אפשטיין משוכנע שטראמפ הסגיר אותו למשטרה שהביאה לתפיסה הראשונה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טראמפ גם כן מסומן בעיגול בפנקס השחור של אפשטיין, מה שאומר שהיה עד גם הוא למעשיו. אך בניגוד לברק ששמר איתו על קשר עסקי וחברתי וביקר אותו תכופות בדירות בבניינים בהם שיכן קטינות במסווה של דוגמניות עד 2019, טראמפ עשה דבר אחר.

הכל התחיל כאשר אפשטיין סיפר לטראמפ על וילה שרצה לקנות כשחשב שלטראמפ אין את הכסף לעשות זאת בעצמו, אך טראמפ מצא הלוואה מדויטשה בנק, קנה את הנכס ומכר לאוליגרך רוסי ברווח עצום של 55 מיליון דולר. אפשטיין התעצבן ואיים ש"יחשוף" את הקשרים של טראמפ עם הרוסים כאילו מדובר בהלבנת הון, מה שמראה כי לפארסת חקירות רוסיה של הדיפ סטייט בראשות מיולר (אשר נתן לאפשטיין מעמד של נכס מודיע לאף בי איי בזמן המשפט שלו) היה תקדים שהחל עם הפדופיל.

"אפשטיין רתח מזעם, כך על פי מכר של שנייהם (טראמפ ואפשטיין)…אך טראמפ ידע על 'אורח החיים' של אפשטיין. הוא ידע על הילדות ששהו בביתו כל הזמן עבור אותם מאסז'ים… טראמפ ידע בפרוטרוט על ההרגלים המיניים של אפשטיין. על פי אפשטיין היה זה טראמפ האיש שכנראה גרם לחקירות נגדו להתחיל (מ2005). הוא מאמין כי היה זה טראמפ שהסגיר אותו למשטרת פאלם ביץ' בפלורידה. לאפשטיין לא היה שום ספק בכך כשסיפר את הדברים."

Spectator: Epstein had ‘photos of Trump with girls’

אותו סיפור אף מתואר על ידי הסופר של רב המכר המשמיץ ביותר כנגד טראמפ שיצא עד היום fire and fury.

Daily Mail: 'Trump blew whistle on Jeffrey Epstein'; Pedophile's threat to expose President 'as a financial fraud' after he 'stole' his $125M mansion led to then-tycoon outing the pedophile to cops

הסופר טוען שטראמפ הסגיר את אפשטיין בגלל הסכסוך העסקי, אך טראמפ העיף אותו ממארלגו אחר שתפס אותו מטריד שם קטינה.

ורק כדי להמשיך לחדד את ההבדל בין ברק וטראמפ אשר סומנו בפנקס השחור כי היו עדים למעשיו.

על פי התובע הראשי במשפט הראשון של אפשטיין, טראמפ היה היחיד שהגיע מיוזמתו ללא צו לעזור נגד אפשטיין.
כל הכסף והכח של הדמוקרטים בעזרת חברת המודיעין הפרטי פיוז'ןgps לא הצליחו להכתים את טראמפ עם אפשטיין, כל מה שמצאו זה עוד קשרים לקלינטונים.

על כן בזמן הבחירות לנשיאות היה זה טראמפ שלא פחד לרגע להעלות את עניין אפשטיין והאי הפרטי שלו, זאת כמובן בניגוד לקלינטון.

עוד על מלחמתו של טראמפ נגד מעגלי הפדו של אפשטיין והאליטות בקרוב.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *