"המאפיה (((היהודית))) בהוליווד": מיתוס ומציאות ב-4CHAN

יעקב פראנק
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"המאפיה היהודית": צמרת יהודית בתעשיית הסרטים והמוסיקה בארה"ב: שליטה לגיטימית או התנהלות בקודים של המאפיה? שחקן מתעשיית הסרטים פותח על יהודי הוליווד:

בשנת 2018 אדם אנונימי שטען כי הוא שחקן קולנוע הצטרף לקהילת האנונים של Q באתר 4CHAN, אותו אנונימי תיאר עצמו כגבר שחור ושחקן ב "איי ליסט" בשנות השמונים והתשעים, הוא טען כי הוא בא לפורום כדי להאיר את עיני המשתתפים על הקשרים הכלכליים והפוליטיים של צמרת המדינה (ארה"ב) עם הוליווד ותעשיית המוסיקה, לטענתו משתמשים במכניזם מסויים כדי לקדם ולהגן על שחקנים ויוצרים שהם בעצם שם כולל של "נכסים". 

הוא נקב בשמות גדולים בתעשייה ובאולפנים והמידע שסיפק שם גרם לשאר המשתמשים ללכת ולחפש עדויות למה שאמר ברשתות החברתיות. אחד מהשמות שנקב בהם הוא הבימאי ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה"), שנטען כנגדו שהוא פדופיל, אותו שחקן אנונימי ביקש מהמשתמשים בפורום לחפש ברשתות החברתיות הוכחות לכך. לאחר זמן קצר המשתמשים אכן גילו המוני ציוצים ברשת החברתית "טוויטר" משנים קודמות של אותו בימאי:

ציוצים אלו נעשו ויראליים ופורסמו בכל מקום על ידי אותם משתמשי 4CHAN והתגובה של גאן היתה: "זה היה בצחוק" וגאן מיהר למחוק מיד את הציוצים שלו, אך גילוי זה גרם לאולפנים להחליף אותו בבימאי אחר. פעולה זו נעשתה להשתיק כביכול את "השערוריה", וגאן ניתן כקורבן לדברי השחקן האנונימי מאחר וציוציו היו חשופים לכל, שנים על גבי שנים, ומעשיו ואימרותיו הפדופיליות היו מוכרים ולא "יחודיים" בתעשייה זו. 

אותו שחקן אנונימי מהתעשייה מפרט תהליכים ושמות אודות תעשיית המוסיקה והסרטים ומי שולט בה ביד רמה.

הוא מכנה את האנשים השולטים בתעשייה זו כ KIKES (שזה כינוי גנאי שחוזר אחורה למהגרים היהודים של תחילת המאה ה 20 לארהב, שהיו חותמים את שמם בעיגול ולא באיקס (איקס התקשר לצלב) והפירוש ביידיש לעיגול הוא KIKE  אך בהמשך כינוי זה הפך לשם גנאי בקרב יהודים), וטוען כי אותם KIKES שבהמשך הוא נותן את שמותיהם שולטים בכל אספקט בתעשייה, יחד עם קשרים חזקים לפוליטיקאים, קהילת המודיעין בישראל וארהב, וחברות ישראליות שמורכבות מאנשי מוסד בעבר.

שמות כמו סאמנר רדסטון, (ויאקום, CBS) בוב איגר, (דיסני, ABC), היהודים, עולים, ככאלו שיש להם "לכלוך" רב על שחקנים בימאים מפיקים ופוליטיקאים רבים, וקושר אותם ל"ואנגארד גרופ" חברת השקעות אמריקאית גדולה, ולחברות סיניות ואמריקאיות נוספות.

אותו לכלוך "יכול להרוס אותך" דרך המדיה, אם אותם אנשים רוצים, ובמקרים מסויימים שזה מגיע לבתי משפט, משולם כסף לשופטים לטענתו. 

לטענתו המקרה של הארווי ווינשטיין היה קצה הקרחון, ויצא לחלוטין מהשליטה שלהם, (של הKIKES ) ושוב, וויינשטיין גם הוא לטענתו "כבשה" שהוקרבה למען השתקה של מה שבאמת הולך בהוליווד.

שימוש בכוכבות עולות צעירות כמו "מועדון דיסני" הן דבר של מה בכך לטענתו, ומאוחר יותר מרבית השחקניות סובלות מהפרעות נפשיות קשות ו/או שנעלמות מהתעשייה בשל התמוטטות נפשית עקב מעשים קשים שעברו, או שהן משתלבות בפרוייקטים שנקבעים להן עי אותה צמרת יהודית בהוליווד.

הבימאי סטנלי קובריק (יהודי גם כן) מוזכר כאחד שהקדים את זמנו וכאישיות שנואה עי אותה צמרת מאחר והצליח איכשהו להראות בסרטיו ובמיוחד האחרון "עיניים עצומות לרווחה" את מה שהולך בחדרי חדרים, ומוסתר מעין הציבור, ובכך "סימן את הנפילה והמוות" שלו, מה שבאמת קרה זמן קצר לאחר יציאת הסרט. (סטנלי קובריק נפטר 4 ימים לאחר צאת סרטו האחרון מהתקף לב). לטענת אותו שחקן אנונימי זה לא היה מוות טבעי, אלא קובריק הופל.

בהוליווד לטענתו אין אנשים טובים, כדי לתפקד בתעשייה אתה נאלץ לעשות מה שאומרים לך: תחילה זה סמים פה ושם ואז זה מגיע לדברים הרבה יותר אפלים וקשים לטענתו, מועדוני סקס סודיים וסגורים, (הוא מבקש במעמד זה מהמשתמשים לברר אודות מועדון סקס סודי אשר שמו נקשר עם כוכבי הוליווד רבים), השתתפות בטקסים סודיים וריטואלים מחרידים, ועוד. דברים אלו, מונצחים עי הצמרת, כך שבעצם אותם שחקנים ויוצרים וכו, הופכים להיות שבויים של המפעילים שלהם ו"כחומר ביד היוצר".

שימוש בפדופיליה וסחר בסמים מוזכר כאמצעי למילוי פנטזיות של "הנכסים" וכדי להחזיק אותם קרוב לחזה לפי אותו שחקן.

כתבה של רשת skynew הבריטית שסוקרת את תופעת ההתעללות של כוכבים צעירים בהוליווד עי מפיקים ואנשים בתעשייה = 

https://news.sky.com/story/former-child-actors-reveal-sexual-abuse-in-hollywood-11110821

כמו כן קשרים עם כנופיות מבריחים ידועות לשימצה, שעוסקות בסחר בבני אדם וקרטלים סמים שונים מוזכרים כבני ברית לאותה צמרת. 

לטענתו לאחר תקרית "גאן" שמוזכרת למעלה, שחקנים ויוצרים משלמים להאקרים כדי שיעלימו פעילות מהעבר שלהם ברשתות החברתיות שעלולה "לסכן" אותם כמו גאן. 

לטענתו חברת NSO חברה סייבר בבעלות ישראלית, פועלת כלפי חוץ באולפנים השונים כחברת מחשבים "רגילה" אך בעצם היא שם כדי לנטר תקשורת ולהעלים ראיות לטובת מנהלי האולפנים והשולטים בתעשייה. (במעמד זה, הוא מזכיר את פרשת וויינשטיין ועל כך ששכר סוכני מוסד לשעבר על מנת שירגלו אחרי שחקניות ועיתונאים שקשורים לפרשה שלו לפני שהתפוצצה).

כתבה "מכלכליסט" על חברת NSO ועל יכולותיה:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3795910,00.html

הקשר של חברת NSO עם איילת שקד ונפתלי בנט, כתבה מזמן ישראל:

הראפרים השחורים נגד המאפיה היהודית: 

לטענתו תעשיית הראפ השחורה בארהב נשלטת עי עסקנים יהודיים בעלי לייבלים גדולים, ובשנים האחרונות יותר ויותר יוצרים שחורים וראפרים בארהב מקימים לייבלים משלהם על מנת להתרחק משליטה זו, והוא מכנה אותה "הבעיה או השאלה היהודית" = JQ. (גם בקונוטציה אנטישמית כמובן) לטענתו "לא סתם יש התמרמרות גדולה בקרב שחורים בתעשייה בארהב, מאחר והאולפנים הגדולים מנוהלים על ידי עסקנים יהודיים והם בעצם אלו שנותנים את הטון, עד לשנים האחרונות שיש שינוי נוף במוסיקה ובשליטה של הראפרים השחורים", מה שיוצר את הריחוק בין הקהילות והאנטישמיות שהולכת וגואה בקרב שחורים בארהב מול קהילות יהודיות. רבים מהראפרים השחורים בארהב מוציאים שירים בהם מובעת "השאלה היהודית" בשיריהם, וסוחפים אחריהם צעירים רבים שמוסתים כנגד קהילות יהודיות.

הראפר ג'יי זי, בשירו האחרון 4:44 מביע זאת: 

 “You wanna know what’s more important than throwin’ away money at a strip club? Credit/ You ever wonder why Jewish people own all the property in America? This how they did it.”

כתבה שמדברת על השליטה של היהודים בעולם המוסיקה השחורה בארהב:

https://www.letspleasegod.com/racism-pt8/

החברות ששולטות בתעשיית המוסיקה:

האנונימי מדבר גם על "גפן רקורדס" ודיויד גפן, (יהודי גם כן) וטוען שלגפן יש "לכלוך" על היהודים האמידים ששולטים בגופי התעשייה של הוליווד האולפנים והמוסיקה. "אם הוא יפול, הוא יקח איתו הרבה אנשים כמו אפקט דומינו" ככל שעולים למעלה לצמרת ,הלכלוך אחד על השני מתעצם, וזה בעצם לטענתו "הנשק" שלהם אחד על השני וזו הסיבה שהתעשייה הזו ואחורי הקלעים שלה נשמרים היטב, והציבור לא "זוכה" לדעת מה באמת הולך שם וכמה זה יכול להשפיע.

לטענתו אחד משתיק את השני ומי שלא – נופל, הנפילה היא באמצעות תאונה, התקף לב או "התאבדות", מציין את התאבדותו של צ'סטר בנינגטון, סולן להקת לינקין פארק כרצח ולא התאבדות. בנינגטון עבר בילדותו התעללות מינית, והיה ידוע כאקטיביסט בנושא, ולא פעם יצא כנגד התופעה.

 אותו שחקן אנונימי טוען כי בנינגטון ידע סודות רבים על אנשים בתעשיית המוסיקה ובינהם דיויד גפן.

שמם של ארנון מילצ'ן יורם גלובוס ומנחם גולן עולים גם עי אותו שחקן אנונימי כאנשים שעובדים או עבדו עם כל צמרת יהודי הוליווד ועם "המוסד" וגורמים בערב הסעודית,  לטענתו השלושה, מעורבבים היטב ומנוהלים לפי ההכתבה של הצמרת.

שמו של חיים סבן מוזכר על ידו גם כן כאחד שיודע ומחזיק סודות רבים על אנשים בתעשייה ומחובר ליורם גלובוס. 

ה CIA והמוסד לטענתו עובדים עם גורמים בתוך הוליווד, וכל יוצרי סרטי הריגול והאקשן ניזונים מהם וההיפך. הוא קורא לזה תעשיית ה FALSE INFORMATION.

מי הוא אותו שחקן לא נדע, אך המידע שהטיל בפורום אתר 4CHAN הוא מידע פנימי רב, מאדם שללא ספק היה בתעשייה זו זמן רב כפי שהעיד על עצמו והחשיפה אותה ביצע באתר היא כדי שהציבור ידע ויפעל כנגד אנשים אלו בתעשייה, מספר פעמים בפורום הוא טען כי הוא לא מפחד מ"המאפיה היהודית" מאחר ואינו מתחכך יותר בתעשייה, והוא דאג "לאבטח" את עצמו ושלום משפחתו ואינו נזקק עוד לתעשייה.