אהוד ברק מודה שביקר באי האורגיות של פדו אפשטיין, אי פולחני עם סממנים פאגניים (+תמונות חדשות)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אהוד ברק הודה שהוא ביקר ב״אורג׳י איילנד״ של ג'פרי אפשטיין ״שנים לאחר שנודע על קיום מסיבות מין ואורגיות במקום״

בראיון ל"דיילי ביאסט" אהוד ברק הודה כי הוא נסע ל״אי הפדופילים״ הידוע לשמצה של חברו הפדופיל המורשע, ג'פרי אפשטיין, אשר נעצר שוב והואשם בימים האחרונים בעבירות של סחר בנשים וסרסור בקטינות.

מעצרו של ג'פרי אפשטיין הדהד בישראל בשל קשריו המסתוריים אך ידועים עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שהכריז על הכוונה שלו להתמודד לאחרונה.

מתוך הכתבה של ה״דיילי ביאסט״:

"האיש שהכיר אותי לאפשטיין לפני כ -17 שנה הוא שמעון פרס", אמר ברק, לא בטוח אם האירוע התקיים בניו יורק או בוושינגטון, אך נזכר כי היה באירוע שבו "היו הרבה אנשים מפורסמים וחשובים, כולל , אם אני זוכר, גם שני הקלינטונים וגם מאות אחרים".

מאז, אומר ברק, הוא פגש את אפשטיין "יותר מ -10 פעמים והרבה פחות ממאה פעמים, אבל אני לא יכול להגיד לך בדיוק כמה. אני לא סופר. במשך השנים ראיתי אותו מדי פעם".

"מעולם לא השתתפתי במסיבה איתו"… "מעולם לא פגשתי את אפשטיין בחברת נשים או נערות צעירות".

ברק נזכר בביקור אצל אפשטיין בשניים מהבתים שלו במנהטן ואמר כי אכן ביקר באי הקריבי הפרטי של אפשטיין "פעם אחת, למשך כמה שעות – ושנים לאחר הפרסומים על מסיבות מין או אורגיות שם". אבל ברק אומר: מעולם לא הייתי שם במסיבה".

"להיפך", אומר ברק, "בביתו פגשתי הרבה אנשים מאד מכובדים, מדענים, זוכי פרס נובל, ופגשתי אותו גם בבוסטון, ב- MIT או במעבדות הרווארד שהוא תומך בהם".

באירועים אלה, אומר ברק, הוא "חד משמעית" מעולם לא פגש שום נשים או בנות.

כשנשאל, האם תמונות בעייתיות שלו עדיין יכולות לצוץ, הוא השיב "אין שום סיכוי".

זוכרים שלפני כמה וכמה חודשים כבר פרסמנו לכם צילומי לווין של האי הפרטי של אפשטיין והראנו לכם את המקדש הפאגני בקצה האי על גבעה?

כיום מגיעים צילומים מרחפנים באזור המראים תמונה ברורה יותר של מה שקורה שם, כולל מה שנראה כמו כניסה למנהרה מתחת למקדש הפאגני.

כתב ״האפוק טיימס״ על ה״אורג׳י איילנד״ של פדו-אפשטיין:

קטעי צילום של האי הפרטי של ג׳פרי אפשטיין.

המקומיים מכנים אותו "אי הפדופילים".
זה הסרטון המפורט ביותר של המקדש המסתורי.

"מה הם הפסלים האלה?
באמצע הסרטון ישנה מנהרה, לאן היא מובילה?
למה ה-FBI אינו נמצא בכל המקום הזה?"

עובד לשעבר באי של אפשטיין מספר כמה דברים מעניינים.

גם במאמר בבלומברג מכנים המקומיים את האי של אפשטיין, אי האורגיות/אי הפדופילים.

"וקסנר ביקר באי של אפשטיין לפחות פעם אחת, כך מספר העובד לשעבר של ג'פרי אפשטיין, ודוגמניות של ויקטוריה סיקרט (בבעלות וקסנר) היו בין האורחים שראה."

בלומברג

יש עדות של קטינה אשר מספרת כי אפשטיין תקף אותה אחרי שסיפרה לו כי היא רוצה לדגמן בויקטוריה סיקרט. הניו יורק פוסט מדווח על כתב התביעה מ2007 בו אפשטיין לכאורה גם אומר לקורבן שלו ש"הוא היה הכסף עבור ויקטוריה סיקרט, ויכול להכניס אותה לקטלוג ההלבשה התחתונה עטור התהילה של הרשת."

הניו יורק פוסט

היש יעד יותר חשוד לגיוס קטינות לרשת של אפשטיין מאשר ויקטוריה סיקרט הנמצא באמתחתו? הרי וקסנר היה הלקוח היחיד המוצהר שלו, ואפשטיין היה מעורב בהכל.

עוד מהמאמר על האי עולה דבר מעניין:

"לפי העובד לשעבר (של אפשטיין) הדבר היוצא דופן היחיד במבנה המגורים הראשי שהוא מודע אליו, היה קופסאות ביטחון אשר היו בשני משרדים. רמת החשאיות סביב הכספת, במשרדו של אפשטיין במיוחד, מרמז כי הכילה הרבה יותר מרק כסף, כך סיפר. מלבד ביקור מדי פעם של שומר הבית, נאסר על כולם מלהתקרב לחדרים הללו. "

אז מה כנראה הסוד הגדול מאחורי האי של אפשטיין? ואיך זה קשור לקרן וקסנר בארץ? הרי כתבנו על כך תחקיר מזמן, ואנחנו לא אומרים את זה הרבה, אבל אתם חייבים לקרוא ולראות בעצמכם, זה הרבה יותר אפל ממה שניתן להעלות על הדעת:


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *