למה כל הראיות מצביעות על כך שאהוד ברק הוא ה"ראש ממשלה מפורסם" שאנס את הקטינות של אפשטיין

למה כל הראיות מצביעות על כך שאהוד ברק הוא ה"ראש ממשלה מפורסם" שאנס את הקטינות של אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למה כל הראיות מצביעות על כך שאהוד ברק הוא "ראש הממשלה הידוע" שפגע בקטינות של אפשטיין.

קטע מתוך 2000 המסמכים ששוחררו מאחד המשפטים הקודמים בהם היה מעורב אפשטיין, מתשאלים קטינה שהיית קורבן לרשת הסרסור שלו.

שאלה: אז לא נסחרת מינית לשום
נשיאים זרים; האם זה נכון?

תשובה: עד כמה שידוע לי כרגע כן.

שאלה: זה נכון שלא ניסחרת מינית להם, נכון?

תשובה: שאלת אותי את זה שלוש פעמים ואני
אומרת לך.

שאלה: אוקיי. ראש ממשלה ידוע. 
האם נסחרת מינית לראש ממשלה ידוע?

תשובה: כן.

שאלה: מי זה היה?

גברת מק׳קוולי: אני אתנגד לקו שאלות זה. זה קשור לחששות לבטחון שלה.

גברת בורחה: : הפרקליטה, זה תחת חיסיון.
את יכולה לענות.

גברת מק׳קוולי: לא, היא לא תשיב.

פקיד ביה״מ: חכו שניה אחת.

גברת מק׳קוולי: תני לי להביע את התנגדותי.

השם לא נחשף בסוף, וזה קטע מעניין בהקשר ל"התאבדות" של אפשטיין מהימים האחרונים. אך להלן תבינו למה זה כנראה אהוד ברק עליו מדובר בפרוטוקול לעיל. יש רק שלושה ראשי ממשלה רשומים בפנקס השחור הידוע של אפשטיין: ברק, אולמרט, וטוני בלייר. רק ברק מסומן בעיגול. למה זה חשוב? תכף תראו.

אנו חוזרים למאמר של הביזנס אינסיידר על הדירות של אפשטיין בבניין ברחוב 66 במנהטן, היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות. אח שלו, מרק אפשטיין היה בעל הנכסים אחר שקנה אותם מוקסנר (בעל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט מהארץ בהארווארד, והלקוח המוצהר היחיד של אפשטיין כל השנים).

בדירה שהה גם ז'אן לוק ברונל, בעל חברת הדוגמנות mc2, על שם המשוואה של איינשטיין כאשר האות E החסרה מסמלת את Epstein, שכן הוא משקיע בחברה. על פי מריצה ואסקז, מנהלת רישום בחברה, תפקידה היה לסדר ויזות לקטינות על בסיס דוגמנות שישוכנו אחר כך בדירות של אפשטיין. עדותה גובתה על ידי אב הבית של אפשטיין, רודריגז, מי שהדליף את הפנקס השחור הידוע בו רשומים גם אהוד ברק וגם ז'ן לוק ברונל.

תכף נחזור לרודריגז. אך קודם הקטע מהכתבה על אהוד ברק שתרגמנו לכם. מסתבר שהוא ביקר את אפשטיין בדירות הללו גם ב2019.

"ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא צולם יוצא או נכנס מהדירה ברחוב 301 East 66th, כפי שקרה ב2016 מחוץ לביתו העירוני הידוע לשימצה של אפשטיין, אך למרות זאת הותיר חותם. הדיירים מספרים כי היה מבקר קבוע במשך שנים.

דיירת אחת לשעבר מספרת כי "לעיתים תכופות" ראתה את ברק ואת שומרי הביטחון בבניין, הם נצפו לאחרונה אף בזמן לוח השנה הנוכחי. עוד דייר לשעבר, שאישר כי ברק היה מבקר תכופות, מספר שפעם היה במעלית עם ברק ועוד שני שומרי ראש לא חברותיים אחר שנדחקו פנימה ברגע האחרון.

על פי עדים, נוכחותו של ברק בבניין היית מוכרזת לדיירים על ידי כך שהיה איש ביטחון נראה מתבטל עם תושבי פרברים ברחוב מחוץ לבניין. מקור אחד אשר ביקר בבניין ב2017 זוכר שראה את מה שתואר כ"סוכני מוסד"-מתכוון לשומרי ראש ישראלים- מחכים למטה במדרגות, ומספרים שלפחות איש אחד מהשומרים היה עם אוזניה בזמן שברק היה משתהה למעלה. לפחות באירוע אחד, דייר לשעבר אמר, כי שוטרי NYPD נצבו בחוץ.

השם ופרטי ההתקשרות של ברק הופיעו ב"פנקס השחור" של ג'פרי אפשטיין, אשר גאוקר פרסמו ב2015. שמו סומן בעיגול על ידי רודריגז, אב הבית אשר גנב וניסה למכור אותו לעורכי הדין שייצגו את קורבנות אפשטיין. על פי הוואשינגטון פוסט, רודריגז אמר לFBI שהוא סימן בעיגול את שמות ה"עדים" למעשיו של אפשטיין.

ברק הודה לדיילי ביסט חודש שעבר שהוא ביקר בשני הדירות במנהטן של אפשטיין ובאי הפרטי שלו אך הכחיש שפגש שם ילדות. מעבר לכך הוא שמר על עמימות, וסיפר שהוא ואפשטיין נפגשו "יותר מ10 פעמים, והרבה פחות ממאה, אבל אני לא יכול לאמר בדיוק כמה. אני לא עוקב"

ברק לא מזכיר את מדינת פלורידה בהצהרתו, אך אלן דרשוויץ העיד בתצהיר ב2015 שאפשטיין החזיק סוויטה של חדרי שינה עבור אורחים בביתו בפאלם ביץ', אשר "הוקצו לאנשים כגון סנטור ג'ורג' מיטשל, אהוד ברק, ואורחים נכבדים שלנו במקום".

ברק כעת לפי המדווח פועל לפרק את השותפות המוגבלת אשר יצר עם אפשטיין ב2015, כאשר הוא מציין כי לא היה יודע באותה העת שפשעי אפשטיין כללו קטינות (קונספיל: בולשיט, כולם ידעו זה פורסם בציבור בגדול). דובר של ברק לא הגיב לבקשת תגובה"

Business Insider: Inside the mysterious Manhattan apartment building on East 66th Street, where underage models, lawyers, and key players in Jeffrey Epstein’s sex-trafficking circle all live. Ex-Israeli Prime Minister Ehud Barak is a frequent visitor.

טראמפ גם כן מסומן בעיגול בפנקס השחור של אפשטיין, מה שאומר שהיה עד גם הוא למעשיו. אך בניגוד לברק ששמר איתו על קשר עסקי וחברתי וביקר אותו תכופות בדירות בבניינים בהם שיכן קטינות במסווה של דוגמניות עד 2019, טראמפ עשה דבר אחר.

הכל התחיל כאשר אפשטיין סיפר לטראמפ על וילה שרצה לקנות כשחשב שלטראמפ אין את הכסף לעשות זאת בעצמו, אך טראמפ מצא הלוואה מדויטשה בנק, קנה את הנכס ומכר לאוליגרך רוסי ברווח עצום של 55 מיליון דולר. אפשטיין התעצבן ואיים ש"יחשוף" את הקשרים של טראמפ עם הרוסים כאילו מדובר בהלבנת הון, מה שמראה כי לפארסת חקירות רוסיה של הדיפ סטייט בראשות מיולר (אשר נתן לאפשטיין מעמד של נכס מודיע לאף בי איי בזמן המשפט שלו) היה תקדים שהחל עם הפדופיל.

"אפשטיין רתח מזעם, כך על פי מכר של שנייהם (טראמפ ואפשטיין)…אך טראמפ ידע על 'אורח החיים' של אפשטיין. הוא ידע על הילדות ששהו בביתו כל הזמן עבור אותם מאסז'ים… טראמפ ידע בפרוטרוט על ההרגלים המיניים של אפשטיין. על פי אפשטיין היה זה טראמפ האיש שכנראה גרם לחקירות נגדו להתחיל (מ2005). הוא מאמין כי היה זה טראמפ שהסגיר אותו למשטרת פאלם ביץ' בפלורידה. לאפשטיין לא היה שום ספק בכך כשסיפר את הדברים."

Spectator: Epstein had ‘photos of Trump with girls’

אותו סיפור אף מתואר על ידי הסופר של רב המכר המשמיץ ביותר כנגד טראמפ שיצא עד היום fire and fury.

Daily Mail: 'Trump blew whistle on Jeffrey Epstein'; Pedophile's threat to expose President 'as a financial fraud' after he 'stole' his $125M mansion led to then-tycoon outing the pedophile to cops

הסופר טוען שטראמפ הסגיר את אפשטיין בגלל הסכסוך העסקי, אך טראמפ העיף אותו ממארלגו אחר שתפס אותו מטריד שם קטינה.

ורק כדי להמשיך לחדד את ההבדל בין ברק וטראמפ אשר סומנו בפנקס השחור כי היו עדים למעשיו.

על פי התובע הראשי במשפט הראשון של אפשטיין, טראמפ היה היחיד שהגיע מיוזמתו ללא צו לעזור נגד אפשטיין.
כל הכסף והכח של הדמוקרטים בעזרת חברת המודיעין הפרטי פיוז'ןgps לא הצליחו להכתים את טראמפ עם אפשטיין, כל מה שמצאו זה עוד קשרים לקלינטונים.

על כן בזמן הבחירות לנשיאות היה זה טראמפ שלא פחד לרגע להעלות את עניין אפשטיין והאי הפרטי שלו, זאת כמובן בניגוד לקלינטון.

עוד על מלחמתו של טראמפ נגד מעגלי הפדו של אפשטיין והאליטות בקרוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *