים פלמינג נהיה ההיסטוריון הידוע ביותר בקרב האפולוגטים של הKKK. כמו כן כדאי לראות איזה הסמכה מפוארת יש לבחור מבחינה היסטורית להבין שלא מדובר בסתם שרלטן, אם כי ברור שהוא נגוע בגזענות והטייה פוליטית.[*3]

מקור:
הטענות שמעלים לגבי פייק והKKK מול ההתמודדות של המאסונים עם הטענות. טוב לראות זאת בטבלה, זה עוזר לחלץ את בסיס הטיעונים.
http://freemasonry.bcy.ca/anti-masonry/kkk.html

הערה: ג'יימס קרו לא היה המאסוני היחיד שגוייס ל KKK (הוא נקודתית כמובן הקים), והיו עוד רבים, תופעה שהיית ידועה בזמנו, אך למען ההגינות! היו גם הרבה מאוד בונים חופשיים שהתנגדו לKKK כמו בכל קבוצה ומקום לאורך אותם זמנים בארה"ב. אנחנו כמובן מנסים לברר את האליטה, האילומינטי, הדרגות הגבוההות ביותר והמייסדים של הסקוטיש רייט.

את תפקידו של פייק כפי שידוע מהמקורות הקיימים, מסכם הכתב סטטסון קנדי, פעיל זכויות אדם ועיתונאי הידוע ביותר בכל הקשור לKKK עקב החשיפה המאסיבית שהוא עשה להם כבר במאה ה20 (בן זמננו, נפטר ב2011), דרך מסמכים פנימיים שהשיג מחברים בקבוצה, ודרך זה שהוא עצמו הסתנן לתוכם (דבר שהוא קשה באחוות הללו). הוא גם כתב ספר על הKKK אך בניגוד לאלה שהוזכרו לעיל הוא כלל לא התנצל עבורם, הוא ביקר אותם בחריפות כראוי, וגם כן מדבר על תפקידו המהותי של אלברט פייק בהקמתם:

A "fiery summons" went out to the five thousand Klan dens then said to be in operation, to attend an "Imperial Klonvokation," which was held in Nashville's Maxwell House hotel in April.
Presiding as imperial wizard was the former Confederate calvary general Nathan Bedford Forrest, a wealthy slavetrader before the war, whose troops had been accused of the massacre of three hundred black men, woman, and children at Fort Pillow, Tennessee, on April 12, 1864.
Any doubt that the Ku Klux Klan constituted a veritable Confederate underground was dispelled at this meeting, where ex-Confederate General Albert Pike assumed command as grand dragon of the Arkansas Realm of the Klan's Invisible Empire; General John B. Gordon the Georgia Realm; General W. J. Hardee, Alabama; and General Wade Hampton, South Carolina. These men brought the Southwide terrorist campaign of the Klan under professional, centralized military command and discipline.
– Stetson Kennedy, After Appomattox: How the South Won the War, University Press of Florida, 1995, p. 69.

לא צריך להיות מופתע מכל המידע לעיל לגבי אלברט פייק שאמר כבר בזמנו את הציטוט הבא שגם המאסונים לא מכחישים (אלה הציטוטים היחידים שאנו מביאים לכם פה) ואשר יש לגביו הסכמה היסטורית ברורה, אך לא נציג אותו בצורה המגמתית כפי שכותבים אנטי מאסונים רבים עושים בכוונה, אלא נביא אותו בהקשר הרחב שלו כפי שהמאסונים מביאים אותו, כאשר גם כפי שהוא כך, הוא די חמור:

The full quote:

The status of Negro Masonry in this country was perhaps never better defined than it was by Albert Pike in 1875, when he said, "Prince Hall Lodge was as regular a Lodge as any Lodge created by competent authority. It had a perfect right to establish other Lodges and make itself a Mother Lodge. I am not inclined to meddle in the matter. I took my obligations from white men, not from negroes. When I have to accept negroes as brothers or leave masonry, I shall leave it. Better let the thing drift."14

Note that the Supreme Grand Commander of the United Supreme Council (Sept. 14, 1887 – d. Oct. 18, 1904), Southern Jurisdiction, Prince Hall Affiliation, Thornton A. Jackson, was a personal friend of Albert Pike’s. Pike presented Jackson with a complete set of his rituals for use by the Prince Hall Scottish Rite.
Delmar Duane Darrah, History and Evolution of Freemasonry The Charles T. Powner Co. , Illinois: 1951. [p. 319.] ^
"On the Origins of the Prince Hall Scottish Rite rituals." Art deHoyos. HeredomTransactions of the Scottish Rite Research Society. Vol. 5, 1996. S.

אז כן, הציטוטים האלה קשורים למה שרשמנו בהתחלה, בעוד הלשכות הלבנות והשחורות מכירים זה בזה, ומכבדים את שמירת המסורת המאסונית אחד של השני ואף עוזרים בזה, הם מקפידים על ההפרדה, עד כדיי שפייק אמר בזמנו מהציטוט לעיל "קיבלתי את מחוייבותי מלבנים ולא מכושים (קונספיל: כך דברו פעם חבר'ה, אין מה לעשות), ברגע שאאלץ לבחור בין לקבל שחור ללשכה או לעזוב את הבנייה החופשית, אבחר לעזוב". יחד עם זאת, הוא מכיר בלשכות שלהם ואף עזר להם בלשכות פרינס הול לנסח את הטקסים שלהם על פי המסורת המאסונית.

אלברט פייק בעצמו כחלק מעבודתו המאסונית התעניין מאוד בפולחנים הפאגנים האזוטרים העתיקים של הגזע האינדו-ארי, וכתב על כך ספר שלם ומקיף בשם Irano-Aryan Faith and Doctrine as Contained in the Zend-Avesta (first published in 1924) המביא סקירה של אותו ידע היישר ממקורות הזנד אווסטה הזורואסטרים שנשתמרו בשפת המקור. בספרו הוא אף מציג את הגזע הלבן הנורדי-אנגלו-סכסי כאצילי ונעלה יותר לשאר הגזעים (בניגוד לגזעים השמים אלייהם הוא גם מתייחס בספר…כן, זה לפעם אחרת חבר'ה, אי אפשר להתפזר). אין זה ייחדוי לאלברט פייק, הריי דיברנו על עוד קבוצה מאסונית מאוד ידועה שהשפיעה רבות על הנאצים (אופס, גודווין) ותנועת הניו אייג', התאוסופיה של מדאם הלנה פ. בלבטסקי. האגודה התאוסופית דיברה בגלוי ובברור על גזעים, וההבדלים בינהם, וייחסה את המעמד האצילי ביותר לגזע הארי. את האגודה התאוסופית הקימה בלבטסקי יחד עם הנרי סטיל אולקוט וסי. וו. לדבידר… בונה חופשי דרגה 33 בנוסח הסקוטי של פייק. עוד על הגזעים ואצילות הגזע הארי כותב רודולף שטיינר, אך הוא טוען שהגזעים הם יותר תקופות ורוחות הזמן, בעוד שהגזע היהודי, שזה לפי המגנוננים עליו לא גזע בדם אלא רעיונות ותקופת זמן, הם משהו שיחלוף מהעולם לפנות דרכו לגזע נעלה יותר (תקופה חדשה, סדר עולמי חדש אם תרצו), שטיינר לא פראייר והוא גם חבר בדרגות הגבוההות ביותר של פולחן ממפיס ומצריים בבנייה החופשית (מגיעים עד הדרגה ה90). 
http://www.conspil.com/2010/01/10/hitlernewage/

עכשיו רבותיי זה נהיה בכלל מעניין, כי עוד לא סיימנו עם ההיסטוריה הגזענית של הסקוטיש רייט. אנחנו מביאים לכם עכשיו ציטוט שהצלחנו אחריי הרבה זמן ומאמצים לאמת את קיומו. יש לנו גם שידור של וויליאם קופר מקריא ממנו עוד בשנות ה90 וזה יחד עם היכרות שלנו עם סופר מארה"ב dan mason איתו יצרנו קשר, אשר ראה את הירחון ממנו הציטוט מגיע בעיניים שלו. הציטוט מגיע ממגזין הNew age הרשמי של הסקוטיש רייט שהיה כתב העת שלהם לאורך כל המאה ה20 (כן, קוראים לו ניו אייג', בפעם האלף, משם כל השיט הזה מגיע), לנו יש כמה עותקים של מהדורות משנות ה50, אך את המהדורה הזאת עוד טרם מצאנו בציד התמידי שלנו בEBAY. הציטוט הוא של מאמר של בונה מהדרגה ה32 אשר מסביר כי זה התפקיד האלוהי שניתן לנורדים ולגזע האנגלו סכסי להביא לסדר העולמי החדש אשר בו בין היתר גם יאוחדו כל הגזעים, הלאומים, ובניי האדם לסדר החדש (עולם חדש בפי הסוכני שינוי שפועלים פה בארץ ברשתות החברתיות). כל הגזעים ייאוחדו לגזע אחד חדש של האדם החדש, שהמודל שלו מועצב בתוך הלשכות הסודויות של האחוות הסודיות המתרגלים את הפולחן העתיק יומין של דת המיסטריות. התיאור בכתבה של הסדר העולמי החדש, הוא בדיוק האימרה שכתובה על שטר הדולר שאישרר רוזוולט (שריינר, מהסקוטיש רייט דרגה 33) novus ordo seclurum:

Bro. C. William Smith's "God's Plan in America," in the September 1950 issue of The New Age Magazine, had this to say:
God's plan is dedicated to the unification of all races, religions and creeds. This plan, dedicated to the new order of things, is to make all things new – a new nation, a new race, a new civilization and a new religion, a nonsectarian religion that has already been recognized and called the religion of 'The Great Light.' Looking back into history, we can easily see that the Guiding Hand of Providence has chosen the Nordic people to bring in and unfold the new order of the world. Records clearly show that 95 per cent of the colonists were Nordics-Anglo-Saxons. Providence has chosen the Nordics because the Nordics have prepared themselves and have chosen God….Just as Providence has chosen the Jewish race – the Children of Israel – to bring into the world righteousness by carrying the 'Ten Commandments' which emphasize 'Remember the Sabbath Day and keep it holy,' so also Providence has chosen the Nordic Race to unfold the 'New Age' of the world – a ' Novus Ordo Seclorum'.

מישהו ממכם צפה בטקסי האולימפיאדה בפתיחה ובנעילה? 
למה זה בדיוק מה שרואים שם, מחזה של איחוד כל הגזעים והלאומים (רב-תרבותיות) לגזע וסדר עולמי חדש… תחת ההנהגה של האצולה הבריטית מהגזע האנגלו סכסי ה"טהור". 
https://conspil.com/2012/07/the-occult-ceremony-of-the-opening-of-the-olympics/

(משפחת קוברט גותה סאקס הוא השם האמיתי של משפכת המלוכה הבריטית המתהדרת בשם ווינדסור עקב שינוי השם להסתיר את זהותם הגרמנית במלחה"ע הI, כמו כן משפחה זאת מגיעה מהדוכס שנתן מחסה למייסד האילומינטי אדם וויסהאופט כשנרדף ואף היה חניך שלו, ראו קישור).

נו, נו נו…. אז עכשיו אנחנו מגיעים לפואנטה. ובכן. אם זאת ההיסטוריה של הסקוטיש רייט, ברור ששריינר, בונה בדרגה הכי גבוהה של אותו נוסח בבנייה החופשית, אשר גם עסוק במחקר המאסוני ההיסטורי בקבוצות המחקר של האחווה ידע את כל זה (הרי אם אנחנו פשוטי עם גסים על פי המיסטריות יודעים את זה, אז בוודאי שהם ידעו את זה). ולמה אנו מעלים את הסוגיה הזאת? כיוון שישנו שריינר העוסק במחקר שכזה, ואפילו מאוד ידוע, אתם בטוח מכירים אותו, קוראים לו מייקל ריצ'ארדס, הלא הוא !קוזמו! קריימר מסיינדפלד. למען האמת מי שהנחה אותו בתחילת דרכו המאסונית היה C. Fred Kleinknecht (הקים את מכון המחקר המאסוני בו פועל ריצ'ארדס), פרד ידוע כבונה רם מעלה באחווה אשר יצא חזיתית כנגד קמפיין של לינדון לארוש מהEIR אשר רצה שיורידו את הפסל של אלברט פייק בוושינגטון עקב זה שהוא הוכתם בגלל תפקידו במלחמת האזרחים בהובלת הדרום לשמר את העבדות, וכמו כן בתפקידו השנוי במחלוקת עם המאסונים בהקמת הKKK. לארוש עצמו הוא שמאלן מטורלל, ובמקום להתמקד באבירי המעגל הזהוב שהיסטורית הוא עניין חריף יותר ומבוסס יותר, נראה שכאילו שיחק לידיים של המאסונים בזה שנכנס לטריטוריה השנויה המחלוקת בנוגע לKKK ושימש כמסיח גם באופי הכתיבה שלו, שגם הרבה פעמים לא ממש מבוסס.

קריימר המייסון:
http://204.3.136.66/council/journal/sep00/marsellos1.jpg

והוא לא סתם בונה בנוסח הסקוטי, הוא שריינר!
http://www.muratshrine.org/bios/richards.php

שימו לב לציטוט שלו, הוא מדבר על הדמות קריימר כאל סוג של דיבוק שנכנס בו, ממש בדומה לתאורי האנתוסיאסמוס והאקסטזי של המיסטריות. Channeling משמע תקשור (ישויות?), תופעה רווחת בתאוסופיה שם מתקשרים כל מיני "מאסטרים נעלים" טיבטים.

"I don't play Kramer. He plays me. I just try to get out of his way. It's like I'm channeling him. I put on those shoes and the outfit and push my hair up a little, and he's there."

אז אנחנו יכולים להיות בטוחים שקריימר ידע על ההיסטוריה לעיל, לא רק שהוא החל להתעניין בבנייה החופשית עקב קריאה בספריו של פייק (הכל בראיון שהוא נתן למגזין הניו אייג' של הסקוטיש רייט).

מקור על מייקל ריצ'ארדס:
טרי מלנסון, אחד היותר מהימנים בסצנה (בהבטחה), נותן גם קישורים למקורות על ריצ'ארדס והבנייה החופשית.
http://www.conspiracyarchive.com/…/Michael_Richards_Freemas…

אז רגע, למה אנחנו מתמקדים במייקל ריצ'ארדס? 
זוכרים את הסרט לעיל של ח'אליד עבדול מוחמד מהשריינרים המסית לרצח לבנים? 
אז הנה סרטון לא פחות חריף של קריימר בעצמו באמצע מופע יוצא על בחור שחור מהקהל שכנראה הפריע לו. ריצ'ארדס צועק עליו שהוא niger (מילה מהמאה ה19 לתאר את השחורים העבדים ואשר כיום נחשבת לטאבו של ממש), וטוען שלפני חמישים שנה היו תולים אותו עם מזלג תקוע בישבן. מזעזע, אך זה באמת קרה, שימו לב:

אז היסטורית אנחנו מודעים לשורשים הגזעניים של הסקוטיש רייט הלבן, ויש לנו דוגמא יוצאת דופן במקרה של מייקל ריצ'ארדס, אך האם זה רווח אצל שאר השריינרים?( כי שוב, אנחנו בוחנים את הדרגות הגבוההות של האליטה של האילומינטי בבנייה החופשית.) נראה שכן.

השריינרים אקזוטרית (כלפיי חוץ) נראים כחבורה של זקנים נחמדים לובשי תרבוש אשר עושים קרקסים לגייס כסף לבתי החולים שלהם למען ילדים שנפגעו בכוויות (משיחות עם אנשים שהילדים שלהם באמת טופלו בבתי חולים האלה לאחר פגיעות אנושות, מדובר בהחלט ברמה הכי גבוהה של שירות וטיפול שניתן לבקש, כולל שלב ההגעה לבית החולים במקרה החירום, אשר מספקים מטוס פרטי אם יש צורך, והכל בחינם לאנשים דלי אמצעים), אך אזוטרית (כלפי פנים) נראה שמדובר בחבורה של ציניקנים האוהבים להתרברב בבריונות וגזענות כמו חבורה של שודדים (במקור הקבוצה הסופית sufi של הבקטשים עלייהם האחווה מבוססת היסטורית, היו קבוצה של שודדים אשר לקחו את החוק לידיים שלהם).

ובכן שימו לב למקרה הבא שהשאיר אותנו מאט פעורי פה. בצעדת הקדוש פטריק השנתית הידוע (היום הזה שכולם משתכרים בו בפאב אירי עם גינס וכובע של שדון-לפרקון) השריינרים החליטו להציג מחזה בו הם מסיעים רכב דמוי ספינת פיראטים ענקית בשם הwandrer (הנודד) כאשר על הספינה עומד שריינר מחופש לפיראט שעושה שלום לכל הילדים, וממולו עוד שריינר מחופש לגורילה הקשור בשלשלאות וקולר אל הסיפון (וכולם צוחקים). ובכן, באותה עיירה שהתרחש המצעד שמו לב שבהיסטוריה הלא רחוקה הבריחו עבדים שחורים בספינה שנשאה את אותו השם (זאת היית ספינה מפורסמת יחסית כי היא האחרונה שהבריחה עבדים מאפריקה למדינת ג'ורג'יה), כאשר העבדים היו קשורים בשלשלאות וקולר בדיוק אותו הדבר. כשפרופ' להיסטוריה אפרו אמריקאית מאותה עיירה ואנשים הפנו את צומת ליבם של השריינרים לדמיון הכל כך בולט, הם ניפנפו ואמרו שלא היה להם מושג שכך היה. (יש כאן מישהו שלא מעלה על דעתו שהם ישבו באיזה ישיבה פנימית, צחקו בינם לבין עצמם והתערבו אם הם יכולים להציג את זה מבלי להתפס?).
http://savannahnow.com/stories/040599/ACCwanderer.html

אגב, אם כבר הזכרנו פיראטים, נפנה שוב להערה [*1].

אז, יש כאן ממש תבנית שחוזרת על עצמה בשיטתיות של קבוצה המתרגלת את המיסטריות העתיקות ויוצרת קבוצה וחזיתות פוליטיות אשר סובבות סביב מנהיגים כריזמטיים (אילומינטי-מוארים, כביכול) על בסיס שהוא גם גזעני. הסבר לתופעה הזאת ניתן למצוא אולי באידיאולוגיה הכי בולטת במאה ה20 שאנו יכולים למצוא, והיא הנאציונל סוציאליזם. במאמרו של ד"ר אלון דהן על אג'נדה 21 (פורסם כאן לא מזמן) הוא מסביר את העניין כך:

", האידיאולוגיות הקיצוניות ביותר של המאה העשרים, חזרו אל קדמת הבמה במאה העשרים ואחת כשהן מחופשות למשהו אחר, תמים, זך וטהור. בספרו הנפלא, 'צלב הקרס' תרם אורי אבנרי משהו להבנת המנגנון הזה. הוא טען (בעמ' 257 ואילך), כי תנועה נאצי פשיסטית עתידית, לא תהיה מחוייבת כלל לאידיאולוגיה הנאצי פשיסטית של היטלר וחבר מרעיו. תנועות נאצי פשיסטיות עתידיות, תמצאנה מסתור וכסות, באידיאולוגיות הפוכות לחלוטין, מאלו שאפיינו את התנועות הללו בשנות השלושים והארבעים של המאה העשרים. ראשיהן ינסו להתחבר לאידיאולוגיות אופנתיות, ההולמות את הזמן והמקום. על הפאשיזם הנאצי הוא אומר: "אין הוא קשור באידיאולוגיה מסויימת. להיפך, אחד מסמני ההיכר העיקריים שלו הוא כי הוא בז בעומק נפשו לכל אידיאולוגיה, ולא רואה בה אלא מכשיר תעמולתי – מכשיר הנבחן אך ורק על פי יעילותו…מכאן שאין לחפש את סימן ההיכר… במיסגרת רעיונית מסויימת…". (עמ' 259)."

כידוע מסדר השריינרים עליו דיברנו פה לאורך כל הפוסט מספר בספרי ההיסטוריה שלו שמקורו במסדר הסופיsufi איסלאמי שיעי של הבקטאשים, מעניין שזה המסדר שבו למד רודולף וון סבוטנדורף, מי שהקים את אגודת תולה, האחווה הסודית בנוסח מאסוני-מזרחי אשר בה התחנכו ולמדו היטלר וראשי הSS, ואשר הפכו את האחווה למפלגה הנאצית בהמשך, כפי שהאחוות שתוארו לעיל הפכו לארגונים פוליטיים מחתרתיים.

שריינרים בקטאשי סופי:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=442817722455704&set=a.417793381624805.91190.243188039085341&type=3&theater
נאצים בקטאשי סופי:
http://www.conspil.com/2010/01/10/hitlernewage/

אנו רואים את המערכת הזאת של המיסטריות מביאה לנו מתח בין גזעי באופן בוטה, אילו הדבר ימשיך הוא עלול להיות המכת מחץ שהNew World Order יצטרך להביא לארה"ב כדי להפיל אותה לברכיים ולהתחנן לסדר העולמי החדש להושיע אותה.

הערה: תחשבו על עוד מקרה בו בונה חופשי מנורווגיה, המזוהה עם הטמפלרים, וחבר ברשת סודית תת קרקעית של לוחמים לאומנים אם נטייה לגזענות, היה מעורב ברצח המוני כדי להעלות את משנתו על סדר היום באירופה. אנחנו מתכוונים כמובן למקרה של אנדרס ברווריק מ2011.
ברווריק, מימין עם סמלי הטמפלרים של צלב וגולגולת, וצלב מלטזי, משמאל עם הסינר המאסוני:
http://www.carlg.org/anders_templar2.png

בהצהרת הכוונות שלו חתם עם החותם הטמפלרי של שני אבירים על סוס (למען האמת הם היו עשירים, לכל אחד שם היה הרבה יותר מסוס אחד):
http://hbl.fi/…/full_600/public/2011/07/hblbreidviknyny.jpg…

הוסיפו לזה את חברות השמירה של שכירי חרב, חלקם מנוהלים על ידי מסדר אבירי מאלטה, אשר גם נושאים את הסמלים הטמפלרים הברורים:
https://www.facebook.com/media/set/…

ובכן, לאן כל זה מוביל? 
חלאס! תרדו מאיתנו! נחנקנו! תעכלו מה שנרשם עד כה, ותצפו לעוד…כן, זאת רק ההתחלה. 
החלטנו סוף סוף לפתוח את קן הצרעות הזה, חכו כשתראו לאן זה מוביל.
לפעמים יותר קשה להתאפק לספר מה יהיה בהמשך, מאשר ממש לסדר ולכתוב את הדברים.

[*1] [מתחיל להתחבר לכם לכל המחקר על הטמפלרים, האנוסים, הפיראטים, ושורשי הבנייה החופשית ועיסוקה בספר הזוהר בקאריביים? ב"ה נגיע גם לזה ביום מן הימים, אבל מקווים שאלה שעקבו עד כה מתחילים לחבר את הנקודות ולראות את התמונה הכוללת, גם בעולם הקונספירטיבי, אתם מיעוט, מדובר בסודי סודות שלא ידועים להרבה].

[*2] פייק מאט התעצבן כשנודע לו שהרבה מהנשק שימש את אותם שבטים לירות בשבטים אינדיאנים אחרים. גם קצת מלכלך את חלומות בהקיץ של הפרא האציל של כל הג'ון לניניסטים של העולם החדש.

[*3] FLEMING, WALTER LYNWOOD, 1874-1932

University professor, dean. Born: April 8, 1874, Brundridge. Parents: William Leroy and Mary Love (Edwood) Fleming. Married: Mary Wright Boyd, September 17, 1902. Children: Four. Education: Alabama Polytechnic Institute, B.S., (with honor), 1896; M.A., 1897; Columbia University, A.M., 1901; Ph.D., 1904. While at Auburn served as an instructor in history and English; assistant librarian. At Columbia, lecturer in history. Served with the Alabama Voluntary Infantry in the Spanish-American War. Taught at West Virginia University, 1903-1907; Louisiana State University, 1907-1917; Vanderbilt University, 1917-1928; dean of the College of Arts and Services, 1923-1926. Member of the editorial board of the Mississippi Valley Historical Review, 1922.

Source: Who Was Who in America, Vol. 1; Owen's The Story of Alabama, and Dictionary of American Biography, Supplement 1."Kill the White baby, kill the white woman, kill the white man." -Kahlid Muhammad @pnpink248 I

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ella 2020-06-10

    hummmm מעניין…..ספר את זה לאייס קיוב שמעריץ את התחת של פרחאן…אותו פרחאן שהוריד כמה אייקונים נוספים כמו מלקולם X ומרתין לותר….